Fórum - Téma


Není 2.0i 85 kW slabý na 626???


Fórum 626 (obecně) Není 2.0i 85 kW slabý na 626???

Informace o modelu: Mazda 626


1  2

2009-01-25 13:25:13

Zdravim všechny.

Chci se zeptat, jestli je Mazda 626 s benzínovým motorem 2.0 85 kW dostatečně živá. Myslím předjíždění, zátah od spoda, dostatečný krouťák a samozřejmě jestli zvládne i ostřejší jízdu. O pohodlnosti jsem toho přečetl už dost ale moc jsem se nedočetl jestli se sní dá i jezdit razantněji. Přece jen to není moc lehké auto tak jestli jí to stačí. Uvažuji totiš o 100 kW motoru tak jestli to není spíš zbytečné, protože ceny aut s tímto motorem jsou větší a není jich moc k sehnání.

Dík moc všem

2009-01-25 16:16:59

Asi myslíš GF? Já mám GE 1.8 16V 77kW a vůbec si nemůžu stěžovat. Otázka taky je jak jezíš, a co je pro tebe dostatečné. 626 je spíš rodinné pohodlné auto a ne sporťák.

2009-01-25 16:18:13

Hele ja mam 2.0i 85KW a nestezuju si...predjizdet se s ni da v pohode a kdyz chci dokaze litat hodne slusne...mozna ten zatah neni az tak moc razantni ale rozhodne to neni zadna plecka a kdyz tomu slapnes na krk tak o sobe da slusne vedet...

2009-01-25 16:29:52

Souhlasím a to máš o deset koníků víc

2009-01-25 16:57:22

No já chci právě pohodlné auto se které bude umět jít i za plynem když to bude potřeba např. při předjíždění.....

2009-01-25 19:20:45

A co takhle 626 GE 2,5 V6 24V 123kW?

Nebo XEDOS 6 2,0 V6 24V 106kW?

Nebo XEDOS 9 dělal se v obou motorizacích?

2009-01-25 21:36:18

nad tím jsem taky přemýšlel ale to jsou 6V a to já nechci...dostal jsem doporučení na tu 626ku tak jen vybrat ten motor a jak jsem pochopil z odpovědí tak bude těch 85 kW stačit.....

2009-01-26 07:25:37

Pokud můžu poradit, šel bych do 626 GE 1.8 16V 84kW motor je docela pružnej a hodně živej, a ikdyž mu šlapeš na krk je vcelku úspornej. Při normální jízdě bude spotřeba kolem 7-8 litrů

2009-01-26 09:12:03

Co já vím, tak v GE 1.8 byly pouze 66 a 77 kW. 77 kW se vyráběl od 92 do 95. 66 kW se vyráběl od 94 do 99 (tudíž se dával i do GF) a až na konci roku 99 byl nahrazen novým 74 kW

2009-01-26 11:46:39

1.8 mi přijde slabší, mám 2.0 a je to dobrý, 2.5 je paráda ale pro mě už zbytečné provozní náklady, jezdím hodně a tak koukám na všechny parametry i na spotřebu. paráda je že 2.0 jede krásně na 1500 ot a má dobrou spotřebu a když jde přes 3000 ot tak zaso dost dobře jede, přes 5000 ot točím málokdy. Horší je to se zátahem do kopce, ten je lepší třeba u nějakého tdi v 1.9, ale ty jsou taky podstatně novější že? Takže paráda, i s 1.8 se dá jezdit, ale jezdím ve 4 nebo 5ti lidech a dost naložený, takže radši 2.0i.

2009-01-26 11:57:33

To DIAKON:

A to máš ten dvoulitr s 85 kW nebo ten silnější 100 kW???

2009-01-26 12:52:35

HuckJam: Diakon má 626 GE (ty se vyráběly 92-97) Ten 100 kW 2.0 se vyráběl od 97 (ale už se dával do nového modelu 626 GF)

2009-01-26 13:35:59

Jj, sry se omlouvám, spletl sem si to s GF

2009-01-26 14:14:23

No já mám ještě trošičku jiný motor, mám 96kW verzi, ty se u nás neprodávaly, je to dovoz. Nebo alespoň by měl být, nechci se tu nějak zase dohadovat, ale do evropy se kvůli emisím dělaly M626 s 85kW, ta moje dle VIN by měla mít 96kW což mi potvrdil i výrobce mých nových kol, který dle VINu zjistil info o autě přímo od výrobce Mazda a poslal mi to. Jinak v TP mám zase 86kW ale v TP bývají kraviny na to se ani nedá koukat, takže sám nevím - na brzdě jsem ještě nebyl. Každopádně zpět k tématu, i 85kW verze je dobrá, pokud to co jsem napsal je blbost a mám fakt jen 85kW verzi tak jede poměrně slušně. Spíš je to dálniční auto, takže na sprinty nebo tak to není, ale na dálnice a delší cesty max spokojenost. Zrychlení z 140 na cca 200 celkem slušné pak už to leze pomaleji, ale leze. na předjetí paráda a bohatě postačuje, jde ale o to na co je člověk zvyklý, pokud se vozil třeba v MPS nebo impreze WRX tak mu to holt nestačí no.

