Fórum - Téma


olej,olej,olej a zase olej


Fórum O vozech našich členů olej,olej,olej a zase olej


Diskuze o vozidlu

2005 5 1.8

1 fotek  |  20 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.



2013-02-09 10:38:47

ahoj všichni. Potřebuji zkušenou a fungující radu-moje Mazda prostě bere moc oleje,někdy mám pocit,že jezdí spíš na olej a ne na benzín. Méte s tím někdo nějakou zkušenost,které vedly k vyřešení tohoto problému???

Dík za pomoc.

2013-02-09 12:53:07

co treba dat vedet cim jezdis. Model, rok, motorizace, kilometry... Pak se da najit odpoved.

MAX6  
J.
2013-02-09 13:19:31

Ahoj. Motor 1.8 MZR je stejnej jako v jinejch mazdách např. M6 a kostrukčně ten motor funguje úplně stejně jako všecky jiný benzínový motory. Takže než založíš téma,tak zkus prolízt diskusi např: http://www.mazdaclub.cz/f...select=72557#message72557

Taky je dobrý aby jsi napsal kolik oleje to žere na počet kilometrů (např. 1litr na 2000km).

2013-02-09 17:26:00

tak jak ti napsal MAX6, téma už tu máme a nenapsal jsi všechny údaje, pokud možno, pokračuj v diskusi, na kterou tě Max odkázal

2013-02-09 19:52:57

No když založil diskuzi přímo odkázanou na svoje auto, tak ani ty údaje o autě psát nemusel. Nicméně je fakt, že diskuzí o olejích je na fóru víc než hodně

2013-02-11 10:19:33

Mazdu 5 mám od r. 2006,najeto 180 000km,jezdí dobře,ale žere olej-tak 1l na 300km a strašně kouří. Když jedu z kopce bez plynu a pak za to vezmu,tak je to jako kdybych za sebou táhl dýmovnici,než se nasátý olej vypálí. Nedávno mi odešel ventil na 3 válci a proč? to neví ani v orig. servisu.A s tím olejem- v servisu řekli,že výměna kroužků a různých jiných těsnění a bůh ví čeho ještě, by možná pomohla-aby to olej nežralo,ale jisti si moc nebyli a cena opravy v orig servisu-no,musel jsem si dát studený hadr na hlavu,abych to rozdýchal. Jezdím dost dlouhé trasy a olej si s sebou vozím v kanistru-to jsem dopad v době dokonalosti techniky.

MAX6  
J.
2013-02-11 10:29:42

Mě se líbí jak všecky autorizáky dělaj,že jakeje koliv zásah v motoru je jako deaktovat atomovku

Jestli ti to žere 1l/300km,tak máš zapečený kroužky a nejspíš mrtví i gufera na ventilech. Jestli ti ten ventil odešel v době kdy už auto takhle žralo olej,tak to bylo proto,protože byl podpálenej. Ale uklidnim tě, jestli s tim nebudeš nic dělat tak se ti za nějakou chvíli podpálí další.

Hele připrav si tak 15000,- a dej to do nějaký firmy co dělá motory. Já vim o jedný fakt kvalitní: MotorServis Kasl Řevnice.

Když jim přineseš užyndanej motor,tak o to o budeš mít levnější.

2013-02-11 11:25:27

deri: představ si, že jsem si všiml, i tak mohou členové ty údaje psát, ušetří tím čas ostatním! ale ty aby jsi neměl nějakou poznámku, že?

podstata je v tom, že tu těch diskusí máme už hodně a informace v nich se pořád opakují.

2013-02-11 11:43:57

Já vim diskuzí je tu na toto téma hodně a moh se k některýmu z nich tenhle dotaz připojit, ale zase na druhou stranu oproti jinejm co to byly schopný dát do obecný diskuze to Jvoku proved s tim linknutim dotazu k autu elegantně na to že je tu očividně nováček

Každopádně jako litr na 300km to už je fakt hodně velká olejnička a rači bych s tim moc dlouho před odvezenim do servisu neváhal. Při týhle spotřebě to maj určitě minimálně kroužky za sebou.

