Fórum - Téma


Nová mazda6


Fórum 6 GG / GY Nová mazda6

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2009-06-26 14:39:12

Ahoj Mazdaci šestkaři

jsem byl na předváděcí jízdě s novou 6kou a vim že jinou nechci ideální 1,8i v TE čku je to prostě pošušnáníčko

takže tipuju za 2-3 roky si nákou koupím :D už ted se nemužu dočkat

2009-06-26 15:58:35

Jojo, taky začínam zjišťovat, že M6 je v daný cenový relaci nejlepší volba. Opravdu musim objektivně říct, že po vyzkoušení vozů dalších výrobců, mě absolutně žádný auto nezaujalo, ba naopak, spíše zklamalo ať už svým zpracováním, odhlučněním, podvozkově, prostorností interieru, řízením a tak bych mohl pokračovat dál.... M6 mi přijde prostě taková akorát Jen doufám, že už se výrobce poučil v oblasti antikorozní ochrany... ať to nedopadne jako s první generací... Také je škoda, že není v nabídce benzinový turbomotor, aby byl naplno využit potenciál skvělýho podvozku, to by bylo teprve to pravý svezení ...

2009-06-26 21:30:40

Pepa: uz nechceš SUBARU?

Nová 6ka je super, ale jeste budu muset asi chvili šetřit , mam pocit, že uz pak asi bude i třetí generace

2009-06-27 11:52:51

Stranger: Už nějak ne, je to sice skvělý svezení, na naše silnice úplně ideální, ale za 12 litrů se mi moc jezdit nechce... Takže nakonec si nechám Mazlinu a možná, že časem si pořídím druhou generaci, až zase budou nějaké rozumnější ceny a také pokud opět budou penízky

Prostě jak jsem přicházel do styku s jinými vozy, tak mě na ně nějak přešla chuť...

Leda, že by... nová Honda Accord combi To bylo asi jediný auto, který mě krapet zaujalo

Mno, zkrátka, už zase začínam spořit... a pak se uvidí, na co budou penízky, nebo taky nebudou...

2009-06-28 22:08:50

Mé první svezení s mazdou 6 II. generace 1,8 te plus, bylo trochu šok.

Motor po nastartování tichý, řízení příjemné, po ujetí cca 100 metrech jsem začal zmatkovat. Kouknu na displej a nic. Manuální klima, heh tak jsem lovil kolečkem optimální teplotu. Při tom začne šum radia, levý palec už šmátrá po volantu a nic. Nezbývá než opět lovit po středovým panelu.

Člověk si řekne, že je to prostě nižší výbava (asi jako naše M3, kterou máme do "města").

Další šok byl při předjíždění, já cca 120Km/h, přede mnou nějaká fabie a stoupání. Už jsem na úrovni fabie, a stále 120, sešlápnu plyn až k podlaze a stále 120, podřadím na 4tý rychlostní stupeň, stále 120...

Po týdenním ježdění s tímto vozem jsem se naučil předjíždět. Člověk si netroufne předjet tolik aut, a v časovém tlaku jako u 100Kw nafty. No a základ pro dynamickou jízdu jsou vysoké otáčky, tudíž spotřeba no hrůza.

Za 1000 Kč něco málo přes 400Km.

2009-06-28 23:14:43

Koukam, ze je tady nak hodne privrzencu benzinu a pak se divi, ze to nejede...

Ja snim o svezeni 2.2 MZR CD 120kW...nebo spis 136 kW (185 koniku, 400 Nm) , to uz musi byt raketa. Az jednou prijde ten den a budu hledat slusnou ojetinu, tak to asi bude jedna z nich

2009-06-28 23:21:11

JJ, 185kWatovou M6 máme, jeto jiné svezení než-li 1,8.

Má 18" palcová kola, drží jak přibitá, taková decentní raketka :)

doris  
Doris
2009-06-29 12:02:57

My jsme třeba s výkonem1.8i spokojeni, jede to pěkně, s předjížděním nemám problém a závodit na veřejných silnicích nepotřebuji. Když příjde na to, nemám problém předjet a jezdit rychle ani se starým atmosférickým dieselem v Nissanu, kde mám navíc k dispozici špičkový podvozek, se kterým si mohu dovolit i extrémy, přičemž to auto nemá žádné elektronické vychytávky jako DSC a pod. Je to o tom, k čemu kdo auto potřebuje a jak s ním umí jezdit .

2009-06-29 13:44:04

Stranger: 185k 2.2 MZR-CD raketa není, ale je to konečně Mazda diesel, který citelně zrychluje i nad 180 km/h.

