Fórum - Téma


Opravy koroze do konce března ZDARMA!


Fórum 6 GG / GY Opravy koroze do konce března ZDARMA!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2010-04-08 10:27:45

ne skoda - mazda!

2010-04-11 23:49:47

Stihl jsem to dát do mazdy 31.3. Tak tak.

Jsem zvědav jak se s tím poperou.

2010-04-11 23:54:53

tak to je drsný...

2010-04-12 07:34:01

Ou tak to máš opravdu dost špatné. Ještě, že jsi to stihl

2010-04-12 09:46:42

Ou ou ou...tak to nejsou hezké obrázky..tahle poslední fotka je opravdu špatná...To snad neni ani možný....Jako nechápu to, mazdu už mám třetí zimu a ani známka koroze na kastli..Jako vejfuk je už chycenej ale nic závratnýho..Mi neřikej že tahle koroze vznikla sama od sebe bez cizího zavinění, čim myslim nějaké poškození....

2010-04-12 09:53:22

tywe, tak to na tom jeste tak nejsem, idys mam o 5 let starsi auto.. No ale stejne ted v lete zkusim opravit lem, abych to za rok nemel stejny. Po tyhle zime docela katastrofa

doris  
Doris
2010-04-12 09:57:19

Tak to je hnus. Jinak toto může vzniknout v pohodě samo od sebe, M6 prostě není auto na naše podmínky. Jak se zavčasu nedožene to, co výrobce zadrbal, koroze na sebe nenechá dlouho čekat. Problém bývá i ten, že o rozrůstající se korozi mnozí ani neví, ona vzniká totiž uvnitř dutiny zadního blatníku a až vyleze ven, je už pozdě. Při pohledu do dutiny by vás čekal šok.

2010-04-12 10:10:47

Ani mi to neřikej, nebo si to půjdu rovnou hodit....Nechápu že se ty zkurvený američani musí taky do všeho montovat.....Než přišli do vedení mazdy GM, tak byla mazda nezaměnitelná...ted už je to docela běžné spotřební auto... Mívali sme mazdu 323 11 let, a nikdy a řikám nikdy, na tom autě nebylo děláno nic kromě pravidelného servisu...Ani žárovku sem za celou dobu neviměnili...prostě nic...koroze se tam obejvila až po bouračce, takže by tam podle mě taky ještě nebyla...

doris  
Doris
2010-04-12 10:45:23

No tak si raději co nejspíš vystříkej dutiny a dodatečně pořelakuj v silnější vrstvě lemy a hlavně jejichy hrany, my jsme to udělali hned a koroze zatím nula. No a co se Mazdy jako značky týče, tak je to dnes asi jako každá jiná značka, má svá + i -. My jsme kdysi měli zase nejraději Nissany, ale to co dnes produkují po spojení s Renaultem, škoda komentovat. Naše stará 18ti letá Primera taky nezná problém, bohužel novější modelová řada nás už nepřesvědčila.

2010-04-12 11:10:04

Njn, budem se muset smířit se spotřebním zbožím které je nám nabízeno....Dokud bude působit na trh Globalizace, tak se tyhle podmínky nezmění, a bude to ještě horší...Si osobně myslim

2010-04-13 10:37:41

Jj, jednejte rychle. Zkuste záruku karosérie je 12 let.

U mě bude výměna poškozených dílů, a v dalším týdnu nástřik proti korozi.

Ale tento problém není jen u M6. Byl jsem na první technický s M3, stáří 4 roky. Technik STK mě zavolal pod auto ať se jdu kouknout, ten nechápal jak to rezne. Najeto má 19tis. Bohužel už nenafotim, jsou udělané dutiny a spodek. A pro jistotu 26.4. jedu s novou M6 na dutiny a spodek.

2010-04-28 01:40:30

Mazdárek, tak jsem tady s výsledky akce koroze.

