Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 98

2013-04-23 09:09:52

rondra: Měl jsem před tím Nissana X-Traila a tomu se kapota chvěla víc, chvěje se nad 130 km/h opravdu jen malinko, nijak mi to nevadí. A zrcátka taky, ale taky téměř neznatelně, neruší mě to.

2013-04-23 09:35:02

pixar66: Máš pravdu, u ostatních značek si toho nikdo nevšímá. Už jsem to jednou ve Fórum psal, u Superbu se taky chvěje kapota.

2013-04-23 15:27:55

pixar66: Sada na opravu pneu je k ničemu - když jen lehce píchneš, je s tím ucpáním dírky v gumě práce. A když gumu více trhneš, tak jsi nahraný. Já jsem si hned po zakoupení pořídil za 4.000,-Kč náhradní dojezdovku z CX-7 a mám klid, i když plnohodnotná rezerva je samozřejmě nejlepší řešení. Už jsem to tu loni psal - při návratu z jižní Itálie jsem na dálnici míjel odstavené Audi TT, řidič poskakoval u auta, kde levá přední guma byla na cucky a asi řešil odtah atd. Toho bych se dožít nechtěl.

2013-04-23 21:53:05

prokesfamily: Ano rezervu maju vyriesenu, ale neplnohodnotnu a este na moj vkus trocha drahu, kedze stoji 400 Euro a mas v tom len koleso a penove vyplne.

Ja som sa rozhodol pre vlastne riesenie a pod podlahu som dal plnohodnotne plechove koleso a oblozil vytvarovanymi kusmi extrudovaneho polystytenu. Zdvihlo mi to podlahu asi o tri centimetre, no nedostalo sa to nad nakladaciu, hranu takze to nicomu nevadi, ale na druhej strane mam plnohodnotne koleso a zaroven miesto na vseky potrebne drobnosti, ktore sa inak valaju v kufre.

Pred casom som zalozil toto vlakno, tam sa otom docitas viac

http://www.mazdaclub.cz/f.../mazda-cx-5-rezerva-91850

2013-04-24 08:52:39

rondra: Mám dotaz: máš prosím značku a druh použitého tmelu? Případně nějaké číslo? Já už byl na podlepení v servisu ale žádná změna Stále se to značně chvěje, docela mi to dost vadí. Jinak zatím celkem dobrý.

.

2013-04-24 09:06:06

olin69: Mají na opravu vibrace přední kapoty v servisu u dealera od Mazda Motor ČR servisní návod a na opravu kapoty tmel objednali přímo u nich. Lepící tmel obdrželi jenom v množství právě na naši CX-5. Takže obal hned po aplikaci vyhodili. Pokud jakýkoliv servis postupuje podle návodu a s tmelem od dovozce Mazda, tak možný rozdíl by mohl být například ve vytvrzovací době. V našem případě třeba i delší než podle návodu, ale nevím jaká je v návodu.

2013-04-29 19:44:30

pixar66: 2500 km 7,4l / 100km manuál, 4x4, benzín

2013-04-29 20:56:07

Teď po zimě na letních pneu jsem si ověřil, že se dá s 4x2 benzín manuálem jezdit za deklarovaných 6.0 l/100km (najeto 19 tkm).

Ale musí to být fakt hodně pohodová jízda

matokopr, 2013-04-29 20:56:07 napsal:

Teď po zimě na letních pneu jsem si ověřil, že se dá s 4x2 benzín manuálem jezdit za deklarovaných 6.0 l/100km .. (najeto 19 tkm).

Ale musí to být fakt hodně pohodová jízda ..

2013-04-30 16:20:26

matokopr:

To snad ani není možné - nějaké podrobnosti? - to je spotřeba za celou dobu, nebo jen za posledních x tisic km ? A kde a v jakem poměru jezdíš? Díky.

to pixar66:

Taky dobrý výkon. Já mam také 4x4 benzin, najeto 31000 km, ale takové spotřeby zdaleka nedosahuji, i když si nestěžuji. Tuto zimu jsem převážně jezdil po městě na krátké vzdálenosti cca 10 km jedna cesta a měl jsem průměr okolo 9,4 litrů. Jinak obecně mám dlouhodobou průměrnou spotřebu za celou dobu okolo 8,3 litru. Po "zajetí" - 5000 km jsem nepozoroval žádné snižování spotřeby. Takže deklarované spotřebě se zdaleka neblížím. A to i když jezdím pohodově - rozuměj lehká noha.

2013-04-30 17:21:37

yarsk:

Mám teď 22.500 km, předokolka, manuál, benzín, na počítači průměr za posledních asi 15 tisíc km 6,8 litru. Jezdím 22 km do práce ve dvou osobách po "okresní " silnici, během dne kolem 10 km po Hradci Králové. To dělá asi 80% z nájezdu kilometrů, zbytek občas Praha, Brno. Jezdím 100 - 110 km mimo obce, v obcích dodržuju 50 km. Při udržované rychlosti 100 km na rovině na šestku spotřeba 5,7 - 6,0 litru. Občas při předjíždění vymetu "pavouky z válců" kvůli kondici motoru.

2013-04-30 18:21:08

karolko:

Tak to blahopřeji. Mám na dieselu dlouhodobě 7,4.... cca 30 % město, 40 % okresky, 30 % dálnice (130-140).

Zřejmě diesel papá u Mazdy víc než benzín.. Ale i tak jsem se spotřebou nadmíru spokojen..

Ale přišlo to se změnou počasí. Za tepla v podstatě klesla spotřeba o litr. Jinak po okreskách v přiměřeném tempu,

žádné divočiny, dlouhodobě 6,2. Na dálnici je to všechno jinak. Od 110 to letí nahoru.