2009-06-29 15:21:43

Nic proti 1.8, ale je to tak trochu i o bezpečnosti. Nemusím závodit, ale vím, že mám rezervu. 1000 mohu předjížět v klidu, ale po 1001 budu potřebovat trochu víc, a to prostě 1.8 nemá. Bohužel je stále více silnějších aut na silnici, a tím pádem zákonitě vzrůstá potřeba výkonu i u vlastních aut. Jet jako prase se dá i s 1.6 na hranici výkonu, ale o tom to není. Radši budu v klidu lechtat 150 a více poníků a vím, že až budou potřeba, tak stačí prásknout bičem.

2009-06-29 15:36:52

Právě je to o bezpečnosti, tak proč předjíždět , když dneska už skoro žádné auto nejede méně jak 100km.Nemám duvod předjíždět auto ,které frčí stovkou a na pomalé auto mi stačí i má 1 600 .Jezdí se hlavou, nemusím ukazovat všem okolo ,že já sem nejsilnější

2009-06-29 16:28:33

Jj vidim to tak nejak jako Luda. Kdo ma silnejsi auto, tak ten si akorat posune sve meze na predjeti trochu dal, takze mu to na 1001 nemusi vyjit jako ostatnim. Je to vsechno o ridici a ne o aute. Abych neodbihal od tematu tak s M6 jsem nikdy nejel, ale kdybych si kupoval tak velke auto (zrejme by to byl asi kombik) tak bych bral min. 2,0l.

2009-06-29 18:00:06

Mno, popravdě v nabídce M6 II chybí benzin v turbu a chyběl i u první generace. Nemusela by to být hnedka nějaká 2,5... stačil by 2,0 a kdyby si s nim ti kluci japonský krásně pohráli, rozuměj precizně ho vyladili , tak věřim, že by to byla pecka... ale kde nic tu nic...

A pravdou je, že ať je to 1,8 nebo 2,0 tak jim chybí krouťák ve spodním pásmu a vůbec citelnější, či ladnější zrychlení... toť můj dojem a názor

Osobně jsem vždycky chtěl vyzkoušet nějakou "pořádnou naftu" a zaujala mě právě ona 2,2 v M6 II. ALE... říkam si, jestli to má cenu, když ročně najedu tak 10-15tis. km (do práce docházim po svých ), protože jak tak čtu o problémech s filtry pevných částic, tak si říkam, jestli by to u mě nebylo potom spotřební zboží, abych nebyl víc v servisu než na silnici... Co mě láká, je právě onen "krouťák", zkrátka to, že "diesel nezná kopec" a samozřejmě také spotřeba. Vůbec mi nejde o to, být jen Schumacher na silnici a už vůbec mě nazajímá zrychlení od 180km/h a dál... jde mi pouze o dynamickou jízdu za slušný peníz... a nemuset to věčně točit ať se to hýbe (ačkoli zvuk motoru je kvásnej ) - znáte to, člověk si zvyká pořád na vyšší výkon a slabší auto už by si nekoupil, chce pokaždý o stupínek výš...

Dřív bylo prakticky jedno, jestli měl člověk naftu nebo benzin, i když najezdil ročně málo, nebo kratší trasy. Ty motory neměly tolik serepetiček, který u moderních motorů dělaj akorát problémy... Jinak bych to neřešil a měl nafťáka doma...

2009-06-29 20:14:40

Pepa - jak chybí benzínový turbomotor ? To ti uniklo MPSko ??? 2,3 turbo, 191kW, 4x4...

2009-06-29 21:02:45

Tož neuniklo, ale je to 2,3 - žere olej, vyžírá nádrž, sežere peněženku... a čtyřkolka tuplem... Papírovou spotřebu udával výrobce 10,2l/100km - takže v reálu tak 12...? Můj odhad. U čtyřkolek, který znam je to vždycky v reálu tak o 1,5-2L/100km víc - alespoň když se člověk vehementně nesnaží o "ekorallye" o což by se snažil asi jen opravdovej blázen, když má max. krouťák někde kolem 3000ot/min. celej jen pro sebe...

Mazda pokud vim nenabízela 4x4 v kombinaci s jiným motorem (když, tak mě vyveďte z omylu), což je docela škoda - O 4x4 ve spojení turbo dieselem by byl o M6 velikej zájem si myslim... Asi bych jí měl už doma

Takhle jsem zvolil 2,0 benzin - celkem nenáročnej, spolehlivej motor, přijatelný náklady, slušná spotřeba, ještě celkem slušný svezení (u tohohle auta ale považuju tenhle motor jako základ).

