Fórum - Téma


Palubni pc, sevisni kody M626 2.0DiTD GW


Fórum 626 GF / GW Palubni pc, sevisni kody M626 2.0DiTD GW

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW



2009-12-26 11:43:16

Zdravim. Poridil jsem si na vrakaci palubni PC (misto hodin, ve stredovem panelu) a jak se dalo cekat, spotrebu pocitac neukazuje. Konektor pasoval (od puvodnich hodin), kabliku je tam pomerne dost (vice nez je potreba pro hodiny). Mate nekdo zkusenost ? Jestli je treba nekde neco pripojit, nebo nastavit v hlavnim jednotce ? Dal me jeste zajima, jestli nekdo nemate pristupove finty (takove to nekolikrat otoceni klicem, drzet tlacitko atd) ke kodum jednotky, kterymi by bylo mozne provest ruzne testy a nastaveni, taky treba nauceni noveho klice (cipovani v mazda servisu stoji 2tisice). Diky za pripadne rady.

2009-12-27 20:39:12

Otázka je jestli jsi si pořídil ,teda že ti prodali správný palubní PC pro tvůj typ auta protože vím že palubní PC pro určitý druh motoru je odlišný ,třeba pro 1.8 66kw FP je odlišný než 2.0 85kw ale prý lze použít z 85kw motoru na 100kw dvoulitr ale oba tyto motory mají označení FS ,a jak vidím ty máš DITD tak jestli ti neprodali z benzínu? Jak popisuješ že jsi to jenom přehodil za hodiny tak přesně tak by to mělo fungovat protože v tech zbylých drátech přicházejí data a informace pro palubní PC,a nic se nenastavuje a nepřipojuje ,jde to vše z ŘJ motoru. Kolik jsi zaplatil za PC ? Zkus to vyměnit za správný nebo funkční. A ješte se jedná oto co máš přesně za model první GF to měli jen v tom díle místo hodin a faselity od 2001 (šedá palubka atd. to měli v budíkách přesněji řečeno display byl ve spodní části otáčkoměru asi jako jsou umístěny ujeté KM v tacháči a tlačítka byla umístěna v pravo vedle sloupku volantu . Tak jestli i tohle není problém ale zase by nevedlo tolik drátů k hodinám ,tož to je otázka co máš přesně za model.

2009-12-28 11:24:09

Tak tohle mě taky hodně zajímá! Kolik jsi za ten pal. PC dal?

2009-12-31 20:05:47

Dik moc za radu, nad tim sem moc nepremyslel, ze by se mohli PC lisit pouze ve vnitrnostech. Koupil jsem ho pres znameho z nemecka, takze nemam jistotu, ze je opravdu ze stejneho auta. Stal cca 500kc. Jinak s oznacenim auta je to tezke, presne mam model (podle technicaku): Mazda 626 Wagon GW DiTD 2,0 74kW (101 koni) a je to rocnik 2001 s novym faceliftem (velky znak ve predu, seda palubovka). Kdyz shanim dily auto ma ruzne oznaceni. Rikas, ze bych uz mel mit pocitac v budikach, ale nemam ho tam, je tam pouze pocitadlo kilometru v tachometru a v otackomeru neni nic. Kdybyste nekdo vedel o spravnem PC, dejte mi prosim vedet.

2009-12-31 21:04:03

Tak to bude asi kámen úrazu ty máš PC asi ze starého modelu tedy GF1 a auto je fyzicky GF2 a to nemluvím o motorizaci ,ono na tom Faselitu je docela hodně rozdílů oproti první verzi hlavně elektrika! A ukazoval ti PC alespoň něco? dali se seřídit hodiny_

2009-12-31 21:16:52

Ještě jedna věc pokud ti to ukazovalo pomlčky typu -,-- tak není vše ztraceno jen musíš s tím nainstalovaným PC ujet něco kolem 40km aby měl nějaké hodnoty z čeho vypočítávat spotřebu atˇ už okamžitou nebo průměrnou a u dojezdu na zbývající palivo, /není to nijak přesné/ dotankovat min 20l paliva tedy nafty v tvém případě aby to vůbec reagovalo. A těd opravdu si nejsem jistý jestli měli PC i diesely jestli to nebyla jen věc benzínů. HEZKÝ HO SILVESTRA a hodně štěstí a zdravý do roku 2010 marek

2009-12-31 21:53:20

hodiny funguji, jenom spotreba je 0,0 aktualni a prumerna, myslim prve ty carky, dojezd je 999. PC mam v aute uz pres rok, to uz se asi nevzpamatuje. Pokusim se sehnat jiny PC. Jinak dekuji za rady a Tvuj cas. Vse nejlepsi do Noveho roku.

