Fórum - Téma


Palivový systém a lpg


Fórum 323 IV BA / BH Palivový systém a lpg

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH



2011-09-08 07:10:02

Mám mazdu 323 r.v. 1997, předelal jsem ji na lpg v roce 2008. Do teď nebyl problém,ale na jaře jsem jezdil převážně na lpg. Motor na lpg jezdí perfektně ale na benzín, nechce jet vůbec.?Motor jakby jel na 3 válce, když už se podaří ho vytočit. Nejde ani nastartovat (neudrží volnoběh). Když ho na lpg vytočím na 3-4000 ot/min a přepnu na plyn tak jakž takž v otáčkách na benzín jede,ale jakmile klesne na 2000 ot/min. chcípne,nebo chvíli otáčky udrží,ale pak zas chcípne. 2x jsem natankoval plnou nalil tam čistič palivového systému,ale nelepší se to.Na sešlápnutý plyn vůbec nereaguje. Myslím si jestli to není vadným palivovým čerpadlem,můžete mi někdo poradit ?

2011-09-15 19:52:33

zdravím...mám mazdu 323f 2.0 V6 24v a chtěl jsem se zeptat co může způsobovat že od čtyř tisíc otáček do 5 a půl se to auto strašně oslabí...čím to může být????

2011-09-19 13:41:12

to pajec: bude to asi tym, ze krutiaci moment ide pri vyssich otackach dole. Vykon motora sice stupa (aj spotreba a to dost dost ), ale nad urcite otacky krutak uz ne. Treba si pozriet powerdiagram konkretneho motora. Preto je hospodarne jazdit v otackach, kedy motor dosahuje krutak najvyssie hodnoty. Moze sa to pohybovat od 2200 do 4000 pre benzin, 1900 - 2600 pre diesel. Tieto cisla su len velmi priblizne! Diesel ma nespornu vyhodu, ze nastup krutaku je strmsi a teda ma silu uz pri nizkych otackach a ma viacmenej plochu charakteristiku motora (krutak). Benzin vsak rychlejsie akceleruje. To je dane rozdielnostou molekul, ktore su palivom pre motor.

2011-09-19 18:59:17

Ahoj. V práci byla Felda MPI na LPG a taky se jezdilo jen na plyn. Pak to na benzín přestalo jet, střílelo to do sání(vzduchovej filtr byl za chvíli na hadry) motor se sotva klepal. Příčin bylo několik- jka bylo v nádrži jen trocha benzínu, tak po několioka měsících to tu plastovou nádrž uvnitř jaksi naleptalo a v benzinu byl bílen sajrajt. A odešly vstřikovače. Zkrátka je třeba pohon střídat, když jsem měl žigulika na LPG, tak mě bylo doporučeno jezdit alespoň 30% na benzín, pokud si to dobře pamatuji. A tam byl karbec kterej pokouše kde co

Ber to jen jako vodítko, tohle už je pár let starý zkušenost...

2011-09-30 17:46:01

Tak jsem vyměnil čerpadlo,palivový filtr a vstřikovače a zatím jezdím bez problémů. Když se jezdí jen na plyn tak vstřikovače jsou nefunkční,po čase se zanesou karbonem a přestanou fungovat. Je třeba jezdit i na benzín.

2011-10-03 19:42:56

možná už to není aktuální, ale jen malá poznámka - LPG používám v 626 už leta (BRC) a neměnil bych ... moje zkušenost se střílením je taková - někde to přisává falešný vzduch (nejčastěji kolem přívodu klapky) - po přidání plynu nestačí zabrat váha vzduchu a regulátor nepustí včas palivo = chudá směs a prásk ! typicky při rozjezdech a v nízkých otáčkách.

Berry

2011-10-04 20:14:56

Pro Berry: Jak jsem psal o tom střílení do sání,tak to se týkalo chodu na benzín. Na LPG to bylo v poho.

2011-10-05 18:53:09

jasně, dík za upřesnění ...

to, co jsem napsal bylo myšleno jen všeobecně jako moje zkušenost s problém střílení LPG...

Berry


Odpovědět