Fórum - Téma


Nový mazďák


Fórum O vozech našich členů Nový mazďák


Diskuze o vozidlu


1  2  3

2010-06-05 21:07:36

Úspěšná výměna kabinového filtru za mnou A hned je to vichřice oproti vánku jako dříve

Malý kvíz, ale jen pro silné povahy, někomu by se mohl zvednout kufr

Najdi 3 rozdíly:

2010-06-06 20:00:42

Tak jsem zde s dalším problémem

Ureznul mi tepelný štít svodů, viz foto na profilu auta:

http://www.mazdaclub.cz/car_detail.php?id=2209

Resp. jsem zjistil, že už dříve tam bylo jeho uchycení více méně jen "dobastlené".

Štít jsem vyndal a budu doufat, že jeho absence nebude mít neblahý vliv na chlazení motoru, od chladiče má odstup 15cm.

Ovšem počítám s tím, že při STK za půl roku k této úpravě asi nebudou mít pochopení

Stav je bohužel takový, že můj štít je hodně zrezlý a pokud bych i šel do zachovalejšího z vrakáče, tak narazím na problém se zarezlými šrouby

Napadá někoho nějaké vhodné řešení?

Budu rád za každou kloudnou radu.

2010-06-07 00:11:48

nepamatuji se, že by kvůli tomu štítu někdy na STK dělali problém.....

Radek

2010-06-07 00:48:05

To mě potěšilo miláčci

Ale přeci jen, jelikož důvěřuji klukům z Hirošimi, napadá Vás způsob jak zpusit povolit ty šrouby?

Případně zda-li máte nějaké zkušenosti s tím, zda to neškodí chlazení auta?

2010-06-07 08:21:40

Vyhoď airbox, dej tam konickej filtr, naveď tam vzduch a ten plech tam mít nemusíš.

2010-06-07 08:24:17

2bep : Ten plech se mi válí doma a je ve slušným stavu, takže by byl k mání, pokud máš zájem.

2010-06-07 13:37:21

jeste potrebuje povolit ty zarezly srouby, co tam zustaly...

Nvm, WDcko bych zkusil tak nastrikat...

2010-06-07 19:45:03

Já je u svý 626 povolil v pohodě, ikdyž byly pěkně hnusně orezlý. Chce to ale určitě nějakým oříškem a ne stranovým klíčem a citovka, když nepude nervat, ale zkusit stříknout nějakým odrezovačem a hrát si, zkoušet citně povolovat/utahovat/mezitím pořád dávkovat odrezovačem a možná se rozhýbe. a i když tohle nepomůže, tak nejlepší pomocník autogen, pořádně nahřát a to by bylo, aby to nebylo...

2010-06-07 22:20:21

to Florin: Mám v plánu majdu do roka vyměnit, takže se mi moc nechce do větších investic, navíc mám pocit, že současný airbox má přívod vzduchu někde z pod úrovně levého světla. Uvidim jak to bude jezdit takto bez toho štítu a mezi tím se budu snažit povolit ty šrouby. Nejvíc si dělám o starosti o vliv na chlazení motoru. Na sání to snad vliv mít nebude...

to TIBI: Mohl bys mi poslat fotku toho štítu na 2bep@seznam.cz dík?

to TIBI a marabu: Bohužel ty šrouby jsou už spíš v kategorii totálně zrezlé Tím myslím tak, že ani neni možné se kloudně na ně dostat klíčem nebo ořechem

2010-06-08 06:17:02

zkus ocistit abys nasel hlavu a mohl na ni neco nasadit... no a odrezovac nebo WD... a snazit se snazit se... uvidis no...

2010-06-08 14:27:30

2bep: Fotku ti pošlu asi tak zítra, nebo pozítří, až se k tomu dostanu. No jestli už máš hlavu šroubu kulatou, pomůžou jedině pěkný sikovky s ostrýma zoubkama a již zmiňovaný kouzelník autogen...

2010-06-13 19:18:23

Tak fotka nakonec neni nutná. Prozatím to nechám bez štítu, šance na povolení šroubů jsou mizivé a auto jezdí bez štítu naprosto korektně.

V dlouhých chvílích se tedy budu když to půjde snažit povolit ty šrouby jinak nic.

