Fórum - Téma


Nová CX-5


Fórum CX-5 Nová CX-5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 99

2012-07-10 18:31:18

Před chvílí jsem se díval pod přístrojovou desku na místě spolujezdce. Jsou tam částečně nezadeklované dvě kovové trubičky o síle asi 1,5 cm, které byly hodně teplé. Zatím si myslím, že to má souvislost s odvodem tepla odnímaného při chodu klimatizace. Zítra zajedu k dealerovi se na to zeptat. Budu to určitě reklamovat, je to dost neuveřitelný šlendrián. Co se ale inženýrům z Hirošimy opravdu nepovedlo, jsou výdechy klimatizace pro cestující vzadu. To musel vymyslet úplný debil, který vzadu v autě nikdy nejel. Výdechy ústí pod předními sedadly těsně nad podlahou, takže po 5 minutách chodu klimy v poloze, ve které jde vzduch i na nohy, obě holky při cestě do Itálie zvedaly nohy pod sebe na sedadlo anebo si daly dolů na nárty polštářek. Tuhle pitomost fakt nechápu a budu rád, když mi někdo napíše, že je v něčem fígl, který jsem nepochopil.

2012-07-10 18:51:52

Dotaz k té lenosti?

Předpokládám, že následné zrychlení z nějakých těch 90 - 110km/h probíhá na 6-ku, to pak i chápu. Ale nechce se mi věřit, že by ten 2,0 benzín zůstával líný i po podřazení na 3 nebo 4 rychl. stupeň.

Hold je to atmosféra, tak se tomu krouťáku v nějakých těch cca 4000ot musí jít trochu naproti

p.s. Kolik točí 2,0 benzín, manuál, 4-kolka, na šestku při dálniční 130km/h (GPS)?

MAX6  
J.
2012-07-10 19:23:03

Přece jen je to trošku těžší a aerodinamicky horší auto než klasický sedany. Jinak srovnávat turbobenzín s jakymkoliv jinym motorem je trochu nereálný.

2012-07-10 22:31:42

Tak jsem se dnes taky podival na to, co by mohlo palit nohy a je to presne tak, jak to uz bylo posano prede mnou. To se japonskym soudruhum opravdu nepovedlo. Sahal jsem tam rukou hned asi tri minuty po odjezdu, kdyz jsem si na to vzpomnel (manzelka ridila) a spalil jsem se taky. Bylo to sakra vrele, nezda se mi, ze je to od klimy Sice je tam nejaky plastovy kryt, ale nezakryty prostor v leve casti je dost velky... Pozor tedy na bose nohy.

Klepnuti plyn. pedalu jsem nezaznamenal.

Kolik toci AWD pri 130 zjistim a dam vedet.

Zatim.

Jo a taky mi vadi operka hlavy, hlavne u spolujezdce. Nejsem zvykly mit sedacku v poloze "lezmo", spise rovne. A protoze se ani jedna operka hlavy neda nijak nastavit v vodorovne poloze, tlaci me do hlavy....

2012-07-11 08:12:07

Ke zmíněné "lenosti":

Jak jsem už psal, speciálně mým problémem je, že jsem jezdil předtím, než jsem sedl do cx-5, s hodně povedeným 1,8TSi. Jezdil jsem tedy v drtivé většině s otáčkami mezi 2000 až 2500 a slušně se to hýbalo. A zatím si zvykám na to, že to, co umělo turbo ve 2000 otáčkách, zvládá atmosféra jakš takš až v nějakých 4500, takže, jak píšeš, bude to chtít hodně podřadit, cihlu na plyn a vymetat pavouky z válců...

2012-07-11 08:47:04

Zkousel jsem vcera co to dela pri popisovane jizde do kopce na dalnici...kupodivu jako lepsi nez brutalni cihla na plyn (mam automat) se mi jevil rezim nastaveni pozadovane rychlolosti na tempomat, autiko sice do kopce trosku rvalo ale ze by nejak brutalne zpomalovalo abych zdrzoval lidi za mnou to se nedelo...samozrejme s hatchbackem (mam jeste HONDA CIVIC) to nelze srovnavat ..

