Fórum - Téma


Nová Mazda 6 a servis v Praze


Fórum 6 GG / GY Nová Mazda 6 a servis v Praze

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2007-08-17 09:01:42

Ahoj, jsem tu taky novej

v současné době jsem spokojeným majitelem Vectry B Caravan 2.0i16v, r.v. 1999, ale pokrok nezastavíš a tak jsem se začal rozhlížet po novém kombíku střední třídy

Nabízená nová Vectra se mi nelíbí, proto tedy ta "zrada značky" Předtím jsem měl samá naftová auta, ale dvouletá Vectra byl výhodný kup, tak jsem těch šest let krmení dvoulitru (průměr 9,5) přežil . Musím podotknout že se mi odměnila spolehlivostí a výbornými jízdními vlastnostmi

Když jsem si prošel současnou nabídku a vyloučil koncernové vozy s TDi PD nevalné pověsti, moc mi toho nezůstalo. Jedním ze žhavých favoritů se stala Mazda 6 Wagon v provedení 2.0 D 143k. Nemám s touto značkou zkušenosti a tak sháním rozumy kde se dá.

Kladných referencí z různých zdrojů mám většinu. V rozhodování mi nahrává i to, že se mi to auto zvenčí i uvnitř na první pohled líbí.

Přesto bych rád slyšel nějaký rozumný názor přímo od majitele nebo řidiče Mazdy 6 nejlépe dieselové.

A druhý dotaz se týká referencí na kvalitní Mazda servis v Praze, protože tam zatím jednoznačný názor nemám jsem z Benešova u Prahy, ale na Táborský servis, kromě nižší ceny, dobré reference nemám),

(ještě by možná připadala v úvahu Příbram.)

Děkuji Vám předem za přízeň a radu

2007-08-17 10:14:45

Mazdu 6 wagon chci taky, ale přemejšlím o 2.0i, jelikož tu naftu moc nechválí. Nechválí jí v recenzích, ale uživatelé s ní bývají všeobecně spokojení (teda ty s kterýma jsem mluvil). Jako příklad uvedu výtah z článku na DiTD na BJ....ojeté vozy...

NEBRAT!

2,0 DiTD (66 nebo 74 kW)

Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, šestnáctiventilový rozvod DOHC, přímé vstřikování paliva rotačním čerpadlem. Důvod: Přímovstřikový diesel od Mazdy měl konkurovat německým motorům TDI. Na to však nemá jak hlučností a vibracemi, tak citelným turboefektem. Spotřebou také nevyniká, a navíc občas bývá nečekaně brzo (po 200 tisících km) opotřebený.

2007-08-17 10:28:08

a co se týče servisu, dala by se navrhnout Plzeňská Aspekta

dyžtak pod na chat, proberem to

doris  
Doris
2007-08-17 10:53:44

Mazda6 je z mého pohledu jedno z nejzdařilejších vozů střední třídy. Spolehlivost, kvalita, jízdní vlastnosti, komfort a prostornost, živé benzínové motory nenáročné na péči a k tomu krásný design, to vše mi na tomto autě učarovalo. Bohatá základní výbava a dobrý poměr cena versus užitná hodnota. Mluvím sice o sedanu, ale všechny karosářské verze mají svůj účel a něco do sebe. Mám zkušenosti s "nejslabším" motorem 1.8i (benzín) 88kW, ale na relativně těžký vůz nenáročnému řidiči bohatě stačí. I spotřeba je solidní, pohybuje se od 7,2-7,5l/100km. Diesel moc neznám, přišlo mi, že má trochu hrubší chod a i když to jede celkem dobře, ta spotřeba u něho není až tak přesvědčivě nízká, co mi referovali jiní majitelé. Je to však i o stylu jízdy, poněvadž i s koncernovými TDI motory od VW někteří jezdí za neskutečných 4,5l/100km a jiní třeba za 8..... Jsou tam ještě vyšší nároky na údržbu, je třeba měnit po cca 120.000km rozvody, což není vůbec levné a hlavně - to je problém skoro všech moderních dieselů - nutné tankovat velice kvalitní naftu, jinak odchází drahé vstřikovače a nedej bůh čerpadlo. I turbo má své... U M6 bych šla možná spíše do benzínového motoru, je to ale pouze můj názor. Z referencí a statistik nejlépe v současnost vychází kvalitou diesel u Hondy a Toyoty, ale cenově jsou výš.

