Fórum - Téma


Omlazená Mazda 6


Fórum Pokec všeobecný Omlazená Mazda 6




2010-01-28 16:17:55

http://www.novinky.cz/aut...-6-se-ukaze-v-zeneve.html

2010-01-28 16:26:41

facelift už po dvou letech? Páne jo.. ale pěkná je.

Líbí se mi ta maska dost

2010-01-28 16:55:08

Proč by ne po dvou letech, musí držet krok s konkurencí. Také si musejí udržet prodejnost, která už tak není vysoká v porovnání s jinými. Vypadá ale pěkně

doris  
Doris
2010-01-28 17:14:43

Nevypadá špatně, možná to bude nyní lepší s prodejností, moc těch nových M6 na cestách nevidím. Největší úspěch měly dle mého odhadu M6 I generace ještě před faceliftem, těch jezdívá mnoho.

2010-01-28 18:08:44

Ked vysla na trh M6 I. generacie, tak to bolo jedno z najkrajsich aut tej doby. Doteraz sa pamatam, ako som vtedy slintal.

doris  
Doris
2010-01-28 18:18:25

Husarik: Nápodobně, taky jsem se na ni nemohla vynadívat. Ta z druhé generace už mne až tolik neoslovila, ale ono je to těžké vylepšit už tak zdařilý design.

2010-01-28 18:31:19

Dnes je naozaj vela peknych aut. Je ovela viac modelov, ako kedysi. Naozaj je dnes problem vybrat najkrajsie auto. Zjednodusene povedané: kedysi mal napr. VW 4 modely (polo, golf, vento a passat), teraz ich má odhadom 2x tolko. A pribudli dalsie spotrebne znacky. SUV bolo kedysi len ARO, LADA NIVA, Mercedes G, L.R.Rover, N.Patrol a T.Landcruser, a teraz ich ma kazda znacka, a nie jedno. Mozno by som ich narátal cez 30.

Takze je z coho vyberať. Ale niekedy sa mi zdá, že vďaka kolísajúcej resp. klesajúcej spoľahlivosti človek nevie po čom siahnuť. No hold, je v tých autách veľa techniky. A čím viac je jej tam, tým vacsia sanca, ze sa pose..

Niekedy mi je ľúto za mojím prvým autom - Golfom I. (hladky diesel). Na opravu všetkého stačila ocova dielňa a tam sme ho aj s otcom opravovali.

Ale som sa rozkecal ...

2010-02-26 11:44:25

Cituji některé články: "Výrobce se rozhodl oprášit také nabídku agregátů, kde přibyl nový benzínový dvoulitrový čtyřválec DISI s vylepšeným vstřikováním, díky němuž dosahuje agregát lepších parametrů z hlediska spotřeby a pružnosti."

"...zcela nový dvoulitrový čtyřválec DISI s přímým vstřikováním benzínu."

Že by konečně odpověď na koncernová FSi...?

2010-02-26 19:22:57

Krásná, jako z pohádky skoro si myslím že dám mojí premacy košem a začnu střádat do prasátka.

2010-03-09 14:50:39

"Mazda plánuje pro letošní rok omlazení malého dvojkového modelu. Podle některých informací by neměla zásahu plastických chirurgů uniknout ani Mazda 6. Na ženevském autosalonu hirošimská automobilka představí druhou generaci velkoprostorového modelu Mazda 5. Souběžně s ní se představí i středně velké MPV s prvky crossoveru - Mazda CX-5."

Jak to vypadá, čeká nás nová Mazdička CX-5. Jsem zvědav

2010-03-09 18:02:10

u šestky se už provedl facelift a jde do prodeje,též mazda 5 se představila v novém kabátě a nedávno byla faceliftovaná i cx7 a v ní turbodiesel 2.2

2010-03-09 18:13:56

Jéjda Pepo ,tebe taky postihla nemoc zvaná SUV???

2010-03-09 18:37:01

Nepostihla, neboj jen jsem zvědav na menší sestřičku CéXsedmičky, zda se povede

Jedinné SUV, které bych bral, by byl Forester XT ten se alespoň orientuje v terénu jako ryba ve vodě a jede jako Ďábel, ale živit se mi to nechce, takže nee

2010-03-09 19:00:06

Mě to bylo hned divný ........... z toho co popisuješ a jak vnímáš auta, tak usuzuji žë rád řídíš, tak mi moc nešlo na rozum, že bys chtěl nasedat do SUV /tedy mimo bmw X5,6, cayenu, což trochu leze do peněz /.. Jako kdybych byl výrobce a byla po nich taková poptávka, taky bych je vyráběl, ale to nejsou auta pro fandy do aut, tyhle auta jsou o pseudo-gestech, pseudo-prostoru a falešném pocitu bezpečnosti.

2010-03-09 20:40:53

Mno...J.Watsone, tak se mi zdá že zastáváš poněkud pseudo-názor...pokud chceš "odsuzovat" lidi, co si víc užijí 4x4 s "madly na palubovce"...nesporného prostoru a prvků pasivní i aktivní bezpečnosti... v základní výbavě, hihi.

Z pohledu lidí, co OPRAVDU "rádi řídí"..a tím myslím i sebe...říkám že se adrenalin vylučuje snáz v terénu jak na nudné dálnici, nebo na náké přiblblé tuningshow.. Jistě, není SUV jako suv...ale klidně můžeš jít z laťkou níž...GrandVitara,Outlander...a jistě si vzpomeneš i na další.

