Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 99

2012-10-09 19:09:06

dostal som dnes mail od predajcu: ThermoTop EVO 5 s ovladanim cez mobil 1637€ a 250€ montáž

2012-10-10 11:56:46

stalo sa mi včera....

auto šlo normálne, ale... blikal mi i-stop + svietil červený trojuholník s výkričníkom + nápis Battery Management System Inspection Required... písalo to aj po opakovanom reštartovaní auta...

múdra knižka (manuál) mi poradila zavolať autorizovaný servis... tak som zavolal a oni mi riekli, že musím k nim na diagnostiku, lebo inak netušia, čo sa stalo...

tak som v práci odparkoval a psychicky sa chystal na rannú 100km púť do najbližšieho servisu...

po necelej hodinke som sa smutne pobral domov... sadol do auta, naštartoval a... všetko bolo v poriadku... kontrolky tmavé a po hláškach ani slychu... CX-ka sa tvárila (a aj dnes tvári), akoby sa nič nestalo...

... keby bol aspoň 1.apríl, tak to beriem ako kanadský žartík, ale takto som kúsok vedľa...

má niekto tiež nejakú podobnú skúsenosť ???...

2012-10-10 12:44:58

Cerveny trojuhlelnik s vykricnikem (ten maly) sviti v CX-5 uplne u vseho vcetne rotace gum a napriklad i naledi. Jel sem v pondeli rano pres D1 Vysocinu a uz jsem cervene svitil taky napis pozor moznost naledi nebo co...

Skoro si myslim ze ceho je moc toho je prilis. Takovy ty upozorneni na blizici se maintance + tyhle kraviny o naledi etc. jdou vyplnout. Nevim jestli nekdo mivate zapnute to sledovani jizdniho pruhu...? Po jedne zkusenosti kdy me to rvalo od 15 minut jsem to vypl, jevi se to jako uplne na H, jediny rozumny me pripada to RVM..

MAX6  
J.

MakoS, 2012-10-10 11:56:46 napsal:

stalo sa mi včera....

auto šlo normálne, ale... blikal mi i-stop + svietil červený trojuholník s výkričníkom + nápis Battery Management System Inspection Required... písalo to aj po opakovanom reštartovaní auta...

múdra knižka (manuál) mi poradila zavolať autorizovaný servis... tak som zavolal a oni mi riekli, že musím k nim na diagnostiku, lebo inak netušia, čo sa stalo...

tak som v práci odparkoval a psychicky sa chystal na rannú 100km púť do najbližšieho servisu...

po necelej hodinke som sa smutne pobral domov... sadol do auta, naštartoval a... všetko bolo v poriadku... kontrolky tmavé a po hláškach ani slychu... CX-ka sa tvárila (a aj dnes tvári), akoby sa nič nestalo...

... keby bol aspoň 1.apríl, tak to beriem ako kanadský žartík, ale takto som kúsok vedľa...

má niekto tiež nejakú podobnú skúsenosť ???... ..

2012-10-10 17:47:36

Z 99% bylo podpětí na baterce. Klasická chyba u i-Stop. Nevim jestli CX-5 má na i-Stop druhou baterku,ale naše M3 jí má a i v manuálu píšou,že když auto dýl stojí (2 měsíce a dýl) tak je dobrý jí nabít. Taky je dobrý jí nabít alespoň jednou během zimy jinak se objeví tahle hláška. U M3 se tahle chyba musí vymazat na diagnostice nebo se musí odpojit baterka a udělat reset.

2012-10-11 21:25:42

Ahojte priatelia.

Tak ako som písal pred týždňom bohužial moja CX-5 ka ktorá mi mala byť dodaná v najvyššej výbave buduci týždeň sa posunula až na marec 2013.V Hirošime nestíhajú vyrábať naše mazdy.Objednával som ju koncom marca 2012.

Táto informácia ma dostala.Čakať na nové auto 1rok je trochu silná káva.

Bohužial trpezlivosť došla a objednávku som zrušil.

Od dnes som hrdým majitelom AUDI Q5 vo full výbave-nová z AUDI Bratislava a cena bola o 2000 EUR vyššia ako by som bol zaplatil za mazdu.

Je mi to ľúto lebo som sa hrozne na mazdičku tešil ale tá dodacia doba to už bol klinec do rakvy.

Prajem Vám mnoho spokojných a bezpečných kilometrov na vašich CX-5 kách a nech vám autíčka robia len radosť.

