Fórum - Téma


::: Oprava koroze zadních lemu :::


Fórum 6 GG / GY ::: Oprava koroze zadních lemu :::

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7

2012-08-03 19:29:39

Mám najeto na S60R 2.5T AWD MY 04,165 000km kastle jako nová vše původní,minulý týden jsem byl na testu tlumičů,vše perfektní,převodovka převodovkuje čtyřkolka čtyřkolkuje,turbo turbujejediné co jsem dělal byly rozvody,které se dělají ve 160 000km a minulý týden jsem měnil ložisko předního kola,nic neklepe,nic netluče,nic nekape

MAX6  
J.
2012-08-03 20:17:01

No ale už jsi měnil ložisko na přednim kole a nebudem si nalhávat ve 160000km teda žádná sláva. Otec má taky M6 MPS s 120000km a bez problému,ale časem se samozřejmě taky něco vy.....

Neexistuje dokonalý a bezproblémový auto (stroj)

MAX6  
J.
2012-08-03 20:25:06

Ale zpět k tématu. Nějak nedokážu pochopit že otcova M6 MPS z 2005 nemá na sobě ani zmínku po korozi. Nikde. Přitom,že by se o to staral,tak to se říct nedá. Ničim to nestříká,ničim to nechrání a to auto je v perfektnim stavu. Když se kupovala švagrova M6 z 2003,tak už v roce 2005 mu museli řezat lemy. Od tý doby vůbec nic a to je přímo barbar co se chování k autu týká.

2012-08-03 20:33:36

A nemá MPS lepší antikorozní ochranu?

MAX6  
J.
2012-08-03 20:35:36

Právě že tady hodně lidí psalo,že jim MPS hnije úplně stejně na zadních lemech jako ostatní mazdy.

2012-08-03 20:45:20

2012-08-03 20:52:05

Ještě k té korozi,neberte to nikdo osobně,jen si dělám prdel,v osmdesátých letech jsem si z korozí užil až až

2012-12-25 20:52:00

Tak moje M6 z roku 2005 po FL zatim taky nema problemy s korozi. Byl jsem pod autem a jediny co je v haji je plechova izolace vyfuku (plech co je mezi trubkou vyfuku a karoserii) ale tomu se nedivim, ten plech je tlusty cca jako kancelarsky papir. Mechanik, ktery byl se mnou, rikal, ze je to normalni, ze to ma vic aut. A jeste co mam zkorodovany je zaveseni vyfuku a to docela dost ale pry taky je to normalni, maji to i ostatni znacky.

Ted k tematu. Az po precteni tohoto vlakna jsem musel zkontrolovat podbehy a jsou opravdu z koberce :) Nikdy jsem si toho nevsimnul, nenapadlo me to osahavat. Konstrukter byl asi zhuleny, nebo fakt nevim proc to tam je..

Jak slozity je vymenit ty podbehy za plastove, zvladnu to treba na parkovisti pred panelakem? A zvladne to clovek, co neni moc zkuseny v tom? Na jare bych chtel preventivne vymenit "koberecky" za plast a kdyz tak to nejak osetrit ale sam se na to necitim...

2012-12-26 10:00:01

Čau nedávno jsem ty koberce za plastové podběhy měnil a není to nic složitého jenom je problém to napasovat. U těch co jsem koupil seděly asi jenom dvě předvrtané díry, zbytek jsem musel navrtávat znova a to zbytečně zdržuje. Taky jsem si hodně pomáhal fénem, kterým se ten plast po nahřátí naštěstí dobře tvaruje. Výměna mi trvala cca. 2 dny ( Počítám do toho ještě broušení těch nejhorších zrezlých míst a pauzy na zaschnutí nátěrů). Dělal jsem to v garáži, tak jsem nějak nespěchal. Venku před panelákem bych se do toho nepouštěl, chce to alespoň elektřinu na ten fén. Jinak u mé M6 jsem zjistil, že rez už je rozlezlá tak, že to nemá cenu nějak důkladně opravovat. Těma plastovýma podběhama se alespoň ty lemy zakryjou a nejdou vidět. Moje 6tka už hold není žádný výstavní kousek a smířil jsem se s tím, že je to spotřební zboží a budu s ní jezdit dokud se nerozpadne.

2013-03-09 21:10:21

Dneska jsem si všim začínajících žlutých kapek rzi na jednom zadním lemu. Mám v plánu to co nejdřív nechat ošetřit profesionálama, nebo se aspoň zařídit podle těch tipů od Doris. Každopádně se chci zeptat---tím že už to začlo je totální destrukce lemů otázkou času---tak jak dlouho mám počítat než to bude na výměnu někde v klempírně? Dva tři roky? Jak moc tomu pomůže ten plánovanej zásah?

Jo a jestli znáte dobrýho karosáře/lakýrníka v Brně a okolí tak prosím tip.

Dík:)

2013-10-11 12:06:20

Dneska jsem si vyzvedl auto od Lakýrníka po opravě koroze prahů a zadních lemů.

Nejdřív se auto vzalo ke klempířovi, kterej to odstrojil všechno důkladně obrousil a chycený místa vycínoval.

Pak se auto odvezlo k lakýrovi, kterej všechno antikorozně ošetřil a nově nalakoval.

