Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 73  74  75  76  77 ......... 98

2015-02-05 16:45:43

Ahoj lidi, nevíte, proč je u nové facelift. verze 2,5l benzin uvedena pohotovostní hmotnost 1440kg?

Myslel jsem, že by tato verze měla být ze všech benzínů nejtěžší.... To je nějaký nový motor, nebo proč je uvedena nejnižší pohotovostní hmotnost v novém ceníku ? zde: http://www.mazda.cz/jiz-brzy/mazda-cx-5-2015/

Jinak to zde čtu dlouho, přihlásil jsem se nedávno, zatím na auto čekám.

2015-02-05 18:04:16

Má tam byť 1640 kg o 35 kg viac ako 2,0 AT

Pozri si pekný cenník aj s novým farbami, doplnkami v PL:

http://www.mazda.pl/juz-wkrotce/mazda-cx-5-2015/

Rozmýšľam nad hnedou CX-5 2.5AT alebo 6 Wagon 2.0

Pri momentálnej snehovej nádielke by som bral tú CX-5 pre 4x4

2015-02-06 09:10:33

Díky za odkaz.

Já jen , že české zastoupení Mazdy mi napsalo, že mají všechny data v pořádku, předpokládám, že se na to ani nepodívali...

V PL je uvedeno u benzinové 2,5L verze 1575Kg, v CZ 1440Kg.

Zajímalo mě to, ten PL ceník to vyjasnil.

2015-02-19 06:57:51

Zdravím všechny,

snad jsem na správném místě. Chtěl jsem se zeptat, řešíte někdo nabíjení akumulátoru u CX-5?

Zatím problém nemám, ale jezdím kratší trasy a myslím, že baterie to bude časem potřebovat. iStop vypínám v 99%.

V servisek používají nějaké speciální mazda nabíječky za několik desítek tisíc. Myslím si, že na dobití by stačila nějaká dostupná.

Máte někdo nějaké zkušenosti a případně jakou nabíječku používáte a odpojujete baterii?

Dík moc.

2015-02-25 21:03:45

doskope: Co to jsou kratší trasy? Já jezdím v 95% trasu 25 km do práce a za 50 tkm jsem neměl problém. Problém mám pouze u Sharana od manželky, která jezdí cca 3 km, má pořád zapnuté vyhřívání sedačky a k tomu ještě v mrazech bufík.

JardaBr, 2015-01-24 21:22:54 napsal:

dogwood: člověče jako to děláš? .. já mám stejné auto, jezdím stejné režimy i ten poměr a spotřebu mám vždy nad 8 l.... .. Pravda, je půl roku staré, najeto 15.000km. Že by na jaře se spotřeba po zajetí už trošku snížila? Doufejme... ..

2015-02-26 20:31:49

jardabr:

Moc záleží jak auto zajedeš v samém začátku

2015-02-26 20:36:02

Zdar sportovci,

V březnu nám dorazí CX 5 2.5 at awd a ptám se na radu

Mam koupit zimní 19" kola, nebo raději ty 17"

Předem děkuju za radu

Bouu, 2015-02-26 20:36:02 napsal:

Zdar sportovci,

V březnu nám dorazí CX 5 2.5 at awd a ptám se na radu

Mam koupit zimní 19" kola, nebo raději ty 17"

Předem děkuju za radu

2015-02-27 19:49:06

bouu: jednoznačně 19" i zimní. Kola s menším průměrem či šířkou se mají kupovat jen v zeměpisných šířkách, kde je po většinu zimy sníh, což u nás je přesně naopak, tj. není skoro nikde krom hor... To, že zde pracuje lobby výrobců disků, aby udali i něco v zimě, je druhá věc, ale pro naše podnebí to význam nemá.

Já mám zimní 19" Pirelli Scorpion Winter Eco 225/55 R19 99H M+S, stála jedna 5.241 kč. Když si koupíš menší disk a k tomu pneu, vyjde tě to skoro stejně, tudíž ekonomika není tak rozdílná. Nicméně jízdní vlastnosti rozdílní jsou. Jakmile budeš mít jednou 19" kola, už těžko se budeš dobře cítit na 17"...

ozzias, 2011-09-15 17:28:02 napsal:

Tak co na ni říkate?

2015-02-27 20:10:31

Prekérka šéfe ... sem z hor :D

Chtěl sem Forestra 2.0 XT ale domácí matriarchát koukal na lesklá hejbátka ...

Disky 19" můžu mít za 12 tisíc snad jen tři měsíce jetý z cx5 ...A tet babo rad

2015-02-27 21:02:13

bouu:

trochu si šťouchnu....... Forestra a.....třeba ty 17''-ky.

Tom., 2015-02-27 21:02:13 napsal:

bouu: .. ..

trochu si šťouchnu....... Forestra a.....třeba ty 17''-ky. ..

