Fórum - Téma


palivová soustava


Fórum 626 GE palivová soustava

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-04-20 22:09:33

Ahoj,mám problém na 626ce GE r.v.92.Mazda jezdí pouze od plné nádrže jen do půlky nádrže,asi rozmazlená ,prostě natankuju plnou a v pohodě než se dostanu na půlku nádrže,pak to začne při pravotočivé zatáčce škubat,asi jak se přelejvá hladina benzínu,ale to by při půlce nádrže menělo být snad znát,pak jak klesne hladina ke čtvrtce nádrže už to jede jen když šolíchám plyn,protože jakmile přidám hned se to zadusí,takže jedu natankovat plnou a zase mám chvíli klid.Koukal jsem i do nádrže,pod sedačkou víčko udajně k palivovému čerpadlu,ale byl tam jen plovák,čerpadlo je vedle a nevím jestli se k němu dá dostat, koukal jsem na něj tou dírou od plováku a bylo pod hladinou v takové bílé vaničce,benzín vypadal čistý.Tak nevím.Díky za každou radu.

2008-04-21 06:58:10

Zasici ti z nadrze, kdyz odmontujes vicko ? Mel by tam byt podtlak a podle me neni. Zkontroloval bych hlavne trubky co vedou od hrdla do nadrze, je jich tam vic o ruznych velikostech, jestli nektera neni derava.

2008-04-21 09:33:20

Máš pravdu,že když jsem to normálně vyjel až na rezervu tak to po otevření zasyčelo a teď se mi zdá,že asi ne,ale jistý si nejsem.Každopádně za chvíli bude zase půl nádrže takže se na to zaměřím a projdu ty trubky.

Díky moc.Dám vědět jestli to bude ono.

2008-05-12 15:09:27

Tak jsem se k tomu konečně dostal a podíval jsem se na ty trubičky,protože po sundání víčka už to nikdy nezasyčelo.Kromě té největší na tankování vede od nádrže k hrdlu jedna menší ,ta je napojena na hrdlo,je tam vidět otvor po sundání víčka a tři malinké,které se nahoře jen otočí a jdou zpět.Nad nádrží jsou pak propojené a jdou do nádrže.Většina trubiček je gumová a vypadá v pohodě,ty co jsou kovové jsou zamozřejmě rezavé,ale docela pevné.Koukl jsem i na spoje a vše vypadá OK,teda v rámci možností kam jsem viděl nebo dosáhl.Nejspíš by se museli nějak natlakovat aby byl vidět únik.Tak nevím

2008-05-19 23:24:32

Mám 626 GV r.v.92 a tiež mi to v pravotočivej vynecháva, ale do kopca tak som myslel, že je to sklonom do kopca. Hladné oko nefunguje a palivomer tiež blbne. Trubky dve čo idú zhora nádrže ku hrdlu tankovania sú úplne odpojené hrdzou. Včera som to konečne otvoril a čerpadlo je šikmo na tom plechu s ôsmymi dierami na skrutky, čo drží palivomerový plavák. Asi bolo menené lebo je prichytené len umelou páskou. Bolo tam 4cm benzínu, čo bude podla výšky nádrže asi 25%. Asi 15 litrov a o 5 litrov to začne robiť. Je to normálne, že pri 10 litroch benzínu už nevideš v prudkej pravotočivej zákrute do kopca z dialnice?? . Neviem či tá umelá páska je stavaná na benzín?? A možno to čerpadlo je len prichytené trochu vyššie, alebo je z iného auta a je kratšie. Uvažujem nad tým, že ho dám nižšie ku dnu čo vy na to? Prečo nemá koniec to čerpadlo viac pri zadku auta, šak hore kopcom treba benzín??? Neviete či sa nedá zohnať ten plavák na hladné oko?

2008-05-29 10:13:41

Tak som to riešil a zistil som, že máš pravdu, kedže nasávanie čerpadla mám na pravo, tak v pravotočivej zákrute môže vynechávať. Prečo to tak vymysleli?? No skor by malo byť v strede a viac vzadu, asi to bude slabina áut s čerpadlom v nádrži, ale už som ticho kedže o tom houby viem. No, ale k tvojej závade by som sa vyjadril, že asi čerpadlo nie je na dne, nemohlo sa nejak uvolniť, alebo ti odchádza, nič iné to podla mna byť nemôže ak tam máš benzín a nie vodu.

2008-06-02 22:18:16

Na vodu už jsem také myslel,ale to by nezačalo ze dne na den,ale snad nějak postupně.


Odpovědět