Fórum - Téma


Nesmyslná výbava automobilů


Fórum Pokec všeobecný Nesmyslná výbava automobilů




2009-09-28 11:17:40

Mazdárek všem

Před časem mi byla nabídnuta ke koupi Audi A4 TDi r.v. 2006, kterou jsem však odmítl, protože ve výbavě neměla určité věci, které v autě chci a také je ve své M6 mám.

Nyní znovu, A4 2006 a řekl jsem nechci už při výčtu výbavy, i když šlo zdánlivě o prkotinu, ale o prkotinu, kterou v autě chci. Vůz má dvouzónovu aut. klimu, 6 airbagů, ABS, ESP, navigační systém (s velkým monitorem), ovládání na volantu, příplatková sportovní sedadla, v té době také příplatkové (tento typ) 17" hliníky, audio s 10ti reproduktory atd. A nyní přichází to, co mne zarazilo: v zadu jsou švihadla, rozumějte kličky na stahování oken tedy elektrika jen v předu. Nevím, ale když si někdo připlácí za sedadla, za kola, za audio atd., tak proč proboha ty kličky vzadu přitom v celkové pořizovací ceně vozu (kolem milionu) je to prakticky korunová záležitost

Jsem jediný, kdo tohle nějak nechápe, nebo je nás zde víc?

Popřípadě s jakou nesmyslou výbavou jste se setkali vy?

doris  
Doris
2009-09-28 12:09:21

U koncernových plechovek se tomu vůbec nedivím, je to ostuda. Tam si člověk málem připlácí i za volant, aby bylo jak otáčet kola...... Navíc Audi je v kvalitě a spolehlivosti jen průměr, někdy spíše podprůměr (životnost turba cca jen 50-70.000km - info od mechoše, co tyhle vozy opravuje), což je v silném kontrastu s cenou. Jediná silná karta je image značky. U výbav je to různé, největší "zábavu" vidím vždy při konfigurátoru u Škodovek..... Pěkně to pak naskáče, aby z toho bylo aspoň trochu důstojněji vybavené auto.

2009-09-28 12:30:11

No právě, to je ono. Je sice pěkné, že mají zavedený systém příplatkové výbavy, že si člověk vybere co potřebuje, ale nemusel by člověk připlácet za prkotiny, jako el. okna, zvlášť u vozu jako je A4.

Jinak ze systému příplatkové výbavy jako takového by si měli vzít příklad Japonci, kteří stále nenabízí takové možnosti kombinace. Člověk si zkrátka nemůže k nějakému základu vybrat výbavu jen takovou, jakou chce nebo potřebuje.

doris  
Doris
2009-09-28 14:57:43

Přesně jak píšeš. Ono bylo by ideální kombinace obojího, taky mi pár věcí na M6 chybělo a není možné si je doobjednat, případně to Mazda ani nenabízí.... Jinak některé příplatkové prvky jsou cenově fakt síla. U auta střední třídy, jako je Audi A4 by už myslím taková základní věc jako el. okna měla být samozřejmostí i vzadu. Je to takové druhořadé, když si sednu do auta za takovou cenu a do kolena mi naráží klika pro stahování okénka.....

2009-09-28 17:35:15

Sice to tu je o osobácích, ale když šéf chtěl kupovat novou odtahovku do 3,5t, tak mě zarazilo, že např. Ducato má v základu "kuřácký paket", nikde přesně není popsáno, co obsahuje, ale má ho. Naproti tomu krom ABS a jednoho vaku z bezpečnostní výbavy nic Nemluvě o tom, když chcete např. dvoumístné uspořádání, odpruženou sedačku řidiče a boční vaky k tomu. To neumí udělat.

Na Pohodě jsme měli možnost skrz na skrz prolézt dvě new Mazdy 3. Je to samozřejmě něco jiného, nechci srovnávat dodávku s trojkou, ale já si toho nevšiml, ale kuřáci plakali V celém autě nebyl popelník, což v době, kdy se kouření omezuje je zajímavý krok. Jestli pozitivní, prokážou až prodeje. Radek

2009-09-28 20:30:44

Mě trošku zarazilo u Premacy z roku 2002 rádio na kazety . Sice si pouštím jen rádio JIH ale tady asi v Hirošimě zaspali dobu ,nebo těch rádií měla Matsusita hodně na skladě.Ale zase na druhou stranu jiná auta rozhodně neměla v roce 2002 v základu rádio a klimu.

