Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 98

2012-06-07 09:11:36

to verim, odkladacich schranok (a vackov na bunde) nikdy nie je dost .

Yarsk, 2012-06-06 11:05:18 napsal:

Ahoj, zatim jsem toho moc nenajezdil, ale pocity jsou skvele. Jak je patrno, presedlal jsem z Mazdy 626 a je jasne, ze to je uplne jine auto. Sedis vysoko, vidis daleko dopredu, dobre odhlucneni, skvele ovladani atd.

Razeni je kratke, presne, ale neni uplne tak hladke, jak jsem nekde cetl - chyba je ale mozna v me ruce...

Z mene podstatnych veci z hlediska rizeni, ale podstatnych z hlediska komfortu: musim rict skvela audiosoustava, perfektni zvuk. Dale ovladani pomoci "joysticku" je zpocatku mozna nelogicke (jak to bylo pohaneno v Autosalonu na Prime) ale zvykam si a musim rict, ze se mi vic libi a zda se bezpecnejsi pri rizeni, nez hledani a dotyk prstem toho spravneho tlacitka na autoradiu ci dotykove obrazovce... Parkovani pomoci park asistentu taky OK - prehledne zobrazeni na obrazovce, jen je potreba ziskat jistotu. Je to proste jine auto... Vse to ber jako me subjektivni pocity, nic podobneho ani lepsiho nez Skoda 105, Renault 19 a M 626 jsem nemel ..

2012-06-07 09:28:46

Tak jsem jí taky včera přivezl, červená metalíza, v benzínu s manuálem. Ujeto zatím asi 250 km na trase z Ústí nad Labem do Hradce Králové a něco po okreskách, spotřeba 6,9 l (po dálnicií kolem 130, p okreskách do 100 km/hod.), jezdím ale s "lehkou" nohou. Jak píše Stas, pocity z jízdy jsou skvělé, Hned jsem si vzpomněl na v materiálech popisovaný skelet auta vyrobený z lepší vysokopevnostní ocele - na nerovnostech se auto ani nehne, nekroutí, prostě luxus. Co se týká řazení manuálem, stejně jako Stas jsem čekal, že řazení bude mít hladší chod. Dráhy jsou sice krátké, ale hlavně za studena jsem dnes ráno si nebyl v jedné chvíli jistý, jestli tam skutečně trojku již mám. V porovnání s předchzím Superbem II l.8 TSi i Golfem Plus l.4 TSi zatím cx-5 v tomhle bodě trochu horší. Takže to nebude rukou, jak píše Stas. Asi se to musí trochu "ochodit". Také posilovač řízení je trochu slabší v porovnání se zmíněnou konkurencí, to bych ale jako chybu neviděl a problém s tím není. Jinak já osobně si novu zvykám na atmosférický motor bez turba - předjíždění s německým 1,4 TSi bylo hbitější. To ale mně nevadí, jezdím na pohodu (je mi 59 let) a tohle auto s tímto benzínovým motorem je ideální. Takže zatím nadšení. Včera mi dealer říkal, že kdo nyní objedná cx-5, dodávka bude až v únoru 2013. A nemůže již objednat auto na sklad - vždy při každé objednávce musí uvést konkrétního objednatele a doložit to rezervační smlouvou.

Stas  
Standa

Yarsk, 2012-06-06 11:05:18 napsal:

Ahoj, zatim jsem toho moc nenajezdil, ale pocity jsou skvele. Jak je patrno, presedlal jsem z Mazdy 626 a je jasne, ze to je uplne jine auto. Sedis vysoko, vidis daleko dopredu, dobre odhlucneni, skvele ovladani atd.

Razeni je kratke, presne, ale neni uplne tak hladke, jak jsem nekde cetl - chyba je ale mozna v me ruce...