(lakovaly se celý prahy až dovnitř ke dveřím a zadní blatníky až nahoru ke hraně.)

celá tahle oprava mě stála 2000kč práce klempíře a 4000kč práce lakýrníka za každou stranu auta, takže komplet za 10000,-

Provedeno je všechno opravdu pečlivě a kvalitně.

Pár fotek z průběhu mám zde: http://www.mazdaclub.cz/c...images_category.php?id=71

2013-10-11 15:30:00

deri: pecka, máš zas na dobrejch pár let klid a vymazlenou kárku

2013-10-11 23:31:40

Zdarec, mám v plánu poléčit antikorozní ochranu spodku M6 wagon. Minulou i předminulou zimu jsem si nechal u místního garáž-mechanika ošetřit korozi lokálně se deroucí na povrch. Bohužel specialisti na mazdy v Palkovicích u F-M spodky nedělají, lidi jim rvou ruce i bez toho . Měl jsem možnost kontrolovat průběh práce, hlavně broušení koroze. Přes pečlivě odvedenou práci, vylízá koroze hl. na opravených místech znovu. Snad by pomohla lepší chemie, proto chci letos vyzkoušet Dinitrol.

Příprava podkladu je jasná: 1. mech.očista, 2. stab. koroze RC 900, 3. zinkový sprej (vše lokálně jen na napadených místech).

Teď přichází část, kdy se chci s vámi poradit. Jaká je spotřeba na komplet ošetření spodku? Mám v plánu použít Dinitrol 447 Super Protect a zapouzdřit celý spodek voskem 4942 proti soli. Vydatnost u obou cca 1m2/l, ale nevím jakou plochu, včetně podběhů, je třeba ošetřit. Chci kupovat litrové kartuše- lepší poměr cena/objem.

Chtěl bych nákup 447-ky a a 4942-ky odhadnout co nejpřesněji ať neutopím zbytečně peníze navíc. Teď se mě investice do mazlíka nějak nakupily a peníze netisknu . Však to znáte, min. měsíc generálka brzd, výměna převod. oleje, další drobné opravy + práce =9 000 Kč, teď jsem koupil akumulátor, těsně následuje roční prohlídka+olej... Hotové vánoce.

Díky předem, že se podělíte o vaše zkušenosti .

2013-10-12 17:29:11

Třeba pomůže:

http://www.mazdaclub.cz/u...mages_category.php?id=170

2013-10-12 17:56:10

milan123: Díky za tip, sice v seznamu použitých přípravků není uveden obsah balení (sprej 500 ml, kartuše 1l), ale počítám, že to byly kartuše. Dva spreje by byly určitě málo, možná hodím interku, jestli to budu chtít 100% potvrdit.

edit: Dodatečně jsem si uvědomil, že v textu se píše, že Motip Stone Chip měl lepší trysku .... Takže asi použil spreje. Pokud by stříkal z pistole na katruši, Motip ani Dinotrol 447 by trysku neměli.

Má někdo osobní zkušenost kolik litrů přípravku padne na celý spodek?

2013-10-12 23:47:10

No já když letos dělal tak polovinu podvozku: prvky náprav, prahy, zadní podběhy (zbytek podlahy jsem měl již udělanej dříve), tak na to padly 2 stabilizátory a 4 spreje 447čky + na dutiny padly 4 spreje na dutiny, ale myslím, že sem nedělal úplně všechny. (stříkal jsem hlavní nosníky, dutiny v nápravnicích, dutiny v prazích a dutiny ve dveřích)

2013-10-13 21:48:12

deri: Díky za tvůj příspěvek. To je jasně měřitelná informace. 4 spreje (celkem 2 l) na 1/2 podvozku. Tak nějak to potvrzuje můj odhad 4-5 litrů na celý spodek. Fotku s přípravky co sis nakoupil jsem někde v diskuzi také zaznamenal, ale nevěděl jsem kolik si toho nastříkal.

Pokud může i někdo další přidat konkrétní info o spotřebě na nástřik spodku, tak sem s tím, díky předem.

2013-10-13 21:57:12

gripengy2.0i: záleží taky v jakym stavu podvozek máš já to měl docela ve strašnym.

V tomhle topiku sem dával pár fotek, když sem to stříkal http://www.mazdaclub.cz/f...utin-podbehy-62994?kols=9

jinak ty koberce zadích podběhů sem natíral štětcem tlumexem a nasáknou si toho docela hodně.

2013-10-17 20:02:30

Zdravím vím že to nené moc k tematu ale nechtel jsem zakládat nové. Chtel bych si kupovat mazdu a mám takovej dotaz kde všude mazda 6 rezaví jaká místa bych mel skontrolovat. Slyšel jsme že rezavejí lemy a prej pak spodky dveří a to je asi všechno co vím. Jestli bych tedy mohl poprosti o doplnění. Dále jsme slyšel ale nevím ejstli je to pravda že poface maj lepe řešenou antikorozi. Předem dík

2013-10-17 20:26:38

Zadní lemy,spodky dveří,prahy,přední blatníky ...v podstatě vše,co bys kontroloval i na jiném autě .

S tím po FL máš pravdu, ale nakolik je to lepší ti řeknou lidi s autem po FL.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7