2009-01-26 16:07:31

no vzhledem k tomu že mám ted suzuki swift 1.0 39 kW tak myslím že rozdíl pocítím

2009-01-26 16:52:32

Tak to 100% to ti můžu zaručit. Né fakt, je to dobrý, není to moc do města ale na cestování, dálnice a tak je to paráda, týdne najezdím cca 300km a nemůžu sio stěžovat. A to vlastně jezdím jen na víkend pryč a zase zpátky, takže přes týden nejezdím. je jasné, že v silnějších autech jsem jezdil a jsou lepší, ale zase za tyhle prachy? Pro mě je to ideální kompromis mezi cenou, výkonem, prostorem a pohodlím. A pokud koupíš i dobrou výbavou tajk co ti chybí? Díly dneska sehnat už není problém a ceny šly dost dolů, takže paráda. Pár chyb taky má, ale jaký auto ne. Třeba málo místa vzadu, u sedana je to lepší, ale zase ten kufr je paráda. Každý rok jezdím itálii ve 4 lidech a s narvaným kufrem - 3 holky tak ty mají spoustu krámů s sebou. Vždy jsme se vešli a paradoxně když máš auto pořádně naložené tak na dálnicích jede dle mě líp. A to mám širší kola takže větší odpor a horší zrychlení. Alpy úplně v pohodě všude na 5ku, spotřeba na tuhle dálku kolem 7 litrů, no prostě paráda. pravda je, že jelikož jezdím hodně po dálnici tak mi dost chybí 6ka protože na 130km/h točím cca 3500ot/min. Ale jinak max spokojenost.

2009-01-26 17:21:52

Ze sviště to poznáš a hlavně ve větší rychlosti. Bratr co ho měl asi asi 1.3 tak to bylo pěkně živý auto ale jen tak asi do 80 km pak už nic moc. Já jsem přesedlal z 626 GD (66kw) na 626 GF (85 kw) a rozdíl byl znát. teď co už s ní jezdím nějaký ten pátek, tak by to chtělo něco silnějšího ale na to co jsem potřeboval předjet jsem zatím stačil, chce to jen podřadit buď o 1 a nebo 2 dolů a mazlik pak letí. Stačí ho držet kolem 4000 a je to letadlo ale asi na úkor spotřeby. Co je slabší jsou brzdy, který nejsou dost jedovatý ale taky to zabrzdí. Spotřebou jsem e taky na dálku dostal k 6 l a teď co to mám v LPG tak už jezdím taky trochu jinak když jezdím za levno .

2009-01-26 17:24:09

Jo o když vemeš, že nová ochcávka 1.6 má asi o 100 kg víc a o asi 11 kw míň a jak si to někteří chválí

2009-01-26 23:41:03

Joo to určitě poznaš a budeš podle mě moc spokojenej ..Časem si určitě navykneš na tu sílu a budeš možná nekdy už chtít zas něco lepšího ale 2.0i tě určitě uspokojí.Mimochodem když přesednu s mazdy do našeho služebniho peugeotu 1.4 tak se mně zdá že vůbec nejede pak si zvyknu a pak sednu zas do mazdy a myslim že sem v letadle

2009-01-27 10:32:57

Hodne asi zalezi taky na tom, jak je motor zajetej. Mam 626 GF 2.0 85 kW .. bohuzel po vymene motoru .. nicmene - ten predchozi motor byl o neco zivejsi a jezdil jsem tak za cca 7,5 - 8 litru kombinovana. Ted po vymene se mi zda auto o neco linejsi a spotreba tak 8,5 S tou zivosti to je asi tak - 1,5k - 2,5k otacek je to dost liny. Kolem tech 3 uz to ozije a 4 - 4,5 uz docela slusnej hukot. Kdyz chces jezdit dravejc, tak to chce opravdu dost vytacet, ovsem spotreba pak lita kolem 12 litru Ale pri opravdu klidny jizde to jede i pod tech sedm.

Jak tu uz nekdo psal - je to takovej kompromist mezi pohodlnym svezenim, vybavou, cenou a silou.


Odpovědět

1  2