Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 98

2012-06-02 22:59:40

Díky za odkaz - snad se Yarsk i admin- Miláčci - ozve. Fanda

2012-06-03 09:12:51

Mně už také přišla - v čerevené metal. a v základní výbavě za 499.900,-Kč, je v autosalonu v Ústí n/L. a asi ve středu nebo ve čtvrtek pro ni jedu

Stas, 2012-06-02 19:11:15 napsal:

Yarsku, kašli na zbytečnou diskuzi s "miláčkama" .. a hlavně napiš, jaký máš pocit, TY!! Protože tou "diskuzí" .. zanikla podstata toho, co jsi psal, že už JÍ máš doma!! .. Tak já osobně čekám, co k ní řekneš.

2012-06-06 11:05:18

Ahoj, zatim jsem toho moc nenajezdil, ale pocity jsou skvele. Jak je patrno, presedlal jsem z Mazdy 626 a je jasne, ze to je uplne jine auto. Sedis vysoko, vidis daleko dopredu, dobre odhlucneni, skvele ovladani atd.

Razeni je kratke, presne, ale neni uplne tak hladke, jak jsem nekde cetl - chyba je ale mozna v me ruce...

Z mene podstatnych veci z hlediska rizeni, ale podstatnych z hlediska komfortu: musim rict skvela audiosoustava, perfektni zvuk. Dale ovladani pomoci "joysticku" je zpocatku mozna nelogicke (jak to bylo pohaneno v Autosalonu na Prime) ale zvykam si a musim rict, ze se mi vic libi a zda se bezpecnejsi pri rizeni, nez hledani a dotyk prstem toho spravneho tlacitka na autoradiu ci dotykove obrazovce... Parkovani pomoci park asistentu taky OK - prehledne zobrazeni na obrazovce, jen je potreba ziskat jistotu. Je to proste jine auto... Vse to ber jako me subjektivni pocity, nic podobneho ani lepsiho nez Skoda 105, Renault 19 a M 626 jsem nemel

fanda, 2012-06-02 21:38:40 napsal:

To Yarsk - jakou motorizaci a výbavu máš a kde jsi jí koupil ? Já ji mám objednanou v Praze na Spořilově již od 1.3. a ještě si alespoň 1 a 1/2 měsíce počkám.Napiš jak jsi spokojen. Ještě by mne zajímala celková šířka vozu včetně zrdcátek - můžeš mi to změřit ? Budu mít asi problém se zajetím do garáže - ona je širší než M6 ale nevím o kolik. Pro admina - Miláčky - CX5 by si zasloužila samostatnou kategorii v technické sekci modelů a né aby byla ukryta mezi Mazda B,BT,CX,Tribute. Bude nás zanedlouho více než dost a bude se ztrácet přehled. Bude nutné kategofii CX5 rozdělovat na podkategorie tak jako je to u M 6 , M 626 , a dalších. Nevim zda je to tak náročné - rád bych i pomohl ale moc tomu nerozumím. CX5 zdar. fanda

2012-06-06 11:16:12

2.0 benzin, zakoupeno v Ambergu (jiz jsem psal).

Snazil jsem se zmerit sirku vc. zrcatek (neni to jednoduche zmerit presne s metrem) a dava mi to cca 2,2 metru. Myslim se 2,25 by mela byt bezpecna sirka (ne vice). Jam mam ve vybave el. sklopeni zrcatek (urcite jdou i sklopit rucne), tak i to by ti mohlo pomoci. Se sklopenyma jsem to nezmeril.

S tvym nazorem ohledne samostatne kategorie souhlasim... To vsak muze jen admin. Pokud ne nikdo jiny, tak predpokladam, ze zalozim v "Tribute" dalsi tema ciste k CX-5, s cilem to zamerit na cistou diskusi k ni (rady, zkusenosti, tipy atd)... Domnivam se, ze v tomto topicu by se to, o co mi (nam) jde, ztratilo.

Nechci vsak uz rozpoutavat dalsi diskusi na toto tema.

MakoS, 2012-06-02 22:24:25 napsal:

ja ju už mám 3 mesiace, najazdil som 6000 km a som spokojný... ..

