Fórum - Téma


Nestartuje za tepla - vstřikovací čerpadlo


Fórum 626 GF / GW Nestartuje za tepla - vstřikovací čerpadlo

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW



2016-01-12 09:03:24

Ahoj, omlouvám se za duplu, ale nenašel sem že by to někdo předtím rozseknul. Mám 626 GW diesel 1,9 didt a klasický problém tohoto auta - odchází vstřikovací čerpadlo a nestartuje za tepla. Teď už je ve fázi, že nenastartuje i 4 hodiny. Pokud naskočí, přede jako kotě. Máte někdo zkušenosti, že by třeba šlo vyměnit jen některý senzor v čerpadle? Nebo třeba jiný tip co s tím? Nebo zkušenost kde to v servisu dokázali vyřešit levně? Díky moc za info!

2016-01-12 13:57:12

Nevím jestli Ti to pomuže, ale mě podobně zlobila 323 DiTD. A přišel jsem na to náhodou, byla zoxidovaná kostra na startéru.

2016-01-12 14:27:16

korbencz: Určitě je to vstřikovacím čerpadlem? Není to náhodou SCV ventil?

2016-01-12 15:11:15

magnetto: No rekli mi to v servisu Mazda, ze pokud nestartuje za tepla a porad se prodluzuje doba chladnuti, je to resitelne jedine vymenou vstrikovaciho cerpadla. Takze diky za info! mas k tomu nejake dalsi zjisteni? jak to diagnostikovat?

2016-01-12 15:19:41

korbencz: Táto vec uz bola riesena na sk fore jap.....eu pohladaj tam. Myslim ze je tam ze to je spil ventilom na vstrekovacom cerpadle ale radsej pocitaj a najdes riesenie. Rovnaky motor a problemy mla 323 626 a premacy tak hladaj aj pod nimi.

2016-01-12 15:19:50

korbencz: No jasně, servis MAZDA Tam označili mé BJ za kombík a nabízeli generálku motoru za 85 000 bez DPH

Hele, normálně si sežeň SCV ventil a vyměň ho kus za kus. Toto je sice sázka do loterie ale je lepší vyhodit 1000 Kč za SCV který pak můžeš opět prodat jako "špatně koupený díl" než kupovat celé čerpadlo. Pokud by to bylo čerpadlem, nenastartuješ snad vůbec. Ono tyto známky nemoci svědčí přesně tomu, kdy chtěl můj kámoš (konkrétně uživatel "Mikes77") koupit celé čerpadlo z mé "červené" BJ. Nakonec jsme to udělali tak, že jsem objednal použité SCV od "mazdabrod" a ten jsme vyměnili. Hm.. a výsledek? Startuje to hned na poprvé.. Původně byla diagnostikována porucha čerpadla (v servise samozřejmě) kde by si namastili kapsu a potom by našli nějaký starý SCV z vraku.

Hele, ono je jednoduché vyměnit díly ale je potřeba nad tím trochu přemýšlet jestli věřit lidem co s tím mají zkušenosti nebo servisům co chtějí vydělat..

2016-01-12 15:32:34

magnetto: presne takovou radu sem tu doufal, ze mi nekdo da ;) diky moc! zacnu shanet, litr klidne jeste ozelim i kdyby to nepomohlo..

2016-01-12 15:36:44

korbencz: Posílám interku

2016-01-12 17:46:02

korbencz: pokud chces mam tu dve nefunkcni cerpadla - netlaci naftu takze by tyto veci mohli fungovat, pokud by si chtel vyzkouset tak mohu vzit do auta, pres prahu jezdim casto....

2016-01-12 19:12:25

vitouch: Napíšeš že máš dvě nefunkční čerpadla s tím že by mohli fungovat??

2016-01-12 19:33:35

magnetto: ne cele cerpadlo ale ty ventily by mohly fungovat, cerpadlo ma rozbity pistek....

2016-01-12 19:36:07

vitouch: Jo ták To je dobrá nabídka

Nejdřív jsem ho směroval na SCV tak uvidíme, třeba se bude něco hodit k něčemu

2016-01-12 20:20:10

vitouch: diky za nabidku! Uz mam rozjednany jeden ventil, ktery je doufam 100% funkcni, nemam moznost zkouset dvakrat. Pokud to rychle nevyresim, auto obratem prodavam. Sem na aute zavisly, nemuzu ztratit tyden pokusem.. Pokud by se situace zmenila, ozvu se.

2016-01-14 21:10:55

měl jsem ten samy problem...a bylo to čerpadlo.rapas vyšel na cca 18000 bez dph ale uz 4 roky slape jak hodinky a vykon se zvisil o polovinu oproti tomu jak to jelo...ze zacatku stacilo pri startu odpojit snimac teploty chl.kapaliny...dost spatny pristup tak jsem použil rozpinací tlačítko v obvodu.pak se to ale zhoršovalo natolik že když se auto zahřálo tak i během jízdy postupně zkonávalo až upně zhaslo...nastartovat šlo až po uplném schladnutí a pouze při odpojeném čidlu teploty...takže....hodně štěstí


Odpovědět