Fórum - Téma


Nestartuje - ale točí a svítí


Fórum 6 GG / GY Nestartuje - ale točí a svítí

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2010-01-27 10:30:10

Ahojte, až do dneška mazdička poslouchala na slovo (2004, 1.8). Ráno jsem přijel do práce, hodinu na to jsem nenastartoval. Auto točí, kontrolky svítí, jako by tam nešel benzín. Mám pocit, že čerpadlo při otočení klíčkem nezabzučí. Pojistku jsem pro jistotu vyměnil. A přestal fungovat větrák.

Nějaké nápady?

2010-01-27 13:26:36

Jeden bych měl, a neber to ve zlém

Pokud si slyšel bzučení čerpadla a ted ho neslyšíš...a pojistky máš "ošetřené" (větrák má jinou pojistku)...

a pokud je čerpadlo v nádrži, jak bývá obvyklé (nemám ted benzín, ale měl sem...a byl tam taky BOSCH)

..ze zkušenosti vím, že stačilo PŘIMĚŘENĚ poklepat na hrdlo, resp. místo kde je čerpadlo a asi i měřák hladiny paliva umístěný. Nevím, jak to má 1,8 M6...ale možná je tam přístup z kufru u podběhu, nějaké víčko. Benzináci poradí.

Pokud je jen seklé (zatuhlé), může to pomoct...mi se to v mrazech stávalo, bušil jsem do toho pak bez respektu

No, možná je dobré vzít si na to pomocníka a tukat při startování... Good luck!

2010-01-27 15:47:28

Dík, aniž bych využil tvou radu, přišel jsem po dvou hodinách k autu, že ho odtáhnu do teplé garáže, a naposled zkusil startnout. V pohodě, motor naskočil okamžitě a větrák se roztočil Nechápu souvislost ani nic jiného, protože mrzlo dál, jen trochu míň, takže pokud bylo něco zamrzlé, rozmrznout to nemohlo. Jsou věci mezi nebem a zemí...

2010-01-27 16:20:35

Nemusí to být věci nmezi nebem a zemí, i když občas se zázrak přihodí ale může se stát, že ti brzo něco odejde. U starého auta jsme to měli stejně, jednou nechtělo naskočit, přišli jsme, že ho odtáhneme a ono naskočilo, na testu motoru nic. Po druhé zase a např. druhý den opět naskočilo, test motoru opět nic, vše fungovalo. No a nakonec už nenastartovalo vůbec (avšak až po čtvrtém opakování předchozího), respektive po startu běhalo nepravidelně a chcípalo. Tehdy odešel nějakej elektronickej čuramajdlík a dle vlhkosti se mu chtělo fungovat či stávkovat, dokud neodešel úplně...

Takže ti přeju, aby to u tebe byla jen náhoda, ať Mazdička slouží bez problémů

2010-01-28 20:14:14

Castor, do coho si busil?

Do nadrze odspodu?

2010-01-29 07:21:50

Ne,ne... psal jsem, že z kufru! Potíž je v tom, že vážně nevím jestli to má M6 benzín taky tak, jestli je tam pod koberečkem víčko...a pak už příruba do nádrže s trubkama na benzín, dráty pro pro měření hladiny...atd.

Doufal sem, že BENZINACI PORADI

Tak TADY jsem bušil. A věř, že úspěšně... Vlastně poprvé, jak se mi to stalo - seklo se mi čerpadlo, tak jsem ho i výtáh a doma zkůšal - chodilo normálně, klasika. Pak, většinou v brutálním mrazu(něco jak ted byl), se mi to stalo cca3-5x(za 7let co sem ho měl,90-97). Stačilo jen "dobře míněnou ránu" třeba násadou kladívka (jiskry ne,že ).

Dodám, že zmíněné auto byl FIAT TIPO..a případným "rýpalistům" hned preventivně pisnu, že auto bylo skvělé jak motoricky, tak výbavou a zpracováním...jen ta koroze. Ta mi sežrala auto. Jenže já jezdím denně po cestě, která se rovná solné lázni (sil.11, OV-OP), kdo zná...ví svoje. Silnice duchů... Ale, zpátky k Mazdě (o které jsem doufal, že antikorozně je někde jinde,že... ) Předpokládám, že čerpadlo bude Bosch...tak jako u většiny vozů se vstřikováním, ale je to přeci jen už páár let, hmm

Tuhle "radu" jsem psal "operativně" kolegovi v nouzi... ...tak NAPIŠTE někdo, kdo má M6 v benzínu..jak to má s tím čerpadlem mazda teď! Vím, že třeba Opel mel čerpadlo až u motoru..atd

2010-01-29 17:09:00

Čerpadlo je pri L3 (benzin 2,3i) v nadrzi. Ale serie ma, že palivový filter je tam tiež (logika, musi byt pred cerpadlom). A mne sa fakt nechce vyberať čerpadlo, aby som mohol vyčistiť palivový filter. Ale na jar sa do toho pustím.

Ja som mal teraz v mrazoch problem so startovaním, tiez tocil a neodpalil. Zatial pomohlo, ked som do nadrze nalial odstranovac vody z benzinu. Odvtedy na 1 krat nastartuje.


Odpovědět