Z mene podstatnych veci z hlediska rizeni, ale podstatnych z hlediska komfortu: musim rict skvela audiosoustava, perfektni zvuk. Dale ovladani pomoci "joysticku" je zpocatku mozna nelogicke (jak to bylo pohaneno v Autosalonu na Prime) ale zvykam si a musim rict, ze se mi vic libi a zda se bezpecnejsi pri rizeni, nez hledani a dotyk prstem toho spravneho tlacitka na autoradiu ci dotykove obrazovce... Parkovani pomoci park asistentu taky OK - prehledne zobrazeni na obrazovce, jen je potreba ziskat jistotu. Je to proste jine auto... Vse to ber jako me subjektivni pocity, nic podobneho ani lepsiho nez Skoda 105, Renault 19 a M 626 jsem nemel ..

2012-06-07 10:05:33

Yarsk - jó, beru i tyhle prvotní informace. Já měl při několika zkušebních jízdách také stejné pocity. Až to budeš mít víc "v ruce", tak se zase ozvi. Díky

Stas  
Standa
2012-06-07 10:35:14

Včera jsem byl celý den v Praze, tak se na fórum dostávám až dnes. A koukám, jak těch "šťastných", co JÍ už mají doma pěkně přibývá. Tak všem přeji, ať si tu "sličnu" krásně užívají. Snad se taky dožiju.

Jinak Karolko, jsme na tom skoro stejně, já má o 5 let víc. A tohle je vlastně poslední velká radost, kterou si chci v životě udělat a užít. Aut jsem měl za život už hodně, vypsat je by bylo dost dlouhé. Teď, jak jsem psal, jezdím s Focusem a předtím jsem měl Sierru 1.8. Takže s "atmosférou" nebudu mít problém, i když ještě rád občas jedu na hraně předpisů.

Turba jsou sice hbitější, ale podřazování a otáčky to umí srovnat. Vím o čem mluvím, když srovnávám třeba Focuse s Octaviama.

Jo a zajímá mně - máš předokolku nebo 4x4, manuál či AT?.

Ještě pro Matokopr - jsme na tom úplně stejně, já taky čekám na tu samou výbavu jak Ty, jen LEDky a NAVI navíc. To, ale není podstatné, takže občas napiš, jak ti to bude jezdit (předokolka) - co spotřeba.

2012-06-07 13:29:42

Pro Stas: cx-5 mám v základní verzi za 499.900,-Kč, tedy předokolku a manuální řazení (automat jsem nikdy neměl a ani jsem o něj neměl zájem, připadá mi to takové neřidičské a raději "kvedlám" pákou). U auta chci mít hlavně klimu, vše ostatní je nadstandart, který se draze platí, ale obejdu se bez něj a při budoucím prodeji auta jeho hodnotu stejně nijak nezvyšuje. A mám za to, že cena necelých půl milionu za takové auto, jako je cx-5, byť v základní výbavě, je úžasná, navíc s 3 letou zárukou a s možností za malý peníz ji ještě prodloužit.

MAX6  
J.
2012-06-07 15:09:06

Jestli se někdo divíte nad systémem,kterej vám radí kdy přeřadit,tak to jsem asi nejeli v nový Opel Corsa 1.3 EcoTech. To je tak super eko auto,že když se řídíte těma radama kdy přeřadit,tak nejen že vám auto málem zdechde,protože už nemůže ale jezdíte cca o 0,5L víc než když jezdíte podle sebe. Tohle autíčko mi bylo půjčeno,když jsem jel s M3 na garančku. Už nikdy více. Když jsem jel po městě 50km/h a auto držel na 3-ku v 2500ot.,tak spotřeba byla okolo 3,5L/100km po rovný silnici. Když jsem se začal řídit tim super systémem pro řazení,tak jsem jel po městě na 4 až 5-ku,otáčky byly těžce pod 2000ot. a spotřeba byla 4l/100km. A to nemluvim mimo město nebo když jel člověk do kopce.

Hlavně by mě zajímalo jak to auto bude zajetý. Teda zajetý nebude a bude pěkně líný a tak v 90000km bude motor žrát olej jak zběsilej a bude na GO.