S 2,3Turbo 4x4 jsem sice neměl možnost se povozit, ale věřim, že to musí bejt jízda "jako na pekelných saních"

Přecejenom bych nějakou tu 1,8 nebo 2,0 turbo jako předokolku uvítal radši... mě by to stačilo

Jestli se nemýlim, tak ale pro M6 II. generace není v nabídce vůbec žádný turbo benzin a asi ani 4x4? Nepletu se?

2009-06-30 00:28:18

Pepa: nepletes se, zadna neni, ...nebo aspon ne na evropskym trhu, podivej se na americkej a mozna tam neco najdes.

Jinak jeste k tomu motoru 185 koniku..., ja jsem s nim jeste nejel a rad bych to chtel zkusit , je to takovej sen a vim ze nekolik let se to nestane

Diskuze se zvrhla nekam jinam, nez jsem si myslel ..., kazdopadne si myslim, ze je dobry mit silnejsi motor, pac prebytek vykonu je dobrej pri predjizdeni, do kopce neklesne rychlost tolik, kdyz jede plny auto nalozeny na dovcu s plnym kufrem, atd...nakonec, jezdil jsem s Golfem benosem 75 koniku a dojel jsem s nim az na Saharu, ctyri lidi, narvanej kufr a jel super a nikdy nezklamal, ale zamiloval jsem se do Magdy a bylo to ...

Chtel bych tech 185 koniku zkusit a myslim si, ze lita a clovek nemusi jet a ukazovat ostatnim ze mu to jede, ale ono mu to proste jede , nemusi to byt zrovna rychla jizda, ...ale stejne to cloveku neda a na nemecky dalnici to zkusit musi ...s Golfem jsem musel mit kilometrovou rovinu, abych mohl nekoho predjet, je lepsi mit nakej prebytek vykonu...nebudeme rozjizdet diskuze treba na tema Fabie 1,2 HTP ...

Jestli bude nekdo hledat ty Magdy na americkym trhu, tak to zkuste radeji na mexickym http://www.mazda.com.mx, nechapu proc tam stoji "polovinu" co tady ...(mexicky peso je cca 1.5 Kc)

2009-06-30 13:05:00

Závidím Ludovi, tady každý vidlák jede 40 v obci (to bych ještě bral, proč ne), ale mimo obec to zvedne tak na 60-70. A jelikož cestou do práce je fakt málo míst k předjíždění, tak se nedá čekat na to až se to auto sebere, ale je potřeba to předjetí zmáknout v co nejkratší době.

2009-06-30 15:00:35

Stranger: přesně tak, jde o to mít prostě přebytek výkonu a vědět že ho mám, nejde jenom o to, jezdit rychle... ale právě o ten kopec nekopec - jede se furt s maximální silou, jako tank

Jinak se připojuju k tvému snu. Taky bych chtěl zažít jak ten motor "cvičí". Krouťák 400Nm už v 1600ot/min musí dělat divy... On to zase tak nesplnitelný sen být nemusí, možná by stačilo si domluvit předváděcí jízdu u prodejce... nevim jak jsou na tom s ochotou, jestli je to možné, nikdy jsem předváděčku neabsolvoval...

FredyK: taky souhlas, když už člověk chce předjet, tak se fakt nedá čekat na to, než se motor vzpamatuje z náhlého šoku...

2009-06-30 15:13:26

z pohledu clovek kterej z 90 koni v "polozavodaku" (nekteri vedi...) pres par jinejch plechovek sednul do 198 konovyho hovada... Prvnich par tydnu mate z toho auta vanoce, ale postupem casu vam to uz neprijde a jezdite s tim naprosto normalne jako s autem pred tim, jenze s tim rozdilem, ze tam kde jste predtim jezdili 60km/h ted jedete 80km/h a vubec vam to ani neprijde. Se silnejsim motorem totiz byva vetsinou spojen i jiny podvozek, brzdy atd. Nehlede na to, ze na predjizdeni je to opravdu o dost bezpecnejsi nez pomalejsi auta. Mam vyzkouseno ze ve 4 lidech, psovi a zavazadlech v kufru predjet kamion do kopce neni vubec problem, predtim bych musel takhle nalozeny auto do kopce pomalu tlacit aby to nejak jelo....

2009-06-30 19:27:53

Je fakt, že si člověk rychle zvyká na lepší, respektive silnější auto. A ta hranice se pak hrne dál nahoru... Mě taky silnější auto přijde chvíli jako raketa a pak si člověk po chvíli ježdění zvykne a normálka. Potom sedne do svýho auta a je trochu zklamanej, že tamto jelo líp... Bo ne?


Odpovědět