Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 98

CX5
2012-11-27 22:07:41

Pro inspiraci: nekolik fotek tuningu / konceptu CX-5 z vystavy SEMA 2012

http://es.autoblog.com/ph...zda-cx5-para-el-sema-2012

http://www.devehiclesprof...ish-urban-adventurer.html

MAX6  
J.
2012-11-27 22:10:15

Tady máte díly,který se dají koupit, od nejznámějšího úpravce Mazdy z Japonska - AUTOEXE

http://www.autoexe.co.jp/...sh/car/CX5_KE/cx_5ke.html

Ty dvojtý vejfuky uprostřed auta vypadají hodobóžově

CX5
2012-11-27 22:16:31

tady davam k dobru link na ochranne ramy ;)

http://www.offroad-doplnky.cz/cx-5-2012/

MAX6  
J.

CX5, 2012-11-27 22:16:31 napsal:

tady davam k dobru link na ochranne ramy ;)

http://www.offroad-doplnky.cz/cx-5-2012/

2012-11-27 22:21:04

Dneska jsem byl v Mazdě v Příbrami a na showroomu zrovna montovali na černou CX5 tyhle ochraný rámy. Musim uznat že ten přední rám vypadal na autě moc pěkně. Udělalo to z auta takovýho pěknýho teréňáka,ale ty boční trubky (prahový rámy) byly až moc masivní a k tomuhle autu se to moc nehodilo. Auto s nima bylo vizuelně až moc nízký a ta roura byla fakt roura. Kdyby někdo chtěl,tak tam můřu zajet a udělat foto jak to vypadá na černá CX5.

2012-11-27 22:22:53

MAX6: to jsi měl vyfotit rovnou a nečekat na žádost

MAX6  
J.
2012-11-27 22:24:16

Já si to říkal,ale nenapadlo mě,že to někdo bude řešit.

2012-11-27 22:25:53

na MC musíš počítat se vším

Stas  
Standa
2012-11-27 23:18:14

taky bych ten rám rád viděl už proto, že černou mám.

MAX6  
J.
2012-11-27 23:20:20

Jestli bude zejtra čas,tak tam zajedu a vyfotim vám to.

Stas, 2012-11-24 21:20:08 napsal:

Pro pavelgut: Nevím, jak ostatní, ale já jsem taky říkal, že ho vypnu natrvalo (i když jsem nevěděl jak). Ale už jsem si na něj zvykl a zdá se mi fajn. Hned při sešlápnutí spojky motor znovu naskočí a zpravidla nejsi na křižovatce první, tak to stačíš i zařadit. Jinak "vyzrát" na něj můžeš, že "stojíš" na spojce (pak nevypne), případně si necháš zařazený rychlostní stupeň, abys mohl z křižovatky "odpálit" .. A když stojíš moc dlouho, tak motor po nějaký době stejně sám naskočí (jak dlouho to trvá jsem neměřil).

A co se týká stěračů - tak, když je v horní poloze, tak je "auto" vypnuté. Kde je ta poloha zjistíš, že dáš páčku co nejvíc nahoru - jednou to setře tvým přáním (jinak zůstanou vypnutý). Až druhá poloha směrem dolů je nastavení stěračů na "auto". A pak je tam ještě kroužek na stavení citlivosti (nejužší- nejméně citlivý). Když tak se podívej do knížky s návodem na 4-84,85.

A na servis(cenu) jsem taky zvědavý .. , i když mně bude čekat asi až po roce.

2012-11-28 13:48:21

Včera jsem jel za deště a zaboha jsem při jízde nechápal tu logiku ovládání stěračů. Nezbývalo nic jiného než zastavit a začít studovat 4-84-85. Zdá se mi to takové překombinované. Nakonec snad pochopeno..Ale co mě zrazilo bylo to, že nešel nastavit cyklovač bez vypnuté funkce detekce deště. Prostě stěrače jely stále o sto šest. No nic. Třeba dělám něco blbě.

S automatem na I-Stop "nevyzraješ". Ovládá se brzdou. Přijedeš ke řižovatce šlápneš na brzdu a okamžitě motor při zastavení vypne. Povolíš brzdu a naskočí. Problém nastává třeba na kruháku, když musíš na sekundu zastavit ale ono to okamžitě chcípá, ale ty chceš jet dál. Chlapi, jestli někdo zjístí, jak to bestii, která namáhá celý elektrický systém včetně baterie stálými starty definitivně vypnout, tak prosím sem s tím. Děkuji.

2012-11-28 14:14:31

Ad iSTOP automat. Jasne ze se to ovlada brzdou, jenze automat si po zabrzdeni a naslednem povoleni pri rozjeti zaradi jednicku jaksi sam a nestane se ti ze by ti pri tom auto chciplo, kdyz zaradis blbe, teda me se to nikdy nestalo a myslim ze to ani realne nejde..preradit blbe by jsi musel snad leda sekvencnim razenim, nikdy jsem v teto Mazde nepouzil..

AntonioX7, 2012-05-22 23:12:42 napsal:

Neni duvod kupovat CX-5 kdyz je CX-7... ..

2012-11-28 17:20:15

důvodem je automat!

2012-11-28 17:50:50

jako majitel CX7 DISI rikam... je duvod kupovat CX5 .... oni tech 6 let to SKYACTIVE opravdu delali hlavou, to auto je o 2 generace dal....je modernejsi, je lepe funkcni, je LEPSI...tecka. a chapu ze delat CX7 SKYACTIVE je hloupost a proto RIP CX7....ale takovych skvelych aut bylo vic.. MX6, Xedos6 (podle me jeden z nejkrasnejsich sedanu nizsi stredni tridy EVER MADE), Xedos9, Tribute, Astina...