2012-06-06 11:18:39

To blahopreji, jak jsi ji ziskal tak brzy? V breznu nebo drive? Tady ( v nemecku) se zacala of. prodavat 29.4. Barva je modra? Hezka fotka

KarolKo, 2012-06-03 09:12:51 napsal:

Mně už také přišla - v čerevené metal. a v základní výbavě za 499.900,-Kč, je v autosalonu v Ústí n/L. a asi ve středu nebo ve čtvrtek pro ni jedu

2012-06-06 11:20:05

Tak drzim palce. Hlavne opatrne po vyjeti ze salonu...

Yarsk, 2012-06-06 11:16:12 napsal:

2.0 benzin, zakoupeno v Ambergu (jiz jsem psal).

Snazil jsem se zmerit sirku vc. zrcatek (neni to jednoduche zmerit presne s metrem) a dava mi to cca 2,2 metru. Myslim se 2,25 by mela byt bezpecna sirka (ne vice). Jam mam ve vybave el. sklopeni zrcatek (urcite jdou i sklopit rucne), tak i to by ti mohlo pomoci. Se sklopenyma jsem to nezmeril.

S tvym nazorem ohledne samostatne kategorie souhlasim... To vsak muze jen admin. Pokud ne nikdo jiny, tak predpokladam, ze zalozim v "Tribute" dalsi tema ciste k CX-5, s cilem to zamerit na cistou diskusi k ni (rady, zkusenosti, tipy atd)... Domnivam se, ze v tomto topicu by se to, o co mi (nam) jde, ztratilo.

Nechci vsak uz rozpoutavat dalsi diskusi na toto tema.

2012-06-06 11:53:34

To : Yarsk díky za snahu - myslel jsem že to jde jednoduše vnitřkem auta při stažených oknech. Průjezd do garáže mám přesně 2210 mm. CX5 má psáno - šířka 1840 - počítal jsem každé zrdcátko 100mm t.j celkem 2040mm. Pokud to ale má opravdu 2200 mm. tak budu muset zrcátka při vjezdu sklápět což jsem nechtěl - ve výbavě attraction kterou budu mít to je ale v elektrice takže v tom problém není.

Co navigace kterou tak v automoto revui tak pohaněli ?

Jak zapůsobit na admina aby tu kategorii CX zavedl ?

fanda, 2012-06-06 11:53:34 napsal:

To : Yarsk díky za snahu - myslel jsem že to jde jednoduše vnitřkem auta při stažených oknech. Průjezd do garáže mám přesně 2210 mm. CX5 má psáno - šířka 1840 - počítal jsem každé zrdcátko 100mm t.j celkem 2040mm. Pokud to ale má opravdu 2200 mm. tak budu muset zrcátka při vjezdu sklápět což jsem nechtěl - ve výbavě attraction kterou budu mít to je ale v elektrice takže v tom problém není.

Co navigace kterou tak v automoto revui tak pohaněli ?

Jak zapůsobit na admina aby tu kategorii CX zavedl ?

2012-06-06 12:44:23

mne navigácia ide parádne... mám najazdené už vyše 6000 km... podľa navigácie som robil trasu Lipt.mikuláš-Insbruk-Mníchov-Kladno-LM (vrátane centier týchto miest) a absolútne bez problémov a s vysokou presnosťou... navigovalo aj v tuneloch bez výpadku... taktiež fungovalo (okrem Slovenska) a informovanie o obchádzkach, závierkach pruhov na D1a predpokladaných zdržaniach na trase... zatiaľ najlepšia navigácia, akú som mal (doteraz iGo, Mio, Sygic)... aj update máp ide jednoducho, len treba mať v PC čítačku pamäťových kariet(alebo externú)...

fanda, 2012-06-06 11:53:34 napsal:

To : Yarsk díky za snahu - myslel jsem že to jde jednoduše vnitřkem auta při stažených oknech. Průjezd do garáže mám přesně 2210 mm. CX5 má psáno - šířka 1840 - počítal jsem každé zrdcátko 100mm t.j celkem 2040mm. Pokud to ale má opravdu 2200 mm. tak budu muset zrcátka při vjezdu sklápět což jsem nechtěl - ve výbavě attraction kterou budu mít to je ale v elektrice takže v tom problém není.

Co navigace kterou tak v automoto revui tak pohaněli ?

Jak zapůsobit na admina aby tu kategorii CX zavedl ?

2012-06-06 16:22:16

Ted se priznam, to jsem ale blb , to mne nenapadlo to zmerit pri otevrenych ojknech. Jeste (dnes) ti napisu presna cisla.

