Fórum - Téma


Odpor při řazení dvojky za studena


Fórum 6 GG / GY Odpor při řazení dvojky za studena

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-03-10 16:16:59

Na druhou stranu v nekterych situaci mam pocit ze je odpor temer stejny a nekdy zase (hlavne pri ohratem motoru) mam pocit ze ty kvalty tam jdou jak po masle..

2012-03-10 18:45:19

Máš pravdu. "Multicars" bylo na faktuře, na etiketě "Transaxle" . Příští týden mě čeká výměna, tak napíšu postřehy...

2012-03-12 08:15:52

Tak dneska za studena me to slo nepatrne pres zuby, hlave za dva, kdyz jsem chtel radit primo pres neutral. Jeste me napadlo, jestli nemuze bejt problem ve spojce - nedostatecne vypinani. Nevi nekdo, jak spojku spravne otestovat, zda dostatecne vystavuje? I kdyz v ni nelupe, ze by byla zavzdusnena a v nadobce je kapaliny take dost, tak proc by mela duvod nedostatecne vypinat??

MAX6  
J.
2012-03-12 09:34:38

Když spojka málo vystavuje,tak to hodně často bejvá špatnou(starou) brzdovou kapalinou a nebo zavzdušněnou kapalinou.Taky se občas stává že je vadnej jeden z hydraolickejch válců. Taky může bejt už vymačkanej přítlačnej talíř ale to by musel bejt neskutečně opotřebovanej.

2012-03-12 09:38:54

Mám 150tkm. A spojka měněná před 5tkm. Takže bych měl vyměnit válec na spojce? Jakej je interval výměny spojkových válců? Ten u pedálu jsem měl rozebranej a vyčištěnej a vypada ok, ale ten dole je orezlej a vypadá původní, takže doporučuješ vyměnit válec se spojkovou kapalinou?

2012-03-13 07:22:44

Tak vcera jsem odpozoroval odpor moji prevodovky a pokud odpor klade, tak to je spise odpor na pulce drahy rychlosti. Spise se na drahu kvaltu dostanu, ale kdyz ji chci normalne zasunout tak v pulce cesty se zaseku a tam prekonavam odpor. Myslite, ze to jde pres zuby, nebo je to kulisou, nebo ze by ten spojkovej valec?? Nejhorsi je to kdyz stojim - za jizdy je to o dost lepsi - asi tim, ze se prevodovka toci..

Ben
2012-03-13 13:05:57

Nejsem odborník na převodovky, ale podle mě jsou všechna ozubená kola v chodu a při řazení se přesouvá pouze objímka se synchrony. Pokud tě to trochu uklidní, tak já má M6 v dieslu, najeto 60tkm a když je převodovka ztuhlá, jde hůře přeřadit z I. na II stupeň. Po ohřatí je to rapidně lepší. Podle mě zřejmě synchron a neprohřátý olej. To víš, bavorák nebo honda to není, ale já to neřeším, zrovna jako když auto táhne doprava.

2012-03-13 19:04:16

Tiez som toho nazoru, ze synchron asi bude mat uz nieco za sebou :(

2012-03-13 21:36:30

Ja si ale nemuzu pomoct, mam pocit, ze vetsi cast toho odporu v puli drahy se line z bezprostredni blizkosti zpod radici paky.. Kulisa?? Nic jinyho by to v okoli radicky byt nemelo ne? A da se s ni delat neco jineho, nez vymena? Pocitam, ze vymena za kus z vrakace bude asi strelba od boku. Nebo se napohled rozezna jeji stav? Menil uz tu nekdo? Diky.

2012-03-13 21:42:00

Keby to bola kulisa, tak to zadrhava vzdy.

Aspon mne to robi niekedy. Otec poradil podradovat s medziplynom, tak uvidim.

Ben
2012-03-14 13:16:34

Podřazováním meziplynem je myslím dobrá věc pro všechny komponenty převodového ústrojí, ale musí se dělat tak, jak má tzn. spojka-neutrál-plyn-spojka-rychl. stupeň - viz autoškola s vozidlem V3S, která ještě neměla synchrony. Někteří si myslí, že když s vymačknutou spojkou při řazení připadají plyn, že se jedná o řazení s meziplynem. Já jsem s převodovkou M6 docela zklamaný, alespoň ve mém případě. Někteří zde říkají, že jim pomohla výměna oleje. Nevím, ale mně se to moc nezdá.

MAX6  
J.
2012-03-14 14:03:53

Já byl docela rozhozenej s řazenim u 626 a 323 kde se používala převodovka G15M-R 5kvalt. Je to takový vláčný a občas nejdou dát kvalty. U M6 2.3 2003 5-kvalt co má švagr tak to sice lepší,ale někdy tam kvalt nechce zapadnout lehce a musí se použít trochu síla. Je možný že to může bejt tim že auto má už 290000km. Ale kde jsem opravdu unešenej je nová M3 2.0benzín 2009 6-kvalt. To je opravdu nádhera. Lehký,přesný a krátký. Prostě absolutní pecka.

2012-03-14 14:05:20

prave som to o M3 docital na auto.cz

2012-03-14 20:08:28

Podle mě na tom má největší vinu stáří vozidla. V testech M6 1. gen. se také dočtete jakou měla úžasnou převodovku s lehkým řazením. Takže věřím tomu, že po 200 tkm u té nové M3 to taky nemusí být žádná sláva. Druhá věc je samozřejmě jak s tím kdo jezdil. V práci se mě u zánovní fabie řadí taky jak po másle a s druhou co má 150 tis. je to žalostný. Takže to asi bude taky o kvalitě a životnosti materiálů.

2012-03-16 21:43:12

Mám najeto 38000 a zlobí,takže stářím to nebude.

2012-03-16 22:46:57

U mého 2.0i cca 2,8 - 2,9 l. 3 litry kup a neco urco zbyde :) Pres 3 litry si myslim, ze nema zadna mazda 6.

2012-03-16 22:48:20

díky,objednal jsem 3 litry.Nevěděl by jsi kolik brzdové kapaliny,chci nechat také měnit.

2012-04-09 13:19:03

Ještě má reakce na diskusi ohledně oleje do převodovky. Mám kamaráda v Mazdě na Spořilově a ten na můj dotaz co do převodovky - M 6 2,0i r. v. podzim 2005, tudíž po faceliftu - jednoznačně odpověděl Castrol Syntrans Transaxle 75-90w, že oni tam nedávají nic jiného a jedině s tímto olejem to v zimě řadí. Taf-x se už nedělá a ten výše zmiňovaný olej je plnohodnotná náhrada. Tak fakt nevím....

2012-04-09 15:26:59

Zpátečka mi řadí čím dál hůř.Jinak než že ji tam narvu nejde zařadit.A pokud zařadím lehce tak tak tam není rychlost.Olej v převodovce jsem měnil před 100Km.

2012-04-09 17:20:55

Mám podobný problém... někdy pomůže, když tam před zpátečkou dám jedničku... podle mě to jsou omletý zuby a někdy se potkají ty omletý plochy a téměř nejde zařadit....


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6