2012-07-11 12:44:04

to Karolko: Souhlasím, atmosféra chce trochu jiné zacházení, ale zase pokud je dobré řazení (a z toho co jsem četl k CX-5 je chváleno) , tak je to i zábava podřadit ze 6 na 3 -> podlaha a v požadované rychlosti zpět na 6

to Saud: Nevím jakého Cívu máš (generace, motorizace). Sám mám 8G s motorem 1,8 s parametry:

140k/6300ot a 174Nm/4300ot na 1265kg a vím co při výše popsaném podřazení umí. Proto se mi nechtělo věřit, že by CX-5 v benzínu s parametry 160k/6000ot a 208Nm/4000ot na 1563 (4WD/MT) byl lenoch.

Hold nebát se podřadit a vytočit

2012-07-11 13:30:55

to 2bep : je to tak, prostě s tím budu muset jezdit úplně jinak, než s turbomotorem a motor moc "nelitovat" a naložit mu pod kotel.

Jinak jsem byl před chvílí v Mazdě - o tom, že by bylo možno si spálit palce o něco pod přístrojovou deskou zatím nic nevědí. Technik se na to šel podívat, koukal jako puk, fotil si to a bude se prý o to zajímat a zavolá mi. Podle něj ty horké trubky patří k chladicí soustavě (dnes jsem klimu nepouštěl a trubky byly horké jako prase). Taky kroutil hlavou a podivoval se nad technickým řešením.

2012-07-11 15:04:54

Hlavne napiste jak ste dopadl, to by me docela zajimalo jak se k tomu postavi.....

jaj
2012-07-11 20:54:19

Ahoj všem, nevím jestli by to mohlo někoho zajímat, každopádně zajímavé a jednoduché řešení sání. Zda-li to zvýší výkon motoru o 5k a o 6Nm krouťák nechám na úvaze každého z Vás. Myslím ale, že je to pravděpodobné. Tady je odkaz na výrobce a video.

odkaz na výrobce zde: http://www.corksport.com

blog s grafy zde: http://www.corksport.com/...skyactiv-short-ram-intake

video - výměna originálu: http://www.youtube.com/wa...tUQORmow&feature=youtu.be

PS: kolik točí ten benzín AWD ve 130 na 6 a 5 stupeň? Díky za info.

jaj, 2012-07-11 20:54:19 napsal:

Ahoj všem, nevím jestli by to mohlo někoho zajímat, každopádně zajímavé a jednoduché řešení sání. Zda-li to zvýší výkon motoru o 5k a o 6Nm krouťák nechám na úvaze každého z Vás. Myslím ale, že je to pravděpodobné. Tady je odkaz na výrobce a video.

odkaz na výrobce zde: http://www.corksport.com

blog s grafy zde: http://www.corksport.com/...skyactiv-short-ram-intake

video - výměna originálu: http://www.youtube.com/wa...tUQORmow&feature=youtu.be

PS: kolik točí ten benzín AWD ve 130 na 6 a 5 stupeň? Díky za info.

2012-07-13 10:00:03

Ahoj vsichni,

jake jste kupovali bezpecnostni matky na disky - original Mazda nebo jine (jake)? Diky za info

Az dneska jedu na dalnici, tak dam vedet ty otacky behem vikendu.

MAX6  
J.
2012-07-13 10:23:37

Ahoj,já používám tyhle: http://image.made-in-chin...ine-Wheel-Nuts-SD2235.jpg a už bych je nikomu nedoporučil. Ohledně ochrany před odcizenim se asi bavit nebudu,to ochráněj všecky,ale jelikož tyhle matky používám nonstop celej rok,tak po 2 letech mam velkej problém na ně nasadit povolovací oříšek a i když tu matku vyčistim,tak za týden je zase zrezlá. Navíc po pár povoleních jsem zpozoroval,že ten bezpečnostní oříšek je nějakej vykloktanej. Úplně na prd,musim koupit jiný.