Začnu tím dobrým - lemy blatníků super, připadá mi to alespoň teď, čerstvě po udělání, odolně. Uvidíme postupem času, sám jsem na to zvědav. Tohle bylo zdarma.

Pak jsem nechal vyměnit ty trojúhelníčky (příčky zadních bočních oken), vypadají asi přesně tak, jako když byla Mazda před 7 lety nová, tak teď jen doufám, že aspoň cca 3 roky vydrží. Materiál + práce za obě stála 2300 Kč.

Tak a teď ta horší stránka. Auto jsem do servisu (Mazda Spořilov) předal v pondělí ráno, umytý a naleštěný. Ve čtvrtek jsem ho převzal, podíval se zběžně na příčky i na lemy a spokojený odjel. V té rychlosti jsem jen zaznamenal, že auto je dost zaprášené a taky po usednutí za volant mě zarazilo, že čelní sklo je nechutně špinavé, pokryté takovou jakoby mastnou mapou. Ostříknul jsem a setřel, nic se nezměnilo. OK, jel jsem na myčku a tam zjistil, že něco je jinak. Při otírání švédskou utěrkou, která vždycky všechno zvládla na jedničku a čelní sklo bylo "jako by tam ani nebylo" bylo vidět, že se nic neděje a ten film nejde dolů. Bral jsem to Korrkem Wash. V té chvíli jsem znejistěl, ale zdaleko to nebylo všechno. Při otírání zadních partií jsem si všiml, že zadní sklo a celý zadek je hrubý a při otírání mi ta utěrka drhne jako o smirkový papír (když to přeženu). Začal jsem to zkoumat očima i pohlazením a bylo jasno. Některé části při stříkání těch dutin zakryly, jiné ne. Ty, které nezakryly, mají na sobě stříbrné tečky, které nejdou dolů. Jsou to takové mikrotečky, ani se mi to nepovedlo pořádně vyfotit, ale prostě znám každý centimetr svýho auta, myju ho 2x do týdne a skoro se mi chtělo brečet, že to, co bylo hladký, je najednou v pr... Člověk dá auto do autorizovanýho servisu a vrátí mu ho se zničeným čelním sklem (doteď jsem nepochopil příčinu) a postříkaným zadkem

Hned druhý den jsem tam jel a nechal si pána zavolat, ukazoval jsem mu to a jen jsem se naštval! Zadek uznal a řekl, že to na vlastní náklady dají do pořádku, ale s čelním sklem mi začal vyprávět pohádky jako že to může být od stěračů nebo od popela z té islandské sopky Když jsem se nedal, začal s tím, že jestli máme připojištěné čelní sklo, dalo by se to řešit výměnou. Opravdu jsem moc zvědav, jestli to dají do pořádku, tedy do původního stavu. Každopádně to je pro mě otřesná zkušenost a veškerý práce odteď budu svěřovat výhradně svýmu mechanikovi, kterej je pečlivej a nic by takhle neodfláknul. Dám vědět, jak jsem dopadl, zkoušel jsem to lihem, technickým benzínem, ale ničím to dolů nešlo

2010-04-28 07:53:31

tyjo.... tezko hledat spravny slova....

2010-04-28 08:09:56

samper: tu drsnou povrchovou úpravu těch lemů sis vyžádal, resp.to s tebou konzultovali?

Předpokládám, že je pro zvýšení ochrany...ale čekal bych, že v mazdě se budou snažit to dát do původního stavu...

doris  
Doris
2010-04-28 08:38:59

Ahoj, no to je nepříjemné. Klasický výsledek nedostatečně zakrytého auta, tyto neduhy znám z lakoven, kde skoro vždy někde nechají odstřik..... Odflákli nebo zcela neřešili zakrytí auta při nástřiku lemů, přitom to není nic složitého ani drahého. Toto lze odstranit, ale je to šílená práce, neboť všechny takto zaneřáděné části auta se musí přebrousit, čímž se samozřejmě i nepatrně ztenčí lak. Skla by měla jít bez problému, jsou tvrdší. Nicméně na plastech a pryžových dílech to bude problém. Rozhodně se nenech odbýt, když to takto zadrbali a konzistence toho odstřiku je identická i na tom čelním skle - stěrače ho mohou maximálně poškrábat ale NIKDY nevytvoří souvislou vrstvu částic z aerosolu barvy...... . Je to jejich vizitka a osobně bych trvala na uvedení do původního stavu.

