Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 98

Stas  
Standa

Capko, 2013-01-21 12:19:57 napsal:

Ako Vám fungujú automatické svetlomety v Revolution výbave, prepínanie tlmené/diaľkové? Išiel som asi 5km s režimom Auto a diaľkové mi nezaplo. Len zelená kontrolka na doske čo značí aktívny režim automatických diaľkových svietila ... ;(

2013-01-21 14:07:29

Nechci být chytrý, ale zapnutí "auto" nestačí. Musíš mít zapnutá ještě i dálková světla (páčkou světel od sebe). Pak se ti úplně vlevo rozsvítí kontrolka světel v níž je napsáno A. Pak teprve automat dálková/tlumená funguje - a funguje dobře.

2013-01-21 14:34:03

Asi som nebol v dostatocnej tme. Poskuskam a uvidim.

2013-01-21 15:10:53

Take me to funguje dobre. Ale take jsem to predvadel zene, fakt jsem se snazil...ale jestli to pochopila nevim..mam uz takovou zkusenost ze nektere veci stejne nema smysl ji ukazovat...po 3 letech pochopila co je to tempomat sama po ceste ze Zlina do Prahy...

Stas, 2013-01-21 14:07:29 napsal:

Nechci být chytrý .. , ale zapnutí "auto" nestačí. Musíš mít zapnutá ještě i dálková světla (páčkou světel od sebe). Pak se ti úplně vlevo rozsvítí kontrolka světel v níž je napsáno A. Pak teprve automat dálková/tlumená funguje - a funguje dobře .. .

2013-01-21 15:34:47

...vždyť jsem psal: "tak se dálková světla po zapnutí páčkou přepínače"

S tím vysvětlováním mám obdobné zkušenosti, ale jinak je dobře jednou za čas se projet s autem, kterým jezdí. V předchozím "nákupním" autě jsem s ní jel asi po 6 letech večer a zjistil jsem, proč nechce jezdit za tmy. Měla úplně na doraz sklopená potkávací světla a viděla tak 5 metrů před sebe

2013-01-22 18:13:40

Zdravým všechny.Měl bych dotaz ohledně regenerace DPF.V případě hlášky je nutné jezdit dokud hláška nezmizne,nebo lze jízdu přerušit a posléze(např.další den) dokončit.Dík za info

raďa, 2013-01-22 18:13:40 napsal:

Zdravým všechny.Měl bych dotaz ohledně regenerace DPF.V případě hlášky je nutné jezdit dokud hláška nezmizne,nebo lze jízdu přerušit a posléze(např.další den) dokončit.Dík za info ..

2013-01-23 08:51:24

K tématu DPF je také můj příspěvek do diskuze na str. 24.

2013-01-23 17:02:45

2013-01-23 17:03:28

zdravím majiteľov MAZDA CX 5, mám tu pre Vás TIP, ......

nakoľko v tomto aute nie je doriešené odpočívadlo pre ľavú nohu - chodidlo, objednal som si toto:

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

ps: možno som hnidopich, ale mne vadí, že hlavne v tomto zimnom počasí, som kládol chodidlo mojej ľavej nohy na filcové obloženie a nie na podložku, ktorá býva vo veľkej väčšine áut.

ak to niekomu pomôže, budem rád.....tu je ešte nejaký pokec k tomu, ako vidno netrápi to len mňa.....

http://www.mazdas247.com/...Where-to-get-a-Dead-Pedal

rondra, 2013-01-23 08:51:24 napsal:

K tématu DPF je také můj příspěvek do diskuze na str. 24.

2013-01-23 17:50:56

Tvůj příspěvek k PDF obsahuje vše možné i nemožné(a krom toho výchválení jaká není správná volba benzínu,ale to je věc názoru)jen né odpověď na moji otázku!

raďa, 2013-01-23 17:50:56 napsal:

Tvůj příspěvek k PDF obsahuje vše možné i nemožné(a krom toho výchválení jaká není správná volba benzínu,ale to je věc názoru)jen né odpověď na moji otázku! ..

2013-01-24 09:31:25

Citace z mého příspěvku na str. 24:

"..., ale konzultace s dealerem Mazdy ohledně fungování DPF filtru mne ubezpečila o správné volbě benzínu. Nevím jestli je to pravda, ale říkal, že občas se objeví řidiči na displeji zpráva, že má pokračovat v jízdě do spálení usazenin na DPF filtru."

Benzín pro denní krátké trasy je pro mne správná volba auta pro manželku a není to vychválení benzínu, ale jenom názor v diskuzním fóru. Pokud máš jiný názor, tak ho sděl, třeba se všichni poučíme. Jinak jsem chtěl naznačit - zeptej se svého prodejce, ale to si zřejmě nepochopil.

