Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 98

2013-09-19 11:15:12

max6: je třeba mrknout do kontaktů a napsat správcům manuálů ale mě vynech, je mi dneska blbě

2013-09-19 14:41:08

ted trochu z jineho soudku . . . .

jak je na tom diesel motor a neutral, primarne mne zajima jak je to s pripadnym dojezdem ke krizovatce apd

mam automat a nevyrazuji, nicmene nekdy to motor ubrzdi a musim potom slapat plyn . . . pritom by mnohdy stacilo zaradit neutral a v klidu tam dojet . . .

jak to je, muze se to vubec ? Bylo mi receno ze dnesni motory jizdu na neutral primo nesnasi a nedela jim to dobre

dik

MAX6  
J.
2013-09-19 14:47:51

michalb: Někde od kluků co maj BMW jsem slyšel hlášku,že u auta s automatem se za jízdy nemají přepínat na neutrál a už vůbec ne za jízdy z neutrálu na D. Neni to prej pro samotnou převodovku moc dobrý. Na důvod se mě neptejte - nevim.

Jinak samotnýmu naftovýmu motoru je to jedno jestli klepe na neutrál nebo ne. Nafťák i když běží na volnoběh,tak i tak je v docela větší zátěži a proto to nevadí.

dub, 2013-09-19 10:34:18 napsal:

Já mám jen nabídku Auto re-lock time... to je jen když auto odemkneš a neotevřeš dveře.tak se po nějakém čase auto samo zamkne.. jinou nabídku tam nemám...

2013-09-20 08:30:15

dub:

Já to mám to samé. V menu pouze "Vehicle-Door / Locks-Auto / Re-Lock Time".

Žádný další výběr typu "Walk Away Lock" pro automatickém uzamčení dvěří při opuštění a vzdálení se od auta

s klíčem v kapse. Sakra, k čemu jsou potom ty manuály

Funkci "pípnutí" při uzamčení dvěří jsem zkoušel nastavit i radějí podle anglického originálu s postupem:

vypnout motor, vystoupit, otevřít dveře u řidiče, zmáčknout na klíči Lock po dobu 5 vteřin a více..

A nic, ani ťuk. Zřejmě to bude "pípat" jenom v případě, když je namontován alarm.

2013-09-20 09:13:53

pavelgut: Možná je rozdíl ve verzi vozu a nainstalovaného software informačního systému. Já mám Revolution a nastavení automatického zamčení dveří jsem nastavil následovně.

Zmáčknul jsem tlačítko SETUP. Na obrazovce jsem ťuknul na záložku VEHICLE. Objevily se mi 3 odkazy:

  • DOOR LOCKS
  • LIGHTING
  • WIPERS

Ťuknul jsem na odkaz DOOR LOCKS a objevily se mi další 3 odkazy:

  • AUTO RE-LOCK TIME
  • LOCK BEEP VOLUME
  • WALK AWAY LOCK

Ťuknul jsem na odkaz WALK AWAY LOCK a objevily se mi další 2 odkazy:

  • ON
  • OFF

Ťuknul jsem na ON, pak zavřel dveře a odstoupil asi 1 - 2 metry od auta a auto se samo zamklo.

Myslím si, že informační systém je stejný ve všech verzích s výjimkou verze Emotion. Pokud na obrazovce to tak není, pak bych asi zkusil aktualizovat software od Tom Tom na SD kartě, podle mne tam není jen navigace, ale i informační systém, ale to nevím, za pokus to asi stojí.

dub
2013-09-20 09:32:47

Ahoj, možná je to tím, že já mám verzi attraction, ne revolution... já mám v menu jen jeden odkaz.. ale pokud to jiné verze mají, snad nebude problém to doinstalovat...nejlépe servisem..

dub, 2013-09-20 09:32:47 napsal:

Ahoj, možná je to tím, že já mám verzi attraction, ne revolution... já mám v menu jen jeden odkaz.. ale pokud to jiné verze mají, snad nebude problém to doinstalovat...nejlépe servisem..

2013-09-20 11:08:33

dub:

Jám mám Challenge a také jenom jeden odkaz . Prostě jenom "Auto Re-Lock Time"

2013-09-20 12:47:58

Jakou máte zkušenost s automatickými stěrači? Mé zkušenosti jsou takové, že i při nejnižší citlivost stěrače stírají, ikdyž to není třeba a tím poškrábou sklo.

Naopak když padají trakaře, tak odezva na rychlejší stírání je poměrně dlouhá...

Dá se ještě citlivost nastavit jinak než na páčce stěračů??

Libek, 2013-09-20 12:47:58 napsal:

Jakou máte zkušenost s automatickými stěrači? Mé zkušenosti jsou takové, že i při nejnižší citlivost stěrače stírají, ikdyž to není třeba a tím poškrábou sklo.

Naopak když padají trakaře, tak odezva na rychlejší stírání je poměrně dlouhá...

