Fórum - Téma


Nová mazda 6 MZR GTA


Fórum Pokec všeobecný Nová mazda 6 MZR GTA




2008-04-29 14:07:26

Tak si něco počtěte:

http://www.super.cz/testy...-jineho-nehraje-roli.html

2008-04-29 14:32:05

bomba super... už se těším na MPS, jedno z toho mi jednou bude stát v garáži

2008-04-29 14:46:29

No podle toho co mi na mazdakvasu říkal ten týpek z mazdy, tak 6MPS je hustá, ale 3 MPS je nářez - stejněj motor, ale auto o dost lehčí

2008-04-29 18:34:53

já co jsem mluvil s Alešem (co chodí občas i sem) tak povídal že ta 3MPS to je opravdu nářez... a že je to skoro na předokolku až moc velkej výkon... ale lehčí o dost je to je pravda Zajímalo by mě spíš, zdali nová 6 GH bude mít ve verzi MPS pohon 4x4 nebo ne

2008-04-30 09:55:15

Tak tak, zásadní chyba, že 3 mps není 4x4, myslím, že by se z ní stal bestseller.

2008-04-30 21:38:36

Myslíš, že by se z ní stal bestseller, kdyby byla o 100000 dražší? Tolik by třeba taky byly rozpočítané náklady na implementaci 4x4 do trojky...

2008-04-30 23:51:39

MPS je trošku exkluzivita... za ty vynaložené peníze když už bych se pro ni rozhodl už bych do tohohle auta asi investoval i (mimo jiné) pro svoji jedinečnost...

Lidi stejnak budou mít svoji hlavu a kupovat koncern...

2008-06-16 22:07:33

trocha videa, skvěle sedí v zatáčkách, to se musí nechat

http://www.autoweb.cz/aut...deos.html?id=255&strana=1

2008-06-16 23:11:31

Ja z toho auticka nemozem.... to je proste nadhera

2008-06-17 12:48:51

nádherně sedí v zatáčkách, můžu potvrdit z vlastní zkušenosti

doris  
Doris
2008-06-17 16:08:59

Jezdí to pěkně, i s touto motorizací jsme jeli na předváděčce, mohu potvrdit, že je to hlučnější a chybí tomu potřebná síla pro dynamickou jízdu, ale třeba oproti TDi od VW je to o dost kultivovanější motor. Benzínová 1.8 je línější než je ta naše, neměnila bych. Design je otázkou vkusu, mne osobně se třeba líbí záď a boční profil nové M6, předek už tolik ne a hlavně v interiéru se mi moc nelíbilo. Mne se teda středový panel nelíbí, je takový neucelený a jsou tam vidět zkopírované prvky z jiných aut, které mi ale dohromady nějak nejdou (snad až na tu verzi s velkým LCD) - to u starší feceliftové M6 byl nádherně sladěný a jednoduše a vkusně řešený s originálním designem. Ty materiály byly místy nic moc, řadička na úrovni Škody Fábie a to hnusné kulaté tlačítko na ovládání intenzity osvětlení palubovky -to mne teda moc nenadchlo. Ani naše M6 už není tak poctivě udělané auto (povrchová úprava - lak, materiály, anitkorozní ochrana), jaká se vyráběla kdysi, ale to je asi u všech automobilek současný trend, jinak by zkrachovaly..... . Když ji porovnám s Primerou (1992), tak je to už místy poněkud ošizené na to, že oba auta jsou střední třída. Třeba jen materiály v interiéru - Primera má komplet měkčené plasty na palubovce a taktéž i kompletně celé výplně dveří - M6 má měkčenou jen vrchní část, spodek je obyč tvrdý plast, navíc se ty plasty snadno poškrábou (vzpomínám na stříbrnou povrchovou úpravu středové konzoly u prvních M6, kde se to poškrábalo i po položení klíčků). Podobně je tomu i u čalounění sedadel, stropu a výplní dveří, daleko příjemnější a hodnotnější materiály jsou v Primeře, ovšem mohla jsem toto porovnat i s novějším modelem od Nissanu, a už tam byl taky posun zpět v kvalitě a bylo vidět šetření na materiálech.

