Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 98

2014-05-29 14:09:23

tom2s: Ahoj, co tady tak čtu, tak určitě benzín! Krátké jízdy po městě, studené starty, rychlý náběh topení v zimě, žádné starosti při mrazech, spotřeba ve městě možná bude nakonec lepší než s dieselem. Spíš vše svědčí pro benzín

2014-05-29 14:09:53

Pokud by ta CX-5 nejezdila jen po městě, tak diesel, jako "raketa" mi sice 175k nepřijde ani v 6, ale důstojná motorizace to je. Pokud je to na ježdění na krátké trasy po městě, jednoznačně benzín, méně starostí.

Aditiva? Když jsem lil u 136kW GH do normální nafty letní VIF, tak pak bíle čmoudila při vypalování filtru - asi tam byla nějaká látka, co neměla vypalování ráda. Tak jsem toho nechal a tankuju prakticky jen Vervu Diesel nebo OMV Maxxmotion. 60 oktanů totiž z normální nafty běžnými aditivy člověk tak levně nedostane.

2014-05-29 14:17:50

ahoj Tome,

myslim, ze bych na Tvem miste s tim najezdem km volil benzin...nez jsem kopil mou CX5 2.2 175 MT tak jsem se svezl ve variantach 2.0i MT a AT.. pak 2.2 MT a AT.... pro muj najezd 30-40tis km rocne a pri provozu v jakem jezdim jsem zvolil 2.2 s MT...pokud nedas ani 20tis km za rok tak je ten diesel zbytecny... 2.i v CX5 je neuveritelne zivej motor i kdyz se mi zdalo, ze diesel si s tim AT rozumi malicko lepe, ale to mohlo byt jen tim kusem co jsem mel pujceny....(benzin s AT byl uplna funglovka a RJ se jeste adaptovaly) ...

pro 70% mesto je ten benzin lepsi.. zda se mi takovy lehci na ovladani a vykonu se neboj...pokud ho dobre naucis a zajedes tak to bude pecka....jinak real spotreba u 2.0 MT je cca 7-7.4l ... u 2.2 175hp MT je 5.7 - 6.2l (muj rezim normalniho jezdeni)...no a ted neco prokecnu uz mam nachystanej CHIP na mou 2.2 175hp .... cekam na vymenu oleje a jde to tam.....takze pak dam nejaky info... ;)

2014-05-29 14:20:44

Martine: ja na CX5 necitim rozdil Verva Diesel vs bezne aditivovana MN... tuhle jsem daval u EO tu bez Bio...a pomerne znat to bylo.. Buh vi jako tu Vervu to tankuju :)

Zitra s CX5 jedu Kosice tak uvidime fakt dlouhou cestu jak na tom bude....

dub
2014-05-29 16:29:40

joe.st: Ahoj, já tankoval taky Vervu hlavně v zimě, zkoušel jsem i EO bez bio, teď nejvíc tankuju Top Q u Benziny a výsledek je stále stejný.. nevidím rozdíl..pouze v ceně..

2014-05-29 16:31:59

dub: zatim to taky tak vidim...i kdyz jsem u starsich dieselovych aut hodne citil kvalitu nafty u ruznych dodavatelu

2014-05-29 17:36:52

joe.st: Ahoj Joe, díky moc za tipy :)

Já právě s 2.0i zatím nejel, chystám se nějak příští týden, ale bude to MT - poměrně těžký v Praze sehnat předváděčku 2.0 s AT. S 2.2 jsem jel s oběma, a líbilo se mi to.

I současný auto máme v dieselu a problémy nejsou. Bojím se jednak toho výkonu, že to nebude tak "důstojný" jak nazval Shr3k :) a jednak spotřeby: jeden z hlavních důvodů výměny auta je právě spotřeba, kdy teď jezdíme Prahu za 9-10l po městě, a chceme nejezdit dráž jak za 8l, mimo ideálně kolem 7l. A mít 2.0 s AT a jezdit město za 10l, to je jak z bláta do louže :(

K tomu tvému CHIPu: Určitě dej vědět! A kde jsi pořídil?