2007-08-17 15:31:59

M 6 má ještě Sudičák, ale je to 3litr a dotažený z USA, takže

Snad se tu taky ukáže a poreferuje

2007-08-17 15:36:57

Jinak mám Mazdu z Příbrami a koupil jsem ji moc v pěkném stavu

V táboře jsem se stavoval taky, ale jen na diagnostiku, kde za ní chtěli 240Kč a jinak mi vycházeli vztříc na vše co jsem se zeptal, poradili, a byli ochotní.Cenově jsou opravdu nízko, pač tu v Olomouci si třeba za ABS snímač účtují o 1000Kč víc než v Táboře.

2007-08-17 17:17:21

Ahoj,

o čem mám referovat?Já jen pohodově jezdím a vrním si se svým mazlem

2007-10-17 13:09:55

To santiago, co to máš za výkony motoru u M6, je tam buď 89kw neno 100 nebo po faceliftu 105. 89kw moc nejede a hlavně je to neprodejný kus, to nikdo nechce. 100 a 105 jede furt . Kupa aut v německu má už kolem 300t km a nikde jsem moc neslyšel, že by šlo o problémové motory. A naftu z JZD tam čepuje snad jen ignorant.

Baští trochu víc než koncernové motory, ale zase ty auta mají švih. A webasto v zimě, to je taky paráda.

doris  
Doris
2007-10-17 13:36:37

Hmm, tak ta recenze mě též pobavila, jinak já jsem slyšela i na tu slabší vznětovou verzi s 89kW chválu, dokonce ty motory jsou o dost tišší a mají kultivovanější chod, než TDI od VW. Mohla jsem to porovnat i na vlastní uši a je to zatraceně velký rozdíl. Mazda si jen předla, Octávie a Passat s TDI hlasitě chrochtaly. Výkonově nebylo k zahození ani těch 89kW, ale je fakt, že jsem zvyklá na slabší vůz, takže to je jen můj subjektivní názor. Spotřeba byla trochu vyšší, ale zase se s tím jelo svižněji. Hodně důležitá je kvalita nafty, pravidelná výměna oleje dané specifikace a hlavně zacházení majitele. I sebelepší motor se dá zničit.

2007-10-24 14:36:43

S mazdou v Táboře mám velice špatnou zkušenost - občas se tam stavím a fakt mi přijde, že jsem tam jak u cizích. V Praze na Spořilově je to celkem OK až na pána, který hledá pomalu díly to bych tam ale jinak super. Do Příbrami jsem párkrát jen psal e-mail a taky hned odpověděli a měli dobré jednání. O Aspektě v Plzni jsem jen slyšel - sice samou chválu - ale přijde mi jako blbost tam z Benešova jezdit servisovat auto.

2007-10-26 16:09:13

Já mám mazdu 6 kombi s motorem 2.0i Při rozjíždění jsem zvyklý na to docela šlapat, tak že mi počítač ukazuje průměrnou spotřebu tak 9,2l/100Km Máme ji zatím asi měsíc, ale zatím spokojenost. Pěkně jede, dobře sedí v zatáčkách, slušná výbava, uvnitř spousta místa, jen motor musím točit trochu víc, než jsem musel točit motor 1.8i u mazdy 626GF, ale i při vyšších otáčkách motoru je celkem tichá.

Jinak co se týká servisu, tak s mazdou 626 jsem jezdil do servisu Tygr centrum u Tuklat kousek od Úval http://www.firmy.cz/detai...tygr-centrum-tuklaty.html . Nejsou sice značkový servis Mazda, ale jsou zařízeni hlavně na Mazdy a mají tam i vrakoviště http://www.mhm-mazda.cz/uvod.php?jazyk=cz

2007-10-26 18:16:56

Franto, dá se s tou firmou nějak spojit???

Telefony neexistujou a emajly nejdou odeslat...

Povídání tam maj pěkné, ale vypadá to, že celkem k ničemu...

Dík

2007-10-26 20:23:35

Na těch stránkách jsou i kontakty. Na těch stránkách servisu Tygr centrum je to po kliknutí na kontakty a na stránkách vrakoviště je to na tom "kde nás najdete" dole pod mapou. Kdo by to i tak nenašel, tak na vrakoviště do Tuklat je telefon 602342683 a na servis 777888603 , pokud to nezměnili, protože naposled jsem tam byl asi před rokem. Jinak myslím, že přímo v Úvalech je taky ještě jedno vrakoviště na Mazdy, asi to bude tohle http://www.autovrakoviste.cz/mazda/