Podovozek je u M6 vynikající, jak u té starší, tak u té nové. Sedí to výborně, ovládání je příjemné. Když opět porovnám podvozek M6 a Primery (P10), tak M6 je pohodlnější, ale v zatáčkách se přecijen trochu naklání a potřebuje pomoc elektronických systémů, Primera je surové a tvrdé auto, je v ní sice cítit každý výmol na cestě, ale zážitek z jízdy nemá chybu, dokonalost v precizním řízení a držení v zatáčkách s téměř nulovým náklonem je pro toto auto hračkou i bez složité elektroniky v podobě DSC a pod. Když jsme před časem vybírali druhý vůz, tak právě M6 mi podvozkově a kvalitou seděla po Primeře nejvíc, je to príma auto, takže jsme do ní šli a nelitujeme. Navíc má dobrý poměr užitné hodnoty a ceny a pro mne nádherný design.

2008-06-18 08:36:05

Doris: Trochu mi nesedí ten začátek, proč srovnáváš benzinové auto s TDi. Jinak zbytek bohužel velký souhlas

A pak je mi líto, že z objemu 2,5 vydolují jen 170PS, obecně motry mazdy byly stavěné na výdrž, ale přeci jenom, doba si žádá výkony.

2008-06-18 08:43:56

Shr3k: myslím, že rozdíl by byl o polovinu nižší v prodejní ceně a otázkou je, o kolik by byl menší v ceně výrobní za předpokladu, že by všechny 3 mps byly 4kolky. Prostě tenhle výkon pouze na předek je zajímavý tak na sprinty, co se jezdeckého zážitku týče tam bych si troufnul pochybovat. Takové BMW s menším výkonem ale náhonem na zadek by tě bavil víc. A to mám mazdu rád.

doris  
Doris
2008-06-18 09:10:20

FredyK. Jéjda, díky za upozornění, omlouvám se . Já jsem krom tohoto testu měla v paměti ještě předváděcí jízdy, kdy jsme zkusili i dieselovou M6, proto to srovnání s TDI od VW. Ta označení současných motorů mě občas matou, holt mám se ještě pořád hodně co učit.

2008-06-18 09:59:43

fredyK: Co se týče toho výkonu - myslíš, že má cenu zvyšovat výkon když je hnaná jen přední náprava? nemělo by větší smysl to dělat ve 4x4 a pak honit výkon a nebo s náhonem na zadek? i když to už by pak postrádalo smysl pohodového auta, ale 4x4 by byl myslím zajímavý model. Nebo něco ve stylu oktávie scout - to je třeba zajímavý nápad, ale za scouta ty prachy?!? Nikdy, ale mazda nic takového nemá.

2008-06-18 13:02:11

Diakon: Ano to rozhodně, mimochodem jsem sám takové auto poptával a bude později v prodeji. Myšleno verze 4x4.

Jinak u toho zvyšování výkonu, jde mi spíše o to, že když už je tam obsah 2,5, tak by tomu mohl odpovídat výkon kolem 200PS. Což lze při hmotnosti auta, určitě považovat za přiměřený výkon.

A když už jsme zmínili 4x4, stejně to bohužel nebude permanentní pohon, ale zase systém podobný Haldexu.

2008-06-18 13:04:58

doris: jojo, to znám i mistr se občas utne. Jinak kdyby všichni věděli tolik co ty o autech, to by se to jezdilo.

2008-06-18 16:31:52

FredyK: haldex? To je jako mají VW, že pohon zadní nápravy sepne až při prokluzu přední? Tudíž za normálních okolností je to přední náhon, pouze ve stavu nouze pomůže zadek?

2008-06-18 18:53:48

diakon:presne tak.ted nevim presne to oznaceni ale v principu to funguje tak ze jezdis normalne na predek a pri smyku nebo prudsim projeti zatacky se ti sepne zadni naprava a tocivy moment se ti prenasi rovnomerne na vsechny kola popripade vetsina na zadek.ale to by si uz musel tu zatacku hodne rezat.je to takovy vylepseny esp.jinak mel sem auto s 200konmi a nahon na predek a bylo to na ne moc.dost prokluzujou a pri prudkym rozjeti proste ty kola nestaci.takze pokud ma mazda jen predek tak tech 170 je tak akorat.samozrejme 4x4 tak je to celkem malo tam by tech 200 az 250 poniku bodlo

2008-06-19 12:40:34

Přesněji jde o toto: systém je založen na lamelové spojce v olejové lázni, uložené u zadního diferenciálu, která prostřednictvím elektroniky a příslušných senzorů připojuje plynule pohon zadních kol až do poměru 50:50. Závěry nápravových diferenciálů chybí, což zčásti nahrazuje elektronická regulace prokluzu kol. Tenhle systém měla stará 6 bude ho mít i nová a používá ho i cx-7 a cx-9


Odpovědět