Nejsi z Prahy nebo okolí? Byla by možnost se potkat a popovídat osobně? Jsem velký fanda do aut a rád bych ti i miláčka omrknul ;)

2014-05-29 17:38:02

shr3k: Dáváme do Opela taky ten VIF a bez problémů. Palivo tankujeme výhradně na Auto Jarov - tam je Shell a super ceny

2014-05-29 18:37:17

tom2s: ahoj mám Revolution 2,2d AT a spotřeba kombi Praha/ dálnice nešetřím to ale závodník už taky nejsem takže 130-160 a spotřeba 8,5 nafta Lukoil najeto 10000km nevím ale paměť na sedačky tam není ?

2014-05-29 19:30:18

Ahoj, koupil jsem 2.2 D 175 k automat. Nenajezdím moc kilometrů , ale myslím že je to taky trochu o pocitu z jízdy.Pro naftu mluví jasně 420 N krouťák a spotřeba. Jasně asi bude dražší servis , ale z benzínu 2,0 jsem něměl ten zážitek co z nafty. Měl jsem Kiu Ceed 1.6D 85 kw (5,5l/100) 6 let a jediný investice byly do paliva a servis. prohlídek .Rozdíl v jízdě s1.6 benzínem byl brutální ve prospěch nafty.

2014-05-29 20:29:34

mikelle: přesně jak píšeš, bojím se spojení AT+benzin 160k, kdyby k nám dávali tu 2.5 se 192k tak to by byla jiná, ale takhle nevím no, je to hodně subjektivní, někdo řekne dobrý, jiný řekne nic moc, vždy záleží na tom, na co je člověk zvyklý. A já jsem zvyklý na 380Nm krouťák a 185k v manuálu, do novýho chci automat, tak proto se tu ptám, jestli kdybych nešel do té 2.2d 175k nebudu akorát dynamikou a spotřebou zklamanej... Co se týče investic, úplně stejně: palivo, aditiva a pravidelné prohlídky..

revo: paměť na sedadla spolu s elektrickým sedadlem spolujezdce je až od modelový rok 2014 spolu s jinou kulisou AT převodovky, jiným naladěním podvozku, vyztužením karoserie (kvůli testům IIHS) a červeným obšitím volantu a ruční brzdy

2014-05-30 08:37:18

tom2s: Máme AWD, AT + benzín a dynamikou nebudeš určitě zklamaný. Je to jiný pocit než v dieselu (jezdím převážně Superbem AWD, AT diesel), ale když sešlápneš v CX-5 na podlahu plyn k předjíždění, tak okamžitě podřadí, motor zařve a CX-5 vystřelí jak z praku i v rychlostech nad 100 km. Jezdím opravdu velmi svižně (nevím kam jedu, ale musím tam být první) a nejsem zklamaný, naopak nadšený. Navíc jízdní vlastnosti v zatáčkách téměř nerozeznatelné od osobáku.

2014-05-30 09:27:28

rondra: to se pěkně poslouchá... no mám v plánu se s benzínem (bohužel MT) svézt..

A jak jsi na tom se spotřebou? Tvůj styl jízdy odpovídá mému Co se týče jízdních vlastností tak je to prostě jednička v neprémiovém segmentu

2014-05-30 10:50:04

tom2s: Trvale průměrná spotřeba kolem 10 l/100km, převážně krátké trasy po městě a po dálnici, když to jde tak 160 km/hod. a musím říct, že moje drahá polovička má styl podobný mému. Až jsem někdy na místě spolujezdce hodně překvapený

2014-05-30 13:03:04

určitě diesel . . . zkoušel jsem oba dva motory než jsem CX5 koupil a u mne vyhrála naprosto jednoznačně nafta

jezdím velice svižnou jízdu a spotřeba do 7L max . . .

ano, regenerace otravuje . . ale jenom proto že to člověk sleduje na aktuální spotřebě, jinak o tom ani nevíš

takže . . . pro radost z jízdy naftaaaaaaa :)

