Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 54  55  56  57  58 ......... 98

2013-11-21 17:48:56

Před časem tady běžela diskuze ohledně vystříkání dutin a spodku auta. Dnes jsem byl v servisu na garančce a svolávačce ohledně senzoru výfukových plynů a při té příležitosti jsem se zeptal na toto téma. Přijímací technik mi potvrdil, co tady již bylo řečeno, že od výrobce dutiny nejsou vystříkané a spodek auta velmi slabě. Proto mi doporučil, abych si to nechal udělat nejpozději do dvou let, ale až v létě, aby nástřik dobře vytvrdl. Jinak spodek stojí cca něco přes 1.000,- a dutiny také, takže dohromady cca přes 2.000,- + DPH. Takže kdo budete kupovat nové auto, máte o čem přemýšlet.

2013-11-21 18:58:46

dogwood: auto mi přijdecca za 14 dní, chtěl bych dutiny i spodek stříknout hned, je pravda, že na zimu to není ideální, ale mám možnost dát auto do vytápěné garáže. Otázka je jak dlouho nástřik bude tvrdnout?

2013-11-21 19:25:11

kfdmatej: kde to necháš stříkat přímo v Mazdě....????

u nás to je Hradec Králové to dělají v dopravním podniku a stříkají přípravkem DINITROL

který je prý asi nej!! Výdrž min.3 roky!! No než mi Mazda ještě přijde mám čas na rozmyšlenou kde to nechám stříknout

2013-11-21 19:49:58

ladys: v citroenu v plzni

MAX6  
J.
2013-11-21 19:55:59

Klucí pozor na to. Co jsem se různě od lidí pracujících přímo v autorizácích dozvěděl,tak sice nástřik podvoku dělaj,ale je to takový nic moc. To co tam udělaj oni si sami doma můžete udělat už za 400-500Kč. Někdy dokonce ani nevyčistej podvozek před nástřikem a když tam někdo přijede těsně po zimě a maj na podvozku ještě sůl atd...,tak jim jí přestříknou a to je ještě horší než kdyby tam nebylo nic. Bejt váma,tak pokud to dáte do autorizáku nebo někam kde to moc často nedělaj,tak si to pořádně zkoukněte. Většinou totiž udělaj jen to,že nastříkaj dno podlahy a okolí nástřikem na podvozky a do viditelnejch dutin nastříkaj vosk. Ale to je docela málo (hlavně za ty prachy). Chce to aby sundali podběhy,vystříkaly dutiny prahů atd... No prostě úplně všude.

Tohle video už tu asi je,je to pěkný

Dinitrol rustbeskyttelse

Ser her hvorfor Dinitrol Rustbeskyttelse er verdens bedste

2013-11-21 22:55:58

max6: a co bys říkal na to nechat to stříknout tady..

http://www.dpmhk.cz/cs/se...zidel-antikorozni-ochrana

MAX6  
J.
2013-11-21 22:57:57

ladys: Nezní to špatně. Zkouknul bych na netu nějaký osobní zkušenosti od lidí co tam byly

2013-11-21 23:06:25

max6: OK díky checknu si to

MAX6  
J.
2013-11-21 23:11:55

ladys: Vypadá to opravdu pěkně. Ještě by mě zajímala cena.

Jen z vlastní zkušenosti můžu říct,že třeba ten vosk v dutinách 3 roky opravdu nevydží. A víš jak jsem to poznal ? Že mi to auto,když z něj vyřezávám nějakej díl,třeba rameno,tak nezačne hořet Když je to čerstvě nastříkaný,tak okolo toho nesmís se svářečkou nebo bruskou ani projít. Kamarád už takhle hasil ohýek na Primeře,kterou si taky vystříkal. Tak 2 roky a pak ty dutiny to chce obnovit,aspoň trošku. Hlavně ty,kam opravdu šplouchá voda. Já si u sebe ty dutiny vystříkávám preventivně každej rok a opravdu tam kde je to víc exponovaný to moc dlouho nevydrží. Ale třeba hluboko pod prahama,tam kam voda nešplouchne,tak tam to drží jak beton.

2013-11-22 11:20:10

ja mam nastrek podvozku za sebou pred tyzdnom. auto mali dva cele dni - umytie podvozku/dutin, vyschnutie, nastrek, schnutie...parkujem v garazi.

stalo ma to 230e v nemecku. servisaci tvrdili ze to je poctive aj dutiny a pod. Budem im verit, maju s tym skusenosti a maju dobre meno. urcite to dam obnovit po 2-3 rokoch. ta investicia za to stoji pokial clovek nechce auto po 4rokoch predat

2013-11-22 17:32:43

Zdravím. Já jedu na nástřík podvozku a dutin příští týden, než začne pořádná zima . Jedu přímo do mazdy , mají s 5 už zkušenosti. Ve čtvrtek jim auto přivezu , hned ho odstrojí a umyjí. Druhý den provedou nástřik a třetí den schnutí. To vše za 6.000,- Kč . Ochrana podvozku a dutin není od výrobce skoro žádná .

2013-11-22 18:59:12

max6: Tak jsem napsal do Dopravního podniku ohledně nástřiku.

Dostal jsem odpověď od vedoucího která se mi moc nezdá!

Na nových vozech nástřik neprovádíme, jednak máte záruku, jednak je vůz ošetřen z výroby a přípravek DINITRL by se na novém podkladě neudržel.

Můžu doporučit po zimním období se u nás zastavit provedeme umytí podvozku a kontrolu.

A můžeme, pokud to bude potřeba domluvit termín nástřiku.

Ale jak tu čtu tak to jde když to někde dělají!

Co ty na to jako odborník....????