Proto jestli můžu doporučit: Vyprdněte se na všecky tyhle eco vejmysli a jezděte normálně !

2012-06-07 15:27:17

To Yarsk - díky za rozměry - tak budu mít na každé straně 2 cm. místo - to jde. Ještě by mne zajímalo zda se sklápí obě zrdcátka najednou nebo lze sklopit každé zvlášť ? Adminovi " Hory " jsem napsal soukromou zprávu s žádostí o samostatnou kategorii CX5 tak uvidíme jak se k tomu postaví. Pište adminovi - třeba i jinému i Vy ostatní ať máme svojí samostatnou kategorii.

2012-06-07 16:13:04

sklápajú sa obe naraz...

a bolo by fajn mať samostatnú kategóriu...

fanda, 2012-06-07 15:27:17 napsal:

To Yarsk - díky za rozměry - tak budu mít na každé straně 2 cm. místo - to jde. Ještě by mne zajímalo zda se sklápí obě zrdcátka najednou nebo lze sklopit každé zvlášť ? Adminovi " Hory " jsem napsal soukromou zprávu s žádostí o samostatnou kategorii CX5 tak uvidíme jak se k tomu postaví. Pište adminovi - třeba i jinému i Vy ostatní ať máme svojí samostatnou kategorii.

2012-06-07 18:37:15

Sklápí se obě současně.

Stas  
Standa
2012-06-07 21:07:39

KarolKo - já už na to (tu tvojí specif.) taky přišel, jen jsem se holt musel vrátit o nějakou stránku zpátky. A máš recht. Automat je pro slečinky nebo pro líné osoby, taky mám radši kvalt v ruce a plyn v noze .

Pokud jde o tu mojí speci, tak sice toho taky moc nepotřebuji, radši jezdím, ale bude to už s největší pravděpodobnosti moje poslední auto, tak si fakt chci udělat radost.

2012-06-08 22:35:44

Tak zkusím zase napsat alespoň pár řádek. Teprve včera jsem zjistil, že auto má i asistenta pro rozjezd do kopce. Od nás je totiž takový blbý výjezd na hlavní cestu, takže jsem zastavil a když jsem se chtěl rozjet a pustil brzdu, tak jsem byl překvapený, že auto neujíždí dozadu. Jinak co se týká řazení, tak musím bohužel potvrdit, že není bezvadné. Už několikrát se mi stalo (hlavně u 4 a 6), že se mi podařilo zařadit jen tak do půlky a potom už to nešlo dál (nechtěl jsem to rvát násilím). Takže jsem se raději vrátil zpět a zařadil na druhý pokus. Uvidíme jestli se to vychodí, jinak ať se kluci v servisu snaží. Zkoušel jsem dneska připojit flešku s MP3 a funguje to bez problémů. Zvuk opravdu super a výkonný i bez BOSE. Teprve dnes jsem nafasoval manuál, který má snad 1200 stran (údajně stojí 1,500,-Kč), takže mám co číst. Hned na druhý den jsem zjistil, že se mi po motoru procházely kočky nebo kuny (snad ne), takže bacha na kabely. Už to vypadalo, že dneska vyzkouším dešťový senzor, ale spadlo jen pár kapek. Jinak dnes mi bylo řečeno, jak vlastně fungují světla pro denní svícení. Vypínají se automaticky po zastavení auta a zatáhnutí ruční brzdy. To abyste si mohli v lesíku nerušeně za..... nebo pokud pojedete něco krást Tak zase příště...

