Fórum - Téma


NEZÁVISLÉ TOPENÍ WEBASTO V ZIMĚ - jak na


Fórum 6 GG / GY NEZÁVISLÉ TOPENÍ WEBASTO V ZIMĚ - jak na

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2010-10-29 23:14:15

vydrzi, ale ....

2010-11-07 20:55:25

Zdravím. Ve své mazdě mám také originál nezavisle topeni webasto, ale asi ho nemůžu nijak ovládat dálkově, protože mě začne topit až po nastartování motoru. Pokud se mílím, tak budu vděčnej za nějakej podrobnej návod a další informace, protože prodejce mi k tomu nic neřekl. K ovládání bych asi musel dokoupit nějaký ovládací modul, že?

Díky.

2010-11-08 11:48:19

Ahoj projeď si ostatní diskuze a najdeš tam, že ovládání hodinami stojí 12-15t vč práce a k tomu se nechá dokoupit ovládání na dálku od dalších zhruba 7t. Hodiny bývají umístěny vedle korekce světel a deaktivace airbagu spolujezdce.

2011-01-29 18:27:49

Ahoj, mám otázku zda je normální když mám vyplé webasto a nastartuju, třeba jen na chvilku a když vypnu motor tak je cca 30 vteřin slišet jak se točí nejspíš dmychadlo ve webastu ?? nebo nějk ve stručnosti vysvětlit jak to webasto má fungovat??

2011-01-29 20:43:27

je to normalne musi dohoriet to co v nom este je

2011-01-30 18:44:52

Tak konečně sem se naučil webasto naprogramovat ale když se mi spustí tak cca po 2 minutách přestane vytápět a na těch hodinách se zobrazí ( F---), nevíte co to znamená ??

2011-01-30 20:38:30

Ahoj, tento symbol - F - se mi také párkrát objevil, ale mám za to, že to způsobilo špatné naprogramování, tedy nyní, kdy už to vcelku zvládám, se to přestalo objevovat. Myslím, že se to objevilo vždy, když jsem naprogramoval dva překrývající se časy spuštění, tedy 1 třeba na 10.45 a dvojku na 10.55. Tím pádem tam možná vznikl problém a objevilo se to F ko... je možné, že tento symbol znamená něco úplně jiného, ale toto vysvětlení mi připadá logické.

2011-01-30 23:27:04

Přeměř si napětí baterie po zapnutí Webasta, nesmí být nižší než 10.5 ± 0.3 V po dobu 20 sekund nebo vyšší 15.5 ± 0.5 V po dobu 6 sekund.

2011-01-31 13:57:57

Tak sem to ted proměřil, v klidu napětí na akumulátoru je 12,7 V a když zapnu webasto tak je napětí 12,20 V po delší dobu. Nicméně myslím že problém bude s něčím jiným páč tato voltáž při zapnutí webasta by podle mě měla být niší a dál sem si všiml že z toho výfuku webasta nejdou žádné spaliny, takže si myslím že při zapnutí jde jen ventilátor a tomu by tak možná i odpovídal ten malý ubytek napětí.

2011-01-31 21:20:51

Tak myslel sem že to bude asi ňáká blbost ted mě napadlo se mrknout na akumulátor a zjistil sem že jeho hodnoty jsou 12 V, 61Ah, 540A takže podle mého je to moc slábý a to webasto to neutáhne ted mi udělejte radost a řekněte mi že to je tím

2011-01-31 21:34:56

No ten akumulator staci na samotne webasto, ja som mal taktiez taky slaby, ale webasto mi slo bez problemov, horsie to uz bolo potom so startovanim, nenastartoval som, baterka bola uplne vyslahana. Takze chyba bude niekde inde, mozno zhavic, mozno to chce len precistit, neviem.

2011-02-06 16:32:05

Tak dneska se mi uvolnil ňákej čas a mrknul sem nato ještě jedno popíšu co se stalo: pustím webasto a asi po 2 minutách zase ta chyba F otevřu haupnu a koukám že z motoru vychází kouř a vycházelo to od prostoru webasta a při pozorování odkud to vychází sem zjistil že jakoby to vycházelo z oběhového čerpadla a po chvilce to přestalo a tak sem se pak taky podíval na množství chladící kapaliny a zjistil sem že hladina je pod minimem. A proto mě napadlo že to dýmení z oběhového čerpadla by mohlo být zapoříčiněný nedostatkem chladící kapaliny.

Myslíte že sem na dobré cestě nebo mám pátrat po něčem jiným???

2011-02-06 17:19:40

hele mě to začalo kouřit,když jsem to měl centimetr nad full..je možný,že to dělá ta kapalina..zkuš doplnit

2012-02-07 12:03:11

Jak dlouho vám maká webasto po studeném startu při běžné jízdě teď v těch mrazech? Jsem se divil, proč mám o 1,5 litru větší spotřebu a včera jsem to pozoroval, jel jsem asi 25km kolem 20-ti minut, než se (pravděpodoně) vyplo. Že běží jsem usuzoval dle spotřeby (při brzdění motorem nebyla spotřeba nulová a dpf nemám). Přijde mě to divné, jesli běží tak dlouho, páč motor je na teploměrové provozní teplotě za 5 minut...

2012-02-07 14:56:34

taky by me to docela zajimalo jak ma spravne fungovat, protoze nekdy jedu cca 5km, motor ohratej a webasto po vypnuti motoru uz nedobiha a nekdy jedu 15,20km a po vypnuti motoru huci, tak nevim jestli se spina v nejakych intervalech, a nekdy se trefim do funkcniho a nedky do klidoveho intervalu?!

2012-02-07 17:31:53

Vzhledem k tomu, že tu je pořád -15 a na zemi uježděnej led, tak se motor moc při těch rychlostech neohřeje a webasto jede skoro pořád.

btw: myslíte, že webasto se přičítá k PC spotřebě? Já bych řekl že ne.

2012-02-07 18:43:33

Ja myslim, ze pricita, ale mozna me nekdo zkusenejsi vyvede z omylu...

2012-02-07 22:38:33

Zcela jistě ano...jak říkám, když brzdíš motorem a ukazuje nenulovou okamžitou spotřebu, tak pak (když pominu DPF) je to právě webasto.

2012-02-07 23:28:26

Chlapi, má na funkci webasta vliv stavu naplne v klimatizaci? mam ji asi prazdnou a webasto mi po nacasivani, nabehnuti, zacouzeni po chvili ukaze F a neropi. pri startu normalne zapne a prihriva, po vypnuti motoru dobiha, takze funguje. jen rpi to nacasovani na vytopeni predem po chvilce F ko...

2012-02-08 09:02:29

Moc rad by som vedel, aky prikon ma ten elektricky ventilator. Nezda sa mi totiz, aby len tak stiahol baterku o 0,5 V. Sa mi vidi, ze ta tvoja baterka (psycho205) je jaksi stara. Mozna sa na nu nestazujes a startuje dobre...

Co sa tyka vasich dymovych clon, tak to bude asi tym, ze v tak chladnom pocasi je vidiet sebemensi prud vodnej pary. Ani vas dych nie je v lete vidiet a v zime ano . A rysky su na to, aby boli hladiny medzi nimi


Odpovědět

1  2  3