Občas sa na vás mrknem že čo nového a aké sú skúsenosti

2012-10-12 11:46:10

Hm, tak to je nemilá zpráva. Čekám něco podobného u sebe. Objednání v dubnu, dodávka ma být listopadu. Potom čekat již asi nebudu. Byl jsem u VW, hodil jim tam nabídku co mám od Mazdy ať to nacení s tím samým vybavením.

Dle normálního konfiguráturu VW by měl být Tinquan TDI s DSG ve čtyřkolece s tím samým vybavením o cca 100 000 dražší než moje budoucí Mazda. A oni mi to spočítali, že vyšla levněji. Dodání měsíc či dva. Tak nevím...

2012-10-15 08:19:11

Pro ty, co ještě nečetli. Svět motoru - DIESEL 3/2012: "Znovu od začátku" od pana Vaculíka.

pavelgut, 2012-10-15 08:19:11 napsal:

Pro ty, co ještě nečetli. Svět motoru - DIESEL 3/2012: "Znovu od začátku" od pana Vaculíka. ..

2012-10-15 17:58:27

Ahoj, da se pls nekde precist (pdf)? Nebo v jakym je to cisle - nemuzu to najit :( Diky

iFox, 2012-10-15 17:58:27 napsal:

Ahoj, da se pls nekde precist (pdf)? Nebo v jakym je to cisle - nemuzu to najit :( Diky

2012-10-15 18:35:51

Vyšlo tento týden. Však píši Diesel č. 3/2012. Koupíš v každé větší trafice za 39 Kč.. Je to odnož Světa motoru. Moc dobrý časák .

Stas  
Standa
2012-10-15 20:24:21

K i-stopu: CX-5ka žádné dvě baterie nemá!(mám to přímo ze servisu, ani v manuálu o tom není ani slovo). Ale je pravda, že baterie dostává dost zabrat. Např. při stání na křižovatce a za tmy - motor vypne, ale světla svítí. Takže "servismani" doporučují, pokud málo jezdíte, nebo jen krátké trasy (asi jako já), tak aspoň jedenkráte za měsíc tak půl hodinky projet, pokud možno plynulou jízdou, aby se oživila.

Jinak žádné problémy, vše funguje, jak má. Na i-stop jsem si zvykl a můžu říct , že je fajn, RVM bez problémů, LDW nepoužívám-podle mně na našich silnicích zbytečné. Najeto mám 2tis. km, benzin spotřeba prům. 7lt (pořád míň než bral Focus). Je třeba říct, že polovina skoro byly denní nájezdy cca 10km do práce a zpět.

A jedna poznámka k našim silnicím. Z Prahy do HK fajn, z Jihlavy do Brna DĚS!!, dá se jet slušně jen v levém jízdním pruhu. Z Brna do Jihlavy a následně do Prahy celkem fajn i při 160-170 km/hod.

2012-10-15 22:46:56

UTFG: teda pouzi Google : "Svět motoru - DIESEL 3/2012" ..je to na uloz.to

2012-10-16 14:35:20

Ano je, ale pouze par stranek bez zmíněného článku... Každopádně v trafice se to dalo najít poměrně snadno. Super casopis a článek! Díky za tip! Překvapila mě poznamka k ctyrkolce, je tu někdo fundovaný, aby to okomentoval? Díky...

MAX6  
J.
2012-10-16 14:47:14

Neumlať te mě pokud už to sem někdo hodil nebo to neni ono, ale nesháníte náhodou toto:

Benzín: http://www.mazda.cz/PageF...9209011/120413-sm-cx5.pdf

Diesel: http://www.mazda.cz/PageF.../209209011/AT10_22-27.pdf

2012-10-16 15:43:04

Není to ono (na mazda.cz to - asi zatím - není). Ale i tak to sou super články :) i když já se osobně nejvíc ztotožňuju s tím z Dieselu.

blacklemon4, 2012-10-15 22:46:56 napsal:

UTFG: teda pouzi Google : "Svět motoru - DIESEL 3/2012" ..je to na uloz.to ..

2012-10-17 08:57:34

Stáhnuto, ale je tam vypreparován z celého časopisu pouze článek o kvalitách nafty v ČR a Německu. CX-5 tam není. Což je také velmi zajímavé čtení jak netankovat do Mazdy řepku. Já bych ten článek od pana Vaculíka na čtyřech stránkách o CX-5 2.2 Skyactiv-D klidně naskenoval a šoupnul to sem.... ale bohužel autorská práva.... atd.

2012-10-17 10:12:33

Keďže človek dnes nevie na akých exotov na ceste natrafí dovybavil som moju Mazdicku onboard kamerou Blackvue DR400G HD II a prikladám video:

.

