Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 98

CX5
2012-12-10 09:49:28

Taky pridam svou trosku do mlyna o spotrebe (benzin, AT, AWD): do cca 3000km jsem mel prumer (denne 30km mesto, tydne dalnice, okresky 200km) za 9,7; do cca 4000km za 9,0 a ted po 5000 za 8,6. jezdim normalne, ani rally ani eco-rally.

2012-12-10 11:58:38

Má někdo reálně zkušensoti se spotřebou s dieslovým motorem. Konkrétně 2.2D AWD 129 kW AT??

fanda, 2012-08-23 22:01:17 napsal:

To Stas: Tak tě vítám do klubu.Dnes jsem nechal namontovat Medvěd-blok a vypískovat VIN. Na cestu jsem ale použil přenosnou navigaci protože tu v autě ještě neumím. Ten návod je opravdu mizerný. Dá se tam ale nastavit hlas v češtině a to dokonce 2 - chlap a ženská. Míle se též dají změnit na km. i-stop je bez problémů akorád musí být vše nastaveno OK . Omylem jsem zapnul vyhřívání čelního skla a pak se divil že i-stop nefunguje - trvalo to dost dlouho než jsem přišel na to proč.Bezva je i asistent rozjezdu do kopce - né že bych se neuměl do kopce rozjet ale takhle je to pohodlnější. Ať to dobře jezdí. ..

2012-12-10 14:11:31

Jak píšeš, ...máš na své MAZDE CX-5 vyhřívané čelní sklo?

2012-12-10 14:23:59

Vyhřívání čelního skla je po zmáčknutí tlačítka nad tlačítkem klasického vyhřívání zadního skla (viz návod)proudem teplého vzduchu, někdo psal v diskuzi, že je tam topná spirála, ale zatím o tom pochybuji. Zkusil jsem cca 1 min vyhřívání bez zapnutého motoru a foukal pouze studený vzduch. Je fakt, že auto stálo venku a bylo -8°C a tak mi nezbává věřit, že topná spirála funguje jenom při nastartovaném motoru

rondra, 2012-12-10 14:23:59 napsal:

Vyhřívání čelního skla je po zmáčknutí tlačítka nad tlačítkem klasického vyhřívání zadního skla (viz návod)proudem teplého vzduchu, někdo psal v diskuzi, že je tam topná spirála, ale zatím o tom pochybuji. Zkusil jsem cca 1 min vyhřívání bez zapnutého motoru a foukal pouze studený vzduch. Je fakt, že auto stálo venku a bylo -8°C a tak mi nezbává věřit, že topná spirála funguje jenom při nastartovaném motoru ..

2012-12-10 15:25:12

tak to není vyhřívání čelného skla, ale jenom foukání vzduchu na sklo, jako v 99% -tech dnešních aut, že jo...

2012-12-10 18:51:21

Takže máš v CX-5 vyhřívané čelní sklo? Mám výbavu Revolution a v ní není, ani nebyla možnost dokoupit ho. Dnes jsem byl u dealera pro gumové koberce a ptal jsem se na to jestli je v CX-5 k dispozici. Říkali, že je tam jenom foukání teplého vzduchu, nic víc. Co tedy myslíš tím zapnutím vyhřívání čelního skla, když nemyslíš foukání teplého vzduchu?

2012-12-10 18:53:33

Přesně tak, žádná topná vlákna, jenom teplý vzduch...

MAX6  
J.
2012-12-10 20:21:03

Ale mohla by mít elektricky vyhřívaný čelní sklo v nějakej verzích. Mazdy od 2008 ho v některejch výbavách měly. Vzduchem ohřívaný čelní okno má snad každý auto od dob Přemyslovců.

2012-12-10 20:30:08

MAXiku mel ho uz XEDOS v roce 93.....

a spirala v ofuku okna je hloupost....staci si prostudovat EPC....

MAX6  
J.
2012-12-10 20:35:08

To je pravda.Kamarád měl vlastně 626GE a ta to tam měl taky,ale nalepený po stranách. Ale oni myslej ty vlákna přímo ve skle. To měl xedos taky ?

Jinak v ofuku opravdu neni žádná spirála. Jde na něj klasickej ohřátej vzduch co jde i do kabiny.

MAX6, 2012-12-10 20:35:08 napsal:

To je pravda.Kamarád měl vlastně 626GE a ta to tam měl taky,ale nalepený po stranách. Ale oni myslej ty vlákna přímo ve skle. To měl xedos taky ?

Jinak v ofuku opravdu neni žádná spirála. Jde na něj klasickej ohřátej vzduch co jde i do kabiny.

2012-12-10 20:38:26

ano XEDOSy mely mikrovlakno ve skle, jako treba Fordy.....

2012-12-10 20:52:22

Jinak ta vlákna ve skle jsou ve slunečném počasí pékný vopruz, mám je ve služebním autě.

rondra, 2012-12-10 20:52:22 napsal:

Jinak ta vlákna ve skle jsou ve slunečném počasí pékný vopruz, mám je ve služebním autě.