2014-06-01 08:32:56

Na krátké trasy jedině benzííííííííííííín

2014-06-01 09:59:59

Nejde jenom o to že na krátké trasy jedině benzin,ale aby tě motor bavil třeba na výlety dovolenou atd ,aby měl zátah,dobrou spotřebu.turbo efekt do sedačky atd a posrat se ti může i benziín,za mě nafta lepší,2.0 165 koní při testováni byl takový vlažný musí se točit at je radost z jizdy to u nafty dupneš na plyn i v malich otačkach a už to taha do sedačky :) a to že se déle zahřiva je pravda ale nic strašného nebo fap filter regenerace dá se odstranit časem a je klid

2014-06-15 17:35:21

Zdravím Mazdaři

Musím se s Vámi podělit se zážitkem z pátečního dopoledne - po předchozí e-mailové korespondenci jsem navštívil prodejnu Mazdiček (konkrétně AD Centrum), a krásná a sympatická slečna vedoucí prodeje mi na hodinu dala klíčky od 2.0i MT. S dieselama jsem už jel, a to jak MT tak AT, s benzinem ne, a po Vašich předchozích radách mi to nedalo a musel jsem vyzkoušet. A musím říct, že, aby to jelo, bylo potřeba fakt hodně hodně točit, což udělalo z pohodlného rodinného vozidla poměrně řvouna. Na druhou stranu to působí hodně sportovním dojmem. Ale vadil mi ten fakt, že abych výrazněji zrychlil (a zvlášť od 120+), musí se podřadit minimálně o jeden stupeň a pedál na podlahu, a i přes to autíčko působí oproti chipované Antaře líně. Auto jinak sedí jak přibitý, krásně tlumí, je poměrně přehledné, snadno ovladatelné, no sami víte - prostě radost řídit

Verdikt je tedy následovný - nejenom kvůli hluku, ale pocitu a dosažení skutečné rychlosti se půjde do dieselu 175k s AT. Tímto i Vám zúčastněným děkuju moc za rady a tipy

Příští týden by se měla objednávat, ještě čekám na nějaké info k potenciálním vylepšením pro konec roku 2014 (prý by to už možná mohli vědět) a mělo by přijít v průběhu září.

Sympatická slečna z AD centra mi ovšem dala brouka do hlavy s tím, že už jednu mají objednanou a přijde už začátkem srpna (shodou okolností v naprosto totožné specifikaci co mám vybráno ), takže rozhodujícím aspektem bude cena, kdy od plzeňského prodejce mám slíbeno o cca 20tis nižší, než od ní. Tak přemýšlím, jestli to za ten čas stojí, když ten rozdíl jsou v podstatě nový komplety zimáků?

Ať tak či tak už se nemůžu dočkat, až bude stát venku (asi si dám polstrovaný opěrky na parapet okna abych se na ní mohl pořád dívat a nebolely mě lokty ). Nikdy jsem se tak netěšil až bude léto za mnou

2014-06-21 18:50:31

joe.st: Ahoj jak to vypada s tim chipem uz nebo to teprve prijde ?Jake budou hodnoty po prechipovani diky za info Martin.

2014-06-22 09:57:47

tielk: caueees

no je taaam :) ... chodi to dobre...

kluci mi aktualizovali i SW v ECU, takze to po servisu bylo chvilicku takove RAW... protoze se asi smazou data z ECU ale po 30-40 km bylo vse uz zase ok....mam na tom najeto cca 2000km takze jsem jeste chvili chtel pozorovat nez sem dam nejaky blizsi info...

no melo by to mit:

216HP a 525 Nm. :) .. kazdopadne to taha vyrazne lepe a "durazneji" ... jezdim spis klidneji, vyuzivam akceleraci na bezpecne predjizdeni....

to auto nikterak nedrtim, takze to bude v pohode na DiTD jsem mel taky powerbox a chodilo to suprove.

spotreba sla dolu o cca 0.6 ..0.7 litru momentalne 5.3... na dalnici celkem v pohode kolem 6.1 - 6.3

regenerace jsou uplne stejne


Odpovědět

1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 98