To auto, ktere mam, meli na sklade. Melo vse krome navigace, takze tu nemam. Vazne ale uvazuji o dokoupeni modulu, protoze je skoda mit ext Navi, kdyz je v aute takovy display... a na okno si cpat dalsi krabicku s dratem. Jedina vec je, ze se mi nechce investovat do upgrade (kdyz Garmin ma upgrade v cene...). Vim, ze (asi) stejny typ Navi je v CX-7, tedy s daty na karte, ktera se dava do slotu v pristrojovce. Proto se ptam zasvecenych, jak je to s Upgrade, kolik to stoji, jak casto se dela a da se to nejak obejit - stahnout na netu na kartu?

Na treti otazku nemam odpoved.

Jeste jsem zapomnel napsat ohledne zkusenosti, ze jsem na forech (i nemeckych) cetl ohledne detskych nemoci CX-5, ze se pri 120 km a vyse chveji vnejsi zpetna zrcatka. Ja, po prevzeti auta pri ceste domu jsem si vsiml, ze se chveji uz pri 80... ale to bylo asi dano povrchem cesty, protoze pak jsem to valil po dalnici a nepamatuji se na nejake chveni. Budu to sledovat a dam vedet....

MakoS, 2012-06-06 12:44:23 napsal:

mne navigácia ide parádne... mám najazdené už vyše 6000 km... podľa navigácie som robil trasu Lipt.mikuláš-Insbruk-Mníchov-Kladno-LM (vrátane centier týchto miest) a absolútne bez problémov a s vysokou presnosťou... navigovalo aj v tuneloch bez výpadku... taktiež fungovalo (okrem Slovenska) a informovanie o obchádzkach, závierkach pruhov na D1a predpokladaných zdržaniach na trase... zatiaľ najlepšia navigácia, akú som mal (doteraz iGo, Mio, Sygic)... aj update máp ide jednoducho, len treba mať v PC čítačku pamäťových kariet(alebo externú)...

2012-06-06 16:24:27

Dik za postreh, uzes mi kdyz tak odpovedet na dotazy ohledne navi, ktere jsem napsal Fandovi? A mas nejakou zkusenost s chvenim vnejsich zpetnych zrcatek? Diky

2012-06-06 22:10:54

Tak už je taky doma. Modrá, Attraction, benzín, předokolka. První dojmy super! Zatím dnes jen cca 150 km s průměrnou spotřebou 6.7 l/100km. Je pravda, že to byla spíše ecorallye, protože jsem pořád sledoval jak auto doporučuje řazení. Musím si zvyknout, že po městě se dá v klidu jezdit na 5ku. Já nejsme žádný divočák, takže se budu určitě v dlouhodobém průměru pohybovat pod 7. Ještě jsem to nezkusil pořádně vytočit. Mezi 2 a 3 tis. otáček to samozřejmě bez turba moc nejede. Ale přesedlal jsem z Hyundai Sonata 2.0, takže mi nebude dělat problém to vytočit do 5 tis., když bude třeba. Příjemné překvapení bylo, že tam mám bezklíčové startování. Podle katalogu to totiž vypadalo, že to je až v Revolution. To má navíc otevírání bez zmáčknutí DO. NAVI nemám, protože jsem se bez ní 18 let ježdění obešel. Ale pokud se později podaří sehnat za rozumnou cenu, nebudu proti. Odradilo mě hlavně to, že tam nedali doživotní aktualizaci map. Vnější zrcátka asi budou mít trochu problémy s vibracemi. Taky jsem si všiml, že už kolem 80 je to patrné, ale jak jsem jel kousek po dálnici, tak jsem to nezkoumal. I-stop funguje bezvadně. Myslím, že se nikomu nepodaří zařadit rychleji, než se motor stačí nastartovat. Je tam i hlasové ovládání, ale myslím, že jen pro telefonování. Ale zatím jsem neměl moc času na hraní. Line asistenta jsem už taky zkoušel a vypadá to, že to funguje. Dešťový senzor snad bude taky OK. Super je, že se člověk vůbec nemusí starat o světla. Dá to na AUTO a po rozjezdu se zapnou světla na denní svícení. V tunelu nebo po setmění potom tlumené. Pak už jen zapnout dálkové a ty už se pak zase automaticky vypínají a zapínají podle aut proti nebo před vámi jedoucími. Audio, i když není BOSE zní dobře. Musel jsem tlumit basy, protože to bylo na mě moc. Na ovládání zatím používám spíše dotykový display. Uvidím jestli si zvyknu na joystick. Bluetooth handsfree funguje bezvadně. Volaní mě slyšeli dobře, i já je. Ještě přesně nevím, jaký je rozdíl mezi A/C a A/C eco. Jestli jede klima třeba jen na poloviční výkon nebo co. No myslím, že pro první den už toho bylo až až. Ještě napíšu alespoň něco negativního, ať to nevypadá blbě. To čím je obšitý volant mi připadá jako umělá kůže. Na Sonatě i Sharanu je na první pohled poznat, že je to opravdová kůže a je to určitě příjemnější do ruky.