2010-01-04 08:46:05

Mám 626 GF 2.0i 2001 - šedá palubka a palubní počítač na středový konzoly místo hodin. Tak tedy nevím jak tady někdo víš psal, že šedý palubky měly počítač vždy v otáčkoměru - no ale třeba jsem jen koupil ouplněj bastl-každopádně počítač funguje

2010-01-04 17:05:00

Jedná se o tento model 2002 kdy se to přestěhovalo do otáčkoměru a tlačítka set a lnfo jsou jak máš na levé straně potenciometr palubní desky , tak na tom samém místě ale vpravo měl by si tam mít takový náznak zátky jako by rozměr spínače. přikládám jako předmět doličný jeden detail inzerce http://www.sauto.cz/detai.../osobni/mazda/626/7593997 , tak tam koukni a jinak je to i v manuálu ke stažení M 626 GF/GW 2002

2010-01-04 17:26:31

s tou elektrikou je to v ty mazde hrozny, zmeni zapojeni budiku ale konektor nechaji stejnej. takhle jsem si odvaril neco v SAS jednotce, soupnul jsem tam jiny typ budiku a bylo to... tahle palubka by byla skvela, ale bojim se, ze kdybych sehnal tuhle 2002 a dal bych ji do svy 2001, ze by to zase melo hrozive nasledky. Kdyby aspon byly k dispozici nejaky poradny dokumenty o elektro zapojeni pro kazdy model...takhle si clovek ani nezkotroluje....

2010-01-04 22:50:10

Je to tak, že se to neustále mění .Co by taky měli v tý fabrice vymýšlet nového než takovýdle ob měny to je prostě takový trend aby měli všichni práci fabrika a konče servisama . To není Fáčko nebo 100dváca aby to pasovalo šest nebo možná v případě 120 dvacet let. Akorát dnes je to trochu drahá sranda něco někam připíchnout, a je to na uhel hlavně jednotky. Na tohle jsem si zvykl už dávno když jsem měl 1.8GD a normálně mi upadla ručička palivoměru, né že bych jí strhnul ale nějaká únava mat.nebo kaz prostě praskla ta hřídelka ,tak říkám koupím celý budíky na vrakárně a to jsem si naběh Moje auto 1.8 GD motor F8 na vrakárně totéž rozdíl mezi nimy byl asi půl roku a odstín barvy a vše jinak moje 626 koupená v APS Praha Spořilov 02/91 a vrak vyroben pro Holandsko a z elektriky pasovali akorát koncové spotřebiče jako světla atd. Tak že stejný model ,motor ale vyroben pro jiný stát dle místních předpisů a vše jinak ,a to nemluvím o kontinentech. Podle el schémat vím 100% že rozdíly byli pro D, NL,Itálii a Švýcary stačí taková blbost jako kdy a s čím má svítit zadní mlhovka ,u nás se ty to věci řešily a( řeší neustále i GF tam patří) výjímkou z vyhlášky a zapsáním do TP dovozcem tedy autorizovaným. Auta starší měli prostě smůlu když neměli správnou homologaci což je třeba malý problém dnes, třeba přivízt auto z německa ano ale musí mít správnou schvalovačku a auto projde na STK,neplatí že co je schválený v D pro provoz ,že musí jít i u nás ale to lidi který se tím živý moc dobře vědí co mají naložit. A to jsem docela fakt odbočil od palubního PC -od budíků ,tak že, když něco sháním z jiného auta tedy elektriku ověřit vždy typ ,model ,rok a raději i původ myslím,stát kde předtím lítalo. Aby to nebyl nakonec problém toho PC v 2.0 DITD protože se tam psalo ,mám pocit otom že PC je dovezen z D , já ho taky kupoval z jiného auta a makal hned tedy okamžitá spotřeba po 5ti km průměr a asi po 100km +dotankování i dojezd .


Odpovědět