Fórum - Téma


Nízké otáčky při zahřátém motoru


Fórum 121 DB (Autozam Revue) Nízké otáčky při zahřátém motoru

Informace o modelu: Mazda 121 DB (Autozam Revue)



2010-06-05 22:33:21

Dobrý den mám mazdu 121DB ,za studena má motor 1200ot/min a po zahřátí kolem 200ot/min. i méně, ale motor nezdechne akorát se to začne třepat ,když zapnu třeba světla tak se otáčky zvýší na 800ot .min a někdy při zapnutí světel otáčky nepřidá a jsou nízko ,nevíte prosím čím by to tak mohlo být .Jinak při jízdě auto jede docela v poho ,předem děkuji za odpověd .

2010-06-10 00:35:59

taky nam to mrska obcas dela. Tezko rict cim to je. V posledni dobe byl vymenen v podstate cely motor vcetne rozdelovace a kabelu (z jinych duvodu ), nova baterie, ktera v minus 20 toci starterem jak silena, ale tento neduh se obcas vyskytuje stale

2010-07-01 16:01:42

Díky za odpověd ,někdy se stává když přídám plyn a rozjíždím se na 1 tak to zacuká a musím se rozjet jemněji ,nemohlo by to být rozdělovačem ,měnil jsem svíčky i s kabely ,snímač otáček je v rozdělovači ,nebo se mýlím předem děkuji za odpověd .

2010-07-01 22:00:09

rozdleovacem to byt muze. Me to driv cukalo prave pri tech rozjezdech. kdyz jsme potom vymenili rozdelovac z noveho motoru, nastavili dobre predstih, zmizelo to. Ted jen obcas zakolisa pri nastartovani.

2010-07-08 22:58:51

Zdravím,díky za odpověd,na rozdělovači jsem pro jistotu dnes měnil palec a víčko a asi budu muset jet do servisu na diagnostku motoru,asi bude problém ve vstřikovaní polokarburatoru .

2010-07-09 08:18:56

Díky ,zkusím to a když tak napíši co mě to našlo ,ještě 1 díky .

2010-07-18 17:46:13

Zdravím zatím jsem to ještě přes tu diodu nezkoušel ,ted už jsou nízké otáčky pořád a když zapnu třeba světla tak jdou otáčky vždycky dolů na volnoběh,vypadá to spíše na problém alternátoru ,pokud se nemýlím.

2010-07-20 23:15:58

Zdravím alternátor jsem si půjčil a vyzkoušel jsem ho , ale bez uspěchů cokoliv zapnu na autě ,např světla nebo ventilátor tak otáčky na volnoběh jdou tak nízko až skoro zdechne motor, baterku jsem měřil při nastartovaní je na baterce 13,8v a po vypnutí motoru je na baterce 12,5v prosím o radu kde tu chybu hledat ,díky .

2010-07-23 11:47:28

Zdravím po odpojení LS na altíku motor drží otáčky volnoběhu v pohodě i při zapnutí jakehokoliv spotřebiče jsou otáčky stejné ,jakmile zapojím LS tak otáčky při zapnutí více spotřebičů motor zdechne ,dočetl jsem se přes internet že L je pro kontrolku dobíjení a S je přes spínací skřínku ,kdyby někdo měl schéma zapojení byl bych moc rád ,prosím o radu

2010-08-15 22:50:22

mam stejný problem po ohřátí motoru bublá skoro na hranici chcipnutí zapnu svetla nebo ventilator tak se to srovna ale naopak v zime než se ohřeje je motor vytočenej na 3tis. otacek jak se trochu ohreje pada na 2 tis. po uplnym ohrati opět bubla na hranici chcipnuti.......jo a mimochodem při jizdě mám mezi 2 až 3 tis.ot. díru kde motor netáhne dostanu se ke trem tisicum a zase se chytne dělá to zejmena na 3 a 4 rychl.stupen pri ohratym motoru......nevim uz co s tim a nikdo mi neni schopen poradit.....me napadla lambda ale to je asi blbost

2010-08-15 23:13:46

Zdravím ,ten samí problém u mě taky při studeném motoru kolem 2000ot. jakmile se to trochu ohřeje tak je tam k olem 1000ot a po uplném zahřátí buble skoro do zdechnutí ,nedej bože když zapnu kterýkoliv spotřebič tak to skoro chcípne a bohužel problém přetrvává ,taky mám podezření na lambda sonu to je jediný co jsem neměnil ,měl jsem to u dvou mechaniků co jsou poblíž , ale taky si stím nevěděli rady ,zbývá asi jít do značkového servisu.

2010-08-18 12:28:51

Zdravím dnes jsem si udělal tu diagnostiku pomocí diody ,při zapnutí klíčkem do 2 polohy dlouze zasvítila ledka a pak zhasla a žádnou chybu to nevyblikalo ,takže bez chyby ,ale bohužel při zapnutí jakéhokoliv spotřebiče jdou otáčky rapidně volnoběhu dolů ,prosím o radu ,kde by mohla být chyba ,předem moc děkuji.

2010-09-20 17:06:10

Zdravím ,auto jsem měl v autorizovaném servisu ,seřizovali throttle sensor ,směs paliva a seřizovali ventily ,,řekli mě že komprese motoru je bohužel horší ,ale seřídili to na výbornou ,ted když rožnu světla tak se otáčky lehce zvednou a vrátí se zpět na původní otáčky 820-900ot..při zahřátém motoru ,za studena točí 1300-1500ot.

Zase došlo k závadě nyní ,když nastartuji teplý motor tak otáčky jsou chvíly nízké a zapnu světla tak to skoro chcípne až po 2,až 3 min se zvednou otáčky na 820ot aji když rožnu světla tak to drží ,kdyby někdo věděl čím by to mohlo být byl bych rád ,jedině bych zase musel do servisu ale je trochu z ruky .

2010-10-17 18:28:22

Na kolik tě to vyšlo ? A co tam přesně s tím dělaly ? Díky za odpověd.

2010-10-17 18:57:36

Zdravím platil jsem 480kč ,což byla dobrá cena ,napsáno bylo, že seřizovaly směs paliva a jakousi klapku ,akorát je prostě ted problém ,že když auto na chvíly vypnu při zahřátem motoru a pak nastartuji se světly to chce chcípnout ,ale po určité chvíly se to srovná a drží 820ot i při zapnutí světel,někde je prostě zádrhel ,filtr vzduchový měněn ,svíčky ,palivový filtr

2011-07-05 11:57:20

Takže auto jsem měl opět v servisu a na 2 válcích motoru jsou bohužel špatné tlaky .

2011-11-28 21:00:39

Brat mal problem s mazdou 121 DB 1.3 53 kw - kolisali volnobezne otacky, motor pocas jazdy sklbal, vykon chvilami padal na nulu, autu sa nechcelo do otacok (dusilo ho). Po tyzdni haldania zavad sa ukazalo, ze stacilo vycistit palivovy filter v nadrzi a nadrz


Odpovědět