Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 72  73  74  75  76 ......... 98

2015-01-03 19:13:50

tom2s: infotainment sa da udajne dat novy z modelu 2015. budem to riesit na jar tak zreferujem co a ako.

2015-01-04 20:51:27

tibalt: tomu říkám dobrá zpráva!! Mě tam vrtá hlavou jak vyměnit ovladač na středové konzoli, když tam je ta elektronická parkovací brzda..

2015-01-05 12:21:34

tom2s: ja si to predstavujem tak, ze sa prehodi iba hardware v palubovke ( myslim "radio" )

ovladac zostane povodny. ved tam sa prakticky nic nemeni. stale mas otocne koliesko a "par tlacidiel". cize by islo o jednoduchu vymenu ako ked menis radio. bez adapterov ktore Ti predrazuju instalaciu aftermarket 2DIN radii o viac ako 100e. samozrejme, ak by to bolo "plug and play" a novy system bude vediet komunikovat so "starym" ovladacom. kedze vsak ovladanie na volante zostava, verim ze to pojde.

viac budem vediet na jar. ( napriklad aj to, ci mi to manzelka dovoli za tie peniaze vymenit

2015-01-06 13:10:59

tibalt: jo táák, no tak to by snad šlo Horší je to, že přijdeš o ovladač hlasitosti na středovém panelu, protože FL má to kolečko jako u M3, ale naše CX ho má u displaye

2015-01-07 09:43:25

tom2s: moze byt. uvidime. budem referovat.

2015-01-16 13:25:02

dnes druha garancna prehliadka. olej, filter a kabinovy filter. cena 340e holt nemecke ceny. buduci rok to naplanujem s cestou na slovensko

vzduchovy filter sa udajne meni az po 60tis km

hodim asi K&N filter sam, lebo po 60tis bude povodny vyzerat strasne. ja som filter bezne menl kazdy rok

zatial nevedia ci sa bude dat prehodit MZD connect connect z 2015 modelu do starsich. udajne bude novy model mat trochu ine rozmery pre MZD connect.

UPDATE: na prehliadke zisliti "mierne" netesne simmeringy na prevodovke!!buduci tyzden idem ma vymenu v ramci garancie. Auto ma 18tis km

2015-01-16 17:33:53

tibalt:

2015-01-16 17:44:33

no jo.

aspom ze dnes konecne prisla DVR kamera do auta, tak od zajtra budem monitorovat situaciu pred autom. specialne neosvetlenych cyklistov

Edit:kamera nainstalovana.kabel sa pekne schoval za plasty na streche a Astlpiku.nic netreba odmodmontovat.hodim foto

2015-01-24 07:51:17

Zdravím vás,

plánujem do 1/2 roka vymeniť auto a najväčším kandidátom je CX-5. Potešil prichádzajúci facelift, takže určite to bude MY2016, výbava Revolution, AWD.

1. otázkou je motor ísť do 2,2 D alebo 2,5 benzín? Trochu sa obávam spotreby 2,5 AT, údaje v výrobcu sú 6,4 pre 2.0 a 7,4 pre 2.5 čo by v reálne mohlo byť aj 10 l/100 (momentálne mám Astru ST 1,4 103kW výrobca dáva 6,1 jazdím za 8,1 ), Prevádzka aj mesto kratšie trasy, aj dovolenky dlhé trasy aj s boxom, bicyklami na streche.

2. ďalšia otázka veľkosť kufra - u nás sa udáva 503 l v Austrálii 403 l - kde je pravda? potreboval by som tých 500

3. nosnosť strechy je len 50 kg? - to mi neunesie na streche nosič s 3 bicyklami???

test už novej verzie:

http://www.drive.com.au/m...cing-20150120-12u9hi.html

Dik za rady. M.

2015-01-24 09:22:20

markpp: musim sa priznat ze trochu zavidim ten facelift a hlavne ten 2.5l benzin

Rozhodnutie bud rozumom (nafta) alebo srdcom (Benzin)

Spotreba bude niekde okolo 9-10l podla mna

2015-01-24 12:24:27

tibalt: co je rozumného na naftě?

2015-01-24 13:38:25

kfdmatej: pocul som ze spotreba a Nm

2015-01-24 14:54:48

tibalt:

Zdravím,

musím říct, že je to opravdu s tou naftou na velký otazník. Jediným plusem je krouťák, ne spotřeba. Při normálním ježdění město - okresky stylem žádné courání , občas dálnice , žádná palba na maximálku, ale v povoleném limitu, je spotřeba od 7,4-8,0 litru. ...mám 2,2D AT/AWD.

