Fórum - Téma


otacky 626


Fórum 626 GE otacky 626

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4

2007-10-15 17:29:10

ma taky problem: Na mazde 626 2.0i r.v.95 mi behaju otacky ako chcu raz mam 1500 inokedy 400 a sem tam mi auto pridava same a to vsetko na volnobehu.Vie mi niekto poradit?

doris  
Doris
2007-10-15 18:22:20

Může to být více věcí, napadá mě váha vzduchu, chybně pracující řídící jednotka eventuelně elektronika/čidla/kabely ke svíčkám od rozdělovače. Vadná váha vzduchu nebo poškozené kabely ke svíčkám se projevují i cukáním motoru v záběru.

2007-10-15 20:11:40

tohle patři do mazda626 sekce

2007-11-08 07:42:22

Me to delalo taky... na tom samem aute, posleze se pri zarazene rychlosti zacal prehrivat motor. Nakonec to bylo spatne cerpadlo chladici kapaliny.... Takze doporucuju skontrolovat.

2007-11-23 06:15:39

drobecek: sundej hadici vedoucí ke škrtící klapce a vyčisti prostor dosedu škrtící klapky.

2007-11-23 06:17:36

indyjones: Vzhledem k tomu že tento dotaz je technický, tak bezproblémů zapadá do této sekce. . Nebo jsi jiného názoru?

2007-11-23 07:48:04

jo a co teda maji lidi psat do sekce mazda 626 to jsem moc nepochopil protože v tech. sekci je takovy gulaž všehochuti a co chvile se lidi ptaji pořad na stejny problem ale kde najit odpověd když se pořad zakladaji temata o podobnych starostech a on klikne na mazda626 a tam je hovno popsano co by měl dělat ja tvrdim furt že tohle je nejhuř co do přehlednosti a funkčnosti udělane stranky na netu

2007-11-29 19:09:41

indy: tak se přestan nervovat, vem si určitý téma a udělej o něm článek. Já ted dělám článek problematika hydroštelů.

2007-11-29 19:21:27

dobry napad jak bude chvilka dam to dokupy.

die
2007-12-01 20:35:18

čágos,kolísání volnoběžných otáček ,může být zbůsobeno nedostatkem chladící kapaliny

2007-12-01 20:39:11

POKUD JE JI TAM OPRAVDU MALO TAK MUŽE.

2007-12-02 12:05:10

diky mrknem sa nato

2007-12-02 12:09:23

UŽ SE MI TENHLE PŘIPAD TAKE STAL A VLIVEM PŘEHŘATI MOTORU ZAČALY OTAČKY KOLISAT A MOTOR MĚNIL ZVUK

2007-12-02 17:01:55

čauvec

dneska sem jel cca 30km- otáčky zničeho nic vrm vrm z klasických při volnoběhu 850-900 kolísali na 1500-2000 nu jedu dál, spuštěný ventilátor se nevypínal.. inu zastavím, po otevření kapoty sem si všim tekutiny rozlité na straně spolujezdce, poté i toho nedotáhlého víčka od chladiče... Zejtra doliju fridex, a uvidíme...

tak snad to bude jenom tím... tak zatím

2007-12-02 17:08:37

no jo no se ti zadiral jak nechladil

2007-12-02 17:17:00

motor dokáže rozkolísat i pára z chladící kapaliny, takže stačí aby byl jenom trochu děravej chladič, a už to dělá špičkový brikule.

2007-12-02 17:43:00

ono to je těžko to davat do sekci,protože dost problemu souvisi se všemi auty ne jen s tim onym typem,a neco zas souvisi jen s tim jednim typem ale vetšinou je toho je dost malo.No k problemu,rekl bych ze ta klapka ale takynejaky spatny konector u krokoveho motorku nebo snimaci klapy,me tohle delalo taky a dela jeste obcas,ze to i zdechne,ale ty konectory se spatne rozdelavaji,je to vse na tesno.

2007-12-03 17:33:32

tak tento den vše dolito,, projeto- a nepomohlo,, pudu na diagnostiku, páč se mohlo vodvařit čidlo, sakra nepatrná chybyčka a jaké má následky,, zase prachy v pr.....

2007-12-03 21:26:34

ještě bych nepanikařil zkus odpojit baterku na noc at se všechny chyby vymažou a pak uvidiš co dal.

2007-12-04 07:04:34

Teď už sice takový problém s Magdou nemám, ale měl jsem ten samý problém na Fiat Tempra a bylo to špatným termostatem. Propouštěl kapalinu do hladiče i za studena. Kapalina se tím pádem v chladnějších obdobích nemohla zahřát a řídící jednotka zapínala, vypínala aut. sytič. Chvílu 2000ot/min, pak zas 500. Někdy chcíplo, ale většinou to valilo na ty 2000. Takže i ten termostat bych zkoukl, než to dáš za těžké prachy k lékaři.


Odpovědět

1  2  3  4