2012-06-09 21:43:20

Díky za zkušenosti - jak objevíš něco dalšího dej vědět - chci se zeptat co jsi si nechal dodat za volitelné příslušenství - já mám objednanou též benzin předokolku - attraction -stříbrnou a příslušenství - zástěrky přední i zadní,gumové koberečky,navigaci a alarm. Uvažuji o medvěd-bloku a vypískování kodu na skla. Co rezerva ? Ta souprava na opravy není moc bezpečná - když poškodíš pneu jak se mě již stalo tak ta asi nepomůže - dojezdové kolo by bylo lepší - určitě se tam vejde - viděl jsem na různých prezentacích i z USA - tam přímo je dojezdové kolo. Máte někdo již namotovaný medvěd-blok nebo něco podobného ? Co alarm - jakou značku a za kolik ? Bojujte za samostatnou kategorii CX5 tady to bude za chvíli nepřehlené.

2012-06-10 13:11:17

Já jsem si neobjednával žádné volitelné příslušenství. Prodejce mi akorát doobjednal koberečky, když zjistil, že auto přišlo bez jakýchkoli. Místo na dojezdové kolo tam určitě je. Jen vyndáš 2 polystyrenové výplně, ve kterých jsou uloženy hever, klíč, oka na tažení auta, žárovky, sada na opravu kola a bezpečnostní balík. Je tam uprostřed i matka na upevnění toho kola. Já většinou jezdím "kolem chalupy" takže se s opravnou sadou spokojím. Dojezdové kolo by možná nebylo špatné hodit do kufru, když se jede na dovolenou, hlavně do zahraničí. Za 18 let, co jezdím jsem musel kolo na cestě měnit jednou a to by určitě opravná sada zvládla. Ale náhoda je svině. Alarm, medvěda ani pískování nemám a zatím neplánuji. Teď mám auto pojištěno na kupní cenu, takže to neřeším.

Včera jsem měl poprvé šanci vyzkoušet xenony a při tom i dešťový senzor. Světla super, svítivost je o poznání lepší než H7. Jen ostatní řidiči budou nadávat. Xenony raději neměli vůbec vymýšlet. Natáčení do zatáček je taky skvělé, funguje i automatické přepínání dálkové/tlumené. Dálkové se vypnou i když je souvisle osvětlený úsek cesty. U dešťového senzoru ještě přesně nevím, na kterou stranu ovladače je větší citlivost, protože někdy se to chová dost nevyzpytatelně. Prostě ani za boha nedonutíš ty kapky, aby nějak rozumně padaly na prostor vymezený pro senzor

Jinak celková průměrná spotřeba zatím 6.8, ale je to jen z 350 km. Žádnou delší trasu jsem ještě nestihl. Musím se dát do studování toho románu, abych se dozvěděl ještě něco nového. Hlasové ovládání telefonu funguje, ale problém je z vyslovováním jmen, protože rozpoznávání je dělané na angličtinu, takže místo třeba Michael musíte říct "Majkl"

fanda, 2012-06-07 15:27:17 napsal:

To Yarsk - díky za rozměry - tak budu mít na každé straně 2 cm. místo - to jde. Ještě by mne zajímalo zda se sklápí obě zrdcátka najednou nebo lze sklopit každé zvlášť ? Adminovi " Hory " jsem napsal soukromou zprávu s žádostí o samostatnou kategorii CX5 tak uvidíme jak se k tomu postaví. Pište adminovi - třeba i jinému i Vy ostatní ať máme svojí samostatnou kategorii.

2012-06-11 14:23:44

Ahoj, to te teda obdivuji. 2cm misto - ja bych ale mel strach...

matokopr, 2012-06-08 22:35:44 napsal:

Tak zkusím zase napsat alespoň pár řádek. Teprve včera jsem zjistil, že auto má i asistenta pro rozjezd do kopce. Od nás je totiž takový blbý výjezd na hlavní cestu, takže jsem zastavil a když jsem se chtěl rozjet a pustil brzdu, tak jsem byl překvapený, že auto neujíždí dozadu. Jinak co se týká řazení, tak musím bohužel potvrdit, že není bezvadné. Už několikrát se mi stalo (hlavně u 4 a 6), že se mi podařilo zařadit jen tak do půlky a potom už to nešlo dál (nechtěl jsem to rvát násilím). Takže jsem se raději vrátil zpět a zařadil na druhý pokus. Uvidíme jestli se to vychodí, jinak ať se kluci v servisu snaží. Zkoušel jsem dneska připojit flešku s MP3 a funguje to bez problémů. Zvuk opravdu super a výkonný i bez BOSE. Teprve dnes jsem nafasoval manuál, který má snad 1200 stran (údajně stojí 1,500,-Kč), takže mám co číst. Hned na druhý den jsem zjistil, že se mi po motoru procházely kočky nebo kuny (snad ne), takže bacha na kabely. Už to vypadalo, že dneska vyzkouším dešťový senzor, ale spadlo jen pár kapek. Jinak dnes mi bylo řečeno, jak vlastně fungují světla pro denní svícení. Vypínají se automaticky po zastavení auta a zatáhnutí ruční brzdy. To abyste si mohli v lesíku nerušeně za..... nebo pokud pojedete něco krást .. Tak zase příště...

2012-06-11 14:56:36

Zase zpet po nejae dobe a po delsim vyletu...

Razeni je zmineno - mam stejnou zkusenost.

Spotreba byla (mimo mesto) vyssi - kolem 7 litru (mozna byl protivitr ). Predpokladam, ze si vse musi sednout a i spotreba pujde dolu... (nikdy jsem nove auto nemel). Zda se mi taky, ze neni zatim zive, coz je poznat hlavne ve meste po rozjezdu na krizovatce, kdy me predjizdi v levem pruhu . Je fakt, ze na pedal neslapu az na podlahu.

Jako maly prcek si pamatuji, ze tehdy mela nova auta tzv. zabeh. O nicem takovem mi v Mazde nerikali, nicmene ja to zatim nijak nevytacim a nehonim. Jake jsou nazory zkusenejsich?, pripadne do kolika otacek a do kolika km auto zajizdet (pokud vubec).

Taky se mi stalo, ze po dorazeni na misto vyletu a zastaveni zacal byt v kabine smrad, jako kdyz zacina auto horet , coz nebylo prijemne.... Pozdeji jsem se od kolegy dovedel, ze se udajne se "vypaluje" vyfuk, ci motor ci co. Asi to byla pravda, po vyvetrani bylo vse v pohode vcetne cesty zpet. Je to tak?, stalo se vam to taky? Bylo mi divne, ze se to nestalo hned v den nakupu, kdy jsem z Ambergu domu ujel pres 200 km.

Synove mi take rikali, ze byla tepla podlaha vzadu uprostred - ze by kvuli toho, ze mam 4x4?

Audio - musim souhlasit - zvuk VYBORNY. Domnival jsem se, ze i v Attraction je Bose, nicmene na repro znak BOSE neni. Hraje ale skvele. Stejne skvele komunikuje s iPhonem a iPodem.

Manual mam taky hezky nemecky , to je ale poctenicko. Kdyby jste vedeli o moznosti ceskeho zdarma (i v pdf), dejre vedet. (Vim, ze jsem blazen, kdysi jsem k dovezenemu ojetemu renaultu 19 chtel taky cesky navod k pouziti a stal me tehdy neuveritelnych 500 .

O kockach a kunach jsem toho po nakupu slysel hodne. Pry mazda pouziva takove prostredky/materialy (asi impregnaci ci co), ktere tu evropskou zver DOSLOVA pritahuji a oni to zerou... Existuje pry spray, kterym motor vystrikas, aby na to nesly. Znamy s CX-7 ma sve zkusenosti. Nechtel bych vymenovat pozkozene kabely apod... Pokud vite neco blizsiho, jak na to, sem s tim...

Destovy senzor funguje, ale obcas tomu musim pomoci rucne - kdy je interval delsi, nez bych ocekaval. S dennimi svetly mi taky trvalo chvili, nez jsem prisel na to, jak to funguje...

