Fórum - Téma


Nejede to:( cim to??


Fórum Xedos 6 (CA) Nejede to:( cim to??

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2  3  4  5

2010-01-03 15:25:07

Taky jsem koukal a kelly me ani nenapadlo a to tam mam slevy kouknu, ale mam ted toho dost a pro me to je dost prachu tech 1300,- ale to jsem nebudu plest, uvidim, povymenuju to co chci az na to budu mit a uvidime jak to dopadne, dik

2010-01-03 15:32:09

jo ale na tom matejecku (odkaz co jsem ti posilal) tam jsou kabely za 800kč nebo nějak tak...to zas neni tak hrozne

2010-01-03 22:57:27

V kelly se mozna taky dostanu na tech 800,- no uvidim, ten matejecek ma taky slevu? tech 10% pro mazdaclub?? nevis nahodou

2010-01-04 01:38:55

jj z těch cen co má matějček jsou slevy pro mazdaklub sám sem to domlouval je ale potřeba do poznámky uvést "mazdaklub sleva 10%"

2010-01-04 21:08:16

dekuju, me nebylo jasny jak prokazu tu slevu

2010-01-08 20:53:22

Napisu to sem at nedelam dalsi tema, ovlivnuje katalizator jizdu? myslim prave ten tah, duseni atd?

2010-01-08 23:15:03

ovlivnuje jen když ho máš ucpaný

2010-01-09 00:14:31

Jak poznam, ze je ucpanej, nez toho aniz bych ho rosekal a kdyz nemam zadnou kontrolku varovnou? napriklad tu Check engine

2010-01-09 10:43:13

zkus ho vymontovat uplně a projed to bez Katu a uvidíš jestli to pojede líp nebo ne...jinak ho nadstav trubkou, nebo místo něj dej rezonátor...

2010-01-09 13:12:53

Kdyz uz, tak tam dam holou trubku, ted ho nemam jak sundat, tak pozdeji, ale stejne jsem ho chtel vykuchat nebo tam dat tu trubku misto nej...

2010-01-09 13:26:50

hm, tak az te vyhodi od STK, auto ti bude rvat jak blazen a stoupne ti spotreba, tak si prijd pro rady

2010-01-09 13:47:18

dopr: zas tak hrozny to nebude a pokud vyvari trubku do katu, tak ani na emisich nic nemusi poznat

2010-01-09 13:55:55

Bývalý majitel našeho efka vymlátil kat, emise to prolezlo legálně, jen to nehorázně rezonovalo , ale než jsme sehnali někoho, kdo nám vevaří dovnitř trubku, auto je pryč

možná to i ubralo něco na výkonu, tipuji, protože ty výfukové plyny tam neměli optimální odvod.

2010-01-09 13:58:56

ach jo, tady fakt neco psat...pokud kat bude ucpanej, tak proc tam nenavarit trubku? Nerikam, ze ji tam navarim, ale uz jsem to nekde videl a docela jsem se informoval, u atmosfery s tim prej muze byt nejaky problem, ale kdyz je lambda pred katem tak se to nemusi resit, prej se trosku zvedne spotreba, minimalne vykon a zvetsi se hluk, ale ten ne o moc ne kdyz se tam da roura, videl jsem i jen vykuchanej, ale to je pry spatne, protoze tam bude prostor a ten tam bejt nema, tak se to dela tak, ze kat se jen vykucha a skrz se da trubka a to neni spatnej napad pro ty kteri maji kat v hajzlu a nechtej kupovat novej...jeste jsem nic neudelal a uz jsem supr, chtel jsem o tom zalozit tema, protoze to je vecny tema bych rekl, kazdej jinej nazor a rad bych o tom vedel vic nez bych to udelal, ale asi radsi nic zakladat nebudu...