Dá se ještě citlivost nastavit jinak než na páčce stěračů??

2013-09-20 13:13:55

libek:

Podle mne nedá..Právě kvůli tomu poškrábání skla, jsem hned po uvedení do provozu senzor vypnul. Není to myslím otázka jenom Mazdy, ale všech aut se senzorem. Zásada je chrstnout tam spršku vody a pak začít stírat-eliminace poškrábání v rámci možností. Takže já cykluji stírače manuálně otočným kroužkem na pravé straně podle potřeby. A spokojenost. Tato funkce mi absolutně nechybí.

2013-09-20 15:55:29

pavelgut: kde se senzor vypíná? auto mi sice přijde až za měsíc, ale tohle je první věc kterou chci udělat. díky

2013-09-20 17:08:27

vypne se to v tom samém menu jako ten zámek - viz příspěvek výše. anglicky Wipers

2013-10-12 16:28:03

Zkoušeli jste někdo co se stane když palubní počítač začne ukazovat v kolonce "Range" 0 a níže? Stejně tak kolik nejvíce litrů jste nacpali do nádrže? Dle papírů je přes 60 litrů, já dal nejvíce 53,2 a to ten počítač ukazoval dojezd 8km.

m3m
2013-10-12 19:04:37

wardiman: nejméně jsem se dostal na 25km a dotankoval jsem jen 54 litrů až po okraj, tak to taky moc nesedí, na jiném fóru jsem četl,že pokud klesne hladina na určitou hranici, spadne auto do zvláštního režimu aby se nezadřelo čerpadlo, ale kolik to bylo si nepamatuji

2013-10-14 13:00:02

wardiman:

ja jsem se dostal dokonce na 0. a jel jsem jeste min 3 km na nejblizsi parkoviste v pohode. Chtel jsem to zkusit, mej sem kanystr. Pak jsem samozrejme dotankoval doplna - urcine se do nadrze nevlezlo tolik litru, kolik je psano (Mam to nekde poznamenane kolik, mrknu se) - mam benzin AWD.

2013-10-14 13:38:49

pred casem jsem se zde dotazoval na otravne zvuky - "drncani" z prostoru dveri u spolujezdce . . . nakonec to byl nejaky uvolneny plast primo na sedadle, ktery pri jizde dost zacal rezonovat . . . tohle v servise vyresili

v MAZDE eviduji problem s plechy nekde v prostoru spolujezdce, ktere jsou "moc na sobe" a pak to divne skripe a lupe v prostoru spolujezdce . . tohle nastesti nebyl muj problem . . musi se neco demontovat a potom se plechy vice roztahnou

mi ted posledni dny drnca a lupe ten prostredni panel s operkou . . . pri prejezdu nejakych nerovnosti to holt slysim . . . neresil nahodou taky nekdo ? nejsou tam nekde sroubky k dotazeni at s tim zase nejedu do servisu ?

dik

2013-10-14 13:41:26

michalb: Zdravím, tak mám podobný problém, pokud se spolujezdec drží madla nadedveřmi, tak to otravěn lupe a vrze....najít to přesně kde, to je oříšek, protože pokaždé se musí poklepat na jinou část a nebo se nedržet....al je to drobnost

MAX6  
J.
2013-10-14 13:42:14

michalb: Ahoj,tady máš obrázky jak vypadá celá ta prostřední konzole i s opěrkou. Je tam šroubků docela přiměřeně,takže si můžeš hrát

MAX6  
J.
2013-10-14 13:47:18

dxpavel: Ahoj.Tohle dělají samotný tapicírungy dveří. Když ten danej tapec celej sundáš,tak zevnitř uvidíš,že je skládanej z několika částí. Některý časti jsou k sobě obyčejně přišroubovaný. Stačí šroubky povolit a znovu dotáhnout (ne přetáhnout ) Potom na bokách tapicírungu který se vlastně opíraj o vnitřní skelet dveří uvidíš takový "sametky" nebo jak to nazvat. Časem se tyhle sametky vymačkaj a proto tapeci začínaj vrzat. Jenže tim časem mluvim o cca 10let a víc. Problém ale nastává,když do auta hodně svítí sluníčko a člověk kterej v nm jede se o ty dveře nonstop opírá silou. Potom se vymáčknou o něco dřív,šroubky se taky povolej o něco dřív a je to. Naštěstí tahle sametka (i v lepší verzi než je originál) se dá koupit např v OBI atd... za pár desítek koru a budeš jí mít tolik že můžeš opravovat celou flotilu.

EDIT: Ještě dávám foto,jestli si chceš hrát.

2013-10-14 13:52:22

no potes koste . . . abych to potom slusne receno nerozmrdal uplne ze :)))))

MAX6  
J.
2013-10-14 13:57:22

michalb: To asi ne,nesmíš se bát trhnout Ale spíš přijít na to co tam vrže bude docela oříšek.


Odpovědět

1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 98