Fórum - Téma


Nerovnoměrné sjíždění pneumatik


Fórum 6 GH Nerovnoměrné sjíždění pneumatik

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2  3  4  5

2013-11-26 20:07:16

radomiláček: aby to tak byl nabeh na nejakou lokalni epidemii .... sorry chlapi, nedalo mi to

zkousels to reklamovat u prodejce?

2013-11-26 20:09:31

ano zatim jednou mazda se vymlouva na vyrobce pneu a vyrobce pneu na mazdu...a porad dokola...ale to bylo pred rokem jak jsou ty prvni foto. ted to vyzkousim jeste asi jednou

2013-11-26 20:15:56

Ještě mě napadlo, jestli něni někde v blízkosti víc silnic s výrazně vyjetejma kolejema, to by taky možná mohlo časem způsobit tohle.

2013-11-26 20:23:13

radek33: secteno,podtrzeno sjete gumy zcela mimo obvykly ramec, je celkem nakladna sranda u novyho auta... zkusil bych prodejci vyhrozovat pravnikem a soudem, to by mohlo ledy prolomit. A pokud ne, nechat si udelat znaleckej posudek ... tohle prece od pohledu neni normalni

2013-11-26 21:11:26

radek33: Preskocim debatu co tady kluci vedou. A vratim se k tvym fotkam. Je na nejvic jasny, ze geometrie je v PORADKU. Pneumatiky se sjizdi rovnomerne. Pouze vnitrni hrany. Kolo se pri propruzeni vede spravne, odklod jak ma byt. Vidim to na nejaky oter pri rejdu. Nic jinyho to byt NEMUZE. Proste neverim tomu, existuje jina moznost... Ujistil bych se, zdali tam jsou spravny kola... rozmer, ET atd. I dealer je jen clovek..

2013-11-26 21:15:22

1n7rud3r: ale to by musela být odřená i protistrana a jedině v podběhu.

2013-11-26 21:20:40

odreneho nic neni kola jsou orig pneu taky..

2013-11-26 21:37:01

radomiláček: Jaka protisrana? Myslis vnejsi hrana pneu nebo neco v podbehu? Pneu muze byt jen na jedny strane a v podbehu je to dobre maskovany, takovy je muj nazor. Ja tvrdim, ze se to o neco soupe a basta fidli. Za tim si stojim...

Podivejte se na podovzek Tatry, nazorna ukazka sjizdeni pneumatik pri spatnym odklonu. Jak ma kola, kdyz je prazdna podseknuty a NEMA sjety hrany. Nybrz MAX tretinu plaste... Takze myslim, ze je to nazorny priklad toho, ze odklonem to neni. A ne, kdyz je Tatra zatizena, tak se kola srovanji a jsou plosne rozlozeny na vozovce...

Na zadnim kole je patrny co mam na mysli. Auto je nyni prazdny...

http://hrdymilan.sweb.cz/..._technika/tatra_815_3.jpg

2013-11-26 21:41:18

1n7rud3r: když tvrdíš, že se to oněco šoupe, tak o co?? když v podběhu nic odřené není

2013-11-26 21:43:32

presne tak nic odreneho neni a pripominam najeto 75% pouze dalnice! Porad rovne...okresky minimalne

2013-11-26 21:57:18

No, to ja kluci nevim... Muze to byt treba neco nahore, tehlice nebo tak... kdybych mel pred sebou fotku toho prostoru tak bych dokazal hadat lip... helejte, jak vypada nasledek spatnyho odklonu... Je to teda nakladak.

http://www.doipo.cz/wp-co...Iveco-parkoviste-pneu.jpg

2013-11-26 22:03:48

1n7rud3r: ale tu těhlici by alespoň jeden z nich slyšel. a pokud jezdí dálnice, tak jezdí většinou rychleji, než třeba já, co mám 90% město a to by to snad i muselo smrdět, nebo by ta pneu byla lehoulince "namodralá" opálená, což jsem měl na jednom autě. ke všemu, pokud se mi to nemotá, jeden to řeší na trojce, druhý na šestce, ale mají to podobně sjeté.

proto tipuji, že to je něco, co dovolí kolu "uhnout" za jízdy a změnit odklon, který je v klidu na geomce v pořádku. proto bych jako cestu nejmenšího odporu a nejmenších fin. nákladů volil tu STK. při běžné prohlídce v servisu kolikrát řeknou, že vše je OK, ale až když s tím pořádně zalomcují na stk, tak se něco projeví.

2013-11-26 22:09:33

foto podbehu...pokud by se nekde neco drelo tak se guma na dalnici kompletne spali a na podbehu by to vydrelo buch vi co..a uz vubec by to nevydrzelo 30tis km

2013-11-26 22:18:10

radomiláček: Ja ti rozumim. Tvuj navrh s STK rozhodne doporucuju taky. To je nejsnazsi zpusob jak diagnostikovat problem. Ale, nemusi se to soupat trvale a s velkym trenim. To by ta guma nevydrzela tech 15tisic. Nebo kolik Radek psal. To by bylo citit a palila se... Ja mel prasklou vzperu vzadu a guma se mi sjizdela a prisel jsem na to az za 20tisic km. Ted uz hlidam gumy standartne.

Podle fotky to vypada vsechno v poradku. Ale zatim si stale stojim za svym,... o neco se to soupe. Podbeh, naprava,... nejaka blbost... ten podvozek je velmi podobny jako u sestky, takze i kolegovi mohla doprat stejna konstelace nahod stejny problem...

2013-11-26 22:20:24

Ono za těch 30tis jak sem psal nemusí nic drhnout trvale, ale stačí aby si to jednou za čas za nějakejch okolností o něco lízlo, a pak zase delší dobu ty podmínky bejt nemusí a to místo na autě se může zašpinit provozním bahnem, prachem atd. a nemusí bejt pak nic poznat.

2013-11-26 22:23:38

a nehlede na to, ze to opotrebeni je takovy, ze by to kolo muselo jezdit vykloneny na 45stupnu. Proto se proste nemuzu stotoznit s jinou teorii nez tou moji..

2013-11-26 22:24:12

deri: Ano, krasne jsi me doplnil... to jsem mel tez na mysli, takovy aspekt.

2013-11-26 22:32:31

1n7rud3r: shodli jsme se na tom stk jinak zed, který diskusi započal měl problém již po 9tis km

2013-11-26 22:34:55

Na šestce vypadá prostor zavěšení takto (zrovna sem měl odmontovaný tlumiče a brzdy)

2013-11-26 23:43:15

začínáme se tu všichni shodovat na jednom a to je lehký otěr vnitřní strany pneumatik s "něčím" ... Tohle "něco" je původce potíží a pokud "TO"není po sundání kola vidět, bude to nejspíš tím, že ten "TO" zrovna není aktivní ... znovu opakuju, že tu všichni pořád věštíme - nikdo z nás to neviděl naživo... o něco se to třít musí buď stále nebo spíš v určitých situacích... zbývá identifikovat ve kterých a to může jen ten, kdo to má před sebou ..


Odpovědět

1  2  3  4  5