Fórum - Téma


otacky 626


Fórum 626 GE otacky 626

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4

2007-12-04 18:57:33

tak tedy den druhý, u lékaře jak říkáš tento týden na mě nemaj čas - doktorky by taky nečekaly.., A vo víkendu taky nedělaj.. baterku sem dnes ráno zapojoval, ř.j. měla čas na zotavenou přez noc,, nesatčilo - přejdeme tedy na antibiotika,,. Jenže musí se zjistit co se má léčit, HOLD to už něco stojí a já nemám na vybranou,, .. Když vezmu proti a proti - Jedeš 30km s nedotaženým víčkem chladiče, si piš zaručeně pár kapiček vytratíš,

(s autem si jel den před a chovalo se stejně, stejně jako minulí týden,(až na ty tlumiče) to přece poznáš..))

zničeho nic "Á PROBLÉM" ten trvá, co se mohlo stát?? Termostat? Nebo jen škrtící klapka? TŘEBA v tomto mi nikdo víc neporadí než doktor, toho to naučili ...Jen tak mezi náma, viděl bych to na to čidlo, no a čidel pro teplotu je víc, a pokus omyl riskovat nebudu...

pak dám echo čeho se raději vyvarujte..

2007-12-25 10:35:26

čau, slíbibil sem že dám vědět..

Tak tedy po načtení se samosebou nic nenačetlo,, servisák mi pouze řek že se diví že sem vůbec ještě jezdit mohl,, vyměnil vzduchovej filtr, dal svíčky,, a co bylo poznat hned po nastartování že seřídil motor,, Když sem si odvážel mazdu tak 10min na to kolísání otáček se zase objevilo... následující den byl klid,, den poté také,, pak při pomalém zahřívání motoru jako že s křižovatky posunovačka na křižovatku další zase kolísáví párktát sem motor vytočil, a byl klid,, s autem jezdím 2týdny dalo by se říct že je klid,, takže tomu nerozumím,,, šak ono se to zase ozve,,

2007-12-25 10:45:05

Ahoj po vypojeni a nasledně zapojeni baterky se na 15vt. zmačkne a drži brzdovy pedal a dojde k vymazani ř.j. pak ji učiš novym hodnotam tzv. volnoběh jizda po městě a mimo město

2007-12-27 10:45:49

kdyz mrknete do sekce navody, najdete tam muj clanek ktery vam vse vysvetli:)

http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=10909

2012-02-23 19:55:52

Zdarec Mazdaci mam problem u me 626gf 2.0l kolisaj mě otačky při jizdě na neutral mezi 750 až1600otačkama když zastavim otačky padnou k nule ale opět se zvednou a kolisaj mezy 700az 900otačkama. nejsem žadnej znalec vubec nevim co a jak. začalo to dělat po GO motoru nejprve otačky kolisali mirně 750 az 850 a po vyčišteni škrtici klapky dělaj pravě toto. (před GO žadnej problem otačky v cajku) děkuji za každou radu rad mam vše v pořadku MAZDAR

MAX6  
J.
2012-02-23 19:58:44

ondrej: Ahoj. Nevyčistili jste tu klapku špatně ? Jestli to před tim nedělalo a najednou jo. Dělá to jen za studena,nebo jen za tepla nebo pořád ?

2012-02-23 20:06:21

čistil ji kamoš mechanik byla zasrana ale po vyčišteni to bylo ješte horši tak sem ji doma čistil ješte jednou a porad stejne! Tet je krasne vyleštena. Nebude vadna?

MAX6  
J.
2012-02-23 20:09:07

Takže klapka je čistá. To GO motoru spočívalo v čem ? Komplet renovace motoru nebo něco menšího ? Dělá to za studena nebo i když je motor ohřátej ? Hejbali jste s váhou vzduchu nebo čidlem teploty vody ?

2012-02-23 20:24:32

GO spocivalo krouzky, gufera ven., rozvody,salky. tet sem ji skousel za studena a otacky drzej na 1500 ale mirne kolisaj po zahrati motoru a zeslapnuti plynu zustanou na 1500 a za cca 10vterin spadnou a houpou se mezi 700 a800sty otackama.Ja osobne znicem nehejbal

MAX6  
J.
2012-02-23 20:28:33

Může bejt váha vzduchu špinavá. Motor se začne klepat když ty otáčky spadnou nebo je tichej ?

