Fórum - Téma


otacky 626


Fórum 626 GE otacky 626

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4

2012-02-23 21:57:53

Restart sem dělal ale nenechal sem 30min odpojenou baterku hned sem ji po restartu zapojil. zitra to vše udělam a napišu jak sem dopadl. každopadně diky za rady

2012-02-24 12:33:37

Tak sem to skousel odvzdusnit tou hadickou u skrtici klapky nepřipadlo me ze je to zavzdusneny. hned po odpojeni stama tekla kapalina a při mirnem zmacknuti zadny vzduch nevychazel. vse sem dal spet a restartoval řidici jednotku baterku sem nechal odpojenou 1 h. po nastartovani a ujeti par km zadna změna otacky si delaj furt co chcou. but to neumim odvzdusnit nebo je cert zakopan nekde jinde.

MAX6  
J.
2012-02-24 13:47:47

Tak zkus ještě vyčistit tu váhu vzduchu a nebo ten ventil volnoběžnejch otáček.

2012-02-24 14:47:00

Bezezměny furt to same vaha vyčištěna nejevila se ani nijak zasrana a ten ventil nevim jak vyčistit kontakty sem mirne prošplichl. nevim si uz rady asi poputuje Mazdica nekam do servisu...

MAX6  
J.
2012-02-24 14:54:20

Tak už mě napadá jen poslední věc a to zkontrolovat hadice jestli v nich neni díra,rozebrat ten volnoběžnej ventil a možná ještě egr ventil a oba vičistit. Fakt už nevim. Tohle může taky dělat čidlo co určuje zapalování. To je to na ventilovim víku v levo nad rozvodovym řemenem. Když jste ten motor daly dohromady,dali jste správně ty ozubený kola na vačkách ? Jsou na nich takový výstupky. Na 626GF by měly bejt jenom dva. To čidlo na tom výku je snímá a určuje zapalování. Je možný že to bude nějakym čidlem,ale to by měli zjistit na diagnstice.

2012-02-24 16:18:42

Dělal to mechoš tak snad dal vše na spravne misto a tak jak patři. hadice zkontrolovane nikde žadna znamka prasknuti. na ty ventili si netroufam mam strach že stem neco podělam a nedam to dohromady. to necham na někom zkušenějšim.

MAX6  
J.
2012-02-24 16:24:14

Tam nic nepokazíš,protože se na to vůbec nedostaneš. Podle toho obrázku vymontuj to čidlo. Je magnetický,tak z něj setři veštkerou špínu a zase ho tam vrať. Kdyby jsi měl zájem ještě zkontrolovat jestli to ty kola na vačkách,který snímá právě tohle čidlo, jsou daný správně,tak by jsi musel povolit výko na hlavě a ručně kouknout. To bych ti potom taky ukázal fotku jak maj bejt.

MAX6  
J.
2012-02-24 16:27:07

Kdyby jsi měl nějaký video toho co to dělá,třeba záběr na budíky nebo jenom motor se zvukem,tak by bylo fajt. Takhle se musí jít vylučovací metodou a to je na dlouho.

2012-02-24 16:35:38

nahraju to na mobil a hodim to sem snad se me to podari

2012-02-24 17:52:41

toto to děla když stojim a motor běži na vonoběh a při mirnem zešlapnuti plynu otačky držej cca 5sec. viz video.

Video0022

Video0022 ...

2012-02-24 18:01:55

a takto to děla když jedu a vyřadim. omlouvam se za strašnou kvalitu mam šit telefon

Video0020

Video0020 ...

2012-02-24 20:27:52

a falešný vzduch to nebere? příznaky by na to byly...

2012-02-24 20:51:41

pravě sem hledal kde jakou direčku a nikde sem nic nenašel.hadičky sem skontroloval a vše v pořadku.