2009-09-28 22:01:14

no ono je to dost jedno protoze kazde kuracke prase odklepava popel z okenka a vajgly tez za jizdy vyhazuje z vosu. Nesnasim kuraky , nesnasim ten smrad z cigaret a nesnasim auto po kurakovi.

Koureni cigara odvadi pozornost a schopnost manevrovat pri krizove situaci.

Koureni v aute je stejne nebezpecne jako telefonovani s mobilem v ruce.

Je dobre ,ze se do novych aut nedavaji popelniky ,ale stejne to nic nevyresi, akorat bude vice vajglu podel silnic, protoze jeste je par kuraku co ty smrdute vajgly hodi do popelniku v aute.

Mam chut zabijet kdyz jedu za nejakym kurakem co mi vyhodi vajgl pred auto, predstava ze mi ten jeho vozuzlanej vajgl vleti do meho auta a propali mi sedacku tak toho kuraka asi zadupu.

Vyhazovani vajglu za jizdy z okenka bych pokutoval

Co se tyka tech novejch trojek tak me osobne moc nenadchly. A co me vylozene rozcarovalo tak byly odkryte srouby uvnitr loketni operky. To tam dohaje ti sikmoocaci nemohli dat krytku ? korunova zalezitost a pritom to ani v jedne ze dvou predvadenych aut nebylo.

Proste mazda 3 se u me neujme :)

2009-09-29 01:14:04

o výbavě mi nemluvte. Když kontroluju co má Xedos 6 po 96tým a před tak se nestačím divit co všechno soudruzi z japonska z toho očesali. Osvětlení tlačítek okýnek už není, podsvětlená přihrádka u spolujezdce není, popelník osvětlenej není, kontrolka námrazy, otevřených dveří, pásů, osvětlení klíčku na startování není, kryt motoru není atd. Místo aby byla výbava lepší je auto dost očesaný což je fakt vostrý. To se jinde nevidí

doris  
Doris
2009-09-29 09:16:20

Tak to je asi stejné i u jiných značek, taky jsme byli nemile překvapeni, když jsem pořídili novějšího Nissana, kde bylo mnohé z horších materiálů a taky tam plno věcí chybělo, byť se jednalo o drobnosti. Je to škoda, no. Nejvíc mi ale vadí, když se šetří na základích a pro provoz životně důležitých součástech auta, to je pak k vzteku....

2009-09-29 10:47:10

S těmi popelníky: ačkoli nejsem kuřák, tak mi přijdou popelníky ve většině aut jen jako nutný doplněk, neboli jsou tam jen ze zvyku. Důvod? Většina popelníků je tak malých, nebo jsou tak blbě umístěné a schované za řadičkou (člověk by si u toho mnohdy vykroutil ruku) že si stejnak nedovedu představit, jak do něčeho tak malého a nešťastně umístěného klepu za jízdy popel bez toho, abych neodklonil pohled od vozovky a nepodíval se, kde je sakra ten popelník (abych si při tom oklepávání nepřismahnul interier) Pro mě je tak většina popelníků naprostá zbytečnost a důkaz o naprosté neschopnosti výrobců to zkrátka vymyslet lépe a bezpečněji (laicky řečeno: větší popelník, na dosah ruky). Asi proto většina kuřáků klepe vajgly z okna... Takže popelník bych nahradil nějakou schránkou

Být automobilovým výrobcem, snažil bych se zákazníkům vyjít vstříct v jejich přáních a potřebách, navíc v dnešní době, kdy se automobily prodávají velmi špatně. Zkrátka bych udělal jakýsi základ za rozumné peníze a s dnes již nutnou a samozřejmou výbavou a k tomu bych pak nabízel přáplatkovou výbavu tak, aby si každý mohl vybrat to, co ve voze chce mít. Nabídnout pár výhodných "akčních" balíčků výbavy atd. a to by bylo aby se to neprodalo

Co mne zamrzelo např. u vozu Mazda 6 je fakt, že výrobce vivinul pohon 4x4 a aplikoval ho nakonec jen do nejvýkonější verze, přitom si myslím, že kdyby ho nabízel i v kombinaci s turbodiesely, mnoho zákazníků by si takový vůz pořídilo a možná raději než A4 Quattro, Subaru Legacy a pod. Např. v nové M6 v kombinaci s diesely by nebyl vůbec marný...