2010-03-09 20:44:09

John.Watson: Jojo, ale což, každému dle libosti některá auta jsou povedená, ale mnohá naopak postrádají smysl a je na nich velmi poznat skutečnost, že je výrobce stvořil jen kvůli poptávce, takový vůz je pak k ničemu jak na silnici tak v terénu. Bohužel je jich většina...

Řídit mě baví, ačkoli poslední rok toho moc nenajezdím, což mě štve, člověk se pak o to pomaleji zdokonaluje a stává se z něj "sváteční řidič", což mě štve o to víc jenže pracuji v místě bydliště, takže do práce nejezdím, ale chodím a to už je poznat na naježděných kilometrech... Jezdím spíše na pohodu, než hranu, jenže s autem musim splynout v jeden celek, jinak mě auto nebaví... jsem citlivej na prkotiny v chování vozu, takže mě na autě potom mnoho věcí vadí, což jsme probrali v jiné naší diskusi na téma podvozek M6. U některých vozů dostanu blbej pocit už po nasednutí (např. A4, předposlední a poslední Mondeo, Vectra, Insignia, Tuareg, poslední Passat), takže nemam ani touhu to řídit. Mám radši větší auta. K čemu se můžu přiznat, tak mě v poslední době nadchlo Volvo V70, to jak jsem tu o Volvech psal v diskusích, začal jsem pokukovat atd. a to je průser

Castor: za sebe říkám, že pořádné SUV začíná a končí Foresterem. To ostatní jsou vyšší kombíky s pohonem 4x4, povětšinou nestálým. Ještě s poslední Vitarou bych souhlasil. Nkomu ale neberu vkus a pokud se člověku líbí nějaké suvéčko, proč ne. Každý požaduje od vozu něco jiného a většině lidí stačí, když projedou bez problémů po blátivé cestě k chatě atd.

Souhlas, že se adrenalin lépe vybije v terénu, je to daleko větší zábava, než sprint na srazu, ale opět platí, proti gustu... někdo rád terén, někdo sprinty...

2010-03-10 09:44:04

To Castor: To je ale veliké nedorozumění, opravdu veliké, veliké nedorozumění........ , vůbec neodsuzují off-roady, jízdu v terénu, jízdu ve ztížených podmínkách a za tímo účelem vyráběná auta. Naprosto odsuzuji ježdění po městě v podstatě v osobních autech s většími koly, mírně vyhnanými do výšky, větší váhou, horší brzdnou dráhou, horšími jízd. vlastnostmi v krit. situacích, menším zavazadl. prostorem oproti kombi a to vše korunované trochu vyšší spotřebou za menších výkonů. To vše = 90% dnešních SUV. Takže z mého pohledu si zákazník SUV kupuje "hezkou masku", kteru chce maximálně říkat něco do světa a sousedům, ale nekupuje si DOBRÉ auto.

2010-03-10 11:25:46

Watson: jj, chápu podstatu tohoto "nedorozumnění"...chvíli jsem myslel, že jakékoli auto "větších rozměrů" odsuzuješ...i vzhledem k jejich nesporně účelovému ražení. Jistě by se dala vést polemika PROČ si lidi takovýhle auta kupujou... Ze svého okolí můžu říct, že znám asi dvě hlavní "potřeby" takového SUV (off-roady nebudem vůbec řešit )...a taky že tahle "třída" je tak propletená různými sráči, co "není SUV ani ALL-ROAD...ale třeba ani OFF-ROAD. Takže nemá cenu se zbytečně handrkovat o technických, jízdních...a jiných parametrech...na "všeobecné rovině", bo to k ničemu není... Když už, tak konkrétně..o určitém voze.

Jo, a ty důvody:

1) Počet míst...7mi místné MPV je k ničemu, SUV uspokojí velkou rodinu...(jinak kufr jak kráva)

2) Ego. U ženské někdy spojený s uspokojením řídit něco VELKÉHO...

Jinak myslím...že "terénněji ražené" SUVčka...uspokojí člověka, bydlícím na předměstí...kde jezdí ráno do práce "ještě před pluhem" (jako jáá,třeba...hihi)...třeba i do města, tož aspon mají lepší výhled, no ne? Taky pokud jezdíš furt na lyže....v létě na kolo (jako jáá..hihi)...tak neřešíš kufr, ale jak vypadá rakev nebo držáky na střeše nebo vzádu (líp, než na osobním)...a větší kola..ty se šiknou dyxy...

2010-03-10 11:56:54

Castor: Pokud se budem bavit konkrektně, tak žádné SUV nemá větší kufr, než kterékoliv kombi-auto střední třídy, takže s prostorem - nemáš pravdu. Vnitřní prostor mimo, nevyužitelný prostor nad hlavou, mají SUV také menší, protože rozhoduje většnou vzdálenost od palubky, resp. předních sedadel k hraně zadního sedadla. Pokud vezeš rakev na SUV, tak už jsi úplně vysokej jak panelák a v rychlostech nad 80-90 Km se ti značně zvyšuje odpor vzduchu, resp. spotřeba. Crash-testy SUV jsou úplně stejné /někdy horší/ zase jako osobní auta. Takže ti zbývá ten přehled, což slyším skoro od každého co v tom jezdí - ale ten je v podstatě k čemu??? Víš jsem také lyžař, narodil jsem se vysoko v Jeseníkách, ale kvůli těm 100m k chatě bych třeba na cestu do Brna nikdy osobní auto za SUV nevyměnil a třeba v Alpách na všechny místa kde se jezdí lyžovat vyjedou osobní auta i SUV. Jinak chápu, že je to moderní a lidi v tom mají pseudo-výjmečný pocit, že za cenu osobního auta koupili něco "víc".

  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------OK vyřešeno:)) intermailem---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Odpovědět