2012-11-01 00:41:12

Dotaz na MAX 6.

Prosím popiš jak konkrétně uděláš reset

při hlášce chyby u i-stopu bez návštěvy servisu

jen pomocí odpojení baterky- a co dál.

Znáš-li prosím popiš postup

díky.

MAX6  
J.

mimu, 2012-11-01 00:41:12 napsal:

Dotaz na MAX 6.

Prosím popiš jak konkrétně uděláš reset

při hlášce chyby u i-stopu bez návštěvy servisu

jen pomocí odpojení baterky- a co dál.

Znáš-li prosím popiš postup

díky.

2012-11-01 11:13:58

Pokud jsi si koupil diagnostiku do OBD2 (i tu nejlevněší za 400Kč) a máš nějakej prográmek na notebooku (já mam na mobilu OBD Autodoctor),tak tam je většinou možnost vymyzat chyby který to najde. Takhle třeba teď já mažu chybu na M3 s i-Stop.

Teoreticky by ale mělo stačit odpojení baterky (jestli máš dvě jako M3 tak odpojit obě dvě),sešlápnutí brzdovýho pedálu na cca 30 vteřin a znovu zapojení baterky. Bohužel o tomhle postupu ohledně mazání i-Stop jsem jenom četl na Americkym fóru ohledně M3 - nemám vyzkoušený. Pokud to zkusíš tou baterkou,tak buď připravenej,že se ti auto vrátí do jakýhosi továrního nastavení,protože se vyresetuje ŘJ. Jediný co ti zůstane jsou najetý kilometry. Takže budeš muset třeba znovu naladit rádio,bude vynulovaná spotřeba atd... Auto bude naladěný tak,jak sis ho kupoval.

blacklemon4, 2012-10-17 10:12:33 napsal:

Keďže človek dnes nevie na akých exotov na ceste natrafí dovybavil som moju Mazdicku onboard kamerou Blackvue DR400G HD II a prikladám video:

. ..

2012-11-02 08:28:30

Pěkné, dobrý tip. Prosím tě, jak se k té kameře může člověk dostat a na kolik vyjde. Nenašel jsem na netu prodejce v česku. Kolik času záznamu může uložit do paměti (předpokládám, že umazává nejstarší záznamy).Napájení máš řešeno přes zásuvku v přístrojovce, jak taháš drát, aby nebyl vidět? Díky Yarsk

Yarsk, 2012-11-02 08:28:30 napsal:

Pěkné, dobrý tip. Prosím tě, jak se k té kameře může člověk dostat a na kolik vyjde. Nenašel jsem na netu prodejce v česku. Kolik času záznamu může uložit do paměti (předpokládám, že umazává nejstarší záznamy).Napájení máš řešeno přes zásuvku v přístrojovce, jak taháš drát, aby nebyl vidět? Díky Yarsk

2012-11-03 09:18:36

kupoval som to cez Ebay z Korei lebo u nas som to nikde nenasiel. Jedine u jedneho predajcu som nasiel starsi model G380 co nieje full HD. Cena cca 207 USD a ked nemas znameho na colnici tak este si k tomu pripocitaj clo a DPH.

tu instalaciu kabla na kameru som spekuloval aj ja. Najprv som to chcel napyxnut na to samostmavovacie spetne zrkadlo (ten odkryty konektor si to priam pyta), ale to by som musel zbastlit novy napajaci konektor a ktovie ci by sa to nebilo s elektronikou (xyba diagnostiky). Tak som sa na to pozrel blizsie a okolo celeho "tapacirungu" je vzdy medzera do ktorej sa napajaci kabel (priemer asi 3mm) strci , pripadne sa jemnym zatlacenim vytvori medzierka, a kabel tam zatlacite (ja som mal po ruke kluce . zacal som od kamery rovno hore,okolo dazdoveho senzora...rovno pod calunenie strechy....doprava k pravemu stlpiku....dole az do praveho dolneho roha skla...odtial medzi oblozenim palubovky a praveho stlpika az ku pravym dveram...odtial dole pod spolujazdcove nohy (to je jedine miesto kde vidno napajaci kabel, bez podrobneho skumania) ... od spolujazdcovych nôh popod listu co je medzi podlahovym kobercom a prahom dveri ...na urovni sedadla ide kabel von a popod sedadlo az k laktovej opierke kde je zasuvka na 12V. fuuuu..staci takto alebo aj tofo? :ho:


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 99