Fórum - Téma


palivove cerpadlo 626GE r.v.95


Fórum 626 GE palivove cerpadlo 626GE r.v.95

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2009-01-10 16:17:53

mazde zdar lidi! mam problem - vcera sem jel na benzin....cesta byla v pohode,nicim zvlastni.....natankoval sem plnou nadrz a uz neodjel!! motor chytl,ale podle sluchu jen na 3valce a po seslapnuti plynu chciiiip.....co ted,ze? tak sem to odtlacil kousek dal a po zkouseni svicek semm odpojil privod paliva a ono jaksi nic....proste netlacilo cerpadlo. takze sem myslel,ze problem je vyresen- cerpadlo v haji....ale kdyz sem pripojil cerpadlo primo do zapalovace,tak slo v pohode. takze zatim nez mi poradite,jezdim s cerpadlem zapojenym do zapalovace . prosim poradte,kde najit nejaky relatko,ktery mi vyresi tenhle problem nebo jinou radu a pomoc........predem moc diky . zatim se mejte....cus

2009-01-10 19:19:14

Relé palivového čerpadla je v motoru. Nevím ale které to přesně je - mělo by to být popsáno na spodní straně krabičky s relé. Bude tam FUEL PUMP.

2009-01-10 19:32:48

Tady máte schéma pojistkovy s relé, relé na palivové čerpadlo tam nevidím. Ale pojistka č. 4 - zelený - to je systém vstřikování paliva, tak třeba to bude ono.

2009-01-11 00:05:58

Je to zelený relé.Podle toho schemátka nahoře by to mělo být ta 6.nevěřím ale,že to bude relátkem.

2009-01-11 00:21:25

Pokusím se ti poslat schema.

2009-01-11 00:27:44

Poslal jsem ti zapojení emailem.Snad ti to přišlo.

2009-01-11 01:13:05

jj,moc diky za radu s relatkem....uz sem si stahnul tady z mazdaclubu komplet manual;)...jeste sem ho nezkousel vymenit,ale po zapnuti klicku normalne spina(teda cvaka- nemeril sem nic-bylo dost pozde). nahradni relatko mam(jeste jedno auto se mi doma vali),takze urco vyzkousim,ale taky si nemyslim,ze to bude tim.....zase na druhou stranu sem se bavil s kamosem,kterej ma hondu civic a ten mel ten samej problem a napsal na hondaclub a tam mu rekli,ze je to castej problem na honde(kterej se navic nejcasteji stava na benzinkach- coz sem cucel) a ze je to relatko,ktery nejlepsi propajet natvrdo a neresit nic vic....a co si budem vykladat-je to taky japonec,tak proc by to nemohlo byt ono! ale kazdopadne moc diky za pomoc a rady......v nejblizsi dobe urco dam vedet co a jak ,zitra mi to nevyjde,bo jedu k roznovu na sochy z ledu,tak se tam mozna potkame;) .....mazdaaaaaaaaar

2009-01-11 01:28:04

re zajda: doslo mi to ....diky moc chlape .....zatim se mej cuuus

2009-01-11 19:28:39

hádě. NIc tam nepájej.Pro nouzovku stačí když to relé rozebereš tedy sundáš ten kryt a přihneš ten plíšek co držá kotvičku.Můžeš to kdykoli vrátit.To ale nežeší problém.Hlavní problém budeš mít v rozdělovači.Po nastartování dává rozdělovač impus ŘJ,že je motor natočenej a ŘJ pošle do relé mínus pól který drží relé.Bylo by lepší vyměnit rozdělovač a bude ti to chodit jak má.

2009-01-12 13:08:00

jj,nerikal sem,ze to chci taky propajet,prave kamos to tak udelal......ale urcite by byla lepsi volba tvoje reseni ,ale zkousel sem menit jak relatko č.4,tak pojistku č.6 a bez vysledku ......tak rozdelovac me teda nenapadl . ok,tak aspon dalsi varianta,kterou muzu vyzkouset. druhej rozdelovac doma mam,ale z obsahu 2.0.....ja mam totiz 1.8.....to urco nebude sedet,co? stejne si myslim,ze za vsechno muze ta nesnesitelna zima....hodne lidi ted skace kolem auta! kazdopadne dik zajdo

2009-01-12 13:52:37

Nerozumiem prečo by to malo byť impulzom s rozdelovača, keď tvrdí, že po otočení klúčika mu cvakne. Alebo som to zle pochopil a cvaká viac krát?

2009-01-12 16:30:38

vikigo když sepneš klíček,tak ti to sepne relé a čerpadlo ti natlakuje lištu.Ze starteru dostane ŘJ impuls,že startuješ a po nějaké době se čerpadlo vypne pokud nedostane impuls z rozdělovače,že motor běží.Pokud ti motor chcípne tak se automaticky zastaví i čerpadloa celé se to dalším startem opakuje.Měl jsem tutéž závadu a dost jsem se na tom vyvstekal.Nejhorší je než člověk sežene potřebný schemata a pak je to už sranda.