Přijde mi, že automobilky nemají vůbec žádné potuchy, co lidé od vozu doopravdy chtějí a ani se nedivím, že polovina z nich má finanční problémy, protože nikdo z nich stále nepřihází s opravdu revolučním nápadem jak získat zákazníka.

Dle mého názoru je u vozu za milion, jako je např. zmiňovaná A4, nutnost el. oken (bez ohledu na to, jestli je tam chci nebo ne, dnes je to základ za pár korun) a švihadla u takového vozu opravdu zarazí To si takhle člověk sedne do tříleté ojetiny se skvělou výbavou (s původní pořizovací cenou 1 150 000Kč, slovy: jedenmilionstopadesáttisíc), pak se podívá na banalitu, tedy ovladače okének a ejhle, jen dva? Pak pro kontrolu otevře zadní dveře a začne se smát (byl to spíš takovej zoufalej smích)

Přeju automobilkám ať se topí, ať přežijou ty silnější, ale vstřícnější k zákazníkům

2009-09-29 17:13:22

Co nás nejvíce zaráží na těch švihadlech je to, že vlastně audi u takového vozu vede dva různé systémy, tzn. spoustu rozdílných součástek, což je nepochopitelné, je s tím více papírování, více skladového místa atd. a to je jen jeden detail. a hlavně v době, kdy se automobilky snaží o co největší použití jednoho dílu ve více autech. Přidávají si práci a tudíž i náklady. neuvěříme, že toto vyjde levněji

2009-09-29 20:49:25

To ješte nic není ,u Yetiho,(prý auta do terénu jak zákazníkům blbnou hlavy dealeři od škodovky) údajně z ůsporných důvodů chybý spodní kryt motoru! . Už vidím toho nešťastníka co utrpí myšlenku že s tím projede rozbahněnou polní cestu. Jednak půjde pro traktor nebo pro někoho s Patrolem či Landcruisrem a jednak ho trefí šlak až otevře kapotu a uvidí ten motůrek od bahna No a pokud ho neotevře a neumyje tak na podzim mu tam poroste řepa. .To v lepším případě,v horším trefí první cihlu z navážky a vanička je v sakrech,ale to už znají z oktávek...

2009-10-01 15:27:26

U VW koncernu to není nic zajmavého. Na začátku prodeje Q7 byly elektrická okna i vepředu za příplatek. Je všeobecně známo že je mnohel výhodnější koupit dražší základni model některé z japonských premiovek než Audi nebo VW u kterého v základu snad není ani rádio..

2009-10-01 16:59:36

Ale dyť se nikde nepíše, že je Yetti auto do terénu, ale tak možná na projetí nezpevněný cesty... A že támhle někde na vesnici v prodejně škodovky tohle tlačej zákazníkům, za to automobilka přeci nemůže. Plast by tam sice moh bejt, ale pokud člověk není dobytek a na auto trochu hledí, nevidim v tom velkej problém....

Třeba Nissan Pick-up, nebo Mitsu L200 vůbec nemají zakrytej motor, jen vepředu maj kousek plechu, kterej chrání tak možná přední diferák.. No a když se ten plech sundá? Máš hned kýbl bordelu, kterej se drží právě pod ním... atd. V Yettim sem ještě nejel, ale myslim, že ve verzi 4x4 to bude supr volba pro ty, co jezdí na zasněžených, nebo rozbahněných cestách a dokud si nesedne na břicho, nevěřim, že se bude nějakej velkej nabubřelej off-road chytat.

A k výbavě? Dneska se šetří všude a co si člověk nezaplatí to nemá... U VW, nebo Audi to možná platí dvojnásob, ale aspoň je v základu antikorozní ochrana na vysoké úrovni a není se třeba tolik bát jako u japonce. A na závěr : Pro mě daleko víc k smíchu, když vidim krásnou zánovní Mazdu 6, která je orezlá, než A4 se švihadlama vzadu...