Je škoda, že některé autorizované servisy dělají Mazdě tak špatnou reklamu. My jsme měli opačnou zkušenost, kdy v Autolarosu v Ostravě na nás čekala naše M6 po výměně motoru bezpečně schovaná v hale a byla kompletně zakrytá ochranným překryvem, aby se do ní neprášilo. Je to holt v lidech.

2010-04-28 10:40:44

Castor> Nevyžádal, takhle mi to prostě předali, ale ten drsný povrch možná vydrží víc než předchozí provedení, uvidíme.

Doris> Moc hezky napsáno, je to prostě o lidech. Na čelním skle si budu trvat a zbytek je na nich, jak se s tím poperou, každopádně si svojí lemplovatostí přidělali dost práce. A přesně jak píšeš, napadlo mě, že z těch plastových částí (zadní sětla) to půjde těžko, zkoušel jsem to nehtem a povedlo se mi to jen u zadního skla, plast vypadá že je totál v háji. Nemám sice takovou smůlu jako ty s motorem, ale přijde mi to podobně nespravedlivé - taky o auto pečuju s láskou a pak ne vlastní vinou..

Pochybuju, že vymění celý světla, to by se jim sakra prodražilo. Cca do týdne mi mají volat, až přijde omezovač zadních dveří (taky se to tady řešilo, že se někomu sami zavíraly a nedržely polohu, budou mi to v rámci roční záruky na skryté vady měnit), abych přijel a udělají prý všechno najednou za cca půl dne (o tom silně pochybuji).

2010-04-28 13:52:06

Furt lepsi tuto, nez to, co se stalo me

2010-04-28 17:05:48

tak mě trochu rozkvetlý podběhy auto palace v Brně uznalo - neuznali ale rez na těch příčkách na zadních bočních sklech - prý je záruka jen na části karoserie a ta příčka na okně je přídavný díl

no - nechtělo se mě s nima hádat - aspoň ty podběhy

doris  
Doris
2010-04-28 17:08:16

Pokud máte ty příčky nově vyměněné nebo zatím bez koroze, prostříkněte to jednou za čas silikonovým olejem, aby zatekl mezi příčku a tu obvodovou gumu po obou stranách. S korozí pak nebudete mít už žádné problémy. Mám to vyzkoušeno.

Samper: Za půl dne? Tak to si docela fandí. Já jsem leštila zástřiky asi na 10% auta celý den a málem jsem na tom nechala ruce. Z těch plastových světel by to mělo jít dolů, problémem jsou měkké plasty a guma - jako třeba lišty kolem oken. Nejsem si jistá, jak je to u zadních světel, ale třeba přední mají na tom plastu nějaký ochranný UV film (jestli to má i Mazda netuším, ale Nissan ano) a tento se broušením může znehodnotit. Pokud to budou leštit el. leštičkou, zkontroluj si pak měkké díly, jako jsou třeba ty plasty kolem oken a další, rádo to zanechá škrábance. Osobně se snažím vždy jezdit do servisu s čistým autem (nejlépe za suchého počasí), aby viděli, co přebírají, a v tomtéž stavu si ho pak chci i přebrat - to jest bez poškození. Mokrý lak nebo špína vždy zakryjí neduhy a těžko se to pak reklamuje.

2010-04-28 21:50:29

Taky jsem byl s lemy ještě před koncem března. Nafotili, ale dosud se neozvali, zda to uznají a opraví. Údajně je už po záruce (6 let). Jak dlouhou u Vás trvalo, než se ozvali?


Odpovědět

1  2  3  4