Fórum - Téma


Nestale otacky a cukani


Fórum Xedos 6 (CA) Nestale otacky a cukani

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2  3

2010-04-07 22:04:33

mám podobný problém na 6ce, ale cuká mi to jen za studena a pak v pohodě, ale ty otáčky mi taky jen při vyřazení vyskočijou když jednu a ajkymile zastavím tak je to zase v pořádku. A ještě mám zvýšenou spotřebu cca o 1-2 litry. Pozoruješ taky narůst spotřeby?

2010-04-08 15:27:44

Presne takhle to mam, mam otacky v klidu na tech 800 a kdyz se auto da do pohybu, tak se zvysi na 1300 cca, kdyz zastavim, zase se ustali na 800, nevim...me to zase cuka pri zahratem motoru, zastudena to je uplne v poradku(ty otacky)...Taky mi to zaclo zrat vychazi mi to o cca ty 2litry navic...

2010-04-09 12:17:15

nevim jestli treba neni chyba v servu od plynu (mas tam treba tempomat?) nevim jak je to u 6ky, skus zacit tam... je mozny ze mas proste to servo jak ovlada plynovy ventil vadny, kdyz rikas ze ti to jakoby neposloucha nohu...

2010-04-09 12:19:28

mimochodem kdyz jedu a treba brzdim tak se taky zvysi spotreba protoze se zapnou brzdovy pumpicky ne? to je jasny ze kdyz stojis a nic nedelas ze sou otacky jiny nez kdyz jedes na neutral z kopce a brzdis, treba ja na neutral nejezdim skoro vubec, brzdim motorem a spotreba je cca o 2 litry mensi nez kdyz sem jezdil z kopec na neutral (sme na vysocine, to je furt nahoru dolu)...

2010-04-10 23:19:46

Ja na neutral taky nejezdim, jen jsem to tak vyzkousel, kdyz proste frcis a slapnes na spojku tak Ti maj otacky klesnout az na tech 800 kdyz ji podrzis tu spojku a me spadnou na cca 1300 a tam se drzi porad dokud nezastavim, klidne i bez brzd, proste kdyz se auto uplne zastavy, tak se otacky ustali, ale pri rozjeti(na neutral treba z kopce) se zase zniceho nic zvednou a spadnou az dokud zase auto nebude uplne zastavene...

2010-04-13 13:06:30

tak ja nevim, treba posilovac volantu bude neco brat, airbagy, nevim co vsechno, pokud jsou ustalene kdyz stojis a nekolissaji moc bych v tom problem nevidel, pokud teda neni nejak ovlivnen vykon motoru pri jizde, 800-1300 rozsah kdyz maximalne je 8000 bych asi nevidel jako nejaky problem, zkusim to nekdy az si vzpomenu skouknout jak se to chova u mne a v jinych autech...

jo ono to spadne na 1300 a drzi se to? to bych nevidel uz vubec jako zavadu, kdyz jedes...

2010-04-14 00:05:06

Nevim, ale drive to nedelalo, zaclo to zniceho nic...

2011-02-26 12:42:43

je zajimavy Jardo že mne to začalo delať to sami ... pred tydnem sem zaslepil EGR ale to s tym nic nema myslim. Skor som čistil škrtiacu klapku a všimol som si že mam to koleno na sani čo ide ku škrtiacej klapke prasknute ten plast stvrdol a praskol tak som to zalepil paskou. Neviem či to ale dakde neprisava a preto nedrzi vyššie otačky motor. Alebo je tu ešte jedna možnosť a to že doteraz to prisavalo a považoval som to za norm. a teraz je to až normalne. Každopádne je to zajimavý

2011-02-27 21:05:21

No, ono je to těžký, protože jsem zaslepil EGR a čistil taky klapku škrtící v jeden den a Ty jsi to udělal taky, takže možná tam bude někde problém, dokonce jsem i já měl praskej ten krk co vede do sání. Já to každopádně neřešim, naučil jsem se s tim ezdit, jen jak jsem psal o tom škubání, že to jakoby "neposlouchá nohu" tak, že to musí souviset s otáčkama, protože to cukne když motor ty otáčky nemá, prostě kolem těch otáček to cukne, já nevim jak bych to popsal, měuž udělala tolik záhad a brouků do hlavu, že už to neřešim. Budu dávat pryč nejspíš, protože už mě to přestalo bavit, pořád nějaký záhady, teď jsem jezdil za 7litrů (ty nemachruj, že máš 5 ) a teď mi přijde, že jezdim za 10 a jezdim pořád stejně, lehká noha. Neřešim už, neumim Ti odpovědět proč to dělá, ty otáčky se zvednou až když se dá auto do pohybu, jestli s tim má co dělat EGR nevim, klapka asi ne a ten krk možná, nevim.. Cuká Ti to?