Co me vadi:

  • - sklapeni zrcatek funguje jen pri nastartovanem motoru (zapnutem zapalovani). Po dojezdu na misto zpravidla vypnu motor a az pak si uvedomim , ze taky chci sklopit zrcatka, takze znova zapnout zapalovani (stisknout tlacitko bez nohy na spojce: pak se zapne radio a jdou sklopit/vyklopit zrcatka. Nic jineho nejde. Kdyz stisknete tlacitko podruhe bez nohy na spojce, zapnou se pristroje... bez nastartovani)
  • - ocenil bych i u atraction bezklicovy pristup, kdyz uz je startovani tlacitkem. Pak bych mohl mit klice celou dobu v kapse. Musim je nejdriv vytahnout, odemknout, pak polozit (zpravidla na misto pro kelimek (pro kuraky popelnik ) nebo dat zpatky do kapsy a po prijezdu vse znova obracene. No jo, jsem zvykly strkat klic do zamku....

Preji vsem prijemnou jizdu/cekani.

fanda, 2012-06-09 21:43:20 napsal:

Díky za zkušenosti - jak objevíš něco dalšího dej vědět - chci se zeptat co jsi si nechal dodat za volitelné příslušenství - já mám objednanou též benzin předokolku - attraction -stříbrnou a příslušenství - zástěrky přední i zadní,gumové koberečky,navigaci a alarm. Uvažuji o medvěd-bloku a vypískování kodu na skla. Co rezerva ? Ta souprava na opravy není moc bezpečná - když poškodíš pneu jak se mě již stalo tak ta asi nepomůže - dojezdové kolo by bylo lepší - určitě se tam vejde - viděl jsem na různých prezentacích i z USA - tam přímo je dojezdové kolo. Máte někdo již namotovaný medvěd-blok nebo něco podobného ? Co alarm - jakou značku a za kolik ? Bojujte za samostatnou kategorii CX5 tady to bude za chvíli nepřehlené.

2012-06-11 15:01:50

Ahoj, kdy ji asi budes mit? Rezerva se tam da dat, po vyjmuti plastu s zvedakem, klicem na kola, ... je v podlaze videt neco jako drzak, do ktereho se da rezerva uchytit/prisrobovat, aby nelitala. Taky nemam zkusenost s opravovaci sadou - budu si muset prostudovat navod, nicmene o rezerve zatim neuvazuji.

MAX6  
J.
2012-06-11 15:03:24

Dnešní auta se nemusejí zabíhat z důvodů jako u 120 Šáde. Dneska ta přesnost při výrobě a materiáli jsou někde jinde. Důležitý ale je,aby se auto při zajíždění (klidná jízdá) občas pořádně vytočilo a prohnalo. Potom se ti pořádně vypálej komponenty v motoru a tak po 15000km si všecko začne správně sedat a auto pojede jak z praku.

Špatný je když v době záběhu motor občas nevytočí a nenaložíš mu. To je potom auto krásně líný a předjede tě i trabant.

A úplně největší kravina je auto podtáče (i po záběhu). To pak najedeš 80000-10000km a motůrek udělá pápá.

Nevim jaký jsou optimální otáčky pro tyhle SkyActivy,ale jezdi s nim normálně. Klidně ho chvílema hoň i v hodně vysokejch otáčkách,ale vždycky jenom na chvilku. Hlavně nepodtáčet a nezkoušet kdo dá menší spotřebu ednak si ten motor ničíš a v záběhu stejnak nic nezjistíš.

matokopr, 2012-06-10 13:11:17 napsal:

Já jsem si neobjednával žádné volitelné příslušenství. Prodejce mi akorát doobjednal koberečky, když zjistil, že auto přišlo bez jakýchkoli. Místo na dojezdové kolo tam určitě je. Jen vyndáš 2 polystyrenové výplně, ve kterých jsou uloženy hever, klíč, oka na tažení auta, žárovky, sada na opravu kola a bezpečnostní balík. Je tam uprostřed i matka na upevnění toho kola. Já většinou jezdím "kolem chalupy" takže se s opravnou sadou spokojím. Dojezdové kolo by možná nebylo špatné hodit do kufru, když se jede na dovolenou, hlavně do zahraničí. Za 18 let, co jezdím jsem musel kolo na cestě měnit jednou a to by určitě opravná sada zvládla. Ale náhoda je svině. Alarm, medvěda ani pískování nemám a zatím neplánuji. Teď mám auto pojištěno na kupní cenu, takže to neřeším.