2013-02-11 11:55:07

souhlasím, že to udělal dobře, že to dal k svému autu, dát to jinam, smažu to

jj, vypadá to na velký problém a není důvod čekat

2013-02-13 14:21:16

Tak jsem mluvil se servisákama,co by mi výměnu kroužků dělali a oni tvrdí,že to asi moc nepomůže-prý je motor nějak zaběhaný a nové kroužky tam prý nepadnou přesně a problém se nevyřeší. Jsem z toho nějaký přešlý-co teda udělat,aby to nevyšlo naprázdno. Dá se to vůbec opravovat?

MAX6  
J.
2013-02-13 14:27:17

Ježiš majra. Kdo ti tohle řek ? Ty si jim ten motor dával na rozebrání nebo to vyvěštili z nějaký věštecký koule ? Jestli je motor už vyběhanej,tak se převrtaj válce (výbrus a honování) a daj se větší písty a motor je jak novej. Ale tohle pánové poznaj až když motor rozeberou a přeměřej. Na tohle už jsou spešl nářadíčka. Pokud vyběhanej nebude,tak se jen prdnou nový kroužky a pak motor znovu zajedeš a je to. Stajnak bych přitom nechal vyměnit i gufera na ventilech.

Nejsi poblíž Prahy ? Dal bych ti číslo na jednu firmu co dělá jenom motory a tam se s nima dohodneš. Protože firma která ti řekne takovouhle blbost evidentně nemá zájem tohle dělat,takže bych se jí i vyhnul obloukem.

2013-02-13 14:50:34

já jsem z Hořovic-cca 45 km od Prahy

MAX6  
J.
2013-02-13 15:03:59

No vidíš,já jsem z Příbrami

Ta firma sídlí v Řevnici a jmenuje se MotorServis Kasl.

2013-02-18 13:18:04

ahoj. Tak jsem s nima mluvil a řekli tak asi 25 000-no bude to určitě víc. Tak nevím. Zkusím ještě někoho sehnat nebo si to v zoufalství předělám sám.

MAX6  
J.
2013-02-18 14:00:53

Co prosim ? To ti ale řekli za kompletní GO motoru ne i s vyndánim a zandánim do auta,těsněníma atd.... ?

2013-02-18 15:50:17

připadá ti to moc? To mi řekla po telefonu nějaká žena-asi sedí u tlf a má někde předpis,co má na jakou opravu říkat.

MAX6  
J.
2013-02-18 15:55:26

Je pravda,že já sem tam motor přivez Transitem,takže ho nemuseli vyndavat,ale dělali mi na něm daleko víc než jen výměnu kroužků a gufer na ventilech a stálo mě to 13000Kč. Asi by bylo nejlepší se tam pobavit se samotnym šéfíkem,kterej je v pohodě a dá se snim domluvit co přesně potřebuješ udělat.Takhle po telefonu ti neřeknou všecko a jedou jen podle tabulek.

2013-03-12 14:12:55

MAX6: potřebuju poradit: Tak jsem si zatím nechal vyměnit gufera u ventilů a budu sledovat,co se bude dít. ALE-motor jede v poho a pak přidám,párkrát zaškube a začne jet jen na tři válce. Najedu třeba 100km na tři a pak se zase chytne ajezdí dobře a pak zase,jsem už z toho nějaký znechucený-prý to může mít milion příčin. Co ty na to,

MAX6  
J.
2013-03-12 18:21:18

jvoku: Docela bych vsadil boty na to že je problém v elektrice. Když ti to vynechává,tak by se ti měl rozsvítit check engine a kód chyby řekne kterej z těch válcůvynechává. Pokud nemáš ruční diagnostiku,tak to poznáš když vymontuješ svíčky. Ten válec kterej vynechává tak na něm bude mokrá svíška.

V zásadě to dělá špatná svíčka, špatnej kabel mezi cívkou a svíčkou a nebo jestli už máš na každym válci pŕidělanou přímo cívku tak vnitřek tý fajfky co drží svíčku. Očistit,zkontrolovat.

Pokud máš kabely ke svíčkám tak je vizuelně zkontrolovat jestli nejsou propálený nebo pohmatem jestli nejsou na nějakym místě moc měkký nebo naopak ztvrdlý.

Pokud máš cívky přímo na svíčce tak rozebrat tu fajfku na nich a vyčistit jí.

Jinač moc s tim takhle nejezdi. Jestli ti to jede na 3 válce takovouhle dobu než se to chytne,tak si můžeš spálit katalizátor,protože do něj teče palivo.


Odpovědět