MAX6  
J.
2012-06-06 22:21:15

Gratuluji. Hlavně jí pořádně zajeď

Yarsk, 2012-06-06 16:22:16 napsal:

Ted se priznam, to jsem ale blb .. , to mne nenapadlo to zmerit pri otevrenych ojknech. Jeste (dnes) ti napisu presna cisla.

To auto, ktere mam, meli na sklade. Melo vse krome navigace, takze tu nemam. Vazne ale uvazuji o dokoupeni modulu, protoze je skoda mit ext Navi, kdyz je v aute takovy display... a na okno si cpat dalsi krabicku s dratem. Jedina vec je, ze se mi nechce investovat do upgrade (kdyz Garmin ma upgrade v cene...). Vim, ze (asi) stejny typ Navi je v CX-7, tedy s daty na karte, ktera se dava do slotu v pristrojovce. Proto se ptam zasvecenych, jak je to s Upgrade, kolik to stoji, jak casto se dela a da se to nejak obejit - stahnout na netu na kartu?

Na treti otazku nemam odpoved.

Jeste jsem zapomnel napsat ohledne zkusenosti, ze jsem na forech (i nemeckych) cetl ohledne detskych nemoci CX-5, ze se pri 120 km a vyse chveji vnejsi zpetna zrcatka. Ja, po prevzeti auta pri ceste domu jsem si vsiml, ze se chveji uz pri 80... ale to bylo asi dano povrchem cesty, protoze pak jsem to valil po dalnici a nepamatuji se na nejake chveni. Budu to sledovat a dam vedet....

2012-06-06 22:59:43

Šířka se včetně zrcátek 217 cm, po sklopení 194 cm.

matokopr, 2012-06-06 22:10:54 napsal:

Tak už je taky doma. Modrá, Attraction, benzín, předokolka. První dojmy super! Zatím dnes jen cca 150 km s průměrnou spotřebou 6.7 l/100km. Je pravda, že to byla spíše ecorallye, protože jsem pořád sledoval jak auto doporučuje řazení. Musím si zvyknout, že po městě se dá v klidu jezdit na 5ku. Já nejsme žádný divočák, takže se budu určitě v dlouhodobém průměru pohybovat pod 7. Ještě jsem to nezkusil pořádně vytočit. Mezi 2 a 3 tis. otáček to samozřejmě bez turba moc nejede. Ale přesedlal jsem z Hyundai Sonata 2.0, takže mi nebude dělat problém to vytočit do 5 tis., když bude třeba. Příjemné překvapení bylo, že tam mám bezklíčové startování. Podle katalogu to totiž vypadalo, že to je až v Revolution. To má navíc otevírání bez zmáčknutí DO. NAVI nemám, protože jsem se bez ní 18 let ježdění obešel. Ale pokud se později podaří sehnat za rozumnou cenu, nebudu proti. Odradilo mě hlavně to, že tam nedali doživotní aktualizaci map. Vnější zrcátka asi budou mít trochu problémy s vibracemi. Taky jsem si všiml, že už kolem 80 je to patrné, ale jak jsem jel kousek po dálnici, tak jsem to nezkoumal. I-stop funguje bezvadně. Myslím, že se nikomu nepodaří zařadit rychleji, než se motor stačí nastartovat. Je tam i hlasové ovládání, ale myslím, že jen pro telefonování. Ale zatím jsem neměl moc času na hraní. Line asistenta jsem už taky zkoušel a vypadá to, že to funguje. Dešťový senzor snad bude taky OK. Super je, že se člověk vůbec nemusí starat o světla. Dá to na AUTO a po rozjezdu se zapnou světla na denní svícení. V tunelu nebo po setmění potom tlumené. Pak už jen zapnout dálkové a ty už se pak zase automaticky vypínají a zapínají podle aut proti nebo před vámi jedoucími. Audio, i když není BOSE zní dobře. Musel jsem tlumit basy, protože to bylo na mě moc. Na ovládání zatím používám spíše dotykový display. Uvidím jestli si zvyknu na joystick. Bluetooth handsfree funguje bezvadně. Volaní mě slyšeli dobře, i já je. Ještě přesně nevím, jaký je rozdíl mezi A/C a A/C eco. Jestli jede klima třeba jen na poloviční výkon nebo co. No myslím, že pro první den už toho bylo až až. Ještě napíšu alespoň něco negativního, ať to nevypadá blbě. To čím je obšitý volant mi připadá jako umělá kůže. Na Sonatě i Sharanu je na první pohled poznat, že je to opravdová kůže a je to určitě příjemnější do ruky.