Včera jsem měl poprvé šanci vyzkoušet xenony a při tom i dešťový senzor. Světla super, svítivost je o poznání lepší než H7. Jen ostatní řidiči budou nadávat. Xenony raději neměli vůbec vymýšlet. Natáčení do zatáček je taky skvělé, funguje i automatické přepínání dálkové/tlumené. Dálkové se vypnou i když je souvisle osvětlený úsek cesty. U dešťového senzoru ještě přesně nevím, na kterou stranu ovladače je větší citlivost, protože někdy se to chová dost nevyzpytatelně. Prostě ani za boha nedonutíš ty kapky, aby nějak rozumně padaly na prostor vymezený pro senzor ..

Jinak celková průměrná spotřeba zatím 6.8, ale je to jen z 350 km. Žádnou delší trasu jsem ještě nestihl. Musím se dát do studování toho románu, abych se dozvěděl ještě něco nového. Hlasové ovládání telefonu funguje, ale problém je z vyslovováním jmen, protože rozpoznávání je dělané na angličtinu, takže místo třeba Michael musíte říct "Majkl" ..

2012-06-11 15:04:28

Ahoj, budu se tam muset podivat jeste jednou. Zarovky jsem tam nevidel...

Za to koberecky, lekarnicku, trojuhelnik a vesty jsem dostal zdarma od prodejce.

MAX6, 2012-06-11 15:03:24 napsal:

Dnešní auta se nemusejí zabíhat z důvodů jako u 120 Šáde. Dneska ta přesnost při výrobě a materiáli jsou někde jinde. Důležitý ale je,aby se auto při zajíždění (klidná jízdá) občas pořádně vytočilo a prohnalo. Potom se ti pořádně vypálej komponenty v motoru a tak po 15000km si všecko začne správně sedat a auto pojede jak z praku.

Špatný je když v době záběhu motor občas nevytočí a nenaložíš mu. To je potom auto krásně líný a předjede tě i trabant.

A úplně největší kravina je auto podtáče (i po záběhu). To pak najedeš 80000-10000km a motůrek udělá pápá.

Nevim jaký jsou optimální otáčky pro tyhle SkyActivy,ale jezdi s nim normálně. Klidně ho chvílema hoň i v hodně vysokejch otáčkách,ale vždycky jenom na chvilku. Hlavně nepodtáčet a nezkoušet kdo dá menší spotřebu .. ednak si ten motor ničíš a v záběhu stejnak nic nezjistíš.

2012-06-11 15:08:08

Perfektni, diky.

Jen ten blbej radce na razeni me vadi. Asi se na nej brzy vykaslu - jak uz tady nekdo psal. To chce po rozjezdu z krizovatky po chvilce trojku i ctyrku a pri 70 km uz sestku a kdykoli preradim dle jeho pokynu, dostanu se s otackama sotva na 1500.... (mam benzin)...

MAX6  
J.
2012-06-11 15:08:56

K tomu dešťovýmu senzoru. Mam ho na nový M3 a musim uznat že supr,ale nesmíš ničim zamastit sklo. Všecky čističe na sklo a vody do ostřikovačů jsem viměnil za klasickou naředěnou okenu. Jakmile ho něčim zamastíš nebo nedej bože použiješ antirain postřiky,tak ti buď přestane fungovat nebo naopak funguje jak zběsilej a stírá i za sucha.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 98