Stas  
Standa
2013-11-22 19:06:31

karel.ho: Můžeš napsat, kde to necháš dělat? A až to budeš mít, jak to dopadlo? Jsem krajan-sokolovák

MAX6  
J.
2013-11-22 21:16:09

ladys: No já teda nevim,ale už jak jsme se tu dozvěděli,tak CX neni z fabriky ošetřená nebo jen minimálně. To že to nedrží na novym podkladu je blbost už jen z důvodu,že v autorizáku ti to nastříkaj a opravdu nemaj žádný spešl věci. Kor ten vosk do dutin,to je prostě vosk,kterej se nalepí na podklad jak med. Spíš mě přijde,že se bojej to rozdělávat,protože by něco posrali.

Kup si za pár stovek ten Dinitrol ML ve spreji (to je nejjednoduší) a nastříkej si to sám. Když si k tomu koupíš ještě tu prodlužovací trubičku,tak si to vystíkáš. Pořád lepší něco než nic. Do prahů se dostaneš i přes nášlapný lišty co jsou na prahách,když je odtrháš. No a na zbytek by to chtělo vlízt pod auto. Nebo najdi nějakou jinou firmu kde se nebojej. Já bych to určitě nechal udělat dřív než se na to dostane první sůl v životě tohodle auta. Teda pokud to nechceš za 4 roky prodat a pak ať se stará někdo jinej.

2013-11-22 22:39:14

max6: Taky mám ten pocit že se toho bojí!!

ještě někde pohledám kde to dělají nebo to dám do Mazdy a bude

já se do toho pouštět asi nebudu nevím jak by to dopadlonikdy jsem to nedělal!

na octavii 2 jsem nic takového neřešil tam je vidět že je to napajcovaný dostatečně

po 10letech a nikde nic nekvete!!

MAX6  
J.
2013-11-22 22:52:57

ladys: Zkus pokouknout tady:

http://www.firmy.cz/detai...ove-mesto-nad-metuji.html - nevim jestli firma funguje

http://www.firmy.cz/detai...ov-horni-stare-mesto.html

http://www.autocentrumtrio.cz/

Respektive bych řek,že tohle by měla udělat každá autolakovna případně nějakej servis. Ale jak je to s kvalitou odvedený práce,to vý jen Chuck Norris

2013-11-23 10:54:14

Tak pročítám bedlivě vaše příspěvky a myslím, že stříkání má svůj význam, ale nevěřím že výrobce nedává nic na spodek aut.Plechy jsou pozinkované ponořené v lázni a to znamená, že pokud se ve výrobě neudělá chyba, tak rez by neměla mít šanci, ani při odření laku, něco podobného jsem viděl u kamaráda na Hyundai i30 rok 2010 zadřel spodkem a ani nyní, tam není rez a to auto stojí 365 dnů venku, myslím že by si Mazda nelajzla dát 12let záruku na proreznutí, kdyby věděli, že jim auto budete reklamovat.(Obrovské náklady na reklamace)

Opravdu pozink je, že se plech dá do roztoku kyselin a následně se elekro nachytají částečky zinku na plech a to všude i zevnitř jinak se to nedá ponořit podle síly a délky el. se nanese větší či menší množství zinku.

2013-11-23 21:48:05

dnes som si vsimol zaujimavy ukaz - po sviznej jazde po dialnici cca 140km/h a naslednom spomaleni/zastaveni prenikala do kabiny "vuona" niecoho spaleneho. nebolo to nic dramaticke, ale clovek to jasne citil. Zopakovalo sa to 2-3x. auto ma necelych 7tis km, tak dufam, ze sa iba nieco "zahrieva" na prevadzkovu teplotu,a neskoncim v horiacom vraku. ak sa to po 10tis nezlepsi, volam servis.

mimochodom, zrkadielka vibruju iba velmi mierne a vobec to neprekaza.

MAX6  
J.
2013-11-23 21:56:53

tibalt: Když se ti tohle stane,tak zkus co nejrychleji zastavit,otevři kapotu a pozoruj celý auto odkud to jde. Pokud se tam opravdu něco vypaluje nebo hoří,tak by měl bejt z nějakýho místa auta vydět dým. Každej prodejce před prodejem novýho auta dělá tzv. předprodejní prohlídku a předprodejní servis. Je možný,že někde něco nastříkaly nebo namazaly a dotýká se to teplých částí motoru nebo výfuku. V tomhle případě by to mělo být v pořádku,protože se ta věc vypálí a bude to OK. Je ale možný,že se někde stala chyba a někde se něco škvaří. Určitě koukni odkud co a a jak vychází.

MAX6  
J.
2013-11-23 22:01:34

martingorny: Neviděl jsem oddeklovanou CX5,ale jelikož máme M3BL,která se dělá ve stený továrně tak typuju jak to bude ošetřený: Bude provedenej minimální nástřik podlahy. To celý je zadeklovaný plastama (to muže být k dobru,ale i na škodu). Dutiny nejsou vůbec.

Pozink opravdu nehnije,ale jen dokud ho nenakřápneš a nezlomíš. Potom to hnije asi tak 10x rychleji než klasickej plech. Tohle jsem už viděl na Peugeotovy 407 a 406,který maj tu pozinkovou vrstvu opravdu perfektní. Proto říkám,jak někdo uvidí hnijícího francouze,tak je z 99% bouranej. Japonci a pozink ? Možná jen nějaký díly,jinak tomu moc nevěřim. Ukáže čas (cca 7 let).

Ohledně záruky 8,10 a 12 let na kastli,tak tu mazda dávala už X let (snad už od 626GF,každopádně od M6GG) a stejně ty auta hnily jak zběsilí. Si tady přečti jak se lidi snažili tohle reklamovat.


Odpovědět

1 ......... 54  55  56  57  58 ......... 98