2011-02-27 21:13:04

nie vobec mi to necuka romyšlam o jednom o tom snimači otvorenia klapky či sme ho nemohli pokaziť alebo či to dostatočne doviera pri napore vzduchu klapku. Možno to všetko sposobuje prisavanie vzduchu

2011-02-27 21:19:58

Tak u Tebe to potom nemusíš brát jako vadu, mě to nevadí, ať si to klidně dělá, já si to jen spojuju s tim trháním nebo jak bych to řekl, ale třeba to je se vstřikem něco, už vážně nevim a nemám se v tom jak hrabat, tak to seru, teorií je hodně a já to nemám jak odzkoušet a na servis prdim, tam to ani nenajdou a nasolim tam prachů jak sviň a když se poptám co to může být, tak řeknou ty moje teorie, takže to prdim..

2011-03-04 13:22:57

jop tak a dnes sa to najdenou vyrešilo tie otačky sú zasa v norme nechapu to nic som s tym nedelal akurat se tak oteplilo ... mozno mi klesla hladina oleje ta je ted na F-ku ale byla určitu dobu asi 2000km nad. Inac zadne zmeni neboli provedeny.

2011-03-08 22:28:42

Ahoj, ty zvýšený otáčky při jízdě na neutrál jsou normální. Mám F. Mondeo a to dělá to samý. Někde jsem četl, že jakmile zaznamená řídící jednotka pohyb auta, tak preventivně zvedne otáčky motoru kvůli posilovači brzd. Záleží přitom kolik máš zapnutých spotřebičů,jak rychle jedeš, stav dobití baterky, teplota motoru atd.

2011-03-12 14:23:06

parada no ... nam nas starej 323 zvysovalo takto otacky pri vymacknuti spojky takovej automatickej medzi plyn aby nezablokovalo kola

2013-01-30 01:02:00

čaute, mám problem s otáčjkami a cukanim, ked pustim nohu s plynu tak cukne, ked pridam uplne minimum tak tiež cukne, niekedy ked zošlapnem spojku tak mi otačky spadnu na cca 500/600 ale motor nezhasne, neviem ale jeden známi mi povedal že to može byť potenciometrom, taktiež ked hadžem rýchlosti smerom na hor tak od cca 1800 až 2200 otáčok tak cukne, to iste mi robí ked idem pri 1600 otačok na trojke, motor trhne, pomali som povybíjal zuby, jeden mi poradil aby som odpojil kabel a skusil tekto, VID foto, ked som ho odpojil tak na volnobehu malo auto cca 1000 až 1100 otáčok a zdala sa mi jazda čistejšia ale tieš to robilo hluposti najme ked som dal dole nohu s plynu, auto cuklo, ked osm šiel cca 30 km za hodinu na a jemne som pridal talk auto trhlo, neviete mi poradiť ? bol som na diagnostike neukazala žiadnu vadu motora, taktieš som vyemnil filtre sviečky a kable, može to byť v rozdelovači ?? klapku som tieš čistil na dvakrat, mám mazdu 323 C BA 1.8 GLX 84 KW 1995, dakujem

2013-01-30 01:04:08

čaute, mám problem s otáčjkami a cukanim, ked pustim nohu s plynu tak cukne, ked pridam uplne minimum tak tiež cukne, niekedy ked zošlapnem spojku tak mi otačky spadnu na cca 500/600 ale motor nezhasne, neviem ale jeden známi mi povedal že to može byť potenciometrom, taktiež ked hadžem rýchlosti smerom na hor tak od cca 1800 až 2200 otáčok tak cukne, to iste mi robí ked idem pri 1600 otačok na trojke, motor trhne, pomali som povybíjal zuby, jeden mi poradil aby som odpojil kabel a skusil tekto, VID foto, ked som ho odpojil tak na volnobehu malo auto cca 1000 až 1100 otáčok a zdala sa mi jazda čistejšia ale tieš to robilo hluposti najme ked som dal dole nohu s plynu, auto cuklo, ked osm šiel cca 30 km za hodinu na a jemne som pridal talk auto trhlo, neviete mi poradiť ? bol som na diagnostike neukazala žiadnu vadu motora, taktieš som vyemnil filtre sviečky a kable, može to byť v rozdelovači ??alebo egr ventil, ked ja ani neviem kde to je, a ten potenciometer sa dá vyčistiť alebo ?? klapku som tieš čistil na dvakrat, mám mazdu 323 C BA 1.8 GLX 84 KW 1995, dakujem

2013-01-30 10:34:24

typnul bych to na to TPS, jestly jsi ho sundaval tak muže byt špatnně nastavené,

2013-01-30 11:08:33

čo je to vlastne TPS,a ako sa to nastavuje ?? inak sa mi zdá že mam o dosť vyššiu spotrebu, viem že je aj zima ale nemže to byť niečo spoločne s tým TPS, nemá to nejaký vplyv ?

2013-01-30 16:43:51

TPS je to čidlo který jsi odpojil na te škrtící klapce da se proměřit voltmetrem, koukni do manualu jestly tam je workshop a tam bys měl najít co a jak na tom čidle proměřit

2013-01-30 16:45:00

spotřeba muže zpusobovat lambda sonda


Odpovědět

1  2  3