2013-05-01 21:01:58

pavelgut:

Ahoj,

mám 4x4 benzin Revolution, v zimě na zimních gumách dlouhodobý průměr 7,9 (bylo v tom hodně delších cest mimo dálnici), dálnice v Rakousku a Německu kolem 8,5, našedo Prahy kolem 9 ostatní 8,5, cesty do práce (studený motor, parkování pod přístřeškem cca 10 km cesta tam, asi 1 km na oběd a odpoledne zpět) kolem 9,5.

Ale minulý víkend cesta cca 120 km tam a 120 zpět, polovina silnice 1 a 2 třídy, třetina dálnice, zbytek město, na střeše 2 kola a spotřeba 6,5. Jel jsem pohodičku, s těmi koly to na okreskách ani moc jinak nejde, takže všechno v legální rychlosti a minimum předjíždění. Po přezutí a natankování jsem vynuloval počítač, takže to není ověřené tankováním, benzín budu brát asi v pátek, takže mohu spočítat i skutečnou spotřebu. Momentálně počítač ukazuje 7,5 a i to je super. Normálně jezdím na horní hranici legálních rychlostí (podle navigace obec do 55, mimo obec do 98, dálnice 135 - 140) a předjíždím hodně často. Pořád někam spěchám.

2013-05-02 21:04:09

RadoMiláček: Děkujeme za svou vlastní kategorii - samostatná CX-5

2013-05-02 21:51:02

rondra: co slíbím, to se stane, ale není to jen má zásluha, bylo nás v tom více. Teď si jen tady hlídejte pořádek, aby se to tu nezaneřádilo, jako např. u M6. Tam jde "úklid" do desítek hodin práce

Témata si řádně pojmenovávejte, duplicity hlašte adminům atd.....

2013-05-03 08:53:00

speedmaster:

na benzín SUV 4x4 je to až neskutečné.

Jinak k tomu palubáku a skutečné spotřebě. Častokrát jsem to proměřoval na plnou až po hrdlo s údaji na PP. V zimním období pod nulou

palubák u mého diesela kecal optimisticky pravidelně o 0,4 dcl (měřeno několikrát). Jak přišlo oteplení tak údaje průměrné spotřeby se skutečně naměřenou spotřebou až po hrdlo sedí naprosto přesně. Nedovedu si to vysvětlit??!! Stejná pumpa stejný stojan, atd. Zkoušel jsem i jiné pumpy. A výsledek totéž.

U diesela se zvyšuje spotřeba poměrně o dost tím zkur... vypalováním filtru a vstřikováním nafty navíc.. Tam to letí nahoru až na 2-3 násobek.

Když jezdím po městě dlouhodobě, tak to mám tendenci regenerovat každých 200 km. Pří delších jízdách se četnost snižuje.

dub
2013-05-03 12:48:14

Taky mě štve ta častá regenerace, ale třeba by šlo v servisu nechat přehrát SW jak už tady někdo psal a spotřeba by mohla jít dolů...já mám dle počítače 6,4l, ale když jedeš proti větru, nebo po dálnici letí okamžitá spotřeba nahoru..

m3m
2013-05-03 15:31:30

dub: mam prehrany SW,tvoje 6.4l je nadhera, ja mam kombinaci mesto-mimo neco pod 7l, dalnice 120km/h 6.4l, ale 130km/h uz 7l.Jednou jsem jel Brno-H.K. ve tri odpoledne mezi nakladaky,neslo predjizdet stale kolem 80km/h a spotreba na cestu jen 5l, ale takhle bych opravdu nechtel stale jezdit.Nejhorsi jsou prerusene regenerace, naredi se ti olej,stoupne spotreba a pri nejblizsi moznosti se o ni jednotka pokusi znovu jako by neprobehla, takze pokud jezdis kratke trasy, tak regenerujes a regenerujes.

dub
2013-05-03 16:14:26

m3m: Já jezdím spíš krátké, ale v servisu mi řekli, že u CX 5 ky není klasický DPF, ale něco umístěné za motorem a elektronika řídí toto "vypalování" pomocí nastavování vstřikování nafty..omlouvám se , nejsem mechanik ,proto tak krkolomné vysvětlování...Chtěl jsem přehrát SW, aby k tomuto průběhu docházelo méně častěji, ale prý s tím nejde nic dělat..proto jsem byl překvapený, když tady někdo psal, že si nechá filtr odstranit..že by to bylo tak jednoduché??

m3m
2013-05-03 17:53:51

dub: maji pravdu,je hned za motorem,nema to ani klasicky EGR ventil,po prehrani SW se mi zvednul vykon a trochu spadla spotreba,na dotaz co se zmenilo rekli, ze to lepe spaluje (i olej), ktery se nehromadi v motoru. Urcite se nezmenila doba regenerace, ted mam 7tkm s novym SW a jsem 4 mm nad maximem. snad to do tech 20tkm ted vydrzi pod X. U starsich mazd se filtr odstranuje,ale u CX 5 to jeste nikdo nedelal a myslim ze po dobu zaruky delat ani nebude.Na jinem foru jsem cetl, ze to pocita nedokoncene regenerace a pokud to prekroci urcity pocet, vyhodi to zavadu DPF, zvysenou hladinu oleje a nekvalitni olej. Ale nemam to ze servisu,tam to nevedeli,taky mi tvrdili ze CX 5 nema vyhrivani naftoveho filtru, pritom k filtru vedou dvoje draty,jedny k cidlu vody a myslim ze ty druhe k vyhrivani.CX 5 zna malokdo.

dub
2013-05-03 19:19:20

m3m: kde ti SW přehráli?


Odpovědět

1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 98