Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 99

2013-05-16 10:35:42

max6: to muzu udelat sam ? Cim to udelame, jak to udelam ? jsem amater uplny .... dik

2013-05-16 10:42:22

yarsk: Rozdíl bude asi v tom, že máš manuál a my automat

2013-05-16 11:14:45

jozefs: tak, nevím , mám na levé straně od volantu 6 tlačítek a jedno z nich je OFF I-stop. To přece jde vypnout. Nebo ....

hhmazda, 2013-05-16 11:14:45 napsal:

jozefs: tak, nevím .. , mám na levé straně od volantu 6 tlačítek a jedno z nich je OFF I-stop. To přece jde vypnout. Nebo ....

2013-05-16 13:25:19

hhmazda: hej, ale to deaktivuje i-stop len na tú konkrétnu jazdu... keď zaparkuješ a znovu naštartuješ, tak je i-stop znovu aktívny...

2013-05-16 13:51:17

MakoS: idealne riesenie to nieje, ale zase mozno lepsie ako nic. Proste start nebude len o jednom stisku ale o dvoch

alebo ako ti radili vyhodit poistku, ak sa potom s tym da jazdit

Mirec38, 2013-05-16 13:51:17 napsal:

MakoS: idealne riesenie to nieje, ale zase mozno lepsie ako nic. Proste start nebude len o jednom stisku ale o dvoch

alebo ako ti radili vyhodit poistku, ak sa potom s tym da jazdit

2013-05-16 14:03:21

mirec38: ja to neriešim, ja som si zvykol....stačí na križovatke zastaviť pomalším a nie intenzívnym brzdením a ono to nevypne... motor ostane bežať...

2013-05-16 20:47:32

makos: presne tak snima to tlak v brzdovem systemu, pokud to drzis jen na jemne brzde.. (mluvim o automatu) tak to nechcipe....pokud pritlacis, aktivuje se iStop

2013-05-17 09:34:03

Já tady původně nadával na i-stop. To, že i-stop reaguje na tlak nohy na brzdu, už tady kdysi někdo psal. Od té doby to používam. Prostě to nechce brzdit zvýšeným tlakem do úplného zastavení, ale těsně před zastavením lehce snížit tlak na pedal v momentě zastavení když tuším, že nebudu dlouho stát a vypnutí by bylo zbytečné. Když se rozhodnu i-stop dodatečně aktivovat při delším stáním za chodu motur, zvýšim tlak nohy na brzdu a motor vyplne. Motor naskočí i nejenom při sundání nohy z brzdy (automat), ale i pootočením volantu. Vše se dá velmi dobře dávkovat. Takže vlastně už i-stop už nevypínám.

2013-05-17 09:56:18

Je nějaká zkušenost i-stopu na vliv poruchovosti např. startéru apod.? Nemám na mysli konkrétně CX5, ale všeobecně...

našel jsem tohle:

"ADAC upozorňuje, že problémy s akumulátorem postihují také nová nebo pár let stará auta. Často zůstávají stát auta se start/stop systémem motoru,"

Motoráři však u neustále vypínaných a startujících motorů musí bojovat s větším namáháním. V těchto okamžicích je problém s nedostatečným mazáním motoru. Navíc se projevují závady pramenící z většího namáhání a opotřebení klikového hřídele. Je také víc namáhaná elektrická soustava vozu a startér.

2013-05-17 10:02:52

ak 20x denne startujes cez i-stop, tak na niecom sa to urcite prejavi, otazka je, za ako dlho a ako dokazat , ze to na 100% sposobil i-stip. Ono restart toho motora nieje taky isty ako studeny start. Davno som cital, ze motor zastavy v takej polohe, aby opetovny start bol minimalne narocny, obtazujuci

2013-05-17 17:21:43

mirec38: ted nevim zda nemelu uplny nesmysly, ale mam dojem, ze jsem mel nejakou informaci o tom, ze i-stop zastavi motor v momente kdy ma ve valci smes a jsou zavrene ventily a startuje de-facto zazehem teto smesi, nikoliv starterem.... ale fakt netusim co je na tom pravdy....

Mazda - "Kenichirou Saruwatari / Bicycle Cars / i-Stop"

Mazfa Advertisment.

J. Walter Thompson, Mazda Documentary "Kenichirou Saruwatari / Bicycle Cars / i-Stop"

2013-05-17 17:23:22

kdyby to startoval starter tak asi ta pozice pistu nema zadny vyznam...ne????? Proto to u benzinovych Sky-G bezi tak hladce.....moje uvaha.....

MAX6  
J.
2013-05-17 17:30:31

joe.st: Motor to nahodí opravdu jen hozenim jiskry do pístu(to je rozdíl oprati jinejm start-stopům),kterej je zrovna v kompresi. Ale bohužel,startérem to taky otočí. Sice neni startér pod zátěží,nebo aspoň neni pod zátěží jako při klasickym startu,ale jeho funkce je nutná. Slovo z manuálu i-Stopu: ....startér je použit z důvodu uzavření elektrického okruhu.....

2013-05-17 18:16:14

max6: je to manual od M3?? Nevim tohle video je komplet ke Sky Active....mozna je tam nejaka zmena.. ale taky je fakt, ze to muze "pomocne" tim starterem zatocit....otazka je na jak dlouho, kdyz motor vlastne bezi tim vznicenim smesi.....

MAX6  
J.
2013-05-17 23:05:43

joe.st: je to manuál přímo na i-Stop. K M3BL 2.0 benzín 6-stupňovej manuál se dávala samostatná knížka jen o i-Stopu (nebyla součástí manuálu BL). Když budu mít čas,tak ho oskenuju.

2013-05-20 21:18:21

V novém Auto Tipu je výsledek dlouhodobého testu s CX-5 Skyactiv-G AWD

2013-05-20 22:20:03

samper: tak povídej co psali??????

2013-05-20 23:19:05

joe.st: V podstatě samá plus, najeli na ní od novoty 23 tis. km, ale střídali se redaktoři a nakládali jí, strávila to po Praze a po dálnicích, bez jediného problému. Jen jednou museli do servisu kvůli svolávačce (přehrání SW na lane asist). Spotřeba nejmíň 6, nejvíc 10, průměr na konci testu 8,1 l/100 km. Jo a jednou jim to napsalo když blbli na sněhu, aby zastavili, asi tomu 4x4 dávali moc kotel.

Nemám doma kvalitní scanner, tak přikládám aspoň foto..

2013-05-21 15:06:03

samper: koupil jsem si to.. jj fajn, dost ten benzinak chvali

jinak me bavi ta tabulka TEST na 100.000 KM....byt jsou tam jen "novinky"

1.BMW 130i (tady jim chybi Mazda6 GG - prvni auto ktere udelalo 100.000 test bez jedine poruchy)

2-3. Mazda 3, Mazda 5, Prius II

4-6. Prius III, Ibiza, Golf

jen nerozumim na 6 miste VW Touran 2.0 TDI

a na miste 96. VW Touran 2.0 TDI Trendline....????????

a pokud tam neni GG tak proc tam je Fiat Bravo?? kdy to se prestalo vyrabet????

ale to jsem odbocil.....

povi mi nekdo jak je resena ta rucni brzda na CX5 ?????? Je to jako u CX7 maly buben uvnitr kotouce?

m3m
2013-05-21 17:06:29

joe.st: stačí obrázek?


Odpovědět

1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 99