2012-02-23 20:37:02

motr se nijak neklepe jen pridava a ubira tak jak otacky. jak to mam vycistit tu vahu?

MAX6  
J.
2012-02-23 20:45:19

Váhu vymontuješ ze sání a když na ní koukneš tak je tam takovej malej plíšek. Vezmeš jemnej štěteček třeba na tempery nebo vodovky a ten namočíš v benzínu. Potom tim ten plišek vyčistíš. Viz obrázek.

2012-02-23 20:56:43

Diky zitra napišu jak to dopadlo!

2012-02-23 21:08:01

veeeelice opatrne, je to teplotni snimac na keramicke desticce, ke ktere vedou tenounke dratky, ktere uvidis pod lupou.

Osobne to vidim na problem se zavzdusnenim chlazeni, mas tam proste nevytlaceny vzduch, skrtici klapka se musi vyhrivat zarovno s motorem, pokud je tam vzduch, klapka je studena protoze je na nejvyssim miste motoru kde se vzduch nahromadi a dela to presne to, co te trapi.

Takze prvni autu na absolutni rovince zkontroluj doliti chladici kapaliny jak v chladici, tak v prepousteci expanzce a vsaim boty ze to prestane :) dej vedet

MAX6  
J.
2012-02-23 21:23:33

Ahoj Venito. Tohle mě taky napadlo,ale nedělalo by to i za studena ?

2012-02-23 21:29:58

Ahoj, ve skrtici klapce je totiz bimetal, ktery podle sveho zahrati privira nebo propousti obtokove mnozstvi vzduchu a tim reguluje otacky a dela sytic.

Kdyz se motor ohreje na strelim 50°, teplotni cidlo na hlave valcu hlasi jednotce aby ochuzovala smes (ubirala sytic), ale nevyhrata klapka stale spatne pousti vic vzduchu nez je treba, a tu nastane problem ze se to takto zacykli a zacne poskakovat volnobeh.

Cele kouzlo je o tom, aby se vse ohrivalo spolecne jak ma, tudiz vsechno dolit, poradne projet a po cca 3 cyklech zchladnuti/zachrati motoru se okruh sam odvzdusni a bude vse ok

2012-02-23 21:42:00

Tak sem se dival na kapalinu a vše je plne jak chladič tak expanzor. auto mam v garaži tak bych řek že je na rovině.

2012-02-23 21:48:27

tak je to proste spatne odvzdusnene, na skrtici klapce vede zvrchu tensi hadicka, uvolni jeji svorku a hadicku vysun ( bez natlakovaneho horkeho motoru)

Pri rozpojene teto hadicce mackej druhou rukou tlustou hadici co vede k chladici a z te male ti musi vytekat kapalina, pokud to jenom fouka vzduch, tak tam proste porad je a musi ven.

Predpokladam teda ze vse mas po rozborce spravne zapojene a provedl si reset jednotky odpojenim kontaktu baterie, a stanim 15sekund na brzde, pote pul hodky pockat a pripojit baterku.

MAX6  
J.
2012-02-23 21:53:27

Ještě mě napadlo že by mohl nejt poškozenej ten regulátor otáček volnoběhu. Nedavno jsem jednomu človíčkovi tady posílal. Je vedle klapky a vypadá podobně jako EGR ventil. Občas ho stačí jenom vyčistit.

2012-02-23 21:57:13

To praveze ne, to kolisani otacek prave dela on tim jak se otvira a zavira na povely z jednotky, pokud behem toho kolisani odpojis tomuto ventylu konektor, otacky prestanou poskakovat, takze ten je dobry.

Muze byt zaneseny, ale to se projevuje jinak, snizenym vylnobehem ktery se nedrzi stabilni pri toceni volantem, zaplou klimou, atd... viz muj stary ale platny navod: http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=10909


Odpovědět

1  2  3  4