2007-10-27 13:04:40

Je pravda, že naposledy jsem tam byl snad někdy před rokem. Od té doby jsem tam nic nepotřeboval, jen snad někdy v létě jsem tam volal kvůli světlometu na 626 a tenkrát mi řekli, že když si koupím nový neoriginál, že mě to vyjde skoro na stejno jako starší originál. Řekl bych, že to vrakoviště se asi trochu pohoršilo, ale se servisem jsem byl vždycky spokojen. Dokonce se mi stalo, že když jsem volal na vrakoviště a ptal jsem se na manžetu na řadící páku na 323F BG tak řekl ten z vrakoviště, že to je v celku i s plastovým krytem a řekl si za to 500Kč a když jsem tam pak byl s 626 v servisu, aby mi vyměnili kloub u kola a zmínil jsem se před těmi ze servisu, že bych potřeboval manžetu na řadící páku na 323F BG, tak mi ji vyndali z nějakého auta na vrakovišti a ani za to nic nechtěli. Asi stačilo, že jsem jim udělal kšeft v servisu. A servis za slušnou cenu. Přímo v Mazdě by to asi bylo dražší. Třeba když jsem kdysi, asi před šesti lety sháněl ovladač na okna, který je ve dveřích řidiče, na 323F BG, v Mazdě v roudnici mi ho nabídli nový za 11000Kč nebo starší z vrakoviště za 3500Kč. V Tuklatech mi ho nechali za 1500Kč.

2007-10-27 18:10:25

Tak přesně ten ovladač na okna sháním taky. Ale na BJ...

Jsem malinko rozlomil čudl na spolujezdcovo okno

Právě že se mi líbily ty ceny těch použitejch dílů co tam měli

2007-10-28 09:37:02

Tak tam zkus zavolat ve všední den. Myslím, že tam bývají do 17hod. Když by ses nedovolal na vrakoviště, tak to zkus na servis. Ono je to tam pohromadě v jednom místě a často ten z vrakoviště sedí v servisu.

2007-12-17 22:13:35

Zdravím všechny příznivce Mazdy Stal jsem se čerstvým majitelem Mazdy 6, 1.8 Kombi, r.v. 2002 a chtěl bych se poradit o servisech ... čeká mě prohlídka po 5 letech a 80.000 km a chtěl bych vybrat správný servis v Praze a okolí. Je u běžné prohlídky velký rozdíl v ceně nebo přístupu mezi autorizovanými a ostatními Mazda servisy? Mám po předchozím majiteli servisní knížku, má cenu v ní pokračovat? Nepočítám, že bych auto zase brzy prodával. V mém okolí jsou dva autorizované Mazda servisy - Auto Palace Butovice a Autocentrum Duba ... má s nimi někdo zkušenosti? Má někdo čerstvé zkušenosti se servisem v Tuklatech? Asi by nemělo vadit, když si napřed vyměním (nebo nechám vyměnit) olej a potom zajedu na prohlídku.

2007-12-18 17:04:47

Mám M6 100KW diesel kombi - taky sem před koupí zvažoval jaký motor - vyhrála nafta. Uvedu jen pár důvodů, které pro někoho prakticky nemají zas takový význam ale...benzín musíš víc točit, víc řve (prý benzínový motory M6 neměly oproti naftám na výfukovým potrubí vlnovec - vibrace a větší hluk) a žere (na chalupu 130 km daleko mám podle počítače 5,5l na sto a po ucpaným Brně do 7l) - mám raději klídek a vrnění (diesel jede i při 1000 ot. za minutu - nemusím furt řadit) a přitom dostatek výkonu Nevím a nemám tech. problémy s tímto motorem (190 tis. km), jen doufám že nebudou (vstřiky, čerpadlo - argument benzíňáků proti) Nezávislý topení u naft je fakt luxus (na dálkový ovl. ještě lepší) U ojetiny často není rozdíl v pořizovací ceně mezi benzínem a naftou, tak proč nevzít naftu? Jo ještě v M6 je fakt hafo místa (sedadlo mám úplně vzadu, volant vytaženej k sobě - nohy pěkně natažený a za mnou je pořád hodně místa na kolena Servis mazda je někde levnější než WV Jediný velký výdaj byl rozvodák po 120 tis. km s automatickým hydraul. nap. za 13 tis. Tak přemýšlej - japonec až nakonec.

2008-01-01 21:24:33

Tygr centrum mohu jen vrele doporucit, budete si tam pripadat vzdy jako zakaznik. Telefon 777888603 je aktivni. (avsak jen v pracovni dobu)


Odpovědět