2012-12-11 09:43:29

Tak to potom buďme rádi, že ty vlákna v čelním skle MAZDA CX5 nemá

2012-12-11 14:55:09

Pánové, zas být objektivní, tak vyhřívání čelního skla není nevýhoda... Já to mám v VW P a je to téměř nevyditelné. Nicméně je elegantní řešení nezávislé topení, které má i jiné výhody. Mazda ho na CX5 nedávno přidala na své stránky.

iFox, 2012-12-11 14:55:09 napsal:

Pánové, zas být objektivní, tak vyhřívání čelního skla není nevýhoda... Já to mám v VW P a je to téměř nevyditelné. Nicméně je elegantní řešení nezávislé topení, které má i jiné výhody. Mazda ho na CX5 nedávno přidala na své stránky.

2012-12-11 19:37:40

A na německých stránkách k tomu můžete mít i dálkové ovládání s možností nastavení teploty, času a kdo ví čeho ještě z pohodlí domova...

Pro fajnšmekry je do CX-5 možno zabudovat i router .

Už chybí jen vodotrysk

2012-12-12 12:27:56

Zajímavé, v Superbu ze stejného koncernu VW je to ve slunci viditelné jako barevné duhové žilky, samozřejmě ne po celé ploše, ale v určitých částech skla. Dá se na to zvyknout, ale viditelnost to každopádně ztěžuje. Pro toho, kdo garážuje doma i v práci a příliš nejezdí lyžovat na hory, je to zbytečnost. Mám známého, který si vyhřívání skla jako komfort u nového GTéčka od BMW objednal, pak tu duhovou hru barev "neustál" a nechal sklo vyměnit.

Libek, 2012-12-10 11:58:38 napsal:

Má někdo reálně zkušensoti se spotřebou s dieslovým motorem. Konkrétně 2.2D AWD 129 kW AT??

2012-12-14 08:56:42

2.2 AWD 110 kW AT:

Zatím najeto 1500 km, takže podle názorů zde to půjde snad dolu. Vrchlabí - Praha 7,2 l/100 km dle palubáku. Kratší popojíždění v Praze + pár km na okruzích. 8 l / 100 km dle palubáku. Palubák je optimista zhruba 0,4 dcl. Tyhle mrazy při kratších štrekách spotřebu hodně zvyšují.

Zatím klidnější plynulé ježdění a dodržování limitů. Spotřeba u tohoto common railu se mi zdá mnohem více háklivá na styl jízdy

než třeba u VW 2.0 PD bez filtru, kterého jsem měl dříve. Průžné zrychlení se blíží PD, který zrychloval v limuzíně jako bejk. Až se motor zajede

tak to myslím bude dost dobré.

Jinak by mě zajímalo jaké vstřikovače tam jsou?!

Teď mě rozladilo ostřikování předního skla na dálnici. Bez varování voda došla. Žádná indikace včas, že kapalina dochází. Takže je potřeba s tím dopředu počítat. V ostřikovači je sice měrka, ale kdo to má stále kontrolovat, že.

Velmi příjemné je to, že to táhne už od 1000 otáček. Žádná prodleva nic. Prostě okamžitě i s automatem.

Trochu jsem potrápil čtyřkolku na sněhu. Není tam nikde indikace, že se připojuje zadní náprava. To zamrzelo. Poznal jsem to jenom citem, že se stal vůz znatelně v zatáčce přetáčivý a samozřejmě větší trakcí.

m3m
2012-12-14 11:14:59

Obávám se,že to moc dolů nepůjde,mám najeto 19 000 km to samé v manuálu a při velice lehké noze po okreskách 5,8 l/ 100 km, silnice I. třídy + město normální jízda 6,8 l a dálnice při 130 km/h na temponat 7,6-8 l/100 km. 140-150 km/h na tempomat je kolem 8,5 l a pokud pojedeš konstantně 200 km//h tak je to za 16l a výše. Vše měřeno na dlouhých trasách, údaje od pc se moc neliší.

2012-12-14 12:30:09

Tak na dálnici se při udržovaných140 - 150 km/hod. vejdu do 8,5 litru já s benzínem, diesel musí jíž níž.

Stas  
Standa
2012-12-14 15:51:35

Jsem na tom obdobně jako Karolko(ale mám 4x2,B,manuál). Dálnice byla cca 7,6-7,8 při slušném dodržování limitu (do 130km/h). Při "lepší" jízdě 150-160, to dělalo cca 8,7. Tak by opravdu nafta měla být asi úspornější.

O té spirále na "ofuk" předního skla jsem psal já, ale říkal jsem že "zřejmě", a že mi to říkali na firmě řidiči, co jezdí poslední Mazdy6. Sám jsem se nakonec přesvědčil, že tam nic není, opravdu to nejdříve fouká studený, a až po chvíli se to ohřeje. Tak vidíte, a to mi říkali "profiřidiči"?!! Takže se všem omlouvám, sorry


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 98