MAX6  
J.
2012-02-24 22:36:30

Může být špatnym těsnění mezi klapkou a sánim. Zkusit celou klapku povolit a znovu dotáhnout jestli se to trošku nechytne. Tady si něco přečti. YAGO s tim měl problém u stejnýho motoru a to těsnění mu pomohlo: http://www.mazdaclub.cz/m...pic_id=49929#message78262

2012-02-25 17:17:45

ano ano....zkontrolovat to těsnění za klapkou sání, popřípadě ho vyměnit. to vypadá na málo vody v chladiči a nebo je špatné teplotní čidlo a dokola se zapíná a vypíná sytič..Ale na to těsnění bych mrknul !!

MAX6  
J.
2012-02-25 21:00:21

Tak čidlo teploty vody: při 20°C - 2.2 až 2.6 kOhm, při 80°C - 0.29 až 0.34 kOhm

2012-02-26 20:37:23

tak dnes opět sem skoušel vše co se dalo krom proměřeni čidla nemam na to přislušenstvi. čidlo zajedu proměřit zitra. pokud zitra nic nezbyde mě nic jineho než auto dat do nejakeho autorizovaneho servisu.

2012-03-15 17:28:22

koukám že tu má někdo stejnej problém co já....

auto je to Mazda 626 GF 2.0 16v DOHC GT FS2

u sebe jsem provedl diagnostiku sprejem a jelikož to opravdu někde slyšitelně přisávalo vzduch, přišel jsem na to že to je nejspíš těsnění na sběrným sacím potrubí... zatím na to všechno ukazuje tak na 99% příznaky mám stejný (houpání otáček, zvedání otáček na volnoběh, na teplým motoru ihned po nastartování padaj otáčky až někam ke 200-300ot/min někdy má motor co dělat aby nezdechl)

čili... sem koupil těsnění a o víku se do toho chci pustit... chci se zeptat rovnou na pár drobností a detailů který mi vrtaj palicí (sběrný sací potrubí sem eště dole neměl, měl jsem to rozdělaný do toho stadia kdy byla klapka pryč, cca pár let naz5)

takže se ptám... je nutný dát dolů vstřikovací lištu, odpojit vstřiky, plus hadičky a regulátor tlaku? Případně dle postupu etzolda je asi nutný zrušit přetlak v palivový soustavě odpojením relátka palivovýho čerpadla, to je mi jasný, ale ptám se jestli to je nutný.... ? sundávat komplet vstřiky ?

anebo se vyndá jen celý sběrný sací potrubí i se vstřikama bez odpojování lišty, hadiček apod? obváám se že asi bude na to málo místa ale radši se ptám?

dík za odpovědi

MAX6  
J.
2012-03-15 17:38:03

Ahoj, vstřiky s celou konzolý tam můžeš nechat přišroubovaný. Záleží jak moc chceš to sání odendat. Možná budeš muset odpojit přívodní hadice s benzínem do týhle rampy,ale na nějaký zrušení přetlaku se vyprdni. Vem si obyčejnej hadr nebo savej papír a tu trošku toho benzínu utři. Já dal ždycky ty hadi směrem nahoru aby to z nich zbytečně neteklo a ty konektory na rampě vstřiků jsem ucpal.

Každopádně rama by dolu jít nemusela ale já jí dolu dával protože máš potom o trochu víc místa na práci což u 323 s FS motorem se rovná zlatu. Já když chci vyměnit těsnění pod sánim,tak musim sundat celou hlavu. Jen bacha na ty těsnící podložky u vstřihů,rádi někam vypadnou a zatoulaj se.

2012-03-15 19:19:50

díky za bleskurychlou odpověď...

upřímně bych byl uplně nejradši kdybych tu lištu sundávat nemusel.... to odpojení hadiček mě až tak nevadí, ale proto se radši ptám na co se mám připravit, ono za tím potrubím je místa poměrně dost, přecejenom 626ka má vo něco delší předek...

ideálně bych potřeboval jen vyměnit zatím to těsnění a bejt relativně rychle pojízdnej protože čas je pro mě momentálně obtížně dostupná komodita, rejpat se potom v tom můžu vždycky (beztak mám v plánu výměnu pal. filtru apod) ale to bych zatím nechal až na pozdějc...

každopádně díky moc


Odpovědět

1  2  3  4