2015-02-28 02:49:48

tom.:

Tome, XT CVT má v základu 19" kola ... trhač asfaltu - 240 koníků 350 krouták dvoulitr benoš v turbu a pernamentní čtyrkolo a já se toho vzdal ve prospěch CX5 2.5 atmosféry.

Když jsme to objednávali,, tak nám nikdo nedokázal říct nic víc než cenu obsah a barvu, a to platí do dnes. budem pvní v čr , tudiž pokusný králíci :D

Tak doufám že mně neklepne až do toho poprvé sednu a šlápnu na plyn ....

2015-03-01 12:30:44

bouu:

Mazda v 2.5 určo pojede jak pila. Já shodou okolností taky před objednáním měl možnost vyzkoušet Subaru CVT 2.5t. Jelo to opravdu jak z praku. Nevím jaká byla spotřeba, ale určitě atakovala 10l. No...a ten den jsem objednal Mazdu 2.2D . Nebudu a nechci hodnotit co je lepší, ale co se týče pohonu, je Subaru top. U Mazdy je to jen takové šidítko pro SUV.

2015-03-01 12:52:16

tom.: Presne jak rikas ono všechny pripojovane systémy 4x4 jsou v extremu horší než symetrické 4x4 od Fuji.

Na druhou stranu99% jízd to auto neni v tom extremu. Spotřeba a jista "neohrabanost" nebo spis tezkopadnost podvozku jsou daň za to. Svezl jsem se jak v Outbacku tak ve Forestru jeste pred nákupem Cx5 awd revol.

Fajn je ze ActiveTourqe pomuze kdy ma. Mel jsem Cx7 a byla to ma první 4x4 ...

Kdyz to umis tak ani s CX5 podle me nezapadnes ten systém je dobrej. Hlavně jeho hladkost chodu a pripojeni je výborná. Jako pojistka pro marast na silinici je to super. Jako offroad kupujte Defendra. :))

Na to 2.5 jsem zvědav...bude to pekny.

2015-03-01 13:49:42

Nejsem uplna prvnička v 4x4, Nissan patrol 24 volt, prcek jimny co nesel nikdy utopit pokud nelehl na bricho. Forestera v rope sem zamitl protoze ma na ten neskutecnej kroutak neskutecne slabouckou spojku a filtr p.č. za lidovejch 80 tacu ;) sem z hor tak zase ctyrhrablo a proto sem chtel ikonu 2.o xt cvt. Jelikoz uz nejsou zimy jak bejvalo driv, slevil sem - ustoupil sefove ve prospech cx5. Jen porad dumam co ze nam to privezou. Svezl sem se v dvojlitru manual, ale v tech nasich kopecich stracel dech. Je fakt ze je to v topce - jenze tohle na rozdil od te moji resim jako bonus. Mne nejdriv zajima motor a pak nekde na konci seznamu nejaka hi-tec svetla ))

Pisu z founa...tak omluva za hatlamatla...

2015-03-01 14:03:02

bouu: Atmosféra benzin = musíš řadit a pekne nahoru po otackomeru za konikama...jj uplne jinej svět než foukana nafta....a u japonce to plati dvojnásob.

2015-03-01 16:36:30

joe.st:

ActiveTourqe opravdu na marast na silnici stačí, ale tím taky končí. Jak jsem řekl, šidítko. Bláto na lesní cestě do kopce, popřípadě nerovnost a ActiveTourqe končí. Začnou prokluzovat vždy kola do kříže, takže funguje jako základní pohon 4x4. Žádní pomocníci typu kontroly trakce a tím přibrždění protáčejícího se kola. Přestože se to tak prezentuje. Pouze řídící jednotka ubírá plyn z důvodu snížení prokluzu kol. Možná jsem ale moc rozmlsaný předchozí Toyotou LC 120.. Asi jsem čekal nějaká Hi-Tech , bohužel.

2015-03-01 17:07:24

tom.: Presne jak píšeš...pokid chceš od mazdy takový terén taknjedine BTcko..ale o novem si můžeme nechá jen zdat....

2015-03-01 17:46:46

joe.st:

Můj názor znáš. Obávám se, že kdybych měl volit auto do terénu, tak Mazda BT bude na posledním místě. Holt nahlodaná důvěra. S tím už se nedá nic udělat. Viz předchozí.......nemyslel jsem terén, myšleno polní a lesní cesta a tu by mělo každé podobné SUV zvládnout. Kde se budou přejíždět příkopy, poorané pole, brodit se v půl metře vody......to považuji za těžší terén.

2015-03-01 18:15:04

tom.: myslim, ze pickupy typu L200, Rangeru, HiLux, BT50... jsou jako pracovni terenaky vyborny .....

a tu polni - lesni cestu, 20cm snehu to ta CX7 davala dobře.. CX5 zatím nemela tu cest....

2015-03-01 18:16:59

tom.:

http://youtu.be/0P7hZuNYYj8


Odpovědět

1 ......... 73  74  75  76  77 ......... 98