Fórum - Téma


palivove cerpadlo 626GE r.v.95


Fórum 626 GE palivove cerpadlo 626GE r.v.95

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2009-01-13 11:16:38

U mňa to ide, až keď sa cez váhu valí vzduch. To je ale v GD a GV takže nič.

2009-01-18 12:50:53

cau zajdo.porad o tom premyslim a jeste nez vyzkousim a budu se zajimat o vymenu rozdelovace, zkousim i jine varianty...nejde mi do hlavy , ze ty jsi prihnul na relatku kolibku a normalne si nejaky cas jezdil! popravde mi to timhle zpusobem bud nefunguje, nebo sem nenasel to spravne relatko.Zelene relatko,o kterym sem byl presvedcenej,ze je to spravne, jsem zkousel.....sundal sem plast.krytku a pridrzel, aby bylo porad seple, ale cerpadlo furt nejede. Posilam foto rozvodove krabice s pojistkami a relatky a prosim o zakrouzkovani spravneho relatka, kterym jsi to vyresil. Moc me to stve!!

S pozdravem a pranim hezke nedele

Hade

2009-01-18 21:54:06

Nemusím nic kroužkovat.Zelený je jen jedno.Ještě tedy vyzkoušej když ho vytáhneš tam při zapnutým klíčku bys měl mít na dvou pinech +12V.Pokud ne tak se ještě kouknu na schema.Proč nejsi někde odtud?Bych se na to mrknul s tebou.Ještě ti napíšu.

2009-01-18 22:28:12

Tak jsem si to oživil a budu dělat chytrýho.Takže:Když vytáhneš zelený relátko tak bys tam měl naměřit ve dvou pinech 12V na jednom by mělo být mínus a jeden drát vede do čerpadla.Na drátech co vedou k čerpadlu bys měl mít jeden drát mínus a jeden při sepnutým relé bys měl mít plus.To mínus na drátě k čerpadlu bys měl mít stálé.Takže:Je pouze pár možností.

1.Ti nejde + 12V do relé takže by ses mohl podívat po nějaký pojistce.Relé je jištěný pojistkou.

2.nemáš - na čerpadle.

Pokud ti jde do relé +a na druhým drátě máš - tak když rukou sepneš kotvičku na relé tak ti musí čerpadlo běhat.Pokud ti neběží tak to sepni rukou a změř to přímo u čerpadla jestli ti tam jde + i - pól.pokud ne tak bys měl někde jeden z těch drátů uhnilý.SEPNUTÍM RELÉ RUKOU TI MUSÍ BĚŽET ČERPADLO.

Ovládání tohoto relé by pak byla závada buď jak jsem psal na rozdělovači nebo ŘJ.Pokud ti ale neběží čerpadlo když ho podržíš rukou tak je závada v nějakém drátu.

Nevím jestli jsem ti to napsal tak abys byl z toho moudrej ale je to tak asi všechno co by mělo makat.

Jak píšeš,že ti to nejde i když to sepneš rukou tak to na rozdělovač nevypadá.Tak se snaž a napiš jak si dopadl.Pokud je něco nejasný tak se ozvi.Budeme řešit dále.

2009-01-30 10:34:27

cus zajdo. v nedeli jedu za borcem,co dlouhej cas delal v mazde technika a snad to uz konecne doresim .....urcite dam vedet......kazdopadne moc diky ....mazdaaaaaaaaaaar

2009-01-30 12:48:25

OK.Určitě napiš.

2009-02-01 14:31:37

cus zajdo . ted sem od neho dojel.....po par minutach promerovani a tapani mi rekl to samy jako ty - nekde bude prodrenej drat( a ted kde,ze? ) oddelal koberecky,jel po dratech a furt nic.....az u pojistkove skrinky pod volantem se zasekl a ukazal na cerny relatko,co tam nejakej Macgyver z neznamyho duvodu pridal,ktery vedlo v obvodu .....takze chyba nasvete . relatko odstrihl,zapajel to bez nej a co myslis? nj,slo to .

kazdopadne moc diky za vse . rovnou sem se snim domluvil,ze se v tydnu za nim zastavim v praci(v mazde)....napojime to na pocitac,upravime volnobeh(ptz mam dost nizky otacky,az to skoro chcipe),uvidime jestli nevypise nejakou chybu a uvidi se. co ale po nem chci hlavne je,aby mi zmeril lampda sondu na osciloskopu,ptz se mi zda,ze mi to docela dost papa.......tak chci vedet,jestli je to v aute a nebo ve me . kolik ti zere mazel? me tak 10-11L,coz si myslim,ze na 1.8 neni normalni zatim cus chlape

2009-02-01 18:07:53

určite tajný imobilizér , lepšie ako rozdelovač

2009-02-01 18:40:28

Čau Hádě.

Taj je to v pohodě,že už ti to maká.Ještě se mohl chlapec podívat čím bylo spínaný to relátko.Možná by se ti tajný imo vyplatilo.Tak jsem byl docela blízko.To,že tam bude něco navíc jsme nemohli vědět ani jeden.Jinak s tou spotřebou je to tak nějak v normě.Nesmíš zapomínat,že je zima a taky je to poměrně slabej motor.

2009-02-01 19:54:02

jj,byls blizko....moc dik ! To by se mozna i hodil,ale ted sem rad,ze je problem zamnou a muzu resit dalsi muchy .....casem to muzu hodit na tajnej vypinac a taky mi stim nikdo neodfrci . no me se ta spotreba fakt nezda,ptz tatik ma to samy,ale 2.0i a tomu to zere 7-8L......je fakt,ze je porad docela zima,ale borcovi sem se o tom jen zminil a taky docela kroutil hlavou a rikal,ze mozny to je,ale jestli obetuju 200kc za hodinu,za kterou stihne spoustu potrebnych info,tak se mi na to mrkne a uvidi se. kdyz nic nenajde,tak budu aspon klidnejsi,ze nejezdim za vic nez musim . zatim cus......dam vedet

2009-02-01 22:45:00

Dvoulitr a 1.8 je trochu jinde.Jezdil jsem s dvoulitrem taky mezi 7-8 ale v zimě to bylo víc.Kdysi jsem chtěl kupovat 1.8 a nevzal jsem ji protože prostě "nejela".Mazda není zrovna lehký auto tak mu vyhovuje spíš 2.5l ale je to všechno o vkusu a taky hodně dělá těžká noha.No uvidíš nakonec sám jak dopadneš na testech.Přeju ti ať ti to jezdí co nejlíp a nejdýl.J.


Odpovědět

1  2