Fórum - Téma


padani volnobehu


Fórum 626 GE padani volnobehu

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2009-10-16 19:46:07

Ahoj, potreboval bych poradit se zvlastnim problemem, pokazde, kdyz vyradim, nebo protocim motor na volnobeh, tak pak klesne az na nejakych 500otacek, motor se cely chveje, a behem par vterin zas naskoci na normalnich 750ot. Napadlo me zvisit volnobeh, cistit skrtici klapku sem uz skousel ale bez uspechu..nevite jak bych to mohl vyresit? dik

2009-10-17 17:56:51

ahoj:zkus palivový filtr - může být eeee

2009-10-17 23:53:35

řeším teď něco podobnýho, ne-li úplně stejnýho, rozhodl jsem se to píchnout na diagnostiku tak uvidím, během 14dnů až to dám dokupy tak se ozvu co a jak, vyzkoušel jsem kde co, vč čištění klapky, elektromagnetu, odpojování všelijakejch možnejch i nemožnejch konektorů a výsledek furt stejnej

palivákem to podle mě nebude, mě osobně to začlo blbnout víc když jsem rozdělal a čistil klapku a eletromagnet, takže bych si tipnul senzor váhy vzduchu, senzor teploty vzduchu, snímač polohy škrtící klapky... nebo nějakej konektor od elektromagnetu. čert ví.. může to bejt fakt cokoliv, možností je mnoho.

Až vyřeším tak se ozvu

2009-10-18 23:43:42

Skusim ten palivak, stejne je nemenenej co to mam, takze to na skodu rozhodne nebude. Urcite napis az to vyresis, ja bych to videl mozna na snimac skrtici klapky, protoze klapka vypadala dobre a vahu vzduchu mam menenou.

2009-10-22 19:01:43

tak ted my jeste smrdi benzin kolem motoru.. muze to filtrem? na volnobeh auto i tak divne poskakuje.. driv se ani nehla treba radicka a ted se klepe.. ale necuka kdyz slapu na plyn nebo takhle to ne

2009-10-23 19:28:27

Mám podobný problém - mám mazdu 626 GE a klesá a zdvihá se mi volnoběh třeba je na 1500 otáčkách (když je studenej motor) a naráz se zvedne na 2000 a zase spadne na 1500 a takhle furt dokola... Až se trochu víc zahřeje tak to samé se opakuje u 1000 ot. na 1500 ot. a pak tak ze 700 na 1200 a tak furt dokola... Dycky se to zvedne přibližně o 500 ot. Nevím co s tím.... Poraďte...

2009-10-25 13:56:12

tadyto vypada na malo vody v chladici nebo zavzdusneny okruh..

2009-10-26 21:27:49

a co zkusit seřídit volnoběh?

2009-10-26 21:34:49

TO odel: Vrátím se na začátek, pokud ti kolísá jenom volnoběh, normálně to jede dobře, v otáčkách to necuká a dělá to až po zahřátí, tj. studené to jede taky dobře, tak první po čem by jsi měl jít je falešný vzduch někde na cestě sání /od fíltru po klapku/. Až tohle vyloučíš, a vyloučíš vadné kabely a svíčky, tak je na čase to dát na diagnostiku.

2009-10-26 21:44:18

Na mx-3 to takhle lítalo a bylo opravdu málo vody v chladiči.

2009-10-26 22:00:32

O málo vodě v chl. systému ani nemluvě, pokud je málo vody, je to nejlepší cesta jak pohřbít celý motor, zvlášť ty co už mají dost najeto.

2009-10-27 20:13:25

tak dneska se to podalo uplne.. rano to jelo, cukalo, a klesalo az k nule, pak chciplo.. takhle asi 6x a pak odpoledne kdyz sem jel z prace to naskocilo a hned chciplo, ted toci, ale nechytne

2009-10-27 20:23:30

Tak to vypadá na cívky , rozdělovač .Jaké máš v autíku svíčky.Pokud máš něco jiného než NGK nebo DENSO pak je to jasné.

2009-10-27 21:02:08

mam ngk prave.. uz sem je menil.. takze civka? tu mam jeste jednu, mohl bych ji skusit vymenit. napadla me skrtici klapka, to pod ni nebo jeji cidlo, to by mohlo byt?

2009-10-27 21:10:41

Takhle na dálku nejde posoudit ,ale já osobně bych šel po rozdělovači a benzínu.Třeba ti někdo poradí lépe.Nemáš někoho šikovného v okolí?

2009-11-01 17:16:30

Zdravím, mám taky ten samej problém. Při nastartování mi skáčou otáčky 1500 na 2000. Vyměňoval jsem teď termostat, takže to asi bude málo vody v chladiči co? Nevím jak se to odvzdušňuje. a taky jsem koukal že vzduchovej filtr je už doce dost špinavej

2009-11-01 17:20:49

Pokud máš originál airbox , dával jsem novej vz. filtr vždy při výměně oleje.Pokud máš přímé sání vyčisti filtr alespoň 3x do roka.Má to velký vliv na spotřebu.

2009-11-10 16:26:11

cau , uz jsi to odvzdusnil?

2009-11-16 16:19:48

čau.měl jsem podobný problém.

bylo to prasklé těsnění pod sacím potrubím.

2009-11-17 01:40:22

měl jsem ten problém a bylo to vadným volnoběžným čidlem. vyřešil jsem to koupí nové skrtící klapky na vrakáči a co se týká toho poskakování volnoběhu tak to máte lidi nejspíš zavzdušněný za studena to drží sitič a tak se nic neděje ale jak se zahřeje tak to skáče je potřeba sundat hadičku od vody co jde do skrtící klapky za běhu motoru a počkat až tam od sad nepoteče voda pak to znovu nasadit a problém je fuč a od té doby žádnej problém


Odpovědět

1  2