Fórum - Téma


nejdou hodiny mazda 323f BG


Fórum 323 III BG nejdou hodiny mazda 323f BG

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé III BG


1  2  3

2008-04-12 13:17:18

zdarec mazdaci nejdou mě hodiny parkrát problikly a tet už nesvítí nevíte jestli jsou jistěny pojistkou ...nebo koupin od nekoho celou desku .....zatim dik

2008-04-13 12:01:40

Pojistka vpravo dole (15A), je na ní napojené rádio, hodiny, zapalovač cigaret a pokud máš, tak i el. zrcátka.

2008-04-13 18:53:18

v pojistkach to nebylo tak že odešly hodiny....dik za pomoc lidi...

2008-04-14 00:15:49

Nevěš hlavu. Hodinám v podstatě nic není. Jako první zkus zda nejsou povolené šroubky na zadní stěně přístrojovky - s citem dotáhnout. Pokud to nepomůže, odzkoušej při klíčku v poloze I (ACC) jak je to s přítomností napětí na hlavách příslušných šroubků - na dvou musí být +12V proti kostře a na jednom trvale kostra, 4-tý šroubek je pod napětím při rozsvícených parkovačkách. Pokud tam toto bude a hodiny přesto nepůjdou, můžeš mi je poslat a já se pokusím přimět k poslušnosti - ZDARMA, během dvou dnů zašlu zpět.

2008-05-11 10:38:48

Podobný problém měla kamarádka.Při náhodné opravě trubižky chlazení na motou jsem přišel na to,že hodiny jsou ukostřené na motoru.Prolez si zemnící kontakty na motoru.Je to za chladičem na hlavě asi v půlce motoru.

2008-05-11 16:10:45

zdarec mel sem stejny problem ale neresil sem ho nejak az sem menil podlepy budíku a znova zapojil tak už šli...tak to bylo asi tema sroubkama..

2008-05-11 20:21:47

Ovšem mildu už to očividně nezajímá.

2008-05-11 22:28:06

ale zajíma jsom vyskoušel už všechny rady a nic už mě to sere asi ty hodiny dodim po psoj....jinak diky všem...

2008-05-12 10:30:27

Jak nic? Že jako nejdou? A na šroubcích palubky příslušná napětí vč. kostry jsou?

Pokud vše ukazuje na samotné hodiny, pak moje nabídka stále platí. Vymontuj je, pošli a já Ti je během jednoho až dvou dnů vrátím zpět. Sám doufám, že opravené. Do kontyšu je neházej .

2008-05-12 16:13:08

no tak sem zistil že mam na A F stale 12V B mam rři parkovačkách 12V a na zbytku C D E nemam nic....tak to vypadá asi že to je v elekt......??

2008-05-12 18:02:33

Pro hodiny jsou pouze 4 šroubky (A, B, D, F):

A (ACC) - +12V není-li klíček v poloze 0 (OFF)

B (TNS) - +12V při zapnutých parkovačkách

F (+B) - +12V trvale (jinak se hodiny vynulují a nejdou)

D (-) - trvale kostra (mínus pól napájení)

Jak píšeš A,B,F Ti souhlasí (až na A, kde je +12V až po otočení klíčku alespoň do polohy I (ON)).

Ještě pro jistotu vyzkoušej přítomnost kostry na šroubku D (-), např. měřením vůči bodu F (+B) - stačí zkoušečkou. Pokud bude kostra v pořádku, jako že asi ano, pak je problém přímo v hodinách. Vymontuj a pošli, jak jsem psal, máš-li tedy samozřejmě zájem.

Měl jsem to taky tak - po opravě mi hodiny už asi rok běží bez jediného problému.

2008-05-27 09:38:32

Mám úplně stejný problém.Taky mi nejdou, a s radostí bych ti je poslal na spravení. A ještě jeden dotaz... Viděl jsem už i modré hodiny..jde nějak upravit barva těch číslic,nebo se modré dělaly sériově ?

2008-05-27 15:17:12

Barva je dána barvou použité průsvitné fólie nad displejem hodin. Změnu barvy tedy provedeš výměnou původní fólie.

Hodiny mi poslat můžeš - pošli SZ.

PS: při rozebírání palubky pozor na ručičky přístrojů (snadno změní polohu vůči hřídelce - zvláště ukazatel paliva), dále pak pozor na vniknutí prachu do prostoru pod "sklem".

2009-12-20 21:45:10

tak mam stejny problem hodiny nejdriv sly pak ne pak zas jo a tet uz vubec skusim vyse uvedene radysnad to pomuze

2009-12-20 22:03:25

Gorad: přejeme úspěch....

snad ti rady pomohou..

2009-12-21 14:37:21

mozna by pomohli kdybych vedel jak je dostat ven...nvm jestli celou palubovku nb jak je vytahnout ven...kdyz sem skousel normalne je vysunout tak nesli radsi sem to nezkousel nejak nasylim abych neco neuskubl tak se vas radsi zebtam

2009-12-21 14:38:20

co přesně nevíš jak vytáhnout?? přístroje??

2009-12-21 14:52:29

lépe se to dělá, když rozděláš i plast na sloupku řízení, kolem páček blinkrů a stěračů, tuším jsou tam 3 šroubky. Volant do dolní pozice, a pak oddělat ten plast kolem přístrojů, 3 šrouby nahoře (u plexi kryjící budíky). 2 dole, mezi spínačema zadní mlhovky, mrkaček a výhřevu zadního okna. Povytáhneš plast a odpojíš na každé straně konektory. Z motoru je lepší, pokud tě to pustí si trošku do kabiny potlačit náhon tachometru, to se ti vysunou přístroje. Pak se dostat rukou pod přístroje a přesně v ose tachometru odšroubovat náhon, jde to většinou rukou. Pak přístrojovku opatrně vytahuj tak, aby sis z bovdenu nevytáhl lanko tachometru. Při zpětné montáži na to moc netlač, lanko musí sednout do tachometru, je to tuším čtyřhran.

2009-12-21 15:20:39

muj technicky duch s toho nic moc nepobral jako ten plast sem si rozdelal a vsechno okolo budiku pak i ty sroubky co drzej budiky samotny a dal nevim proste

2009-12-21 15:23:56

jj, ještě šroubky, co drží budíky, jsem nenapsal, tak nevím co už ti nejde, náhon tachometru odpoj a je hotovo!!


Odpovědět

1  2  3