Fórum - Téma


Opravy koroze do konce března ZDARMA!


Fórum 6 GG / GY Opravy koroze do konce března ZDARMA!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2010-03-22 11:40:10

Ahoj, nevím zdali totu již nebylo zmíňěno, ale pro jistotu připomínám. Mazda do konce března dala amnestii na různé opravy (např. koroze lemů apod.) a bezplatně je opravuje a nemusíte mít plně (možná vůbec) vyplněnou servisní knížku. Takže jestli máte nějaké problémy, tak šup šup do mazdy, ať to stihnete. Byla by škoda toho nevyužít

2010-03-22 13:43:37

co to je za informaci? kde jsi k ni prisel, na jaky auta se to stahuje?

2010-03-22 14:19:19

Mám informace, že amnestie (tzn. že nemusí být plně vyplněna servisní knížka) je na 6ky. Můj mazel je již v servisu r.v. 2003. Servisní knížka vyplněna jen částečně. Oprava do konce března na náklady mazdy (oprava zadních lemů a 5tých dveří). Řekli mi, že jsem přijel za 5minut 12 :) A to jsem jen chtěl zjistit kolik mě to bude stát a šup oprava zdarma

2010-03-22 19:21:23

zítra se tam jdu zeptat,jsem zvědavej,docela by se to hodilo

2010-03-25 10:15:59

Tak jsem velmi mile překvapen - právě mi sami od sebe volali z Mazdy na Spořilově a ptali se, jestli mám zájem o tuto akci ohledně koroze, že by to potřebovali do 31/3 nafotit. Dnes tam pojedu a uvidím, jestli je přesvědčím - spíš než podběhy, ty jsou jen velmi lehce načatý, bych potřeboval vyřešit ty příčky zadních bočních oken. Podám hlášení, jak jsem dopadl.

2010-03-25 10:30:10

Tak prej se ta oprava na příčky okna zadních dvěří u žádné M6 nevztahuje - tolik aspoň informace z Mazdy Zlín. I když tento problém zatím nemám, zajímal jsem se o to. Jsem zvědav jak se k tomu postaví jinde.

2010-03-25 11:08:30

Hm, tak to počítám že na Spořilově to bude stejný

Ach jo.. Ale zkusím to, za pokus nic nedám.

2010-03-25 11:27:10

Zkus, za to nic nedáš...

2010-03-25 11:32:22

Gawein: měl si ty lemy moc prožrané...nebo 1.fáze, "pupínky"?

2010-03-25 11:35:44

Přidával jsem sem foto myslím že v topicu "Mráz a moje šestka" někde ke konci, tak kdyžtak mrkni. Podle mě už je to jednou v autorizáku dělané, ale teď po zimě, asi jak to dostalo zabrat (jezdím pořád a parkuju na ulici), tak jsem si jednoho dne všimnul, že na té černé barvě, kterou jsou ty lemy přetřené, jsou vidět rezavé skvrny.. Pupínky tam myslím nejsou, mrknu na to pořádně dneska a uvidím, co mi řeknou. Ta příčka mě ale štve pekelně, vypadá to jak 25 let starý díl ze stodvácy..

Aktualizováno, ještě před výměnou příček jsem tu nechutnou korozi nafotil a taky se mi povedlo vyfotit tu "ťupku" pod pravými zadními dveřmi. Nafotím a popíšu zkušenosti, až to bude 22/4 hotové.

2010-03-25 12:23:39

samper: tak tohle je "klasika"...vylezli ti plošky už vybroušené a přetřené...kdoví jakou barvou. Mno, jestli takhle dělá autorizák, tak díky-nechci. Nemám s nima zkušenosti, tyhle "malé věci" jsem zvyklej dělat si sám...ale trochu se mi nechce věřit, že by aspon nedali natónovanou barvu, na zálkad, resp.plnič... No, řekl bych...že to někdo dělal "na koleně". Zajímalo by mě, jak to tedy dělají v mazdě v téhle akci.

