Fórum - Téma


Olej na motore


Fórum 626 GF / GW Olej na motore

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW



2010-02-19 15:55:58

vsimol som so skvrny po oleji na vrchnej casti motora. kryt ventilov? ake tam ide tesnenie? ppripadne postup vymeny ak to dokaze aj ne-mechanik.

2010-02-19 16:09:32

Tady máš příklad na 2,0 DiTD, těsnění cca. 500, když máš k tomu těsnící pastu a umíš točit klíčem, tak se to dá udělat za pár minut. http://www.e-cat.cz/p-199...05_148517_3947410_3947411

2010-02-19 16:25:57

ja mam motor 2,0 TD 81 kw ale nasiel som uz aj na ten. cena cca 25 €. netreba na to momentovy kluc?

este mam jeden problem. pokym sa mi auto nezohreje na prevadzkovu teplotu piska remen ale ci klinovy alebo rozvodovy netusim...nastriekal som tam aj sprej WD ale nepomohlo to. poradi niekto co s tym alebo ako ho nasponovat? rozvody su menene pred 30.000km takze to by som vylucil

2010-02-19 16:35:28

Momentový "kľuč" je možná na to také předepsán, ale s citem se víko dá dotahovat rukou a maximálně ti to bude prolínat znova /oproti hlavě, která se dotahuje jedinně s momenťákem/. Píská většinou klínový řemen, záleží na stáří, dotažení, většinou má napínací kladku, výměna je také ceklem banální věc.

2010-02-19 16:47:07

lepší je to dělat momenťákem ale když máš cit v ruce jde to taky ale přetěsňování je vždycky trošku loterie jestli to bude rosit nebo ne..

pokud to chceš mermomocí přetěsnit, musíš koupit těsnění a plácnout tam na to ještě silikon... ale dával bych ho už jen z jedný strany...

btw potečenej motor vypadá jinak, já osobně bych se na to kvůli takovým páru kapkám (jinak je ten motor naprosto suchej, soudě dle fotek) vybodnul a nechal to bejt tak jak to je. Můj názor...

2010-02-19 16:50:47

toho oleja tam bolo viac ale trosku som to presiel handrou aby som si odsledoval v akej miere su tie uniky.

2010-02-19 16:51:28

Súhlas s Johnym!!Ide o klíňák a treba ho napnúť..

2010-02-20 08:12:24

jj klínák došponuj a nebo ještě lépe ho soundej odmasti kladky a dej novej naolejovat klínák to je hodně špatnej nápad kdyt ten má mít co největší tření aby neprokluzoval a aby to co poháníš tím klínákem fungovalo jak má! pokud chceš něco stříkat na klínák tak si kup speciální sprej na klínové řemeny ten zlepšuje adhezi klínáku, to samé platí pro drážkový řemen ale hlavně už nikdy žádný olej na řemen

2010-02-21 00:30:44

imi10:len taká malá poznámka:čím viac pískal klíňák( nechápem prečo ale asi špatně dávalo čerpadlo naftu)ale moj Comprex poskakoval ku predu pri rozjazdoch jako koza a vždy zajebalo dymu jak hovado!Čo u Teba?!

2010-02-21 10:05:32

s tymto problem nemam. u mna ide vsetko normalne. zacalo to v strede zimy ked udreli vacsie mrazy...ale zajtra sa to idem pokusit dosponovat

2010-02-26 12:17:27

s tym klinovym sa mi to nejako nezdalo. nakoniec som to zaniesol do servisu. odislo lozisko na klime. dovod: moc utiahnuty remen. taktiez je nacate lozisko na alternatore, ktory je kupeny presne pred rokom za 16 000 Sk. Chyba je na mechanikovi ktory mi to v tom case robil. Samozrejme ze si to s nim osobne este vybavim. Alternator je v zaruke, budem ziadat peniaze spat.

Treba davat pozor komu date auto opravit. V servisoch su same svine chrapunske, ktore chcu aby ste sa tam do roka vratili...


Odpovědět