Fórum - Téma


netáhne mi mazdička


Fórum 626 GE netáhne mi mazdička

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2010-04-04 20:16:48

mazda 626 r.93 2,0inetáhne prosím pomozte ,už nevím co :brzdy ok ,vzduch.filtr ok ,svíčky nemám klíč scháním,co mám zkusit ještě ta holka jede ,ale není to ono Díky pokud někoho něco napadne

2010-04-05 20:45:53

Ahoj, zkus rozmontovat a vyčistit celé sání:) nestojí to nic a když to tím nebude, aspoň ti to bude hřát u srdce, že si pro ni udělala něco dobrého:) no a nebo pak mě napadá jestli ti tam teče pořádně benzín? Ale nevím, na přesné diagnostikování jsou tu jiní, toť jen můj názor.

2010-04-06 08:23:03

Díky zkusila jsem to nic moc se nezměnilo ,benzín teče určitě někdy se ptám kam.Zkusím koupit sportovní vzduchový filtr uvidím a dík .

2010-04-06 18:18:11

Co tak palivovy filtr ?

2010-04-07 19:56:06

Sportovním filtrem asi nic nevyřešíš, závada bude jinde

2010-04-07 22:21:28

Je mi velice sympatické že jako žena se pustíte do takovéto práce. Diagnostikovat na dálku závadu je věštba z křišťálové koule. Předpokládám že máte M626i 2,0. Sportovní filtr nedávejte byl by to možná zbytečný výdaj. Jeho propustnost vyzkoušíte když vyndáte filtrovací vložku a zkusíte to kousek bez ní. Pokud nepojedete vyloženě v hustém prachu tak se za chvilku nic nestane. Pokud by to bylo lepší tak je to vzduchovým filtrem, ale nepředpokládám to. Palivový filtr se má měnit po 30 tis, km. To by se poznala nižší propustnost že by to netáhlo při vyšších otáčkách kdy je spotřeba větší a filtr už neprovede potřebné množství paliva. Pak je důležité časování a těsnost ventilů a časování zapalování, což se dělá jednoduše stroboskopem, kdy je vidět i činnost regulace předstihu. Čím vyšší otáčky tím dříve zapaluje. V poslední řadě je to opotřebování motoru, že těsnost pístů už není taková a motor má menší kompresi, což nepředpokládám, ale je to možné. Není potřeba hned generálka, ale jsou přípravky do olejů které kompresi obnoví na bázi polymerů. Že se do tohoto pouštíte jste moje krevní skupina a proto Vám chci poradit. Svíčky taky nemají podstatný vliv pokud jede motor na všechny válce pravidelně. Přeji dobrý večer Jarda

2010-04-07 22:58:38

Výborně dorka, ... stačí napsat na net "NETÁHNE" mi mazdička a obratem ruky dostaneš extra rozbor závad svého auta. Vykašli se na servisy /značkové, nezančkové/, to jsou přežitky, které z tebe zbytečně tahají peníze. Auto je strašně jednoduchá věc, závadu není třeba vidět, vůbec celé auto není třeba vidět, a už vůbec není třeba to napojit na diagnostiku, to jsou naprosté zbytečnosti. ............... Už delší dobu mám takový nápad, že po netu v podobném duchu založím lékařskou praxi, že by mi kámoš třeba ráno napsal mail - "zdar, vstal jsem a je mi divně" a já mu po chvíli diagnostiky a přenosu energie na dálku okamžitě zaslal diagnozu - "máš vrozenou vadu na miliontřistatřicátém úseku DNA, což ti způsobuje sníženou imunitu v zažívacím traktu v důsledku čeho trpíš žaludečními vředy".

2010-04-08 06:39:36

dík ,ale motor bude ok ,je tam nějaká mech.chyba někde se přicpává v sobotu zkusím nádrž .Ona totiž chvílemi nejede,ale pak jak když jí pustí vystřelí jako kdyby se vyndal špunt tak si myslím nádrž a palivový filtr no prostě sobota do té doby jezdíme .

2010-04-08 06:44:42

ještě jedna prosba u mazdy 626 r.v.86 byl filtr i na benzínové hadici takové konické sítko na 626 r.v.93 se ztratila nebo jí nemůžu najít Díky

2010-04-08 12:01:53

Fuell Filter oba v nádrži

http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=51669

o jiném nevím ,Já mám Diesel

2010-04-08 12:40:29

Tu měl manžel ,92 po ní už zbylo jed čerpadlo ,přeji hezké poježdění

2010-04-10 18:07:40

podobný problém jsem řešil taky, nakonec to byl poslední díl výfuku. Něco v něm zrezlo a ta vycpávka se uvolnila a střídavě ucpávala výfukovou rouru zevnitř. Jednou to jelo a za chvíli zas ne. Přitom tlumič zvenčí byl v naprostém pořádku. Třeba ti tato moje zkušenost napoví.


Odpovědět