Fórum - Téma


Nestálé otáčky


Fórum 6 GG / GY Nestálé otáčky

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2010-04-07 21:32:50

Zdarec,

mám diesel verzi 105kw s DPF a při vyřazování např. ke křižovatce, mi v yskočí otáčky na 1000 ot./min, jakmile zabrzdím, otáčky spadnou do klasických volnoběžných otáček. Při studenem startu se otáčky drží na již zminovaňovaných 1000 ot./min a po zahřítí klesnou. Setkal jste se někdo s tím, popřípadě nevíte proč se to děje?

Díky za každou radu.

2010-09-25 00:19:45

Tak tenhle problém opravdu řešit nemusíš... Je to normální...

2010-10-02 01:34:09

To jo to normální je Já mám zas problém malinko jiný.....Ve chvíli kdy už stojím a motor frčí na volnoběh mi otáčky vyletí na 1100 otáček a po prošlápnutí plynu zase spadnou na těch cca 800. Tam to vydrží cca 4 vteřiny a zase to vyletí na 1100 otáček...A takhle pořád dokola dokud se zase nerozjedu...Přijde mi jako by se neustále spínala sahara...Toto se mi dělo u mého minulého auta (Toyota Celica T23), kdy to byla opravdu sahara a příčina byla ta, že to byla amerika a jednotka byla přizpůsobena teplotám v USA a proto sahara chladila 5x častěji než normálně. Tadyhle u té Evropské šestky mi to normální nepřijde. Info navíc je to, že ty otáčky nespadnou do normálu jen tehdy když prošlápnu plyn ale když to nechám tak se to po nějaké době vrátí do normálu samo...To je věc na zamyšlení

2010-10-02 12:28:39

Zdarec, tohne už normální není... Můžou to být- neustálá regenerace filtru-to by šlo zjistit na diagnostice, nebo špatný ventil regulace tlaku na čerpadle-ten odchází velice často.... Když tak se stav... Tyto ventily mám skladem-stojí něco kolem 2500, - Kč... Chtělo by to vidět...

2010-10-02 12:57:38

Jaký máš vůbec model... Rok atd.???

2010-10-02 17:32:45

Ahoj...Je pravda, že jsem s kamarádem špekulovali nad tím, že by to mohl dělat ten SCV ventil.Nevím. Kámoš se to někde dočetl. Každopádně na diagnostiku to bude potřebovat asi v první řadě. No a co se týkámého modelu tak mám M6, 2.0 Di , r.v. 2002, 89Kw, 121 koníků

2010-10-03 03:10:02

Aha, tak ty máš ještě ten starý model... Tak to odpadá to DPF... Viděl bych to na SCV... Ale jen tak pro jistotu se podívej na stav turba, kolikrát jsem se shledal s tím, že bylo větší množství oleje v chladiči vzdchu, pak se otáčky zvyšují tím olejem... Nejlepší je, když ho celý vymonuješ a otočíš, jestli z něj poteče olej tak se v brzké době připrav na turbo... Jinak na tenhle model je SCV dražší a ani ho nemám skladem, jen starší...


Odpovědět