2013-01-24 10:04:19

to Ráďa: Tobě se ta hláška při regeneraci zobrazila? Mě nikdy. Podle manuálu se hláška o problému s DPF zobrazí až když už je pozdě a auto musí do servisu pro ucpaný filtr či jiný problém. Co mám zjištěno u sebe, jak jsem tady někde psal, poznám regeneraci pouze podle aktuální spotřeby která vylítne cca na dvojnásobek a při "noze z plynu" je tam místo 0.0 kolem 2,5. Trvá to tak 10 minut, než se auto přepně do normálního režimu. Když probíhá regenerace tak lépe jízdu nepřerušit a třeba udělat i pár koleček kolem baráku. Moje zkušenost říká, že auto "regeneruje" tak jednou za 500-1000 km, podle toho kde se jezdí. Leji tam raději naftu bez řepy a s vyšším cetanovým číslem, které Mazde svědčí. Takže s DPF se dá zatím celkem v pohodě žít a vynahrazuje to oproti benzínu obrouvským krouťákem.

pavelgut, 2013-01-24 10:04:19 napsal:

to Ráďa: Tobě se ta hláška při regeneraci zobrazila? Mě nikdy. Podle manuálu se hláška o problému s DPF zobrazí až když už je pozdě a auto musí do servisu pro ucpaný filtr či jiný problém. Co mám zjištěno u sebe, jak jsem tady někde psal, poznám regeneraci pouze podle aktuální spotřeby která vylítne cca na dvojnásobek a při "noze z plynu" je tam místo 0.0 kolem 2,5. Trvá to tak 10 minut, než se auto přepně do normálního režimu. Když probíhá regenerace tak lépe jízdu nepřerušit a třeba udělat i pár koleček kolem baráku. Moje zkušenost říká, že auto "regeneruje" tak jednou za 500-1000 km, podle toho kde se jezdí. Leji tam raději naftu bez řepy a s vyšším cetanovým číslem, které Mazde svědčí. Takže s DPF se dá zatím celkem v pohodě žít a vynahrazuje to oproti benzínu obrouvským krouťákem.

2013-01-24 19:40:51

Zdravím.Můj dotaz ohledně DPF byl čistě z preventyvních důvodů zda je možné proces přerušit.Zatím se mi hláška neoběvila,ale dle manuálu jsou dvě urovně.1 Soot accumulation in DPF too much-hlášení pro danný případ,jezdit za účelem odstranění "sazí" a ta druhá v horším případě 2 DPF inspektion reguired=servis.Vše víz manuál str.4-63.Přeji mnoho km bez nehody a kolama pevně na vozovce

ozzias, 2011-09-15 17:28:02 napsal:

Tak co na ni říkate?

2013-01-26 13:09:21

Strana 4-63 mého manulu CZ_1: Převodovka

Zřejmě jiná verze manuálu.

Něco o DPF jé v mém manuálu na str. 4-54.

Nic o úrovni 1 (Soot accumulation in DPF too much) a nic o úrovni 2.

Nečerpáš info z anglické verze?

2013-01-26 14:44:28

Z anglickeho manuálu nečerpám.Jedna se o 3 tisk vytištěn v Evropě,květen 2012(víz 9 list manuálu).

pavelgut, 2012-11-24 10:43:29 napsal:

Jsem také zvědav. Nutěj chodit buď po roce od prodeje, nebo po najetí 20 000 km. Co nastane dříve. Nevím co chtěj na té prohlídce (říkají tomu plánovaná údržba) měnit, když najedu třeba max. 8 000 km). Olej snad vydrží 2 roky, že? Jinak bych potřeboval poradit jak vyřadit definitivně ten I-STOP. Docela mě to poděsilo, když to chcíplo na křižovatce. Zatím to vypínám pod volantem tím tlačítkem před každou jízdou, což mě irituje. Vyřadím určitě i automatické spouštění stěračů. Začne to stírat skoro na sucho. Už když trochu skrápne a objeví se pár kapek. Dřou se zbytečně skla na sucho včetně gumových lišt.

2013-01-27 15:28:51

citlivosť senzoru u automatických stieračov sa dá nastaviť na páčke.........a funguje to...stačí nastaviť slabšiu citlivosť, a stierače budú stierať len keď prší.........ak by ten senzor bola blbosť, nedávali by to do vyšších výbav, takmer u každej značky automobilov...

2013-01-28 09:26:37

Jozefs díky. Ano, citlivost se dá dávkovat otáčením kroužku na páce v pravo u volantu. Je to asi individuelní pocit, ale já senzor definitivně vypl v menu

a tím kroužkem si dávkuji pouze časové prodlevy mezi stíráním. Osobně mi to vyhovuje lépe.

