Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 64  65  66  67  68 ......... 99

2014-06-22 13:55:59

Diky za prvotni info bude se tesit na dalsi ty hodnoty vypadaji vyborne.

2014-06-23 16:25:40

tom2s: ahoj, jsem sice před rozhdnutím cx-5 a M6, ale jedno vím jistě, v tvém případě (podobně jako mém - píšeš poměr město/mimoměsto) rozhodně benzín. Nenapsal si teda kolik najzdíš ročně...

2014-06-23 16:29:53

lookin: Jestli cx nebo 6ka to si nejdriv rekni co bys rad aby to umelo. Chces mit spis rozhled a vyssi posez nebo radsi pohodli a limuzinu. Jestli budes jezdit jen po meste a na snih nebo podobny veci narazis vyjimecne asi 4kolku nepotrebujes, jestli byldlis treba v Liberci tak rozhodne CX.

2014-06-23 16:34:16

nahasapimapetilon: souhlasím, jen jak se říká "čtyřkolku nevyužiješ z 95%, ale právě proto z těch 5% do toho jdi" :). Sice u Liberce nebydlím, ale když vezmu že přece jen na ty hory třeba i jen na otočku zajedu třeba dvanáckrát za zimu, tak se cítím přece jen líp, že nemusím v hlavě řešit jestli v jizerkách nechám auto pod kopcem nebo dojedu až na kopec k chatě.

2014-06-23 16:38:27

lookin: no pokud se dozdavas do kontaktu se snehem tak casto tak ber 4kolku. Je to uplne bozi. Nemusis se bat zastavit v kopci kdyz jde do tuhyho. Je fakt ze spotreba je vyssi nez u dvoukolky, ale na druhou stranu naklady na benzin se v celkovych nakladech na koupi a servis auta uplne ztrati

2014-06-23 16:44:54

nahasapimapetilon: přesně tak, jak píšeš

2014-06-23 16:51:29

resil jsem to loni v lete.. CX5 vs M6 WGN.....jezdim denne...najezd cca 45-55 tis rocne...a z M6 jsem byl uplne mimo v pozitivnim slova smyslu.....a v garazi stoji CX5... ono totiz jak si zvyknete na SUV tak se blbe vraci zpet do "nizkeho" auta.... takze logicka volba po CX7 DISI byla CX5 2.2

dub
2014-06-23 17:04:35

pro Joe.st :Mám manuál diesel 150k, kde ti Chipovali auto.. Je to i pro tento motor..nevíš? dík

2014-06-23 17:06:21

dub: mam powerbox... ECU se nemenila...ani tovarni mapy. Ano existuje i varianta pro 150HP...

dub
2014-06-23 17:12:36

joe.st: a kde ti to montovali..

2014-06-23 17:14:47

sam sobe si doma v garazi asi tak za 15min cisteho casu :) easy job.....

dub
2014-06-23 17:16:27

joe.st: o.k., ale pořád nevím kde jsi to koupil...

2014-06-23 17:24:00

dub: v nemecku... jukni na racechip.de

dub
2014-06-23 17:55:17

koukal jsem, četl nějaké ohlasy a ti co mají Chip to pomlouvají, ti co mají Powerbox zase obráceně.. ty máš ten Ultimate..?

2014-06-23 18:24:10

dub: Hele muj nazor je, ze Powerbox je prasarna. Jediny co to udela je, ze ti to zvedne mnozstvi dodavaneho paliva. Takze to lip jede. Ale pro ve uz nic nedela s plnicim tlakem turba. Takze ve vysledku to muze (nerikam ze musi) skoncit propalenym pistem, pripadne pouze znicenym filtrem pevnych castic. Pokud chces udelat sofistikovane chip, priprav se na tomu umerne mnozstvi penez, ale odmenou ti bude, ze to bude fungovat dlouho a normalne. Na emisich bys taky pak nemel mit problem a nebude z tebe na silnici dymovnice za kterou padaj brikety na silnici. Problem by mohl byt, ze treba ty lepsi firmy driv (nevim jak skyactiv) nechteli moc chipovat protoze to pak obcas hlasilo chyby. A slusnej upravce nedela praci, ktera neni odvedena tak aby to fungovalo na 100%.

dub
2014-06-23 18:32:14

Já se ptal v BSR, kde dělají optimalizaci výkonu, na to jsem slyšel chválu.. ale Mazdu nedělali..já nejsem závodník, spíš mě zajímalo jak to funguje a hlavně jestli to není raketa za pořízení..auto je stejně v záruce..a kdyby něco, nikdo se stebou nebude bavit..