Stas  
Standa
2012-11-28 17:56:54

Pavegut" Jo, s i-stopem u automatu máš pravdu. Já vycházel z toho, že mám manuál. Tak sorry

Saud, 2012-11-28 14:14:31 napsal:

Ad iSTOP automat. Jasne ze se to ovlada brzdou, jenze automat si po zabrzdeni a naslednem povoleni pri rozjeti zaradi jednicku jaksi sam a nestane se ti ze by ti pri tom auto chciplo, kdyz zaradis blbe, teda me se to nikdy nestalo a myslim ze to ani realne nejde..preradit blbe by jsi musel snad leda sekvencnim razenim, nikdy jsem v teto Mazde nepouzil..

2012-11-30 15:06:22

No to jo. Ale vem si příklad.... přijíždíš ke kruháku, brzdíš do zastavení. Stojíš sotva vteřinu a ono to chcípne. Chceš okamžitě vyrazit, uvolníš brzdu, motor naskočí, zařadí sám jedničku a akceleruješ. Stalo se mi to několikrát a necha

ápu v tomhle případě vypínání motoru za účelem šetření paliva na dobu jedné či dvou vteřin. Postrádá to vyznam. Něco jiného je, když stojíš delší dobu na červenou nebo v ploužící se koloně. To chápu a nemohu si na to zvyknout. Tak I-STOP raději vypínám, když zrovna nezapomenu. O víkednu se chystám updatovat TomTom, tak jsem zvědav. Jinak všeobecná spokojenost. Leju do něj raději naftu bez řepky. Prostě mu dopřávám v záběhu zatím to nejlepší..

Nespokojenost s hlasovými pokyny při vytáčení. Budu muset přejmenovat některé z mobilu naiportované kontakty. Nerozeznává jména. Například Call Renata... Anglickou výslovnost "Renata" fakt nevím a ani Mazda zdá se ne. Rozptyluje to při řízení, když začne sám nabízet možné varianty, které jsou samozřejmě totálně mimo..Jak geniálně jednoduše to měl vyřešen Parrot. Prostě jsem si svým hlasem nahrál jména nejvíce používaných kontaktů sám a Parrot to bezchybně vyhledal a okamžitě bez dlouhého kecání vytočil. Ale tohle jsou vlastně jenom prkotiny.

Update: Saude, jo naše vzkazy se míjely...

CX5
2012-12-01 21:50:01

ahoj, nejsou toto ty videa srovnani vyjezdu kopce CX-5 vs. Forester?

Forester: https://www.youtube.com/watch?v=lxpN916o8yQ

CX-5: https://www.youtube.com/watch?v=qWXsjJ32b3o

2012-12-02 10:24:12

S hlasovym vytacenim stejna zkusenost, vytacim prackama pres display. V CR pri nasich jmenech nepouzitejne.

Cele systemy iSTOP snad krome stani v kolonach v Praze nebo na D1 jsou v zasade reklamni triky automobilek...klidne bych se bez toho obesel. S tim najizdenim na kruhac mas asi pravdu, priznam se ze to prilis nevnimam.

2012-12-04 10:36:27

Mám dotaz. Zkoušel jste někdo vyndat ty gumové koberečky vepředu. Mám mazďácký a jsou tam takové kulaté plastové zámky, aby se gumové koberečky neposunovaly pod pedály. A ne a ne je uvolnit. Zkoušel jsem silou, ale měl jsem strach že vyrvu původní koberce pod nimi i s podlahou. Je na to určitě nějaký grif, který jsem neobjevil. Díky.

pavelgut, 2012-12-04 10:36:27 napsal:

Mám dotaz. Zkoušel jste někdo vyndat ty gumové koberečky vepředu. Mám mazďácký a jsou tam takové kulaté plastové zámky, aby se gumové koberečky neposunovaly pod pedály. A ne a ne je uvolnit. Zkoušel jsem silou, ale měl jsem strach že vyrvu původní koberce pod nimi i s podlahou. .. Je na to určitě nějaký grif, který jsem neobjevil. Díky.

2012-12-04 10:41:31

ja som tie čudlíky urval asi po mesiaci... musíš len do stredu toho čudlíka zatlačiť mamuťou silou skrutkovačom... lebo kľúčom je to takmer nemožné... toto sa mi tam vôbec nepáči...

2012-12-04 11:43:24

Slovy klasika - máte štěstí, že jdu kolem : Prvé 3 měsíce jsem při čištění vnitřku auta pokusy vyndat ven koberečky vzdal a luxoval jsem to kolem a nadzvedával jsem je. Pak jsem ale na to přišel a je to jednoduché - levou rukou si roh koberečku u toho zámku hodně nadzvednu, jako bych chtěl kobereček vytrhnout, pak pravou rukou a širším šroubovákem zajedu pod kobereček těsně k zámku, tím šroubovákem (anebo jakýmkoliv jiných kusem kovu) tlačím zámek dolů jako do podlahy a zároveň levou rukou trhám koberečkem - jeho rohem - nahoru. Jde to úplně v pohodě, stačí pravou přidržet zámek a levou trochu škubnout. A nazpátel jen nasadit dírkou na výstupek zámku a zatlačit pěstí.


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 98