Fórum - Téma


Nestartuje motor 2,0 D 105kW


Fórum 6 GG / GY Nestartuje motor 2,0 D 105kW

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2016-04-01 07:34:59

Zdravím všechny příznivce Mazdy,

prosím vás všechny o pomoc. Nelze nastartovat motor. Nejprve to začalo obrovskou turbo dírou, do 2 000 otáček se vůbec nic nedělo, pak silný výkonový nárůst. Následně velké kolísání volnoběžných otáček, motor skoro zdechnul jak moc klesly. Po dalším nastartování opět kolísání otáček a přidal se k tomu i nouzový režim. Pak jsem už nenastartoval.

Auto jsem musel odtáhnout na laně do servisu. Ale bohužel tady to už má tři dny rozdělané a začíná se točit v kruhu. Začínám být z toho zoufalý. Zjistil, že tlak na railu je 200 mega, signál do vstřikovačů taky jde. Motor točí jak splašený ale nenastartuje

Máte někdo nápad co prověřit?

Předem děkuji za nápady

Tom

2016-04-01 09:42:02

Nevim , co snimac vacky ?

2016-04-01 10:10:31

tojsemja: Ten myslím taky kontroloval. Mluvil něco o možnosti přeskočení zubů a k tomu to kontroloval. Nic tam nenašel. Vše se tváří v pořádku

2016-04-01 10:51:49

Kdyby preskocily zuby , tak je motor ko, jestli je snimac ok, motor toci bez nejakych zvuku a cerpadlo dava a nechyta, tak pak jedine RJ. Ale to se mi nezda

2016-04-01 11:32:48

Zvuk je naprosto normální, žádný rachot nebo třeba kovové zvuky

2016-04-01 12:26:46

Tak musi zjistit, jestli vstrikovace vstrikuji.

2016-04-01 12:28:11

Signál tam jde, ale zatím ještě neví jestli i vstřikují

2016-04-01 12:34:27

Tak budes muset pockat

2016-04-01 12:36:01

Jj, chtěl půjčit vstřikovač z vrakoviště a udělat nějaký pokus.

Ještě je ve hře pokažený SCV ventil, ten snad taky půjčí

2016-04-01 13:07:51

Tak ti preji mnoho stesti

2016-04-01 13:09:03

Díky, už jsem z toho zoufalý Jsem zvědavý na co se přijde

2016-04-01 13:09:52

Dej potom vedet

2016-04-01 14:11:37

Jj, dám, pokud mě do té doby z toho neklepne.

2016-04-06 08:22:13

Problém vyřešen. Byla to nakonec úplná kravina. Byla zoxidovaná kosta. Je to místo kousek od pojistek a je tam v plastu přidělaná hromadná kostra. Nebyl problém mezi karoskou a plechem pro to hromadné místo. Oxidace se schovala dovnitř toho plastu... Proto se při prvním průzkumu na to hned nepřišlo. Ale teď auto šlape zase jako hodinky

2016-04-06 09:29:07

tom87: No, hlavne že na na to prišlo a že ti to už ide. Inak sa ti mohlo stat, že vysolíš kopu prachov, kým by si to opravil.

2016-04-06 09:54:03

Tak naštěstí to nestálo až tak moc. Obával jsem se mnohem větší částky, vzhledem k tomu jak dlouho mu trvalo než na to přišel. Týden to tam měl. Nakonec si naúčtoval jenom 8 hodin práce.

2016-04-06 10:39:56

Slava hlavne ze facha, taky s tim bojuju


Odpovědět