  • a myslim, ze jezdit s ucpanym katem neni taky zadna vyhra s tou spotrrebou si myslim

2010-01-10 06:42:59

a treba univerzalni kat ti nic nerika ??? Porad mluvis o nejake trubce, misto toho, aby ses snazil problem s katem vyresit ucinne.

2010-01-10 09:33:52

no dobře, ale on se snaží přijít na to jestli ho má ucpaný nebo ne, chce tam dát trubku, a jak mu to pojede podstatně líp, tak pak Ať začne uvažovat o jiným (dobrým katu), být mnou dal bych tam trubku nebo rezonátor ve tvaru katalyzatoru...

2010-01-10 10:57:32

Rezonator o tvaru KATu mi uz doporucoval jeden kamarad a pokud bude KAT v haji, tak dam trubku obycejnou a az bude na novej rezonator nebo uni KAT, tak ho tam dam...jen se bojim, ze ten rezonator bude moc hucet...

Nemam kde na to kouknout, takze nevim kdy se k tomu dostanu, no nic....diky

2010-03-21 17:53:52

Nejede to, nejede to, nejede to...do kopce to proste nejede. Mam nejakou zavadu, protoze uzivatel Pedro ma taky 1,6 a s timto problem nema. Tak jsem to zacal znova resit.

Mam v planu vymenit kabely a vahu a palivak...je jeste neco co by mi bralo ten vykon v kopci?

Po rovine je to uplne v poradku a jede pekne, az se kazdej divy ze je to jen 1,6, ale jakmile prijde kopec, tak je to bida prabida, proste na 5ku to neutahne, dobre nema pri tech 2,5 otackach na 5ku treba kroutak, tak podradim na 4ku, tocim nejakej 3,5 a stejne to nechce jet, zrychluju uplne pomalililinku a nebo pri jeste vetsim kopci to jen tu rychlost udrzim, ale nezrychlim uz...zacal jsem to znova resit, protoze to neni normalni, jak jsem se dozvedel od uzivatele Pedra, ktery tento problem nema...

Ze by motor potreboval generalku si nemyslim, protoze 180 to jede, vytacet se necha, tlaky dobry, na emisich me pochvalili, akorad jsem mel zvysenej vodik(duvod byl ze jsem to zahrival na provoz teplotujen brblanim, ne jizdou) , diagnostika mlci.

Diky

2010-03-26 15:28:26

Tak koukam, ze zase zadna reakce

No nic, tak napadlo me, nemuze to byt treba neco s prevodovkou? Nevydava nejake skripave zvuky nebo tak, ale pri jizde na 5ku je slyset takove bzzzzz v kabine, nevim jak to prirovnat...tak jestli to nema vliv treba...

2010-03-26 16:28:50

tvuj subektivni pocit s trim ,ze auto nejede se tezko posuzuje po netu :D nemuzes ocekavat zadnou kloudnou radu..protoze pokud mas dobre tlaky, dobre kabely svice, palec , vicko rozdelovace, palivak i palivove cerpadlo a pokud motor neni pridreny, jako ,ze kdyz to jede tak neni tak potom se jedna opravdu asi jen o tvuj subektivni pocit. Nebude levnejsi tedy takoveto auto prodat a koupit jine? Jinak docela sranda zavada co se tedka resila u firemni fabie 1,9 TDI bylo ,ze dirky od vstriku byly sisate a palivo uchcavalo ven, auto jelo ,ale proste netahlo a zrychlovat se mu tez nechtelo..tak jestli to treba neni tvuj pripad, jestli nahodovu vsazene vstriky nechcijou benzin nekam bokem. Ale ja bych to fakt videl na ty tlaky...protoze moc nic jineho me nenapada...jeeste by nejakej matlak mohl blbe nasadit rozvody, to by mozna aji odpovidalo, ze zacatku raketa a potom chcipla koza...takze jeste zkus skontrolovat spravnost nastaveni rozvodu. a vic uz fakt nevim


Odpovědět

1  2  3  4  5