Chvíli jsem si myslel...že starý lem odříznou a dají nový

doris  
Doris
2010-03-25 12:42:03

Je to asi fakt dané individuálně kvalitou práce servisů, těch opravených lemů po svolávačkách jsem už viděla mnoho a často bohužel ve stavu, jako je na fotce výše, opět to vylezlo. Problém vidím nejen v odfláknuté práci a použitých materiálech některými servisy, ale především v pozdním zásahu, kdy už tam ta rez byla a hlavně hlodala zevnitř, což není viditelné, avšak pokud byste to rozdělali, byli byste asi dost nemile překvapeni. Tomu už ale nepomůže nic. Maximálně se koroze trochu zpomalí. Tady je právě škoda, že když Mazda věděla, že i po faceliftu pouští do světa takto odfláknutá auta, už se ta dodatečná oprava lemů měla řešit hned, ještě před prodejem aut v autorizovaných servisech. Bohatě by bylo stačilo vystříkání dutin a taky navrstvení ochranného nástřiku na hranách lemů (vrstva originálního laku je na nich žalostně slabá a měkká, což taky přispívá k vzniku koroze zejména po průjezdu posypanými cestami.....), jak to má třeba druhá generace M6 nebo mnohé Toyoty. Pak by tento problém neexistoval, jeho preventivní "oprava" by nevyšla nijak draho a s menším množstvím práce i času - klidně bych si těch pár korun připlatila, a bylo by to v klidu na mnoho let. Nikdo by si nestěžoval, že to po pár letech hnije. Takto lidé užívají auta aniž tuší, že jim karoserie uvnitř rezne. Je to škoda, u auta za nemalé peníze a ještě k tomu ve středním segmentu, dost ostuda a ztráta image.

Ty příčky reznou i u jiných značek aut, dost tomu pomůže, když se to pravidelně impregnuje silikonovým olejem - myslím do těch spár mezi příčkou a gumovým obložením - tam se jinak zdržuje vlhkost a špína a rez na sebe nenechá dlouho čekat samozřejmě.

2010-03-25 14:57:37

Plně souhlasím Doris. Oni místot toho, aby po FL použili nástřik dutin, dali kvalitnější lak na lemy a prahy, tak dokázali lemy jen potáhnout černou páskou, která jde i přes hranu - ano, možná to odolá nárazům kamínků, ale zbytek lemu je nechráněný, to samé prahy, které trpí na ohlodávání kamínky. O zbytku vozu, např nosnících a jejich dutinách, raději ani nemluvím. Zkrátka děs...

2010-03-25 18:42:13

Bylo to tak na půl. něco bylo již přes dodatečnou antikorozni ohranu chytle, nekde byli jen pupinky, ale opravu to urcite chtelo... Jinak taktéž souhlasím s Doris, nechápu, že auto střední třídy může po pár letech takto zhnít, je to fakt škoda.

2010-03-25 19:38:42

Tak odpoledne jsem byl v Mazdě, docela příjemnej týpek, probrali jsme to spolu (potvrdil mi, že už to jednou ošetřené je v rámci první vlny, tedy asi někdy před lety, když se to začalo projevovat), pak si auto vzal a celý to nafotil včetně těch příček. Nic mi nezaručil, ale prý to zkusí a v nejhorším by třeba zaplatili aspoň větší část. Dá mi vědět, jak se k tomu výrobce vyjádřil, pak to budu řešit dál. Během čekání v autosalonu jsem prolejzal novou šestku a taky CX-7 a zkoumal jsem jejich lemy i podběhy. Abych pravdu řekl, M6 II mě moc nepřesvědčila. Je to lepší, ale pořád je tam dost plechu, který mi 2x odolně nastříkaný nepřišel. Z poloviny je to pěkně oplastované, to se mi líbí, ale opět je v části podběhu ten zatracenej koberec, co tam mám já. Mluvil jsem o tom s ním a s novou šestkou tam prý skrz toto zatím nikdo nebyl.. No ještě aby jo, když se prodává od 2007, to by byl asi vrchol, ale jsem zvědav, jestli to tak bude i s přibývajícími roky.

2010-03-26 08:20:37

ahoj chcem sa spytat, ci by mi vzali M6 na opravu ked ju mam dovezenu z nemecka?

ak ano, tato zvolavacka plati len v CR alebo aj na SK? Lebo vcera som pozeral a na lzadnych lemoch mam aj ja ako samper na tom obrazku hrdzave flaky a navyse mi na pravom aj vykvytli nejake bubliny na 1cm stvorcovom sama hrcka...nechcem ist teraz na opravu, nemam momentalne grose a nakolko som bol aj s predchadzajucim nissanom almerou tam som menil cele lemy + striekanie metalizi, tak po znamosti ma to vyslo vtedajsich 20000sk

Dalo by sa to nejako nenapadne osetrit aby to este nejaky cas vydrzalo? a cim? diki za kazdu info

2010-03-26 08:24:31

Zkus zavolat někde do autorizáku, možná ti to projde...

2010-03-26 23:36:18

hm, volal som vraj moje VIN nieje v zozname

2010-03-27 06:48:49

:( škoda

2010-03-27 16:16:33

dle vyjadreni technika ve Zline, tak jen na auta koupena v CR


Odpovědět

1  2  3  4