2009-01-12 16:35:27

hádě Na rozdělovači by mělo být označení.Pokud je shodné tak je to v pohodě.Myslím,že 1.8 by mohla sedět ale nikdy jsem rozdělovač 1.8 neviděl.Motory vypadají stejně takže by to příslušenství mohlo pasovat.Jenže po zkušenosti s šestiválcema si nejsem jistý.Každopádně omrkni ty čísla a uvidíš.Držím palce.

2009-01-12 17:59:32

prijde mi divny,ze by to bylo tim rozdelovacem(a zniceho nic)....prece kdyby byla chyba v rozdelovaci,tak by se delo i neco jinyho,ne? to je divnyyyyyyy kazdopadne se zkusim mrknout....nevis nahodou kolik by pripadne stal novy?....zatim moc dekuju

2009-01-12 18:18:27

hádě Divný to není.V rozdělovači jsou dva optočleny.Jeden dává signál na jiskru a druhý dává signál polohy vačky.Kdyby ti odešel ten druhý tak by to neházelo jiskru.Tenhle jen dává impuls do ŘJ,že se motor točí a určuje polohu vačky.Poslal jsem ti schema a tam ti máš nakreslený.Jak píšeš "z ničeho nic".Ono je to těžké.Vždy když se něco přepálí nebo odejde tak je to z ničeho nic.Hold už to tak chodí.Co se týče toho rozdělovače tak to ti asi neporadím odborně.Pokud máš doma z dvoulitra tak si myslím,že tam pude a le fakt si nejsem jistej.Já mám samý Mazdy 2.5l24V a comprexy.Z dvoulitrů ještě nějaký věci mám,rozdělovač asi taky ale 1.8 jsem nikdy z blízka neviděl.Ono i když budou stejný konektory na rozdělovači tak to ještě nemusí být výhra.Na šestiválci jsou dva typy a taky nejdou zaměnit i když montážně i připojením jsou shodné.Já když jsem tohle kdysi řešil tak jsem přihnul v relátku doraz kotvičky aby zůstal kontakt spojený nastálo a dost dlouho jsem s tím jezdil.Ono by se s tím dalo jezdit ale ta poloha vačky je pro ŘJ potřebná i kvůli předstihu.Proto jsem to nakonec stejně řešil a výměna rozdělovače mi pomohla.Na začátek bych se podíval na konektory na ŘJ a na rozdělovači jestli to není zoxidovaný a kdyby to bylo ok tak hold vyzkoušet ten rozdělovač.Možná ho někde seženeš poblíž na zkoušku než abys ho zbytečně kupoval.Napiš jak si pokročil.

2009-01-12 18:20:15

ale je fakt,ze rikas,ze presne tuhle zavadu jsi mel,takze pochybovat tu nema ani cenu .....jen bych se te chtel jeste zeptat - kdyz ted jezdim stylem,ze nez nastartuju,zapnu konektor napajeni pal.cerpadla do zapalovace,ze se tim muze neco pokazit jinyho? vse je uplne normalni,jen ze tam ted mam tuhle pojistku proti kradezi . ted se totiz k tomu rozdelovaci do vikendu urco nemrknu,bo byvam dlouho v praci(ted jeste sem...makam v jednosmenym provozu,ale sme service,takze kdyz je toho moc,tak delas dokud muzes,vis jak)....tak si rikam,ze se radsi zeptam. jako nejsem uplne totalni mimon,ale tomuhle fakt nerozumim...zvlast v aute,kde diky elektronicezavada muze byt uplne kdekoliv . zatim mazdaaaaar

2009-01-12 18:23:06

joooo,tak ty uz jsi zatim napsal .....urcite dam vedet

2009-01-12 18:38:07

Nemusíš mít obavy.Taky jsem s tím dost dlouho jezdil než jsem to dal do kupy.V podstatě čerpadlu se nic neděje protože benzín jde z lišty zpět do nádrže.Jen ŘJ nebude dostávat impuls od vačky.

Ještě by ale mohla bý horší varianta a to,že by ŘJ dostala impuls ale nesepla mínus pro relé.To by bylo trochu horší ale nechci tě strašit.

2009-01-13 09:30:53

No s tým rozdelovačom to chápem, len podla popisu závady som mal pocit, že mu netečie nič. Takže ak odpojil hadičku a otočil klúč, tak mu malo natlakovať lištu (streknúť z hadičky), ale ja som to pochopil tak, že mu nič nevitieklo. Preto sa pýtam. V podstate ak odmerá napätie na tom konektore z ktorého to teraz napája, tak by malo na odpojenom konektore na chvílu byť 12V.

Nebudem sem motať moje auto , lebo tam je to ináč.

2009-01-13 11:09:53

Vikigo,nechci býr chytrý za každou cenu.Starší Mazdy jsem neměl a pokud jsem se s nima setkal tak zrovna tohle jsem neřešil.Tudíž nevím.Možná bys to poznal kdybys porovnal rozdělovače (počet drátů).Nejlépe by bylo sehnat schema zapojení ŘJ tvojí mazdy a tam to vyčteš.


Odpovědět

1  2