Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 98

KarolKo, 2012-12-04 11:43:24 napsal:

Slovy klasika - máte štěstí, že jdu kolem : Prvé 3 měsíce jsem při čištění vnitřku auta pokusy vyndat ven koberečky vzdal a luxoval jsem to kolem a nadzvedával jsem je. Pak jsem ale na to přišel a je to jednoduché - levou rukou si roh koberečku u toho zámku hodně nadzvednu, jako bych chtěl kobereček vytrhnout, pak pravou rukou a širším šroubovákem zajedu pod kobereček těsně k zámku, tím šroubovákem (anebo jakýmkoliv jiných kusem kovu) tlačím zámek dolů jako do podlahy a zároveň levou rukou trhám koberečkem - jeho rohem - nahoru. Jde to úplně v pohodě, stačí pravou přidržet zámek a levou trochu škubnout. A nazpátel jen nasadit dírkou na výstupek zámku a zatlačit pěstí.

2012-12-04 14:20:16

to viem... ale to sa mi práve nepáči, že k tomu musím používať nejaké špeciálne náradie... v Octávii bol ten zámok "zvrtlíkový" a len som ho prstami odaretoval... tu je to fyzicky namáhavé... daj povysávať auto manželke, alebo deťom... nezvládnu to... netreba CX-5 len velebiť, ale dať aj výčitky k nedokonalostiam... aby "súdruhovia z Hirošimi" nezaspali na vavrínoch... skrátka, že je tam priestor na vylepšenie a že nie všetko vymysleli dokonale... a je tam ešte viac takých drobných, ale znepríjemňujúcich nedostatkov...

2012-12-04 21:59:24

Koberečky mám od prodejce negumové, a taky jsem "přiměřeně přiměřeně" silou rval... Dokonce (pozor na to) se mi stalo, že se od sebe oddělila "matka" a "šroub" z UH, s dírou uprostřed, které obepínají tu díru v koberečku. No a co se pak nestalo, vysavačem u pumpy jsem ten jeden kus vysál bohužel.

Mám už také gumové koberečky. Hážu odkaz:

http://www.auto77.cz/kobe...a-cx5-2012--gkrma023.html

ty mají v místech na "čepy" tenší gumu, takže jsem ji jakoby na ten čep nasadil, aniž bych do koberců dělal aretační dírky - takže spokojenost

2012-12-05 09:26:42

Koberečky mám taky original od prodejce, nejsou gumové, ale s cca 1 cm vysokým vlasem a logem CX-5, a bez problémů jsem je už asi 3x sundal, vytřepal a znovu lehce nasadil.

KarolKo, 2012-12-04 11:43:24 napsal:

Slovy klasika - máte štěstí, že jdu kolem : Prvé 3 měsíce jsem při čištění vnitřku auta pokusy vyndat ven koberečky vzdal a luxoval jsem to kolem a nadzvedával jsem je. Pak jsem ale na to přišel a je to jednoduché - levou rukou si roh koberečku u toho zámku hodně nadzvednu, jako bych chtěl kobereček vytrhnout, pak pravou rukou a širším šroubovákem zajedu pod kobereček těsně k zámku, tím šroubovákem (anebo jakýmkoliv jiných kusem kovu) tlačím zámek dolů jako do podlahy a zároveň levou rukou trhám koberečkem - jeho rohem - nahoru. Jde to úplně v pohodě, stačí pravou přidržet zámek a levou trochu škubnout. A nazpátel jen nasadit dírkou na výstupek zámku a zatlačit pěstí.

2012-12-05 09:35:13

Tak chlapi. Dnes po ránu jsem se na to vrhl a děkuji za návod. Nakonec jsem vymyslel nenásilnou metodu i bez škubání. Nadzvednu gumový kobereček a vložím velký plochý šroubovák na plocho do škvíry mezi čepem v textilním koberci a vrchní západkou na spodní straně gumového koberečku (je potřeba se přesně trefit ) Nic netrhám, nic netlačím ,prostě přidržuji levou rukou gumový kobereček otočím šroubovákem o 90 stupňů a ono to vyskočí. Funguje to na 100 %. Zajímavý je materiál mazda koberečků. Jsou tvrdé jak plast. Když je pod nulou jsou úplně tuhé. Lze se i říznout, takže vzít rukavice. No je to trochu vopruz. Za koberce jsem dal Kč 1900. Takže jak píše Yarsk, za těch 500 bych je býval klidně koupil, udělal dírky na čep. Je to elegantnější řešení.