2012-06-06 23:06:17

Taky gratuluji. Dojmy vlastně stejné, já toho ještě spoustu nezkoušel co ty už jo .

To doporučované řazení je i pro mne trošku zvláštní jestli se ti borci z Japonska nespletli. Ještě nemám 30 km/h až už to chce trojku a to pak jedu na cca 1800 otáček. a šestku to chce po mě dát už kolem 80km/h. No, uvidíme..

Line assist i sledováni mrtvého úhlu funguje bezvadně. Co se týče Navi, já neměl na výběr, ale pokud by se dala nějak aktualizovat za rozumnou cenu tak bych do ní šel.

Yarsk, 2012-06-06 16:24:27 napsal:

Dik za postreh, uzes mi kdyz tak odpovedet na dotazy ohledne navi, ktere jsem napsal Fandovi? A mas nejakou zkusenost s chvenim vnejsich zpetnych zrcatek? Diky

2012-06-06 23:57:38

to chvenie nie je nejaké drastické, a šiel som aj 170-180 km/hod... navi som updatoval raz a to je myslím do 30dní od kúpenia gratis... registrácia (aj update) je cez net jednoduchá a dokonca v češtine... škoda len, že aj v navigácii nie je menu v češtine... možno časom aj to bude... moje výčitky voči CX5 sú zatiaľ len v absencii popolníka(na papieriky zo žuvačiek a pod) vzadu a málo odkladacích skriniek na drobné predmety(kľúče a pod) vredu...napr nevyužitý priestor pod sedadlom spolujazdca(v Octavii som tam nosil výstražné vesty)... a napokon jedna technická vec... nelogická postupnosť pri prepínaní spínača svetiel... ak si chcete večer prepnúť z automatickej voľby na manuálnu, tak prechádzate cez polohu parkovacích svetiel a teda na chvíťu vám zhasnú strtetávacie svetlá a idete pár metov po tme... a snímač stieračov mal kúsok problém pri snežení, musel som mu pomáhať ručne...

Yarsk, 2012-06-06 23:06:17 napsal:

Taky gratuluji .. . Dojmy vlastně stejné, já toho ještě spoustu nezkoušel co ty už jo .. .

To doporučované řazení je i pro mne trošku zvláštní .. jestli se ti borci z Japonska nespletli. Ještě nemám 30 km/h až už to chce trojku a to pak jedu na cca 1800 otáček .. . a šestku to chce po mě dát už kolem 80km/h. No, uvidíme..

Line assist i sledováni mrtvého úhlu funguje bezvadně. Co se týče Navi, já neměl na výběr, ale pokud by se dala nějak aktualizovat za rozumnou cenu tak bych do ní šel.

2012-06-07 00:07:09

asi sa nespletli, lebo automat pri pomalej jazde po meste radí už pri cca1200 otáčkach... a podľa spôsobu jazdy má viac úrovní na preradenie... a keď sa mu stúpi na krk a pedál na podlahu, tak podradí aj o tri stupne a potom točí až do 6000 otáčok, kým preradí... a vtedy to pekne počuť...

2012-06-07 02:50:41

Počkat, CX-5, ze který slintám jako blázen, nemá popelník???????? To je diskriminace more!

2012-06-07 07:51:03

vzadu vôbec a v predu je pri "džojstiku" len taká diera na fľašu, do ktorej sa dá však dokúpiť krytý popolník...

2012-06-07 08:55:19

Teda ja aj keby som fajcil, tak auto by som si rozhodne nezasmradil, ani byt.

2012-06-07 09:01:40

my sme tiež nefajčiari, ale chýba mi to na drodné predmety(diaľkové na bránu, žetóny do nákupných vozíkov) a papieriky od cukríkov a žuvačiek... hlavne vzadu ...


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 98