Otec má na M6MPS tyhle http://www.racetechdirect...ducts/IMG_5745%20copy.jpg Má je tam už 5-tym rokem a úplně supr. Nejsou zrezlý,daj se krásně povolit. Jen při dotahování mi to přijde trochu fórový. Když to dotáhnu vzduchovou pistolý,tak neni problém,ale když je chci ještě přetáhnout ráčnou,tak ten oříšek na tý matce musim trochu držet jinak by se mohl smejknout a poškodit si výstupky.

Kamarád má na Nissanu Primera tyhle: http://static.pepboys.com...s/uploads/lug_nuts_lg.jpg

Nemůže si je vynachválit a jezdí s nima celou sézónu bez problémů.

2012-07-13 17:03:44

doplnění k MAX6:

Ty první vypadaj fakt pouťově

Ty druhý jsem měl na sedanu 323 BA, kupoval jsem je za nějakých 600,- a používal rok a půl. Byl jsem s nimi spokojený, ale pozoroval jsem při dotahování to samé.

Poslední jde myslím o McGuard, mám je teď 1,5 roku na autě a vypadaj jako nový

2012-07-14 08:36:44

Tak, AWD manual benzin toci pri 130 km/h merene na navigaci a zarazene sestce cca 3200 ot./m (neda se to uplne presne na otackomeru odecist, je to kousek pod carkou oznacujici 3250).

Pri stejne rychlosti odectene na tachometru je to 3000 ot./m.

2012-07-14 10:27:48

Nazdar lidi,

tak jsem byl v Mazdě s těma horkýma trubkama v místě spolujezdce,servisák se mi na to podíval a je to od klimatizace.Říkal, že to není žádný problém, příští týden se mám stavit a během hodiny mi na to namontují kryt.

2012-07-14 11:30:11

To mně zase servisák v Mazdě v Hradci Králové, jak už jsem psal, po prohlídce místa řekl, že to je "s největší pravděpodobností" od chladicího systému - ten den jsem totiž klimu vůbec nepouštěl a trubky byly horké taky. Zatím se mi neozval, ač si bral můj telefon. Jsem zvědav, jestli Mazda zahájí svolávací akci - je vidět, že tenhle problém, naštěstí lehce řešitelný, mají všechny cx-5.

2012-07-14 11:30:14

to Yarsk: Díky Máš i odsledováno o kolik se liší tacho ve srovnání s GPS?

2012-07-14 12:48:35

Neverim, ze trubky jsou od klimy. Uz po par minutach po nastartovani byly horke jako prase. A ze by klima byla tak rychla? Ani neim, jestli jsem ji tehdy mel vubec zapnutou...

Co se tyce rozdilu v rychosti mezi tachometrem a navigaci, presne to odledovane nemam ale tachometr ukazuje cca o 5 km mene nez navigace (mozna je rozdil jeste vetsi). Vic se ridim navigaci, melo by to byt snad presnejsi. Schvalne se na ty rozdily podivam a napisu.

2012-07-14 17:27:11

Říkám jen to co mi řekl servisák, každopádně je to celkem jedno pokud mi to během hodiny zadeklují tak mě to nijak netrápí.

2012-07-14 21:00:27

Rozdíl mezi navigací a tachometrem je u Mazdy 6 cca 5 km. Ale tachometr ukazuje vždy o 5 km více ! Je to poznat i na ujetém množství kilometrů Dle tachometru je vždy celkové množství vyšší než celkové množství dle navigace. Rozdíl mezi tachometrem a navigací sleduji i při míjení informačních radarů na začátku některých měst - vždy je shoda s navigací. Takže v obci dle tachometru 55 a je to OK. Že by to u CX 5 bylo obráceně ?


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 99