2014-06-23 18:39:35

dub: No on treba diesel-technik ji taky nedela. Ono optimalizovat software ridici jednotky neni uplne jednoduchy. Kdyz se podivas treba na ignitech co dela zapalovani pro motorky tak uz v takovym primitvnim systemu se da nastavit tolik veci, ze to neni jednoduchy, natoz udelat spravne auto. A pokud to nejakej nejakej ceskej Radecek v garazi co si mysli ze tomu rozumi udela a pak to prodava jako profesionalni chip tak to neni uplne v pohode. Ja bych byl opatrnej na tvem miste a jak pises, cokoli na tom motoru udelas, kdyz budou chtit tak zjistej. Dneska ti autorizovany servisy dokazou zjistit pres diag vsechno, od stylu jizdy, pres to jestli jsi to vytacel za studena nebo jestli tankujes az kdyz mas rucicku polozenou. Vsechno to auto vi a pamatuje si to.

2014-06-23 20:33:22

ja bych taky powerbox nedaval jen to oblbuje a přidava vice paliva a u hodně aut nato nadavaji nebo píšou že vykon je stejny davat to do noveho auta je když už tak pořádný kvalitní chip než oblbovat krabičkou motor a myslím že tech 150 koní ti musi stačit v peugeot 407 1.6 hdi 80kw a motor tahal pěkně i plně naloženej

2014-06-24 08:01:12

panove.... neni nic lehciho nez to zkusit a vyzkouset. Ono to az tak ECU neoblbuje, jedine s cim to pracuje je ovladani tlaku paliva v CR, a to jak nahore tak dole....

Jasne plnici tlak turba se nemeni, jde o jine davkovani paliva nikoliv zmenou mapy, ale korekci tlaku v CR. (CR - common rail)

ma zkusenost s POWERBOXEM v DiTD na Premacy byla vyborna....

muj duvod bylo to, ze mi cas od casu chybelo par koniku po presedlani z DISI na Sky-D .... jezdim v klidu, zadna pila, vykon auta je pro me dulezitou soucasti pasivni bezpecnosti...

Takze ted uz asi neplnim se Sky-D Euro 6 ale jen Euro 5, ale to mi az tak nevadi.

Zivotnost motoru bude asi VZDY (s chipem ci bez) na zachazeni ze strany ridice a servisu, druhu oleje, servisnim intervalu atd atd atd.....

200 Euro nejsou zase az tak dramaticke penize tak to zkuste a uvidite .... pak se budu tesit na Vas nazor.

To ze jsou vyrobci aut a inzenyri co tvori mapy a SW do ECU omezeni emisnimi normami, je jasny. Sednete si do 323 BG 1.8 DOHC s 93kW z roku 1993 a nebudete verit jak to auto jede....a pak to porovnejte s autem s podobnym vykonem z roku 2007....jina planeta....takze POWERBOX - CHIP trochu otevira tyhle dvirka co jsou pro vyrobce tabu z hlediska tech emisnich norem....

2014-06-24 08:46:13

joe.st: Ano jak rikam. Zvysi se tlak paliva v CR cim se zvysi dodavka paliva, ale vzduchu jde porad stejne. Coz je podle me takove napul. Spravne kdyz zmenis dodavku paliva, musis upravit i mnozstvi vzduchu a rozdil mezi 4500 za Powerbox a 6000 za chip neni tak propastnej a chip je urcite lepe odvedena prace.

K tomu co pises v poslednim odstavci ono tech 93kW je stejnejch, jenom ted diky zvysovani vybavy a velikosti auta stoupa logicky i hmotnost. A vaha je hlavni nepritel. A taky tyhle starsi Mazdy mely kratke prevodovky a prirozene cim kratsi prevody tim rychlejsi zatah a s tim spojena i zvysena spotreba. Proto ja jsem jezdil s 323 1,5 za 8litru stejne tak jako jezdim ted s mnohem tezsi, vetsi 6kou 2,0i .. kW byly stejne jako jsou ted jenom to kolem se meni a ten vykon neni tak znat.


Odpovědět

1 ......... 64  65  66  67  68 ......... 99