2015-01-24 17:28:13

tom.: ja Ti verim.preto mam benzin akurat ten 2.5l bude mat proti dieslu urco o literapol vyssiu spotrebu ale zas dobry krutak

2015-01-24 19:24:11

tom.: No já nevím, mám 2,2 D, MT, Rev., jezdím Praha (samá světelná křižovatka) - 50%, dálnice 40% a okresky 10%, taky jezdím svižně, ale průměrnou spotřebu mám 6,2 litru, ročně průměrně najeto 30 - 35 tis. km. Když jezdím po okreskách do 90 km, průměrná spotřeba je okolo 5,5 litru nafty i s regenerací. Myslím, že rozhodující je, kolik se ujede na jednu trasu. Čím kratší trasa, tím vyšší spotřeba (z důvodu zahřátí motoru a jeho provozní teploty), zvláště v zimě. Rozhodující je podle mne nájezd kilometrů. Pro diesel a jeho rentabilitu se doporučuje ročně najet minimálně 25.000 km, s nižším nájezdem se má jít do benzínu.

Dogwood, 2015-01-24 19:24:11 napsal:

tom.: No já nevím, mám 2,2 D, MT, Rev., jezdím Praha (samá světelná křižovatka) - 50%, dálnice 40% a okresky 10%, taky jezdím svižně, ale průměrnou spotřebu mám 6,2 litru, ročně průměrně najeto 30 - 35 tis. km. Když jezdím po okreskách do 90 km, průměrná spotřeba je okolo 5,5 litru nafty i s regenerací. Myslím, že rozhodující je, kolik se ujede na jednu trasu. Čím kratší trasa, tím vyšší spotřeba (z důvodu zahřátí motoru a jeho provozní teploty), zvláště v zimě. Rozhodující je podle mne nájezd kilometrů. Pro diesel a jeho rentabilitu se doporučuje ročně najet minimálně 25.000 km, s nižším nájezdem se má jít do benzínu.

2015-01-24 21:22:54

dogwood: člověče jako to děláš? já mám stejné auto, jezdím stejné režimy i ten poměr a spotřebu mám vždy nad 8 l.... Pravda, je půl roku staré, najeto 15.000km. Že by na jaře se spotřeba po zajetí už trošku snížila? Doufejme...

2015-01-24 23:31:28

jardabr: Určitě na jaře poklesne spotřeba, zejména s přechodem na letní pneu. Je to možná taky technikou jízdou, hodně využívám na dojezdy či jiízdu z kopce neutrál. Dále využívám jeden poznatek z Anglie, kdy zjistili, že lze dosáhnout paradoxně nižší spotřebu tehdy, když co nejdříve dosáhneš požadované rychlosti místo pozvolného zrychlování, tj. já prudce při rozjezdu zakceleruji, abych co nejdříve dosáhl 50 km/h resp. 90 km/h a pak jen rychlost udržuji. A jinak mám již přes 50 tis. km, takže si myslím, že motor je již zajetý.

2015-01-25 00:38:55

dogwood: Naprostý souhlas. Muj nájezd je cca 40tis za rok. Mam 2.2 HighPower a jezdim na limity palubak ukazuje prumer 5.5 a Real apocinej je kolem 5.7-5.8 dálnice jezdim tak 20-30% a jezdim na nich do 120. Jinak ppuzivani neutralu a ani jsem to netušil delam stejne jako ty s tou akceleraci na povolenou rychlost a pak udrzovacka. Funguje mi to uplne stejne! :)

dub
2015-01-25 10:15:56

joe.st: zdravím, už jsme o tom několikrát diskutovali, já mám najeto cca 45tis., byl jsem na druhé garančce po 40tis., před prohlídkou jsem měl spotřebu do 6l, po prohlídce se nemůžu dostat pod 6,5l... stejné trasy, stejný režim..auto se při startu a při vypínání motoru nepříjemně zatřese, také to nedělalo.. v po. jedu s kapotou (třetí pokus) ,tak uvidím..

2015-01-26 11:55:15

priatelia prisli mi dalsie zaujimave veci z azie:

chranic dveri pred "obuchanim":

http://www.aliexpress.com/snapshot/6424611235.html

mozem odporucit! CX5 nieje zrovna najchudsia mladucha, a mal som obcas problem na parkoviskach pri vystupovani ked som ja ( ale castejsie nevedomi spolujazdec ) buchol pri otvarani dvere o auto vedla

Tato mala nenapadna ficurka problem vyriesila. Kupil som bielu nech to nieje take napadne.

a

http://www.aliexpress.com/snapshot/6424611236.html

tiez mozem odporucit. drzi to mobil "na lezato" velmi dobre a ked to je na palubnej doske, je to akurat v linii pohladu ( takmer ako HUD

akurat v horucom lete na priamom slnku by som to nenechaval hore nech sa to neroztopi.

celkovo za par eur uzitocne veci.


Odpovědět

1 ......... 72  73  74  75  76 ......... 98