2012-12-05 21:03:05

Důvod, proč nejdou koberečky ven lehce a jen s použitím nátřadí, je právě ten, že jsou hrozně tvrdé, to snad ani není guma, ale nějaký plast. Já jsem je dostal jako dárek od dealera při koupi auta a taky se mi ta tvrdost nelíbí. Jinak v posledním čísle AutoTipu je test CX-5 - motoru 2,0 Skyactive, tedy benzín, a článek nás asi všechny,co benzín máme, potěší.

2012-12-06 05:23:28

chci se zeptat, opravdu má mazda cx5 vyhřívání předního skla?...jak to funguje?

KarolKo, 2012-12-05 21:03:05 napsal:

Důvod, proč nejdou koberečky ven lehce a jen s použitím nátřadí, je právě ten, že jsou hrozně tvrdé, to snad ani není guma, ale nějaký plast. Já jsem je dostal jako dárek od dealera při koupi auta a taky se mi ta tvrdost nelíbí. Jinak v posledním čísle AutoTipu je test CX-5 - motoru 2,0 Skyactive, tedy benzín, a článek nás asi všechny,co benzín máme, potěší.

2012-12-06 08:13:58

Jj, píší, že Mazda postavila nejlepší SUV současnosti. A to patří Autotip do společenství německého vydavatelství Axel Springer. V tom samém vydání testují i Skyactiv-D na šestce. Přesně jak jsem tady psal o pocitech s hlučností. Fakt žádné nýtování ani za studena a ani vně vozu.. Jak středně hlučný benzín. Takže tento článek i nás, co májí diesela také potěší. .

O těch výřívaných předních sklech také nic nevím. Ještě jsem nepřišel ani na to, jak spustit vyhřívání zpětných zrcátek.

2012-12-06 08:29:32

zpetna zrcatka jsou u vsech mazd na obvodu vyhrivani zadniho okna. Takze odmlzeni okna vzadu = odmlzeni zrcatek, na me CX7 je to otazka tak 30 sec a zrcatka jsou cista.....

bezim pro Autotip....

Stas  
Standa
2012-12-06 18:18:06

Vyhřívání předního skla vlákny nemá, ani trysek ostřikovačů. Ale na středním panelu je tlačítko pro vyhřívání zadního okna a nad ním na "ofuk" skla předního. To když zapneš, tak ti okno velice rychle ohřeje. Už mám zkušenost, že než odmeteš sníh z auta, tak přední okno je "odmrzlé" a krásně ho setřeš. Jen na snímačích nahoře to trvá déle, protože zevnitř je to zařízení. Podle mých info, tam je spirála, která se při zapnutí ohřívá a tím jde rychle ohřátý vzduch "fukarem" na okno. Už to mají i dosavadní M-6 (máme je ve firmě).

Stas, 2012-12-06 18:18:06 napsal:

Vyhřívání předního skla vlákny nemá, ani trysek ostřikovačů. Ale na středním panelu je tlačítko pro vyhřívání zadního okna a nad ním na "ofuk" skla předního .. . To když zapneš, tak ti okno velice rychle ohřeje. Už mám zkušenost, že než odmeteš sníh z auta, tak přední okno je "odmrzlé" a krásně ho setřeš .. . Jen na snímačích nahoře to trvá déle, protože zevnitř je to zařízení. Podle mých info, tam je spirála, která se při zapnutí ohřívá a tím jde rychle ohřátý vzduch "fukarem" na okno. Už to mají i dosavadní M-6 (máme je ve firmě) .. .

2012-12-07 19:39:42

Stas: tlačítko na ofuk předního skla - myslel jsem si, že to je vlastně jako normální ventilátor přednastaveného teplého vzduchu na sklo. Takže s tou spirálou je to účinnější?... Tak to je dobrá vychytávka.

Joe.st: no vážně mě nenapadlo, že rozmrazování zpětných zrcátek je propojeno s odmrazování zadního skla. Tak díky za info.Ušetřil jsem si bádání či četbu manuálu.

Mám najeto zatím 1500 km , ale porovnával jsem jen tak pro info údaje o skutečné průměrné spotřebě nafty (dolití k hrdlu) a ukecanosti palubního počítače. Palubák je cca o 4 dcl optimističtější. Jinak doufám, že si spotřeba trochu sedne, páč se mi jeví zatím hodně vzdálená údajům v prospektu.

