Fórum - Téma


Palivový filtr


Fórum 323 V BJ Palivový filtr

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1  2  3

2009-05-08 10:04:55

Ahoj, nevite nekdo kde se nachazi palivovy filtr na 323 BJ. Mozna to bude na vsech mazdach stejne, proto dotaz na vsechny. Prosli jsme snad celel palivove potrubi, ale nikde jsme nic nenasli, snad jedine ze by byl primo v nadrzi Diky za rady.

2009-05-08 10:07:49

u všech Mazd je většinou jinde. Ale nejčastěji se nachází za motorem vzádu

2009-05-08 19:34:10

Tak uz jsem to nasel. Podle navodu by mel byt v nadrzi Zitra to overim.

2009-05-08 19:43:39

taky už sem se koukal...tady je schéma.

2009-05-09 13:04:01

Jj, presne na tohle jsem se taky dival

2009-05-10 11:40:39

Tak do nadrze jsem se nedostal. Sroubky kteryma je kryt prichycen jsou totalne zrezly, ze bych je musel urazit a to nechci riskovat, ze bych je pak nemel jak vyndat ven.

2009-05-10 15:35:16

Palivový filtr v nádrži určitě nehledej. Tam je jen sítko.

Filtr jako takový bývá v motorovém prostoru před lištou vstřikovacích trysek.. mrkni pod brzdový válec a hledej váleček se dvěma vstupy in a out přichycený sponou ke kastli

2009-05-10 15:49:26

Richhies:ten filtr tam asi opravdu je...alespoň to mi řekli v mazdě. Pokud není u motoru ,tak je v nádrži a obvykle se nemění

2009-05-10 19:01:07

Richies: opravdu je v nadrzi. Prolezl jsem cele palivove vedeni a nikde nic az do nadrze neni, takze je to jedina moznost i podle navodu, ktery muzes videt vyse.

2009-07-10 11:16:45

hehe. V nádrži není na 100% tam vůbec nelez! je v zadu za motorem, na levé nstraně (podle směru jízdy samozřejmě). Je špatně viditelný a hlavně! Hrozný přístup! Takže ti to měnění nezávidím

2009-07-12 13:56:53

Pavlik14: Nevim jestli jsi nekdy mel 323F BJ 1.5, ze tvrdis, ze je urcite za motorem, ale ja jsem ho tam nenasel.

2009-07-12 14:31:28

podle mýho by měl bejt přímo v motoru, pod hadicí sání, na přepážce. Tak jako u všech mazd které jsem zatím viděl včetně jednapětek Z5 v BAčkách. Nechápu proč by to mělo být u BJ v nádrži. V nádrži je jenom síto, který teda čas vod času neškodí vyčistit ale sundávat nádrž je děsnej o.er... takže si myslím že no problem. Zkus nafotit ten motor směrem vod nasávače k přepážce.

2009-08-07 14:43:26

Zdravím všechny Mazďáky.Hledal jsem závadu bouchající zadní nápravy a dostal jsem se až k palivovému filtru.Jinak mám 323 f 1,5 BJ r.v. 98. Je opravdu v palivové nádrži.Musíš odšroubovat zadní sedačky,plechy pod sedačkami,jejich uchycení a uvidíš plechové kolo v průměru +- 30cm.Ještě musíš odmontovat hadičky s benzínem.Pozor na pořadí.Napřed musíš jednu a pak drudou....Jinak ti začne stříkat benzín po autě...Nepamatuji si kterou první...pokus omyl...Odšroubuj to víko a filtr máš v rukách.....Po zhlédnutí "složitosti" a možného rizika poškození čerpadla ,šoupátka nebo co to tam všechno bylo jsem vrátil palivový filtr zpět do obchodu...Zvaž to ..Tady možná Japončíci trošku zazmatkovali ..jinak auto je super....

2009-08-08 23:59:24

to o čem mluvíš je síto na palivovým čerpadle... to taky neškodí občas vyčistit... ale samotnej pal. filtr je ještě jeden v motoru

2009-08-13 07:47:23

Stano: Je to presne jak pises. Palivovy filtr je opravdu v nadrzi. Ja jsem se k nemu bohuzel ani nedostal, protoze mam ty krizove sroubky, kere drzi tu krytku total zrezly. Taky nechapu proc to u tohodle modelu zmenili a umistili to tak debilne

Hans: Nevim proc tady porad tvrdis neco, co neni pravda a snad jsi to na tom aute ani v zivote nevidel.

Az budu doma, budu ti tady muset hodit asi opravdu ty fotky aby jsi veril.

2009-08-13 22:54:30

totky sem klidně naházej a ještě vyfoť i motorovej prostor...

nechápu proč se čertíš?? Si myslíš že jsem na autě v životě nic nemontoval, že jsem úplnej debil kterej ani neví kde je palivovej filtr.. kterej viděl jednu mazdu a tečka.. hm tak tě v tom nechám... a příště ať ti radí kdo chce

jo a o víkendu až budu se hrabat v autě tak Ti nafotím, jak vypadá palivovej filtr v motoru

P.S: jenom taková drobnost... BJčko jako takový koncepčně vychází z řady 626, motory jsou přejatý z BAček a změny v nich jsou minimální.. ale to asi nemá cenu tady vysvětlovat očividně.. když se tu člověk snaží pomoct.. a místo toho je za debila.. fajn.. no cemént...

2009-08-14 14:43:00

P.S: omlouvám se, myslel jsem že se bavíme o dvoulitru, a né o 1.5tce.. ve dvoulitru je palivový filtr zvlášť v motorovém prostoru, dal jsem si tu práci, stáhnul jsem si anglickej workshop manuál z australských 323fklubu (jinde nejsou), navíc jsem danou situaci konzultoval s člověkem který tyhle auta staví na závody, který mi potvrdil že fitlr je skutečně v nádrži.. ALE nemění se... tzn měl by bejt doživotní, mění se pouze v akutních případech kdy auto skutečně nejede.

Příště to prosímtě napiš do nadpisu o jakou se jedná motorizaci, předejdeme případným nedorozuměním. Jsem taky jenom člověk a prostě jsem přehlídnul že se jedná o jednapětku... nemám čas to celé pročítat, takže příště prosím upřesnit.... takže jinak radím pokud to není extrémně a nezbytně nutné, tak neměnit. Musel bys totiž pro lepší přístup sundávat celou nádrž s komplet palivovým vedením

hwgh

2009-08-15 22:07:41

V poho. Je pravda, ze jsem to mohl napsat do nadpisu. Jsem rad, ze jsme konecne dospeli ke stejnemu zaveru. Takze filtr mi ted asi zustane ve skrini. No co uz, asi jsem se trochu unahlil.

2009-08-15 22:16:11

v pohodě, všichni sme jenom lidi... já teď mám málo času a hodně nervů.. tak uznávám že chyba byla na mé straně.

Možná by to šlo se sundáním té nádrže.

btw kolik tě stál? našel jsem jeden za 1700 a to je podle mě fakt darda.. viz http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

2009-08-17 17:55:30

Kupoval jsem ho neco kolem 600, takze to neni takova hruza, ze mi to bude nekde lezet...


Odpovědět

1  2  3