Všem dík za rady

2010-10-25 15:21:02

trochu OT, ale můžete mi potvrdit, že správně vidím M6 GF liftback s majáčkem?

http://jihlava.idnes.cz/p...190854_jihlava-zpravy_vel

To, aby si člověk dával pozor i před jinými než koncernovými vozy

2010-11-21 16:38:01

Mám zde další problémek s majdou, resp. se zimními koly na plechách.

Plechy už jsou docela dost orezlé a s jedním kolem mám už od loňksa potíže

Ucházelo, v servisu ráfek očistí a drželo v pohodě až do konce zimy. Až jsem se divil, že slušně obstálo i během letního uskladnění.

Jenže po obutí na auto opět začalo ucházet, akže opět následoval servis, vyčištění a zdálo se, že drží. Jenže ejhle asi po 3 týdnech opět lehce uchází a když jsem ji kontroloval našel jsem asi 3 - 4 místa kolem ráfku kde uchází.

Začínám uvažovvat o duších, jenže pneu jsou "tl" Michelin Alpin A3, co si o tom myslíte? Dík

p.s.Opraveny 3 měsíce na 3 týdny. Uklik jsem se.

2010-11-21 19:37:06

Myslime si asi tolik,že si dělaš srandu asi už z lidi tady vid hovadiny pro děti tu placaš co takhle vše gratis dily i z dovozem včetně novych kol co?

2010-11-21 19:47:06

Sory, ale tuhle Tvou reakci, jsem nějak nepobral. Můžeš mi říct v čem si dle Tebe dělám srandu případně kde nějak volám po dílech zdarma?

2010-11-21 20:32:56

Indy? Upřimně co to tu bleješ? Po přečtení celý statě a jak 2bepeho znám mi k tomu nějak nesedí tvá reakce. Nesekl si se trochu v osobě? Nebo v něčem jiném? Teď jsem zvědavej na tvůj komentář ke mě

2010-11-21 20:43:29

Jináč můj názor je že se duše v bezdušovce bude chovat divně - jinak stavěná guma a celkově ta guma bude pak mít jiný vlastnosti než bezdušová. Možná se pletu kdyžtak mě opravte.

2010-11-22 09:32:06

Ahoj reakce byla takova,že mě přišlo docela hloupe ty zavady takhle řešit když mu TIBI nabizel věci za levno a plechače kola jsou to nejhorši na zimu ,protože hniji takže netěsni a uchazi at si koupi alu kola celoročni a ma klid a ten plech na svodech je vcelku nanic jen je to ochrana proti popaleni při opravě takže řešeni je na něm.

Jinak osobně proti nikomu kromě ADMINA nic nemam naopak mužem stavět třeba okruhove auto at se vyblbnem.

2010-11-22 11:48:58

to indy: Ahoj stav se ohledně mé majdy má následně.

Auto příští jaro prodávám, proto řešim/jsem řešil více méně jen věci, které by mi bránili projít STK nebo nějak ovlivňovali bezpečnost jízdy. A nechci v ní už utápět víc peněz než je nutné.

Ve chvíli kdy proti chybějícímu štítu u svodu na STK neřekli ani slovo, přestal tento problém pro mě existovat.

Jezdím od léta vesele bez něj a nepozoroval jsem žádný negativní vliv na chod motoru či něco jiného.

Pokud kvůli tomu nějaký problém byl, samozřejmě bych to řešil a dojet si někam pro nový štít a zaplatit ho by bylo při stavu zarezlosti úchytných šroubů na svodech ten nejmenší problém. Naštěstí mě toto již netlačí

A ke kolům. Alu jsem kupoval na léto někdy letos v lednu či v únoru. Na zimu jsem chtěl nechat původní plechy.

Ačkoliv jsem všechny 4 plechy na autě stejné, jen s jedním jsou neustále potíže, resp. opakují se ty z loňska. Což samozřejmě díky okolní vlhkosti svým způsobem i chápu. A v současnosti je hold ona konkrétní pneumatika do 3 - 4 dnů prázdná což neni zrovna komfortní. V pneuservise kde to kolo před měsícem opravovali už razí myšlenku, že pomůže jen duše nebo nový disk.

Sice je druhá varianta o něco dražší, ale spíš půjdu asi touto cestou, jelikož duší do bezdušovky mi příjde jako prasárna.

V mém předchozím dotazu jsem chtěl pouze znát názor na tuto problematiku někoho znalejšího.


Odpovědět

1  2  3