  • Bohužel u mne nefunguje stále indikátor, že dochází kapalina v ostřikovačích, ač jsem si na to dával pozor. Prostě najednou ostříkávání bez výstrahy končí. Mám verzi Challenge. Někdo tady psal, že jemu to docházení kapaliny indikuje. Mám ale verzi Challange. Jste na tom někdo v této výbavě podobně?
  • Vyhřívání zpětných zrcátek se mi nepodařilo rozchodit. Když zapnu zadní vyhřívání skla tak není patrné, že by se vyhřívala zpětná zrcátky. Má někdo podobné zkušenosti?

2013-01-28 10:40:52

s určitosťou môžem potvrdiť 3 veci......

1. nevybrujú, netrasú sa spätné zrkadlá, pri akejkoľvek rýchlosti.

2. to isté predná motorová kapota, nechveje sa...

3. výška otvorenia dverí, batožinového kufra je 190cm

Tieto vylepšenia urobili v HIROSHIME, u Mázd CX 5, vyrobených v novembri 2012 a neskôr

Táto informácie nech slúži hlavne budúcim majiteľom auta MAZDA CX 5.

inak, auto ide ako hodinky, spotreba zatial len v meste 9,9 L/100 km, maximálna spokojnosť.....

MAX6  
J.

pavelgut, 2013-01-28 09:26:37 napsal:

Jozefs díky. Ano, citlivost se dá dávkovat otáčením kroužku na páce v pravo u volantu. Je to asi individuelní pocit, ale já senzor definitivně vypl v menu

a tím kroužkem si dávkuji pouze časové prodlevy mezi stíráním. Osobně mi to vyhovuje lépe.

  • Bohužel u mne nefunguje stále indikátor, že dochází kapalina v ostřikovačích, ač jsem si na to dával pozor. Prostě najednou ostříkávání bez výstrahy končí. Mám verzi Challenge. Někdo tady psal, že jemu to docházení kapaliny indikuje. Mám ale verzi Challange. Jste na tom někdo v této výbavě podobně?
  • Vyhřívání zpětných zrcátek se mi nepodařilo rozchodit. Když zapnu zadní vyhřívání skla tak není patrné, že by se vyhřívala zpětná zrcátky. Má někdo podobné zkušenosti?

2013-01-28 11:04:23

Kdyby se vám najednou stěrače na automatiku zblbnuly - začali stírat jak zběsilý aniž by tolik nepršelo,tak je na vině zamaštěný čelní sklo u snímače. Nejlíp je ho odmastit klasickou okenou a nebo trošičku technickýho benzínu (samozřejmě čistíme z venku).

Ač je to na hlavu postavený,tak kontrolku na docházející kapalinu v ostřikovačích mazda dávala jen těm co maj xenony,teda respektive ostřikovače světlometů Ale neni žádný problém to dokoupit. Někdy stačí dodat jen čidlo,ale většinou se musí vyměnit celá baňka. U starších Mazd (323,626,M6,M3 atd..) se musela koupit baňka která měla pumpičku na ostřikovače světel. Ta jediná měla čidlo na ostřikovače (asi z důvodu bezpečnosti či co)

MAX6, 2013-01-28 11:04:23 napsal:

Kdyby se vám najednou stěrače na automatiku zblbnuly - začali stírat jak zběsilý aniž by tolik nepršelo,tak je na vině zamaštěný čelní sklo u snímače. Nejlíp je ho odmastit klasickou okenou a nebo trošičku technickýho benzínu (samozřejmě čistíme z venku).

Ač je to na hlavu postavený,tak kontrolku na docházející kapalinu v ostřikovačích mazda dávala jen těm co maj xenony,teda respektive ostřikovače světlometů .. Ale neni žádný problém to dokoupit. Někdy stačí dodat jen čidlo,ale většinou se musí vyměnit celá baňka. U starších Mazd (323,626,M6,M3 atd..) se musela koupit baňka která měla pumpičku na ostřikovače světel. Ta jediná měla čidlo na ostřikovače (asi z důvodu bezpečnosti či co)

2013-01-28 12:00:15

odsleduju a napíšu...

m3m
2013-01-28 19:58:15

To:Pavelgut, mám to stejné, Challenge vyrobený duben 2012,hlídání kapaliny v ostřikovačích pouze u xenonů a senzor stěračů mizerný,při stejnoměrném dešti docela stíhá,ale pokud mě nahodí kolemjedoucí auto,tak jedu poslepu,pokud přestane pršet,tak ještě několikrát setře nasucho.S nastavením si můžu hrát jak chci.To u Alfy mám stěrače stále na auto a když začne pršet otřou sklo aniž bych musel něco nastavovat.Docela mě zklamaly i přední mlhovky,skoro žádný rozdíl.Klimatizace mě taky zklamala, o Air Quality System v Mazdě taky ještě neslyšeli,když přijedu za čmoudící autobus tak to ventilátor napumpuje do kabiny,u Alfy se sama přepne na vnitřní okruh.


Odpovědět

1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 98