2009-10-01 21:14:27

TIBI,kolego hluboce se mýlíšhttp://new.skoda-auto.com...yeti/home/Pages/home.aspx ale s korozí máš pravdu,už 2 dni ležím pod autem a odrezuju a ještě asi týdem budu

2009-10-02 22:52:50

jo je to o tom, zaujmout nového zákazníka dobrou cenou "v základu", přilákat ho na ní do prodejny, zpracovat, že to ato je hezký a dobrý a že se bez toho neobejde. Zkrátka vytáhnout z něho co nejvíc na příplatcích. Chceš elektrický švihadla? zaplať zástěrky? zaplať alalarm? zaplať senzory ? zaplať atd. Z prodejny odcházíš s pocitem " to budu mít ale káru " a přitom si několik desítek tisíc jinde. A kdo na tom vydělá? Oni dobře vědí jak na nás

PS docela překvapilo mě, že nová 6 má v základu manuální klimu automat až za "zaplať"

2009-10-05 20:47:58

Narazilo se zde na korozi japonců a já bych přidal své. Upřímně jsem znechucen, když vidím jak ty Mazdy hnijou. Kvůli tomu jsem ošetřil komplet spodek, namontoval nevzhledné přední i zadní zástěrky a stejně to hnije a hnije... Každé malé klepnutí okamžitě je až na plech, protože síla laku a podkladu je mizivá... Můj soused má mou bývalou Vectru B z r. 1996 a je na tom mnohem líp než Premaska. Tákže já osobně bych raději oželel zadní okna v elektrice za pořádný lak a antikorozní úpravu spodku a dutin, tak jak to mají soudruzi od VW. Kolega v práci má Octu a to je ras a spodek má jako nový a to, co on provádí autu zvenku si nedovedu představit na Mazdě. No a to samé služební Fábka na které se střídá 15 lidí...Už mi to připadá, že se dá Mazda odřít i kýchnutím Jinak je to tank a jsem nadmíru spokojený, ale tohle mne točí. Už jsem došel tak daleko, že obcházím jiné Mazdy známých i neznámých a ptám se na tento nešvar, který se mi bohužel nikdo nepokusil vyvrátit a naopak to byl souhlas. Měl jsem v plánu další auto už menší a uvažoval jsem o trojce, ale už jsem opravdu mooc hodně na vážkách. Jinak se omlouvám, že jsem to vlastně napsal do vlákna, kde se tato problematika neřeší ale bylo to zmíněno, tak jsem toho využil. Čus

2009-10-05 21:39:29

Vorel: dělám to 4 den a zdaleka nejsem u konce Koupil jsem asi 5 různých kotoučků do vrtačky a beru to až na kov. Skoro všude kde je jen barva je pod ní koroze a na pár místech je to dost vážné. Je to strašná práce a ty polohy pod autem nenajdeš ani v kamasůtře .Jsem tak nasraný že mě drží jen to, že to zapíjím burčákem.Proč proboha autu za 700000kč nedali ti ocasové pořádný nástřik??? To by byl takový problém že by stálo 705000kč???

2009-10-05 22:32:01

jj, taky jsem si to užil a počítám, že příští rok začnu preventivně znova, ale s jiným přípravkem. Sehnal jsem takový sajrajt, kterým se patlají zemědělské stroje a nářadí proti korozi a zdá se, že to vypadá dobře. Natřel jsem s tím spodek Pažouta 106, vozíku a blatníky na motorce. Pažout byl natírán v době kdy Premaska a oproti Tlumexu Plast je to všude jako kdybych to udělal včera, takže ok. Akorát, že to nejde stříkat, takže zárohák, čepici a hrrr na to

2009-10-25 22:54:56

Já tedy A4 nepovažuju za vozidlo nějaké vyšší třídy takže mě ty kličky ani neudivují.Já celkově Audi nemusím.Jednu jsem měl v roce 1988 a to mi stačilo.Já už jezdil prakticky vším co tady kdy jezdilo po silnicích ale už dva roka mě jiný značky než Mazda nechávají naprosto v klidu.Jak se říká:Japonec na konec a tak taky u této značky umřu.Výbava ostatních plechovek je mi u p...V šak víte kde.


Odpovědět