2012-12-07 22:08:19

Tak to vyzkouším. Má zkušenost je, že v případě teplotních podmínek, kdy se přední sklo samozřejmě orosí, mi dlouho po tom, co se odmlží, nefunguje sledování jízdy v jízdních pruzích a palubní počítač mi hlásí, že si mám očistit přední sklo. Sklo je samozřejmě zvenku čisté, ale uvnitř místa s laserem atd. zarosené... Nepamatuji si, zda jsem používal "extra" ofuk předního skla, nebo jen normální klimu...

MAX6  
J.
2012-12-07 22:12:35

Na zarosený nebo mlžící se skla je nejlepší pustit si klimatizaci. Má v sobě dehydrátor a tim se toho nejrychleji zbavíte.A nebo je pořádně očistit,pokud se mlžej nebo rosej pořád.

2012-12-08 08:55:08

ad odmlžování čelního skla:

Současné Hondy to mají obdobně, spešl knoflík na rychlé odmlžení čelního skla, ventilace se přepne do automatu, ventilátor jede naplno na čelní sklo a klima snižuje vnitřní vlhkost. Oproti standartními ofuku čelního skla, je to několikanásobně rychlejší

2012-12-08 09:03:42

jj tlacitko odmlzeni predniho okna funguje bezvadne

jeste k te spotrebe az do 5000km to vubec nema smysl resit, v 5tis vymente olej a bude vsechno uplne jinak.....

ja byl uplne silenej kdyz jsem videl co mi cx7 zrala...

2012-12-09 18:23:32

Zatím jsem osobně s naší CX-pětkou benzínem A/T AWD ujel cca 400 km po dálnici, většinou 160 km/hod a manželka jezdí krátké trasy do různých obchodních center. Má celkem najeto cca 2 000 km a dnes jsem se díval na průměrnou spotřebu a 10,7 l/100 km je celkem hodně daleko od kombinované 6,6 l anebo městské spotřeby 8,1 l.

2012-12-09 18:36:26

Ahoj, mám objednanou cx 5, benzín, manuál, teď si mě vyděsil, že mám chuť hned změnit na diesel

2012-12-09 19:01:46

Taky jsem jí nastavil (manželce) na displey aktuální spotřebu, to bylo překvapení, že plný plyn má taky vliv na spotřebu

Stas  
Standa

pilot, 2012-12-09 18:36:26 napsal:

Ahoj, mám objednanou cx 5, benzín, manuál, teď si mě vyděsil .. , že mám chuť hned změnit na diesel

2012-12-09 19:48:33

Nevím, jaký benzin přesně chceš, zda 4x4 nebo 4x2. Já mám předokolku(tedy manuál), najeto cca 3000km, z toho více jak polovina městským provozem (tak cca 10 - 20 km/den). A prům.spotřeba je 7,0 lt (při prům.rychlosti 47km/hod!!). Takže si nemyslím, že by to bylo nějak špatné Focus, 1,6 benzin(pořád ho ještě i máme) si bere taky tolik a ty dvě auta přece nelze vůbec srovnávat

2012-12-09 21:40:56

díky za odpovědi, já mám objednanou 4x4 benzín manuál Revolution a tak jsem to ještě naposled řešil, tak to teda nechám na tom benzínu, a to hlavně i díky následnému servisování, tak snad nebudu zklamaný.

2012-12-10 09:30:27

Benzínu se neboj, konstruktéři v Japonsku na tomhle motoru hlavně co se jeho spotřeby týká zapracovali a jestli se jim na něm něco fakt povedlo, tak je to právě spotřeba. Mám od 6.června předokolku, teď najeto 15.500 km a průměrnou spotřebu, kterou mám od najetých 5000 km, tedy za posledních 10500 km, mám podle počítače 6,6 litru naturalu 95. Když mi dojez ukazuje asi ještě 100 km, tak kupuju benzín za 1000,-Kč, když počítám v průměru 37,50 Kč za litr, tak je to necelých 27 litrů a ujedu na to kolem 400 km, což je právě spotřeba kolem 6,6 litru na 100 km. Jezdím denně do práce 22 km po okresce, pak denně po městě (Hradec Králové) kolem 15 km. Mimo obec rychlost kolem 100 - 110 km. Jezdím s "lehkou" nohou, brzda silnic ale v žádném případě nejsem. Samozřejmě, že se dá jezdit asi i za 10 litrů, to ale musí být asi cihla na plynu pořád. Při běžné nebláznivé jízdě by neměl být pro nikoho problém jezdit do 7 litrů. Na dálnici ale samozřejmě asi o litr víc (kolem 130 - 140).


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 98